bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei Rinus: Vind het wel irritant dat ik een speler wil halen. Verdiend 300k per jaar. Ineens wil die dus bij mij 2.3m per jaar. Vind ik wel erg veel zo ineens. Als die nu 300k per jaar verdiend dat hij altijd wel meer gaat vragen dan dat bedrag. Dat zou het geval zijn bij een contractverlenging en bij een nieuwe club. Waarschijnlijk heeft die speler eigenlijk niet echt interesse in een overstap. De enige reden waarvoor die dan wel wilt komen is als die een erg hoog salaris kan gaan verdienen. Verder zou ook zijn persoonlijkheid nog: Geldwolf kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Als die nu 300k per jaar verdiend dat hij altijd wel meer gaat vragen dan dat bedrag. Dat zou het geval zijn bij een contractverlenging en bij een nieuwe club. Waarschijnlijk heeft die speler eigenlijk niet echt interesse in een overstap. De enige reden waarvoor die dan wel wilt komen is als die een erg hoog salaris kan gaan verdienen. Verder zou ook zijn persoonlijkheid nog: Geldwolf kunnen zijn. Dat zou het ook kunnen zijn. Hij was geen geldwolf. Beetje jammer, want het is een ontzettend leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Wat een wereldspits he die Hancko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Normaal gesproken zou je clubs zien i.p.v. 'Free Transfer', meer mensen hier last van? Ajax wint, maar er staan een P bij Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik vind dat mijn beeld in het stadion redelijk oranje of 'mistig' aantoont. Is dat bij iedereen? Kan ik hier iets aan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik heb het ook. Het lijkt wel of er standaard in de golden hour gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb het liever wat helderder.. Lijkt elke match wel een zandstorm ofzo. 24 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 18 minuten geleden zei Bogatyr: Ik heb het liever wat helderder.. Lijkt elke match wel een zandstorm ofzo. Saudi-Arabië heeft al flink wat geld in het spel gestopt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 31 mei in dienst en 8 juni met pensioen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Timber speelt de bal naar Ivanusec die met de rug naar de goal staat. Ivanusec wordt neer gehaald maar de bal rolt door en de bal komt bij Paixao. Die schiet hem binnen. Conclusie: Goal afgekeurd want Gimenez staat in buitenspelpositie. Dat lijkt mij toch wel een foutje in het spel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Het hoort misschien een beetje bij de huidige situatie in het voetbal, maar er zijn wel erg veel zakenmagnaten in FM24.. ben 30 jaar in de toekomst ondertussen en zie de ene na de andere voorbij komen.. weet nog niet wat ik daar van moet vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Op 22-10-2023 om 11:54 zei De Raam: Nooit in Engeland geweest? Dat is een type-g stopcontact, wordt o.a. in Engeland gebruikt. Niet helemaal, de gaten zijn rechthoeken, in game iets anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 (bewerkt) ik kan sinds vanmiddag geen gedownloade tactieken meer gebruiken als ik eentje in wil laden dan vind die de tactics map niet meer en ook als ik een nieuwe map aanmaak dan doet die t niet iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen ? Edit: is al verholpen. 26 oktober 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Al diverse keren gehad dat bij een ingooi of vrije trap ter hoogte van het vijandig zestienmetergebied de bal terug wordt gespeeld op de nemer en dat die meer dan een meter buitenspel staat. Volgens mij leer je in de jeugd al dat dit dom is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Wedstrijden van Jong-teams worden verplaatst als het hoofdteam een Europese wedstrijd speelt. Zojuist twee keer achter elkaar voor het duel met Jong AZ. Nu naar een woensdag verplaatst, terwijl vrijdag gewoon Dordt weer wacht. Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EssDee Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Frustratie: Hebben jullie ook zoveel last van blessures? Ik ben 2 saves gestart: eentje met een kandidaat kampioen in de hoogste afdeling (Club Brugge) en eentje met een middenmotor in een lagere afdeling (Cappellen in 1e Amateur) en in beide saves heb ik na mijn eerste twee oefenwedstrijden al een langdurige blessure voor mijn eerste doelman en telkens een drietal andere blessures voor veldspelers. Heb ik gewoon pech, of is dit de nieuwe standaard in de game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 @EssDee Daar heb ik nog geen last van gehad. Je kunt pech hebben natuurlijk, maar als je de fitheid en belasting van de spelers in de gaten houdt dan kun je wat blessures verhinderen. Dit is mij opgevallen: Kurt Zouma is transfervrij en als ik deze standaard bod accepteer gaat alles goed. Wil ik wat veranderen als tegenbod dan krijg ik meteen een absurd tegenvoorstel: Opmerkelijk dat een laag startbod, die komt van de zaakwaarnemer, wordt geaccepteerd, maar bij een aanpassing de speler minimaal 24 miljoen per jaar moet verdienen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 2 uur geleden zei FMNOOB: @EssDee Dit is mij opgevallen: Kurt Zouma is transfervrij en als ik deze standaard bod accepteer gaat alles goed. Wil ik wat veranderen als tegenbod dan krijg ik meteen een absurd tegenvoorstel: Opmerkelijk dat een laag startbod, die komt van de zaakwaarnemer, wordt geaccepteerd, maar bij een aanpassing de speler minimaal 24 miljoen per jaar moet verdienen. Het blijft Kurt Zouma hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Katastrofaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Fluitend kampioen met Willem 2 en dan de Ado trainer die wint. Vorige save met Ajax ook hetzelfde. Lijkt me toch niet dat Willem 2 zoveel hoger wordt ingeschat dan Ado. En daarnaast is een winstpercentage van 78 tegen 63 toch een behoorlijk verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ik vind het raar dat als je advies krijgt de status van contracten en het advies niet klopt. Iets in de trend van 'Niet verlengen, loopt nog enorm lang door' - Verloopt dan over 6 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 (bewerkt) Zo hebt mijn scouting centrum veranderd. Kan wederom de attributen inzien. Prima. Mooi. Swipe left, swipe right, hehe. Maandag gaat geweldig worden. 1 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Natuurlijk is dit nog altijd mogelijk, maar omdat hij al meerdere Nederlandse jeugdelftallen heeft doorlopen en vanwege de status van z'n vader in Nederland, stoor ik me er toch best aan dat Shaqueel van Persie steeds voor Engeland lijkt te kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 3 minuten geleden zei TheRealOne: Natuurlijk is dit nog altijd mogelijk, maar omdat hij al meerdere Nederlandse jeugdelftallen heeft doorlopen en vanwege de status van z'n vader in Nederland, stoor ik me er toch best aan dat Shaqueel van Persie steeds voor Engeland lijkt te kiezen Bij mij was die ook Engels, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Inderdaad heel vervelend, maar hij begint al als Engelsman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten