Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Rinus:

Vind het wel irritant dat ik een speler wil halen. Verdiend 300k per jaar. Ineens wil die dus bij mij 2.3m per jaar. Vind ik wel erg veel zo ineens.

Als die nu 300k per jaar verdiend dat hij altijd wel meer gaat vragen dan dat bedrag. Dat zou het geval zijn bij een contractverlenging en bij een nieuwe club. Waarschijnlijk heeft die speler eigenlijk niet echt interesse in een overstap. De enige reden waarvoor die dan wel wilt komen is als die een erg hoog salaris kan gaan verdienen. Verder zou ook zijn persoonlijkheid nog: Geldwolf kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als die nu 300k per jaar verdiend dat hij altijd wel meer gaat vragen dan dat bedrag. Dat zou het geval zijn bij een contractverlenging en bij een nieuwe club. Waarschijnlijk heeft die speler eigenlijk niet echt interesse in een overstap. De enige reden waarvoor die dan wel wilt komen is als die een erg hoog salaris kan gaan verdienen. Verder zou ook zijn persoonlijkheid nog: Geldwolf kunnen zijn.

Dat zou het ook kunnen zijn. Hij was geen geldwolf. Beetje jammer, want het is een ontzettend leuke speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoort misschien een beetje bij de huidige situatie in het voetbal, maar er zijn wel erg veel zakenmagnaten in FM24.. ben 30 jaar in de toekomst ondertussen en zie de ene na de andere voorbij komen.. weet nog niet wat ik daar van moet vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan sinds vanmiddag geen gedownloade tactieken meer gebruiken als ik eentje in wil laden dan vind die de tactics map niet meer en ook als ik een nieuwe map aanmaak dan doet die t niet 

iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen ?

Edit: is al verholpen.

bewerkt door Mark Hughes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijden van Jong-teams worden verplaatst als het hoofdteam een Europese wedstrijd speelt. Zojuist twee keer achter elkaar voor het duel met Jong AZ. Nu naar een woensdag verplaatst, terwijl vrijdag gewoon Dordt weer wacht. Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frustratie: Hebben jullie ook zoveel last van blessures?

Ik ben 2 saves gestart: eentje met een kandidaat kampioen in de hoogste afdeling (Club Brugge) en eentje met een middenmotor in een lagere afdeling (Cappellen in 1e Amateur) en in beide saves heb ik na mijn eerste twee oefenwedstrijden al een langdurige blessure voor mijn eerste doelman en telkens een drietal andere blessures voor veldspelers. 
Heb ik gewoon pech, of is dit de nieuwe standaard in de game?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EssDee Daar heb ik nog geen last van gehad. Je kunt pech hebben natuurlijk, maar als je de fitheid en belasting van de spelers in de gaten houdt dan kun je wat blessures verhinderen. 

Dit is mij opgevallen:  Kurt Zouma is transfervrij en als ik deze standaard bod accepteer gaat alles goed.

KurtZouma_ContractOffer-3.thumb.png.fac9f7fd026d676908516bd0168c3068.png

Wil ik wat veranderen als tegenbod dan krijg ik meteen een absurd tegenvoorstel:

KurtZouma_ContractOffer-2.thumb.png.404a837b8f3ee6b0a90d116b2103330f.png

Opmerkelijk dat een laag startbod, die komt van de zaakwaarnemer, wordt geaccepteerd, maar bij een aanpassing de speler minimaal 24 miljoen per jaar moet verdienen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FMNOOB:

@EssDee 

Dit is mij opgevallen:  Kurt Zouma is transfervrij en als ik deze standaard bod accepteer gaat alles goed.

KurtZouma_ContractOffer-3.thumb.png.fac9f7fd026d676908516bd0168c3068.png

Wil ik wat veranderen als tegenbod dan krijg ik meteen een absurd tegenvoorstel:

KurtZouma_ContractOffer-2.thumb.png.404a837b8f3ee6b0a90d116b2103330f.png

Opmerkelijk dat een laag startbod, die komt van de zaakwaarnemer, wordt geaccepteerd, maar bij een aanpassing de speler minimaal 24 miljoen per jaar moet verdienen.

Het blijft Kurt Zouma hè ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d61daee19981e4b03456b8aa18eb509e.png

Fluitend kampioen met Willem 2 en dan de Ado trainer die wint. Vorige save met Ajax ook hetzelfde. Lijkt me toch niet dat Willem 2 zoveel hoger wordt ingeschat dan Ado. En daarnaast is een winstpercentage van 78 tegen 63 toch een behoorlijk verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei TheRealOne:

Natuurlijk is dit nog altijd mogelijk, maar omdat hij al meerdere Nederlandse jeugdelftallen heeft doorlopen en vanwege de status van z'n vader in Nederland, stoor ik me er toch best aan dat Shaqueel van Persie steeds voor Engeland lijkt te kiezen

image.png.ff3f6ea2e6a2b569d552d8134ff42901.png

Bij mij was die ook Engels, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites