Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

(Tussen)stand

Fantasy

Recommended Posts

Nadat ik de afgelopen 2 seizoenen al ongeslagen bleef, was er nog 1 uitdaging: Alles winnen. 

Met 6 wedstrijden te gaan, zijn we dit seizoen goed op weg. Inmiddels zijn we voor de 6e achtereen volgende keer kampioen geworden. 

image.png.d24e872aa88a203326a738c3b3345f0b.png

9 uur geleden zei bas huijsmans:

Euhm wat is hier gaande?

image.png.ada48271c583bf883af03b7dccf0f856.png

En als toevoeging hierop:

Toon verborgen inhoud

image.png.e18a015778af44e2e1349d608777751c.png

image.gif.5606b47865db8ea72cc743f619b1fa7c.gif

Hoef het jou ongetwijfeld niet te vertellen, maar ik ben ook iets te snel opgeklommen in Portugal zonder enig budget maar wat me echt heeft geholpen is zoeken naar released players van met name grote clubs. Wellicht heb je er wat aan mocht je wel promoveren. 

36 minuten geleden zei Krabby:

Hoef het jou ongetwijfeld niet te vertellen, maar ik ben ook iets te snel opgeklommen in Portugal zonder enig budget maar wat me echt heeft geholpen is zoeken naar released players van met name grote clubs. Wellicht heb je er wat aan mocht je wel promoveren. 

Volgens mij doet Bas een Youth Only.

3 uur geleden zei Krabby:

Ah oké, dat verklaart dan een hoop. 

Wat Mordurette zegt inderdaad. Maar de transfervrije markt in Portugal is wel echt lekker ja. De traditionele top 3 laat best wel veel spelers gaan die jaren van nut kunnen zijn, zelfs nog als je om het kampioenschap aan het strijden bent. Maar die lui krijgen dan ook echt heel erg veel talent door

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Wat Mordurette zegt inderdaad. Maar de transfervrije markt in Portugal is wel echt lekker ja. De traditionele top 3 laat best wel veel spelers gaan die jaren van nut kunnen zijn, zelfs nog als je om het kampioenschap aan het strijden bent. Maar die lui krijgen dan ook echt heel erg veel talent door

Ja klopt, zo heb ik al meerdere keren toegeslagen. Is echt abnormaal wat daar loopt helemaal bij Benfica (in het begin van de save) die produceren abnormaal veel wonderkids

Het is 2065 en we hebben voor het eerst sinds 2024 een titelstrijd :D

Een verrassende en onverwachte nederlaag tegen Cracovia zorgt ervoor dat we ook in de laatste wedstrijden van het seizoen móeten presteren ipv jonge talenten op te stellen zodat we altijd in de CL fit zijn.

image.png.71075f409ad77fd2256a63f32c0b8496.png

Het eerste seizoen met Marseille zit er ook weer op. We hebben nog iets om voor te strijden, maar ik ben meer dan tevreden. PSG toch wel op flinke achterstand gezet. Van de 3 nederlagen verloren ze 2 keer van ons. 

image.png.b79e1b8f560274847450b6cac2ee5f12.png