Michaelinho* Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Na een 7e plek vorig seizoen gaan we nu met een ruime voorsprong aan de kampioensgroep beginnen. Ben benieuwd of we mijn eerste Griekse titel kunnen binnen slepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Sorry voor de dubbelpost -> KAMPIOENEN!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Tottenham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 8 wedstrijden (voor mij) voor het einde ben ik veilig zodat ik ook komend seizoen Premier League ga spelen. Zelfs Europees voetbal is nog een mogelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei (bewerkt) We mogen niet klagen over de eerste seizoenshelft EDIT 31 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Had niet verwacht om al zo snel om de titel mee te spelen, maar, uh, kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Eindstand seizoen twee, op de laatste speeldag over Real gewipt op doelsaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 21 uur geleden zei TheRealOne: Had niet verwacht om al zo snel om de titel mee te spelen, maar, uh, kut Je kan wel lekker gaan shoppen bij degradant Sociedad lijkt me.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 2 hours ago, Steels said: Je kan wel lekker gaan shoppen bij degradant Sociedad lijkt me.. Inderdaad, zowel Sociedad als Alavés zijn Baskische clubs. Dat is wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Toch wel een heerlijke CL kampioen in seizoen 2032-2033. Echt totaal onverwacht bij de beste 8e in de League Phase. Uitslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 4 uur geleden zei Steels: Je kan wel lekker gaan shoppen bij degradant Sociedad lijkt me.. 2 uur geleden zei Rob1981: Inderdaad, zowel Sociedad als Alavés zijn Baskische clubs. Dat is wel lekker. Ik zit in 2041 en Real Sociedad is sinds 36/37 een club die de hele tijd jojo'd tussen het eerste en tweede niveau Heb er in de drie jaar dat ik er zit nog geen enkele speler van gekocht. De meeste Basken haal ik van Osasuna De rest scout ik gewoon direct na de youth intake en probeer ik dan al een contract aan te bieden. Als ik twijfel gewoon een jaartje blijven scouten/monitoren. Dan kan ik ze alsnog kopen voordat ze 17 worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) De eerste 15 wedstrijden van ons 2e seizoen in de Premier League zitten er op. Ik moet zeggen dat wij wel een talenten machine hebben gecreeërd, waarbij ook de topploegen wel wat steekjes laten vallen. Iedereen maand staan wij met 3 spelers in de top 3 van jeugdspelers van de maand. Denk alleen dat een kampioenschap iets te vroeg komt, laten wij eerst de Conference League spelen en ervaring opdoen. 7 juni bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni (bewerkt) Na enkele seizoenen Maribor en wat prijzen daar gaat het best lekker in Zwitserland in de save met @Patje!. Kampioen Luzern heeft het wat moeilijk daarintegen en ook Europees loopt het niet lekker gezien de competitie pas 20ste staat. Als we Europa halen meteen goed presteren is dus de boodschap. 8 juni bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Eerste half jaar in Frankrijk zit er weer op. @Jorikheijn mag het overnemen. Ligue 1 lijkt mij een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Halverwege binnengekomen op de 11de plek en we hebben het zeer goed gedaan. Ook nog de Conference gewonnen en de bekerfinale van Real verloren. Barcelona heeft het echt laten liggen. Die stonden zelfs 7 punten voor op Real. Weet nog niet of ik verder ga met deze ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Twee wedstrijden voor het einde is het spannend van plek 4 tot en met 7. Is pas het tweede seizoen in de Bundesliga met HSV. Doel was eigenlijk om in de middenmoot te eindigen, maar op een gegeven moment begon het te lopen dit seizoen. Sta ook nog in de finale van de beker, dus maak nog aardig wat kans op Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smikkelbeer Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Spannend tot aan de laatste minuut... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Kampioen bij aanvang van de kampioensgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Met nog 10 wedstrijden voor de boeg zijn wij wederom save en doen we nog volop mee om de prijzen en Europees voetbal. Graag nog extra aandacht voor Manchester United, dat zich toch wel langzaam zorgen mag gaan maken en moeten oppassen dat ze niet alsnog gaan degraderen. 29 juni bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Hoi Club, dag Club. De Vereniging is wakker geworden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Blijf het flauw vinden dat ik geen kampioen kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Mooie timing voor een tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Wrexham seizoen 6 Nadat wij vorig jaar plotseling kampioen werden, waren de verwachtingen hoog. Ikzelf was ervan overtuigd dat wij geen kampioen gingen worden. Het hele seizoen hingen wij onderaan het linkerijtje. Een goede prestatie na de winter, bezorgde ons in de allerlaatste wedstrijd alsnog de 5e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Op de laatste speeldag uit tegen Barcelona kampioen geworden De thuiswedstrijd werd 1-1, dus als ik zou verliezen zou Barca kampioen zijn op onderling resultaat. Ik ben nog nooit zo verdedigend aan een wedstrijd begonnen als deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten