Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei TheRealOne:

Had niet verwacht om al zo snel om de titel mee te spelen, maar, uh, kut

2c50f13da504957d6f0d4f2ac5ad6125.png

Je kan wel lekker gaan shoppen bij degradant Sociedad lijkt me.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Steels:

Je kan wel lekker gaan shoppen bij degradant Sociedad lijkt me.. 

2 uur geleden zei Rob1981:

Inderdaad, zowel Sociedad als Alavés zijn Baskische clubs. Dat is wel lekker.

Ik zit in 2041 en Real Sociedad is sinds 36/37 een club die de hele tijd jojo'd tussen het eerste en tweede niveau ;c Heb er in de drie jaar dat ik er zit nog geen enkele speler van gekocht. De meeste Basken haal ik van Osasuna :D De rest scout ik gewoon direct na de youth intake en probeer ik dan al een contract aan te bieden. Als ik twijfel gewoon een jaartje blijven scouten/monitoren. Dan kan ik ze alsnog kopen voordat ze 17 worden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 15 wedstrijden van ons 2e seizoen in de Premier League zitten er op. 

Ik moet zeggen dat wij wel een talenten machine hebben gecreeërd, waarbij ook de topploegen wel wat steekjes laten vallen. Iedereen maand staan wij met 3 spelers in de top 3 van jeugdspelers van de maand. Denk alleen dat een kampioenschap iets te vroeg komt, laten wij eerst de Conference League spelen en ervaring opdoen. 

image.png.c10f765c0f0d2a29ff0bd50e896eb70d.png

bewerkt door SLeePo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na enkele seizoenen Maribor en wat prijzen daar gaat het best lekker in Zwitserland in de save met @Patje!. Kampioen Luzern heeft het wat moeilijk daarintegen en ook Europees loopt het niet lekker gezien de competitie pas 20ste staat. Als we Europa halen meteen goed presteren is dus de boodschap.

3c77fcd6d8d2f70682b9edf2d928243b.png

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SpanishFirstDivision_Profile.png.1c7b4887fe1b22a01dd652668b52a1cf.png

Halverwege binnengekomen op de 11de plek en we hebben het zeer goed gedaan. Ook nog de Conference gewonnen en de bekerfinale van Real verloren. Barcelona heeft het echt laten liggen. Die stonden zelfs 7 punten voor op Real. Weet nog niet of ik verder ga met deze ploeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee wedstrijden voor het einde is het spannend van plek 4 tot en met 7. Is pas het tweede seizoen in de Bundesliga met HSV. Doel was eigenlijk om in de middenmoot te eindigen, maar op een gegeven moment begon het te lopen dit seizoen. 

cyW0twS.png

Sta ook nog in de finale van de beker, dus maak nog aardig wat kans op Europees voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met nog 10 wedstrijden voor de boeg zijn wij wederom save en doen we nog volop mee om de prijzen en Europees voetbal. Graag nog extra aandacht voor Manchester United, dat zich toch wel langzaam zorgen mag gaan maken en moeten oppassen dat ze niet alsnog gaan degraderen. 

image.png.445daf284afff1a14cc90cbcab63bc6f.png

bewerkt door SLeePo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrexham seizoen 6

Nadat wij vorig jaar plotseling kampioen werden, waren de verwachtingen hoog. Ikzelf was ervan overtuigd dat wij geen kampioen gingen worden. Het hele seizoen hingen wij onderaan het linkerijtje. Een goede prestatie na de winter, bezorgde ons in de allerlaatste wedstrijd alsnog de 5e plek. 

image.png.c3a55d46eb4708a628ceb56fb4dc921a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de laatste speeldag uit tegen Barcelona kampioen geworden :D De thuiswedstrijd werd 1-1, dus als ik zou verliezen zou Barca kampioen zijn op onderling resultaat. Ik ben nog nooit zo verdedigend aan een wedstrijd begonnen als deze ;c

f7489f98954ea8f48552fe2e4b68247b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites