glennix Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Evenveel punten als vorig seizoen alleen een plek lager geëindigd, dus komend seizoen geen Europa. In de Conference League zijn we gestrand in de Kwartfinale waar Atalanta iets te sterk was. Nu verder bouwen aan een sterkere selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Op 27 augustus overgenomen met nog twee wedstrijden te gaan in de reguliere competitie. Oulu stond op dat moment 10e op de ranglijst. Sindsdien niet meer verloren en met wat kunst en vliegwerk zelfs nog kunnen plaatsen voor de nacompetitie voor Europees voetbal (Conference League in dit geval). Winnen van KuPS, FC Inter en in de finale van Ilves zorgt ervoor dat we zelfs komend seizoen in Europa gaan spelen, nooit gedacht toen ik het overnam. Nu hopen dat we ons echt kunnen versterken want de huidige selectie is absoluut niet in balans en de meeste spelers komen flink te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Altijd weer die ene nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april We boeken stilaan vorderingen. Maar om mee te doen met de top zal het nog een stuk beter moeten. Ik ben toch blij met het seizoen en het feit dat we de Europa League in mogen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Borussia, we komen eraan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 54 minuten geleden zei Glenn08: Borussia, we komen eraan! Nog maar vier keer(?) promoveren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Zojuist zei De Raam: Nog maar vier keer(?) promoveren! En dan nog 9 titels pakken, en een stadion van 90k mensen neerpoten, en we zijn groter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Lastiger dan ik dacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 uur geleden zei La Pulga: Lastiger dan ik dacht En je begon nog zo goed.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Nadat ik vorig jaar overtuigend de League Two won, ongeslagen alleen wat gelijke spelen, gaan we dit jaar gewoon verder. Hopelijk gaan we komend seizoen naar de Championship, om zo rustig naar de PL te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april Rete spannend.... 6 teams doen nog altijd mee, om de titel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Goed seizoen achter de rug. Maar de concurrentie is moordend! Ben benieuwd wat we in de CL klaar kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Nadat ik afgelopen seizoen al de League Two won, win ik het jaar erna meteen de League One. En hoe, met overtuiging. Record aantal punten, record aantal overwinningen en record aantal gescoorde doelpunten. En bovenal werd Paul Mullin met 34 doelpunten, met 13 doelpunten verschil op de nummer twee ( Vardy) topscoorder. Onze keeper Okonkwo (transfervrij van Arsenal gekomen) werd met 28 doelpunten de minst gepasseerde keeper. Overigens hebben wij met 46 tegendoelpunten de minst gepasseerde defensie. Nu voorbereiden op de Championship en wie weet spelen over 2 jaar Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Op 20-4-2024 om 22:39 zei Kyrill: Rete spannend.... 6 teams doen nog altijd mee, om de titel.... Kaarten zijn inmiddels ietjes anders geschud; Haaland wordt weer lekker topscorer maar City, gaat lekker weer niet kampioen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Het zou helpen mochten we ietsje minder gelijkspelen, zit op één draw van het clubrecord en er zijn nog 12 wedstrijden te gaan. Het record van de championship staat maar op 22 en het record van alle leagues uit de football league pyramide op 23. Wel nog niet zo veel verloren (1 keer eigenlijk maar sinds ik overnam), dus we doen mee voor de play-off plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april @Laki Als je dan toch de kans hebt, dan gewoon die records pakken, niet? Halverwege de League Two doen we het lang niet onaardig voor een back to back promovendus. Laatste wedstrijd verloren van uitgerekend Walsall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik ben zo bang dat ik ze beide ga verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 uur geleden zei Satyr: Ik ben zo bang dat ik ze beide ga verliezen Ik verloor de FA Cup finale na verlenging, 3-1 Ik won de play-off finale met 3-2, de 2-2 viel in de blessuretijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Alles lijkt er op dat we Frankrijk niet op het WK gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) 3e geeindigd, maar in de play-off finale gestrand tegen een sterker Nottingham dat in de verlengingen het verschil maakte. Ben ook niet langer meer coach sinds ik mijn ontslag pakte. Maar heb wel een nieuwe save gestart: een journeyman save maar iets beperkter maar qua competities die geselecteerd kunnen worden want het moet toch een klein beetje vooruitgaan. Hierin met nog 8 wedstrijden te spelen het Noorse Sadnes Ulf overgenomen. Noorse tweede klasse was de laagste geselecteerde divisie, en van een 13e plaats naar een 7e plaats geloodst, wat knap is. Op een puntje van de play-offs waar ik wellicht toch niet aan het langste eind zou getrokken hebben. Doelstelling was middenmoot, dus dat is behaald. Geen idee wel of ik blijf, heb maar een contract van vier maand getekend. EDIT: We blijven nog een jaartje denk ik, daarna denk ik wel dat ik andere oorden opzoek. Vrij vervelend seizoen wel, start pas in april 23 april bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Halfweg, denk niet dat ik ga verlengen op eind v/h seizoen - ook als ik promoveer want ik heb nog geen team voor eerste klasse. Moeilijke start gehad maar wel een beetje rechtgetrokken. Helpt ook wel dat de rest van de competitie ook niet bijzonder goed is. Aalesund en Stromgodset zullen wel rechtstreeks promoveren, ben zeker niet op dat niveau. Sandefjord... Ja, die moeten dus ook nog Europese kwalificatierondes spelen Mogelijk een concurrent minder, gezien hun ploeg ook duidelijk beter is dan de mijne. Al eens op gesprek geweest bij Sandefjord maar afgewezen en nu ook bij Sarpsborg. Ik ben ook Tromso in de gaten aan het houden. Buitenland gaat niet lukken denk ik, daarvoor moet ik weer werkloos zijn of nog wat meer reputatie hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Prognose was 12e, de moord! Ze muerteee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Nog op de valreep play-offs eruitgesleept, onder meer door gunstige uitslagen elders op de slotspeeldag en op doelpuntensaldo dan door. Denk wel dat ik kansloos ben verder, in het beste geval vier uitwedstrijden op een rij. 6e speelt op 5, winnaar van die match uit op 4, en winnaar van die match dan op 3 om dan vervolgens uit te spelen tegen de nummer 14 in eerste klasse. Niets moet, alles mag. Doelstelling was linkerhelft dus dat is binnen, na dit seizoen wel weg. Nieuwe uitdaging nodig. 24 april bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Een nieuw avontuur in Spanje. De club is natuurlijk, door Schreuder, veel in het nieuws geweest en trok mijn interesse. Mooie uitdaging met een strak transferbeleid door alleen Spaanstalige spelers aan te trekken. Promoveren in het eerste seizoen was het grote doel en met succes. Hierdoor kunnen wij als club verder groeien op het tweede niveau. Hopelijk gaat onderstaande ons een stap helpen in onze doelstellingen. @ReneLeBlanc @Dansmeister @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 58 minuten geleden zei Marvin: Een nieuw avontuur in Spanje. De club is natuurlijk, door Schreuder, veel in het nieuws geweest en trok mijn interesse. Mooie uitdaging met een strak transferbeleid door alleen Spaanstalige spelers aan te trekken. Promoveren in het eerste seizoen was het grote doel en met succes. Hierdoor kunnen wij als club verder groeien op het tweede niveau. Hopelijk gaat onderstaande ons een stap helpen in onze doelstellingen. @ReneLeBlanc @Dansmeister @Thierryvane Oh maar de huidige voorzitter is er wel eentje met centen. Pokerchamp dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten