Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ja, dat viel mij ook op idd. Maar hoop toch wel de aankomende seizoenen wat meer budget te krijgen haha. Zirkzee was mwehhhh. Vooral veel kleine blessures. Maar ik ga hem toch wel van de hand doen om wat financiele speelruimte te krijgen, alleen heeft hij een hele fijne clausule in zijn contract zitten..

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.31.01.png

bewerkt door Marvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Marvin:

Ja, dat viel mij ook op idd. Maar hoop toch wel de aankomende seizoenen wat meer budget te krijgen haha. Zirkzee was mwehhhh. Vooral veel kleine blessures. Maar ik ga hem toch wel van de hand doen om wat financiele speelruimte te krijgen, alleen heeft hij een hele fijne clausule in zijn contract zitten..

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.31.01.png

Al vervangers op het oog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Dansmeister:

Al vervangers op het oog?

Het liefst wil ik wat Italianen gaan aantrekken, maar zoals je weet zijn die goed aan de prijs. Ik heb Santiago Castro (zie hieronder) nog in de gelederen, maar met hem ga ik het niet redden. Ik wacht nog even af of er wat leuks te huren valt met een koopoptie..

Van de miljoenen van Zirkzee wil ik sowieso Victor Kristiansen voor 15 miljoen definitief overnemen. Die zal een veelvoud gaat opleveren.

En Pafundi zal ook ooit naar ons toe komen, hoop ik. ;c

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.52.24.png

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.55.06.png

Edit: Welke miljoenen van Zirkzee?? (bod van 74 miljoen)

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.58.38.png

bewerkt door Marvin
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 4 in de serie A. Heerlijke tussenstand. Kwalitatief hebben wij afgelopen zomer ingeleverd(met het vertrek van Scammacca) en een volledige focus op het halen van newgens en die al veel laten spelen. Nieuwe tactiek gemaakt, zonder al veel meta dingetjes erin en bij vlagen genieten van de 16-17 en 18 jarigen bij Udinese dit seizoen. Als het rond 25 nog steeds erg spannend is, kan ik altijd teruggaan naar mijn dominante tactiek. ;c

image.png.f139f58c3fb72c56cbe8681b35b8d277.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste jaartje Bundesliga. Had wat meer tegenstand verwacht, maar we gingen als de Deutsche Bahn. Alleen het Bayern van Zidane was oppermachtig. Ze speelde 2-2 gelijk tegen Wolfsburg en verloren van Dortmund met 0-1. Maar wat wil je met de aanval Ouédraogo/Malen - Kane - Coman/Sané en daarachter Musiala. Nu geld binnenharken en de selectie flink versterken. Op naar CL-voetbal.

Schermafbeelding2024-03-25212447.thumb.png.cb49aaa817c5a06b1eb3960189932a32.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.9c12e786e0593af0f6f93aff301ceec6.png

Wat een seizoensslot zeg :D Matigjes afgemaakt door ons maar wat maakt het uit want onze verhuurde potentiele topspits Stjoic schoot Wolfsburg op achterstand waardoor wij genoeg hadden aan een gelijkspel. Bayern Munchen gaat lekker samen met Borussia Dortmund de Confetti League in ;c;c;c;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.91128ebfeeb836ba6d37762ac8b59b0f.png

In november de overstap gemaakt van BSK Bijelo Brdo naar Rijeka (wat toen bivakkeerde op de laatste plaats). Uiteindelijk natuurlijk een flinke stap omhoog omdat ik ook wel inzag dat BSK aan het overperformen was. Helaas hebben we Hajduk niet kunnen weerhouden om de titel te pakken maar het kwaad was eigenlijk al geschied voordat ik binnenkwam. Een tweede plaats was alles wat er in zat waardoor we voor het eerst in deze FM in de Europa League uitkomen. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.369e03821616b35a80953447730383a5.png

Jammer van het gelijke spel op bezoek in Nijmegen anders hadden we de tussenronde wel ontlopen, met AS Roma, Lyon, Valencia, Sporting en Everton nog wel aardige tegenstanders in het toernooi maar geen klappers als Arsenal oid. Ik zie kansen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites