Marvin Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) Ja, dat viel mij ook op idd. Maar hoop toch wel de aankomende seizoenen wat meer budget te krijgen haha. Zirkzee was mwehhhh. Vooral veel kleine blessures. Maar ik ga hem toch wel van de hand doen om wat financiele speelruimte te krijgen, alleen heeft hij een hele fijne clausule in zijn contract zitten.. @ReneLeBlanc 22 maart bewerkt door Marvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 3 minuten geleden zei Marvin: Ja, dat viel mij ook op idd. Maar hoop toch wel de aankomende seizoenen wat meer budget te krijgen haha. Zirkzee was mwehhhh. Vooral veel kleine blessures. Maar ik ga hem toch wel van de hand doen om wat financiele speelruimte te krijgen, alleen heeft hij een hele fijne clausule in zijn contract zitten.. @ReneLeBlanc Al vervangers op het oog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) 20 minuten geleden zei Dansmeister: Al vervangers op het oog? Het liefst wil ik wat Italianen gaan aantrekken, maar zoals je weet zijn die goed aan de prijs. Ik heb Santiago Castro (zie hieronder) nog in de gelederen, maar met hem ga ik het niet redden. Ik wacht nog even af of er wat leuks te huren valt met een koopoptie.. Van de miljoenen van Zirkzee wil ik sowieso Victor Kristiansen voor 15 miljoen definitief overnemen. Die zal een veelvoud gaat opleveren. En Pafundi zal ook ooit naar ons toe komen, hoop ik. Edit: Welke miljoenen van Zirkzee?? (bod van 74 miljoen) 22 maart bewerkt door Marvin . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart @Marvin volgende keer die achterlijke gladiool gewoon op de transferlijst zetten. Dan willen ze wel (doe ik ook altijd als ik het bod te goed vind maar ze twijfelen om de onderhandelingen aan te gaan). Pleur ze gewoon op de TL en weg zijn ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart It has been done. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1e seizoen; #EPBal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart #karelball #spanned PO vier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Verrassende koplopers met Wolfsburg, Union en wijzelf. Bayern inmiddels al op zes punten achterstand gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Seizoen 4 in de serie A. Heerlijke tussenstand. Kwalitatief hebben wij afgelopen zomer ingeleverd(met het vertrek van Scammacca) en een volledige focus op het halen van newgens en die al veel laten spelen. Nieuwe tactiek gemaakt, zonder al veel meta dingetjes erin en bij vlagen genieten van de 16-17 en 18 jarigen bij Udinese dit seizoen. Als het rond 25 nog steeds erg spannend is, kan ik altijd teruggaan naar mijn dominante tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Eerste jaartje Bundesliga. Had wat meer tegenstand verwacht, maar we gingen als de Deutsche Bahn. Alleen het Bayern van Zidane was oppermachtig. Ze speelde 2-2 gelijk tegen Wolfsburg en verloren van Dortmund met 0-1. Maar wat wil je met de aanval Ouédraogo/Malen - Kane - Coman/Sané en daarachter Musiala. Nu geld binnenharken en de selectie flink versterken. Op naar CL-voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart Wolfsburg gedegradeerd? Daar kun je dan wel wat pareltjes oppikken gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 13 minuten geleden zei Fantasy: Wolfsburg gedegradeerd? Daar kun je dan wel wat pareltjes oppikken gok ik Winnen net de play-offs na penals van HSV... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart Zojuist zei Thierryvane: Winnen net de play-offs na penals van HSV... Balen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Wat een seizoensslot zeg Matigjes afgemaakt door ons maar wat maakt het uit want onze verhuurde potentiele topspits Stjoic schoot Wolfsburg op achterstand waardoor wij genoeg hadden aan een gelijkspel. Bayern Munchen gaat lekker samen met Borussia Dortmund de Confetti League in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart De titel is daar. Uiteindelijk maakte wij het nog "spannend", maar wat een kampioenswedstrijd. @Thierryvane @ReneLeBlanc @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 13 minuten geleden zei Marvin: De titel is daar. Uiteindelijk maakte wij het nog "spannend", maar wat een kampioenswedstrijd. @Thierryvane @ReneLeBlanc @Dansmeister Lekker maat. Ziek ook Torino bij jou tweede, bij mij vliegen ze er gewoon uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart We zijn in een hevige strijd verwikkeld voor de promotie en de titel in de tweede divisie van Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart In november de overstap gemaakt van BSK Bijelo Brdo naar Rijeka (wat toen bivakkeerde op de laatste plaats). Uiteindelijk natuurlijk een flinke stap omhoog omdat ik ook wel inzag dat BSK aan het overperformen was. Helaas hebben we Hajduk niet kunnen weerhouden om de titel te pakken maar het kwaad was eigenlijk al geschied voordat ik binnenkwam. Een tweede plaats was alles wat er in zat waardoor we voor het eerst in deze FM in de Europa League uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Jammer van het gelijke spel op bezoek in Nijmegen anders hadden we de tussenronde wel ontlopen, met AS Roma, Lyon, Valencia, Sporting en Everton nog wel aardige tegenstanders in het toernooi maar geen klappers als Arsenal oid. Ik zie kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april @Bogatyr niks aan het handje hoor, gaat meer dan prima! Doel is plaatsing voor de CL, maar ik wil zelf uiteraard lekker kampioen worden, voor de 3e keer in 4 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Met -12 beginnen League Two, 2028/29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Is rete spannend Liverpool, United en wij allemaal 10 winst 2 gelijk 2 verlies. Als Aston Villa uit bij Newcastle winnen, wippen ze over ons allemaal heen en komen ze 1e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 25 minuten geleden zei ElPrincipito: Aaaaaaand the challenge is gone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten