Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei De Raam:

Lekker man, aardig wat doelpunten ook! Hoe speel je en in welk seizoen was dit?

Zeer aanvallend dus. Denk dat ik nu pas kampioen speel omdat ik nu een iets betere defensie heb dan in mijn eerste twee seizoenen. Nu moet die linksback wel weg en moet ik een top verdediger naast Rosten krijgen. Ook Olij moet weg want die is wat aan het wegzakken. Pas dan kan ik Europees iets gaan betekenen denk ik.

image.png.e9cb07f463e2796196ed613b6d57319d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bas huijsmans:

Hoe is de coëfficientenranglijst? Ik ga er vanuit dat de finales nog gespeeld worden en dat de extra CL tickets nog niet verdeeld zijn namelijk

De tandjes. Je hebt gelijk. Vijf ploegen de Champions League in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EDIT: Lol, ik realiseer me nu pas dat het over hetzelfde seizoen ging, maar dan wel nog mooi 12 op 12 gepakt. @Bogatyr!

c6Zjtst.png

UVI9FBz.png

Beetje jammer van de gemiste start. En ook loodzwaar programma, continue topploegen zowel in Europa als in Engeland, veel matchen. Behoorlijk intensief. Denk dat ik nog een aanpassingsjaar zal nodig hebben, al zie ik wel verbetering.

Degradatie zal voor Luton en Southampton zijn, twee zwakste teams. Derde ploeg geen idee. Norwich goed gestart ondanks dat ze in Europa spelen door vorig jaar FA Cup te winnen.

Man U heeft Zidane als coach dus zal wel bovenin mee blijven draaien, al denk ik dat ze toch dat beetje kwaliteit missen om City uit te dagen. En Liverpool en Arsenal hebben hun start te veel gemist al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.6b7d988b32b1f41ffa3259cbb3cabfb7.png

Dit Barcelona is echt ongekend. 100+ punten, doelsaldo van bijna 100. :D Zelf gewoon best of the rest. Meer zit er echt nog niet in. Girona ontsprong nog even de dans op de laatste speeldag. Betis en Celta die eruit vliegen is wel lekker hoor. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cp829rL.png

Voorlopig achtste, denk dat het een minder seizoen wordt dan vorig seizoen, maar met een achtste finale in de Champions League en bekerwinst (Caraboa cup) is het zeker geen drama wat het resultaat ook wordt. Ook al zeker van Europa, wat dan ook.

Spannend bovenin. Bournemouth ook gewoon echt goed, niet echt een fluke (Marcus Leonardo hebben ze binnengehaald).

Luton vrijwel zeker degradatie, ook gewoon te zwak en Southampton en Brentford - kijkend naar teamgeest - zullen ook wel degraderen. Everton en Leeds lijken terug te keren.

Liverpool ook gewoon echt een slecht seizoen aan het draaien. Klopp daar ook buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

apyrJkJ.png

6e plaats, nog goed einde v/h seizoen maar mis de champions league met een puntje. Al denk ik wel dat ik kans maak om europa league te winnen (zeker omdat newcastle de andere engelse vertegenwoordiger wordt).

Bournemouth echt een goed team geworden ook, en ze halen champions league. Everton, Leeds en Birmingham promoveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een poging aan het wagen voor de 'Nationalist challenge' . Alhoewel, die wereldbeker voor clubs boeit mij niet heel veel, meer het landskampioenschap op het hoogste niveau en een Europese prijs. De Italianen hebben er wel de schwung in:

image.thumb.png.1f0b50f738983886981b5002562e678c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.fdbbb3ca405b4bcea37b83781871c568.png

Nog acht wedstrijden te spelen en Barcelona lijkt eindelijk van haar troon afgestoten te worden. Niet door ons overigens want dat verrekte Real Madrid is opeens ongenaakbaar. ;c Zo blijft de uitdaging overigens wel lekker erin want in de Champions League zijn we ook nog niet eens tot de kwartfinale geraakt en zelfs de Copa hebben we niet bij kunnen schrijven. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LSPt5nh.png

Goede start (ook in Europa en de bekers voorlopig) maar squad depth blijft een issue.

Te veel spelers en de helft klaagt.
Te weinig en je zit in miserie met fitheid, blessures en dergelijke (en de Afrika Cup maakt de dingen ook niet makkelijker).

Als we januari en februari overleven komt het wel goed. Veel spelers uitgeleend maar dat zijn vnl. jonge flankspelers die continu moeten spelen om te ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites