Bogatyr Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 7 uur geleden zei De Raam: Lekker man, aardig wat doelpunten ook! Hoe speel je en in welk seizoen was dit? Zeer aanvallend dus. Denk dat ik nu pas kampioen speel omdat ik nu een iets betere defensie heb dan in mijn eerste twee seizoenen. Nu moet die linksback wel weg en moet ik een top verdediger naast Rosten krijgen. Ook Olij moet weg want die is wat aan het wegzakken. Pas dan kan ik Europees iets gaan betekenen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ziet er goed uit @Bogatyr, jammer dat we de rollen niet kunnen zien, al kan ik het wel een beetje inschatten. Heel knap om in je derde seizoen kampioen te spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 7 uur geleden zei bas huijsmans: Hoe is de coëfficientenranglijst? Ik ga er vanuit dat de finales nog gespeeld worden en dat de extra CL tickets nog niet verdeeld zijn namelijk De tandjes. Je hebt gelijk. Vijf ploegen de Champions League in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Campeones, campeones ole ole ole ole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Eerste seizoen met Brighton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Seizoen twee afgerond. Ook verliezend finalist in de Copa nadat we een 2-0 uit handen gaven tegen Barca. Helemaal niet ontevreden, alleen het hoge aantal tegendoelpunten mogen we aan gaan sleutelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Vrees dat het niet voor dit seizoen zal zijn. Teveel blessures, met veel jeugd gespeeld en ook nog een Champions League. 5 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 uur geleden zei Bogatyr: Vrees dat het niet voor dit seizoen zal zijn. Teveel blessures, met veel jeugd gespeeld en ook nog een Champions League. Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 uur geleden zei Bogatyr: Helaas Van 5 naar 3 is nog best goed resultaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 11 minuten geleden zei Rrrood: Van 5 naar 3 is nog best goed resultaat! En ook 12 punten meer dan het seizoen ervoor. Met dat aantal punten was hij kampioen geworden het seizoen ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart EDIT: Lol, ik realiseer me nu pas dat het over hetzelfde seizoen ging, maar dan wel nog mooi 12 op 12 gepakt. @Bogatyr! Beetje jammer van de gemiste start. En ook loodzwaar programma, continue topploegen zowel in Europa als in Engeland, veel matchen. Behoorlijk intensief. Denk dat ik nog een aanpassingsjaar zal nodig hebben, al zie ik wel verbetering. Degradatie zal voor Luton en Southampton zijn, twee zwakste teams. Derde ploeg geen idee. Norwich goed gestart ondanks dat ze in Europa spelen door vorig jaar FA Cup te winnen. Man U heeft Zidane als coach dus zal wel bovenin mee blijven draaien, al denk ik dat ze toch dat beetje kwaliteit missen om City uit te dagen. En Liverpool en Arsenal hebben hun start te veel gemist al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Dit Barcelona is echt ongekend. 100+ punten, doelsaldo van bijna 100. Zelf gewoon best of the rest. Meer zit er echt nog niet in. Girona ontsprong nog even de dans op de laatste speeldag. Betis en Celta die eruit vliegen is wel lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Voorlopig achtste, denk dat het een minder seizoen wordt dan vorig seizoen, maar met een achtste finale in de Champions League en bekerwinst (Caraboa cup) is het zeker geen drama wat het resultaat ook wordt. Ook al zeker van Europa, wat dan ook. Spannend bovenin. Bournemouth ook gewoon echt goed, niet echt een fluke (Marcus Leonardo hebben ze binnengehaald). Luton vrijwel zeker degradatie, ook gewoon te zwak en Southampton en Brentford - kijkend naar teamgeest - zullen ook wel degraderen. Everton en Leeds lijken terug te keren. Liverpool ook gewoon echt een slecht seizoen aan het draaien. Klopp daar ook buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Goed eerste blok neergezet maarja, Barca blijft Barca. Over vier wedstrijden is het onze beurt tegen deze monsterploeg. In eigen huis, daar moeten we wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 6e plaats, nog goed einde v/h seizoen maar mis de champions league met een puntje. Al denk ik wel dat ik kans maak om europa league te winnen (zeker omdat newcastle de andere engelse vertegenwoordiger wordt). Bournemouth echt een goed team geworden ook, en ze halen champions league. Everton, Leeds en Birmingham promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Een poging aan het wagen voor de 'Nationalist challenge' . Alhoewel, die wereldbeker voor clubs boeit mij niet heel veel, meer het landskampioenschap op het hoogste niveau en een Europese prijs. De Italianen hebben er wel de schwung in: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Nog acht wedstrijden te spelen en Barcelona lijkt eindelijk van haar troon afgestoten te worden. Niet door ons overigens want dat verrekte Real Madrid is opeens ongenaakbaar. Zo blijft de uitdaging overigens wel lekker erin want in de Champions League zijn we ook nog niet eens tot de kwartfinale geraakt en zelfs de Copa hebben we niet bij kunnen schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Seizoen 4 is done. Je mag maar in 4 wedstrijden puntverlies lijden blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Goede start (ook in Europa en de bekers voorlopig) maar squad depth blijft een issue. Te veel spelers en de helft klaagt. Te weinig en je zit in miserie met fitheid, blessures en dergelijke (en de Afrika Cup maakt de dingen ook niet makkelijker). Als we januari en februari overleven komt het wel goed. Veel spelers uitgeleend maar dat zijn vnl. jonge flankspelers die continu moeten spelen om te ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Met De Gea in doel stond Ajax irl met afstand bovenaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten