Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

De Welsh league *niet* winnen met The New Saints is ook knap... Belachelijk veel blessures door het seizoen heen hebben zeker niet geholpen. Maar aan het einde van de rit 3 ploegen op hetzelfde aantal punten EN doelsaldo, dat is best opmerkelijk

image.png.f138acfc646bd9576798f6d1c8852aa9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeds seizoen 1 in de Championship, record aantal punten, record aantal doelpunten. Piroe en Rutter en na de winter ook Weiper, waren goed in vorm. Tis bij ons wel vaak alles of niets. Southampton stond lang 2e, maar na de nederlaag tegen ons in de laatste speelronde, verspeelde ze een zekere promotie, uiteindelijk won Leicester in de finale van playoffs van Southampton. 

image.png.d9be79d8d5e10fe0e3e1591efce1782b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een FM game met Arsenal dus. Heel erg lang geleden dat ik ooit met een Europese subtop ploeg gespeeld heb. Met de huidige selectie de eerste helft van het seizoen afgerond. Gaat heerlijk.

image.png.ba32c82f0716eb26b6af7d5fe0bf3768.png

One touch voetbal in de Premier League. Uiteraard de club gekozen door de FM frustratie van @Kyrill en met zijn stellingen over aanvallende rollen in het tactiekentopic. We spelen aanvallend, fris en heerlijk voetbal. Tactiek staat in een ander topic, waar ik drie aanvallende varianten op heb gemaakt.

image.thumb.png.8cd2d969eb4ea5daf36d50a31af3430a.png

Hierbij de resultaten. De laatste weken is het echt genieten met een fitte selectie. Jesus, maar vooral Havertz heb ik echt gemist in oktober. Alleen Saka en Martinelli hebben 17 competitiematchen kunnen spelen, de rest door blessures helaas minder.

Chelsea deed wat Brentford ook de week ervoor probeerde. Bus parkeren > direct een lange bal. Dat ging met een doelpunt in de 82ste minuut goed doordat wij centraal niet goed stonden en in de blessuretijd werd het 2-0. Zuur.

image.png.3f1b71ddbfbd5a6b3ae3025bb8a7eb68.png

Het begon echt heerlijk te lopen toen ik Havertz op 10 kon inpassen en Odegaard op de cvm als spelmaker zette.

image.thumb.png.a374277f81af4aaa758118e507890a56.png

De halve finale tegen Manchester United!

image.thumb.png.a98a53a3687aff57633a462a391accde.png

In de CL ook door met 18 punten uit zes matchen. Kruisfinales tegen Napoli.

Was 'm weer. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Dansmeister:

Een FM game met Arsenal dus. Heel erg lang geleden dat ik ooit met een Europese subtop ploeg gespeeld heb. Met de huidige selectie de eerste helft van het seizoen afgerond. Gaat heerlijk.

image.png.ba32c82f0716eb26b6af7d5fe0bf3768.png

One touch voetbal in de Premier League. Uiteraard de club gekozen door de FM frustratie van @Kyrill en met zijn stellingen over aanvallende rollen in het tactiekentopic. We spelen aanvallend, fris en heerlijk voetbal. Tactiek staat in een ander topic, waar ik drie aanvallende varianten op heb gemaakt.

image.thumb.png.8cd2d969eb4ea5daf36d50a31af3430a.png

Hierbij de resultaten. De laatste weken is het echt genieten met een fitte selectie. Jesus, maar vooral Havertz heb ik echt gemist in oktober. Alleen Saka en Martinelli hebben 17 competitiematchen kunnen spelen, de rest door blessures helaas minder.

Chelsea deed wat Brentford ook de week ervoor probeerde. Bus parkeren > direct een lange bal. Dat ging met een doelpunt in de 82ste minuut goed doordat wij centraal niet goed stonden en in de blessuretijd werd het 2-0. Zuur.

image.png.3f1b71ddbfbd5a6b3ae3025bb8a7eb68.png

Het begon echt heerlijk te lopen toen ik Havertz op 10 kon inpassen en Odegaard op de cvm als spelmaker zette.

image.thumb.png.a374277f81af4aaa758118e507890a56.png

De halve finale tegen Manchester United!

image.thumb.png.a98a53a3687aff57633a462a391accde.png

In de CL ook door met 18 punten uit zes matchen. Kruisfinales tegen Napoli.

Was 'm weer. ;c

Lekker bezig maatje. Super!! :classic_love:

79 goals al na 19 duels geweldig hahahah. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites