Bogatyr Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari @ReneLeBlanc Volgens mij kampioen op basis van onderling resultaat tegen FC Porto. (1-1 gelijkspel, 3-2 winst) Ik dacht eerlijk gezegd dat er een play-off match ging komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Na 2 back-to-back promoties hebben we nu meer moeite. Financieel wel pittig maar dat is latere zorg. Hopelijk eindigen we bij de top 5, dan hebben we play-offs voor promotie naar de nationale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 2 uur geleden zei Bogatyr: @ReneLeBlanc Volgens mij kampioen op basis van onderling resultaat tegen FC Porto. (1-1 gelijkspel, 3-2 winst) Ik dacht eerlijk gezegd dat er een play-off match ging komen. Heeeeerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari gaat nog een spannend slot worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Spannend!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Het wordt nog spannend in de Bundesliga van seizoen 44/45. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Helaas 34-0-0 nog steeds niet gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Halverwege, het aantal doelpunten val iets tegen. Vorig jaar hadden we er rond deze tijd al iets meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari De Welsh league *niet* winnen met The New Saints is ook knap... Belachelijk veel blessures door het seizoen heen hebben zeker niet geholpen. Maar aan het einde van de rit 3 ploegen op hetzelfde aantal punten EN doelsaldo, dat is best opmerkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari het zou me toch wat zijn spanning stijgt!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari ontslag indienen denk beter dan dit word het niet xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari We zijn weer op de helft van een nieuw seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Het derde jaar in Ligue 1. Het tweede seizoen op rij dat we 3de eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Leeds seizoen 1 in de Championship, record aantal punten, record aantal doelpunten. Piroe en Rutter en na de winter ook Weiper, waren goed in vorm. Tis bij ons wel vaak alles of niets. Southampton stond lang 2e, maar na de nederlaag tegen ons in de laatste speelronde, verspeelde ze een zekere promotie, uiteindelijk won Leicester in de finale van playoffs van Southampton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Voor degene die er aan twijfelde: Na 21 speelrondes is al duidelijk dat we volgende seizoen Europa in mogen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Lol, ik won in minuut 89 met 0-1 bij Volendam. Zag ik daarna uit het niets feestvierende spelers met een schaal. Was ik dus blijkbaar al kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari meer dan prima begin zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Een FM game met Arsenal dus. Heel erg lang geleden dat ik ooit met een Europese subtop ploeg gespeeld heb. Met de huidige selectie de eerste helft van het seizoen afgerond. Gaat heerlijk. One touch voetbal in de Premier League. Uiteraard de club gekozen door de FM frustratie van @Kyrill en met zijn stellingen over aanvallende rollen in het tactiekentopic. We spelen aanvallend, fris en heerlijk voetbal. Tactiek staat in een ander topic, waar ik drie aanvallende varianten op heb gemaakt. Hierbij de resultaten. De laatste weken is het echt genieten met een fitte selectie. Jesus, maar vooral Havertz heb ik echt gemist in oktober. Alleen Saka en Martinelli hebben 17 competitiematchen kunnen spelen, de rest door blessures helaas minder. Chelsea deed wat Brentford ook de week ervoor probeerde. Bus parkeren > direct een lange bal. Dat ging met een doelpunt in de 82ste minuut goed doordat wij centraal niet goed stonden en in de blessuretijd werd het 2-0. Zuur. Het begon echt heerlijk te lopen toen ik Havertz op 10 kon inpassen en Odegaard op de cvm als spelmaker zette. De halve finale tegen Manchester United! In de CL ook door met 18 punten uit zes matchen. Kruisfinales tegen Napoli. Was 'm weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari KAMPIOENEN! En de laatste wedstrijd was Paris SG - Paris FC... En die 4-4 was echt rete spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 14 uur geleden zei Dansmeister: Een FM game met Arsenal dus. Heel erg lang geleden dat ik ooit met een Europese subtop ploeg gespeeld heb. Met de huidige selectie de eerste helft van het seizoen afgerond. Gaat heerlijk. One touch voetbal in de Premier League. Uiteraard de club gekozen door de FM frustratie van @Kyrill en met zijn stellingen over aanvallende rollen in het tactiekentopic. We spelen aanvallend, fris en heerlijk voetbal. Tactiek staat in een ander topic, waar ik drie aanvallende varianten op heb gemaakt. Hierbij de resultaten. De laatste weken is het echt genieten met een fitte selectie. Jesus, maar vooral Havertz heb ik echt gemist in oktober. Alleen Saka en Martinelli hebben 17 competitiematchen kunnen spelen, de rest door blessures helaas minder. Chelsea deed wat Brentford ook de week ervoor probeerde. Bus parkeren > direct een lange bal. Dat ging met een doelpunt in de 82ste minuut goed doordat wij centraal niet goed stonden en in de blessuretijd werd het 2-0. Zuur. Het begon echt heerlijk te lopen toen ik Havertz op 10 kon inpassen en Odegaard op de cvm als spelmaker zette. De halve finale tegen Manchester United! In de CL ook door met 18 punten uit zes matchen. Kruisfinales tegen Napoli. Was 'm weer. Lekker bezig maatje. Super!! 79 goals al na 19 duels geweldig hahahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Met Atletico, Bayern, United, Barcelona, Sporting, Monaco onder anderen niet ontevreden over het resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Het zou leuk zijn als ik deze lijn van de eerste wedstrijden door kan zetten. In een van deze wedstrijden had ik zelfs al een B-team opgesteld 23 doelpunten na 3 wedstrijden = 230 doelpunten na 30 wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten