rich ruzzian Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Gaat weer van een leien dakje. Enige dat eigenlijk wat beter kan is het aantal tegengoals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober @ElPrincipito of @Dansmeister wil een van jullie twee alsjeblieft weggaan bij Inter. Mijn god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober We hebben als doel plaatsen voor ECL(nu al spelen) maar we doen mee voor plek 3/4 en in alle competitie's met #EPBall @ElPrincipito hebben we laatste 12 duels 11 winst 1 gelijk en 0 verlies. We hebben nu duel minder dan de rest ipv 2 duels meer, heerlijk. We hadden onlangs Dortmund in eigen huis met 2-0 verslagen waarbij zij 10 man hadden en geen enkel schot. Die rode kaart was terecht, zou mij zorg weten. Nu doen we met Dortmund, Leverkusen, Mainz en Stuggart mee om plek 3 en 4. Gaat echt super goed! @ReneLeBlanc @Michaelinho* @Dansmeister @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Eitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Ik was mijn carrière werkloos begonnen als semi-prof en met het hoogste diploma, na een half seizoen aangenomen bij Dender en daar ongeveer 6 seizoenen gebleven met wisselend succes, toch de richting naar de subtop kunnen zetten en met 1 Europese campagne die redelijk goed te noemen was voor een kleine club te zijn. Dan in 2029 de stap omhoog kunnen zetten naar Fiorentina, daar heb ik de Europa League mee gewonnen en nu gaan we voor het 3de jaar op rij spelen in de Champions League. Vorig seizoen eindigden we 3de met 88 punten (hoewel de nr 2 ook 88 punten had.) , dit seizoen doen we beter met een 2de plaats maar met 6 punten minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Zou het dan eindelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 10 uur geleden zei Djurovski: Zou het dan eindelijk? Hoezo eindelijk? Je bent toch al heel vaak kampioen geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 1 uur geleden zei Kyrill: Hoezo eindelijk? Je bent toch al heel vaak kampioen geworden? Nog niet zonder puntverlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober We gaan de CL In!!! Leverkusen mag zich geen 1 misstap meer veroorloven in de komende 3 duels, en wij hebben bv uit bij Dortmund of thuis tegen Bochum , genoeg aan 1 zege om plek 4 vast te leggen. Het scheelt ook dat Leverkusen laatste twee duels 2-1 bij Dortmund uit verloor en 1-2 thuis van Gladbach. We hebben ook een toetje op programma halve finale ECL tegen Atalanta Bergamo. Erna moeten we uit bij Dortmund, zou fucking tof zijn als we hun,hun enige en eerste competitie thuis-nederlaag van het hele seizoen kunnen uitdelen! Wij hebben alleen Bochum nog thuis, dus ik acht kans 90% of meer, we thuis heel het seizoen ongeslagen gaan blijven @Urbeto @ElPrincipito @ReneLeBlanc @Michaelinho* @Thierryvane @Dansmeister @neva@Nom de Guerre Aankomende zomer transfer-periode wordt zwaar. Er is voor vrijwel mijn hele selectie interesse, maar ik ga de Daniel-Levy houding of die van Lyon en Lille voorzitters, alleen weg voor de absolute hoofdprijs, de sterkhouders/starplayers! Shoutout natuurlijk naar #EPBall die we 85-95% van het seizoen spelen en gespeeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Lekker bezig @Kyrill, mooi resultaat hoor! Zo, die spelers van Bayern scoren wel even lekker in het individuele overzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Lekker bezig @Kyrill, mooi resultaat hoor! Zo, die spelers van Bayern scoren wel even lekker in het individuele overzicht. Thnx maat thnx!! Jaa hahaha, belachelijk, ze hebben als team al 2x meer verloren dan ons , en ook 2 van de 7x in totaal van ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Prima debuut seizoen gekend bij Arsenal, helaas was City te sterk in de PL. Ook de Europa League werd gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Net in de 95e minuut gelijkmaker van Ljungskile tegen gehad. Maar ben eigenlijk wel tevreden hoe het nu gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 7 uur geleden zei Vreven: Net in de 95e minuut gelijkmaker van Ljungskile tegen gehad. Maar ben eigenlijk wel tevreden hoe het nu gaat. Hoeveelste niveau van Zweden is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 8 uur geleden zei Kyrill: Hoeveelste niveau van Zweden is dit? Derde niveau. Ben begonnen op vierde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei Vreven: Derde niveau. Ben begonnen op vierde. Wat geweldig!! Veel plezier en succes 💜 Nog bepaalde restricties en of doelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 8 uur geleden zei Kyrill: Wat geweldig!! Veel plezier en succes 💜 Nog bepaalde restricties en of doelen? Wilde eigenlijk een journeyman. Ben zonder diploma's en ervaring begonnen. Maar het ging zo goed en ik vond de club zo leuk, dat ik nu mijn derde volle seizoen ingegaan ben. Speel volgens de LLM regels en zie wel waar het schip strandt. Wil eigenlijk naar het hoogste niveau promoveren en een goede jeugdopleiding krijgen, dat duurt nog wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Opnieuw 2de in de PL, wel met 5 punten minder dan vorig seizoen. Ook de finale gehaald van de Champions League, helaas was Real Madrid daarin te sterk voor ons, de eindstand was een 2-4 verlies... Hopelijk winnen we volgend seizoen een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Voor het tweede jaar op rij winnen wij met Fortuna Sittard de Eredivisie. Overtuigender en beter dan vorig seizoen. We scoorden meer en kregen er minder tegen. Vorig jaar hadden we 83 punten, maar was het verschil slechts 4 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Mindere periode in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Dat gaan nog 10 heel spannende wedstrijden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Vijf matchen om de titel veilig te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Dit seizoen is het wel raak, op de laatste speeldag kampioen gespeeld door 11-0 te winnen tegen Fulham terwijl United 1-0 verloor tegen Newcastle. Ook de Carabao Cup werd gewonnen, de FA cup helaas de finale verloren tegen notabene Sunderland na penalty's. In de CL was PSG in de kwartfinale te sterk na penalty's verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten