Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

We hebben als doel plaatsen voor ECL(nu al spelen) maar we doen mee voor plek 3/4 en in alle competitie's met #EPBall @ElPrincipito hebben we laatste 12 duels 11 winst 1 gelijk en 0 verlies. We hebben nu duel minder dan de rest ipv 2 duels meer, heerlijk. We hadden onlangs Dortmund in eigen huis met 2-0 verslagen waarbij zij 10 man hadden en geen enkel schot. Die rode kaart was terecht, zou mij zorg weten. Nu doen we met Dortmund, Leverkusen, Mainz en Stuggart mee om plek 3 en 4. Gaat echt super goed! @ReneLeBlanc @Michaelinho* @Dansmeister @Urbeto

Stand Bundesliga seizoen twee 21 december 2025.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was mijn carrière werkloos begonnen als semi-prof en met het hoogste diploma, na een half seizoen aangenomen bij Dender en daar ongeveer 6 seizoenen gebleven met wisselend succes, toch de richting naar de subtop kunnen zetten en met 1 Europese campagne die redelijk goed te noemen was voor een kleine club te zijn.

Dan in 2029 de stap omhoog kunnen zetten naar Fiorentina, daar heb ik de Europa League mee gewonnen en nu gaan we voor het 3de jaar op rij spelen in de Champions League.

Vorig seizoen eindigden we 3de met 88 punten (hoewel de nr 2 ook 88 punten had.) , dit seizoen doen we beter met een 2de plaats maar met 6 punten minder.

4862085d4354426242296405c40ddfca.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan de CL In!!! Leverkusen mag zich geen 1 misstap meer veroorloven in de komende 3 duels, en wij hebben bv uit bij Dortmund of thuis tegen Bochum , genoeg aan 1 zege om plek 4 vast te leggen. Het scheelt ook dat Leverkusen laatste twee duels 2-1 bij Dortmund uit verloor en 1-2 thuis van Gladbach. We hebben ook een toetje op programma halve finale ECL tegen Atalanta Bergamo. Erna moeten we uit bij Dortmund, zou fucking tof zijn als we hun,hun enige en eerste competitie thuis-nederlaag van het hele seizoen kunnen uitdelen! Wij hebben alleen Bochum nog thuis, dus ik acht kans 90% of meer, we thuis heel het seizoen ongeslagen gaan blijven:classic_ninja::<

@Urbeto @ElPrincipito @ReneLeBlanc @Michaelinho* @Thierryvane @Dansmeister @neva@Nom de Guerre

Aankomende zomer transfer-periode wordt zwaar. Er is voor vrijwel mijn hele selectie interesse, maar ik ga de Daniel-Levy houding of die van Lyon en Lille voorzitters, alleen weg voor de absolute hoofdprijs, de sterkhouders/starplayers!

Shoutout natuurlijk naar #EPBall die we 85-95% van het seizoen spelen en gespeeld hebben.

Stand Frankfurt 25 april 2026.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Lekker bezig @Kyrill, mooi resultaat hoor! 

Zo, die spelers van Bayern scoren wel even lekker in het individuele overzicht.

Thnx maat thnx!!

Jaa hahaha, belachelijk, ze hebben als team al 2x meer verloren dan ons , en ook 2 van de 7x in totaal van ons;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kyrill:

Wat geweldig!! Veel plezier en succes 💜 Nog bepaalde restricties en of doelen?

Wilde eigenlijk een journeyman. Ben zonder diploma's en ervaring begonnen. Maar het ging zo goed en ik vond de club zo leuk, dat ik nu mijn derde volle seizoen ingegaan ben. Speel volgens de LLM regels en zie wel waar het schip strandt. Wil eigenlijk naar het hoogste niveau promoveren en een goede jeugdopleiding krijgen, dat duurt nog wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw 2de in de PL, wel met 5 punten minder dan vorig seizoen. Ook de finale gehaald van de Champions League, helaas was Real Madrid daarin te sterk voor ons, de eindstand was een 2-4 verlies... Hopelijk winnen we volgend seizoen een prijs.

ceccdf9a11b399629b11983ffdb31d52.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het tweede jaar op rij winnen wij met Fortuna Sittard de Eredivisie. Overtuigender en beter dan vorig seizoen. We scoorden meer en kregen er minder tegen. Vorig jaar hadden we 83 punten, maar was het verschil slechts 4 punten. 

image.png.1707be36437e00482dcb5b086c50566b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen is het wel raak, op de laatste speeldag kampioen gespeeld door 11-0 te winnen tegen Fulham terwijl United 1-0 verloor tegen Newcastle. Ook de Carabao Cup werd gewonnen, de FA cup helaas de finale verloren tegen notabene Sunderland na penalty's. In de CL was PSG in de kwartfinale te sterk na penalty's verloren.

29a6430f3527409deac97c8fa17cd349.png

246b280b21a75994a20fe3f10122e553.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites