Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.107fb14d524fdc684ea92e92aff83f46.png

Ik denk dat dit de eerste save is dat ik zo fucking veel concurrentie heb om de titel. Vorig seizoen zei ik het al, je mag maar in vier wedstrijden punten laten liggen. Real Madrid is dus af. ;c Speelschema's te beginnen met die van ons:

image.thumb.png.5e101c2d4a2f29c12243170517fbdb2d.png

Barcelona:

image.thumb.png.243cefe93ff69243215e274bcf87c57f.png

Real Madrid:

image.thumb.png.b08bba8e4b78dfec1fa5a663534eef50.png

Wij spelen dus nog een onderling duel met Barcelona, op eigen grond. Verder met Getafe en Sociedad natuurlijk twee pittige uitwedstrijden. Ook die Champions League wedstrijden tegen City zitten mij dwars. Ik denk dat we daar veel te kort voor komen. Gelukkig speelt Barcelona ook nog CL. Real Madrid is wel de lachende derde. Voornamelijk thuis wedstrijden en de uitwedstrijden die ze hebben zijn tegen de hekkensluiter en het laag genoteerde Espanyol. Spannnnnnnond. @Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KsEi7Ci.png

Vierde, als ik minder zwaar programma had zat top 2 er wel in.

Arsenal mist europees voetbal, dus daar hebben ze Kyrill nodig. En de drie ploegen die vorig jaar degradeerden (Southampton, Luton & Brentford) keren alle drie terug volgend jaar.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DZ35sVH.png

Nood aan een nieuwe uitdaging, dus een nieuwe club gezocht (met dezelfde manager). En uiteindelijk bij Blackburn uitgekomen dat trouwens overgenomen is door een suikeroom. Niets verloren op dit punt, maar punten zullen wel stilaan moeten gepakt worden.

Wolverhampton, Nottingham en Birmingham degradeerden het vorige seizoen. Dus deze zijn de favoriet normaal gezien, al lijken ze toch ook niet echt beter te doen voorlopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt! Ik heb deze carrière gekoppeld met de Nationalist challenge. In dat topic zal ook af en toe wat updates doen. Om bij dit topic te blijven, aan het eind van het seizoen spelen de kampioenen van de drie competities in de Serie C nog tegen elkaar:

image.png.a2cb69430e3c3c2dd79de9d0ef5e141f.png (1200×146)

bewerkt door Cervantes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.3a9ac1658a591fee40ee4fd84f5d68d0.png

Zeer tevreden over dit seizoen, jammer dat Esposito zijn motor stokte en hij niet de magische grens van 30 competitiegoals heeft aangetikt. Hulde naar Fiorentina ook, spelen even Champions League voetbal veilig op de laatste speeldag en zorgen er tegelijkertijd voor dat Juventus geen Europees voetbal speelt volgend jaar :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ElPrincipito:

Lekker bezig! Hoe is de financiële situatie inmiddels bij Palermo? 

Pfff heb aardige klappers gemaakt, zonder dat was ik nergens. Nu 75 in de plus, maar daar had ik wel verkopen van 100 miljoen afgelopen seizoen voor nodig. @Bogatyr zijn clubbie komt nu langs (United) om hun kontje te redden staan 17e en 350 miljoen in de min :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Marvin:

Hoppa. 

Topalovic verkast naar Bologna. Maar met een overig budget van 4 miljoen moet ik creatief gaan zijn.. hop hop!

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 08.46.35.png

Wat is dat toch met die Italiaanse clubs. Je moet echt monster verkopen doen om een beetje budget vrij te spelen anders is het niet veel. Hoe heeft Zirkzee het gedaan? :< ging hier na het eerste seizoen voor 60 ballen naar Newcastle. Esposito is wel echt een aanrader, de oudste heb ik t dan over volgens mij alhoewel ze volgens mij allemaal aanraders zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites