Mordurette Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 9 uur geleden zei glennix: Ondanks een beperkt budget heb ik toch dit pareltje voor 7 miljoen kunnen vastleggen. Zou bij mij in ieder geval als aanvallende wingback gaan spelen 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Van de zomer niet echt transfers gedaan, maar daar kwam in de winter wel verandering in. Eerst de doelman van een van de meest bizarre eigen goals van afgelopen week naar de zandbak gestuurd. Jatta en Reis hadden niet weg gehoeven maar dat is het nadeel van niet op het hoogste niveau actief zijn. Overige spelers op Mikelbrencis waren overbodig. Hier haalden we het nodige talent voor terug. Met Nkili, Duarte, Seimen, di Benedetto en Gechter hebben we vijf grote talenten gehaald waarvan er vier ook nog Duits zijn. Bobb, Hack en Buchmann zijn aanvullingen op de selectie die wat smaller begon te worden. Buchmann zou ik in de toekomst graag overnemen maar voor nu zat er alleen een huurperiode in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Ondanks het feit dat ik een negatief transferbudget had en dus niets kon kopen, heb ik mij toch vrij aardig kunnen versterken. Sommige transfers zullen bij een eventuele verkoop een deel van de opbrengst krijgen, andere hebben iets meer salarissen gekregen om zo de tekenpremie te laten schieten, waardoor ik deze transfers kon afronden. Vertessen als aanvalsleider die naast Allouch voor de doelpunten moeten zorgen. Peter Vindahl welke voor Venlose begrippen een goede keeper is, beter dan Jan de Boer. Laurin Curda en Nestor Araujo moeten de defensie van zekerheid voorzien, toch wel een probleem bij VVV, namelijk goals tegenhouden. Bart Ramselaar moet het middenveld van kwaliteit voorzien. Anass Salah-Eddine zal als linkervleugelverdediger zijn minuten maken. Lovro Zvonarek zal als invaller dienen op het middenveld. Hugo Siquet zal gaan concurreren met Robin Lathouwers op de rechter flank Nahuel Noll zal als reserve keeper achter Peter Vindahl fungereren. Vorig seizoen speelde Nahuel al op huurbasis voor ons, niet onverdienstelijk overigens. Al met al toch vrij aardig versterkt. Hiermee kunnen we komend seizoen sterk voor de dag komen, zeker met de Europa League voor de deur. 4 december 2023 bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 3 minuten geleden zei SLeePo: Ondanks het feit dat ik een negatief transferbudget had en dus niets kon kopen, heb ik mij toch vrij aardig kunnen versterken. Sommige transfers zullen bij een eventuele verkoop een deel van de opbrengst krijgen, andere hebben iets meer salarissen gekregen om zo de tekenpremie te laten schieten, waardoor ik deze transfers kon afronden. Vertessen als aanvalsleider die naast Allouch voor de doelpunten moeten zorgen. Peter Vindahl welke voor Venlose begrippen een goede keeper is, beter dan Jan de Boer. Laurin Curda en Nestor Araujo moeten de defensie van zekerheid voorzien, toch wel een probleem bij VVV, namelijk goals tegenhouden. Bart Ramselaar moet het middenveld van kwaliteit voorzien. Anass Salah-Eddine zal als linkervleugelverdediger zijn minuten maken. Lovro Zvonarek zal als invaller dienen op het middenveld. Hugo Siquet zal gaan concurreren met Robin Lathouwers op de rechter flank Nahuel Noll zal als reserve keeper achter Peter Vindahl fungereren. Vorig seizoen speelde Nahuel al op huurbasis voor ons, niet onverdienstelijk. Al met al toch vrij aardig versterkt. Hiermee kunnen we komend seizoen sterk voor de dag komen, zeker met de Europa League voor de deur. Maximaal versterkt met minimale middelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 8 minuten geleden zei La Pulga: 83 miljoen voor een speler van 33.. Mislintat zou zich omdraaien in het door hemzelf gegraven financiële graf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: 83 miljoen voor een speler van 33.. Mislintat zou zich omdraaien in het door hemzelf gegraven financiële graf. Shirtverkoop he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Erg bedrijvige transferperiode achter de rug. Met het vertrek van Heyer, Glatzel, Dompe, Benes en Ambrosius is er wat ervaring vertrokken, en omdat ik vorig seizoen met zo'n tien huurspelers speelde was de groep nu wel erg klein geworden. In de afgelopen winterstop hadden we met Dennis Seimen, Samuele di Benedetto en Linus Gechter al drie Duitse talenten binnengehaald en ook Anderson Duarte kwam in deze periode al naar ons toe. In de zomer kwamen hier nogal wat talenten bij. Isaac Babadi, Marco John, Laurin Ulrich, Assan Ouedraogo (), Simon Walde, Nelson Weiper () en jonathan Burkhardt kwamen allemaal naar Hamburg toe. De meeste bedragen worden verspreid over de aankomende drie jaar betaald want anders was er natuurlijk geen houden aan. Vooral de komst van Assan, Weiper en Babadi mogen gezien worden als stunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wat zijn precies de risico's van het betalen van een transfer over termijnen? Ik doe het zelf eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat ik later met onverwachte kosten kom te zitten, maar heb er eigenlijk geen verstand van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Is dit een goede deal ? Aanvankelijk wou ik hem niet verkopen, omdat hij mijn beste speler is op de moment, maar hij wou weg en ik had met Homma al een vervanger. De Club heeft het financieel moeilijk, dus dacht ik te cashen.. 825K in de pocket, maar deze kan oplopen tot 1.2M.. heb ik het misschien zo slecht niet gedaan al kan het altijd beter ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Nieuwe reserve keeper, gehaald voor 4,4 miljoen. Zijn waarde is al flink gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 #deadlineday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Het grote geld komt voor m'n spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 13 minuten geleden zei Thierryvane: #deadlineday En ook nog Doku. Hoe is het verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Uitgaand Fraser Sharpe verloren, het bod was te goed om te weigeren en ook nog 30% bij doorverkoop: Inkomend Met Dragusin een goede CV gehaald, Diaz zal zijn minuten maken als selectie speler maar is vooral toekomst gericht en moet Matt O'Riley vervangen die 3 maanden out is. Verbeeck en McPartland gaan Sharpe moeten vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Donny van de beek tranfervrij naar Groningen (seizoen 2) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 9 uur geleden zei glennix: Uitgaand Fraser Sharpe verloren, het bod was te goed om te weigeren en ook nog 30% bij doorverkoop: Inkomend Met Dragusin een goede CV gehaald, Diaz zal zijn minuten maken als selectie speler maar is vooral toekomst gericht en moet Matt O'Riley vervangen die 3 maanden out is. Verbeeck en McPartland gaan Sharpe moeten vervangen. Wat een heerlijke transfers zeg heel ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Op 5-12-2023 om 10:05 zei reibleetsak: Wat zijn precies de risico's van het betalen van een transfer over termijnen? Ik doe het zelf eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat ik later met onverwachte kosten kom te zitten, maar heb er eigenlijk geen verstand van. Het is meer als je maar een beperkt bedrag hebt en je wilt meerdere spelers kopen. Dan kan je het lekker spreiden over jaren zelfs. En als het goed is, komt er vanzelf enig succes, waardoor die termijnen geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Seizoen 2026/2027, de exodus van Brahim Diaz die ons een netto winst van 70 miljoen heeft opgeleverd (10% ingeleverd aan een tussenpersoon ). Verder was dit vooral het seizoen van het aansterken van onze verdedigiging met de komst van Beyer en Yoro, was het niet dat 3 minuten na het inbrengen van Yoro hij zijn kruisbanden afscheurde Die zijn we dus bijna het hele seizoen kwijt. Had hem vooral nodig om met drie verdedigers achterin te kunnen starten maar dat plaatsen we dus eventjes in de ijskast. Komst van Beyer, Fernandes-Neto en Gray is natuurlijk heerlijk en met Hoyenhall hebben we de keeper van de toekomst binnen. Mooi positief saldo ook dit jaar, dus we blijven binnen de perken ondanks een TB van 120 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 55 miljoen betalen om hem het aankomend halfjaar al te kunnen gebruiken of gewoon mijn tijd uitzitten? @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Escobarretje gekocht Gaat wel gelijk weer teruguitgeleend worden, aan de verkopende club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Toch nog flink geinvesteerd in de winterstop, normaliter niet zo fan van maar het was wel nodig. Spelers liepen echt maximaal op hun tandvlees. Tot aan Beier zijn komst richtte ik me vooral op transfers voor de toekomst. De eerste drie zijn niet heel noemenswaardig maar de komst van Shelepko, Yilmaz en Caceres waren lekkere hoor (zie onder). Met Beier, en daardoor het vertrek van Hlozek, haalden we onze nieuwe stand-in binnen. Wel iets meer dan een stand-in vermoed ik maar zo kan ik Weiper ook scherp houden en hebben we twee Duits internationals voorin lopen. Jose Dominguez was een buitenkansje die ik niet kon laten liggen. Nicolas Jensen is een 18-jarig vijfvoudig international van Denemarken waar ik wellicht wat teveel voor heb betaald. Tot slot kwam David Martinez nog over van Benfica, maar hij moet voor meer smaakjes op de vleugels gaan zorgen. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Jaar geleden gratis gehaald uit de zandbak, nu voor 26 miljoen terug naar een andere zandbak club.... Heerlijk zeg. Hij was zeker voor waarde van ons, is al 33, dan ga ik geen gratis geld 26 miljoen laten lopen haha En met Alphonso Davies, Rico Lewis en newgen voor LB vers aangekocht, kunnen we Gaya zkr missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten