ReneLeBlanc Gepost March 14 Share Gepost March 14 3 uur geleden zei Lensherr: En bundgaard samen met Schwartau? Clem had ik hier gekocht voor 23 miljoen en 2 seizoenen later verkocht aan Arsenal voor 82 miljoen. Pfff illegaal. Bij mij is Asp-Jensen op het moment de grote man. Niet zo goed als jouw Clem, maar we doen het ermee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 14 Share Gepost March 14 Als het Ajax niet lukt, dan maar gratis richting QPR. Bienvenido Moro! @ReneLeBlanc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost March 14 Share Gepost March 14 Ook een leuke speler @ReneLeBlanc. Mja, je kan de trainingsfaciliteiten van Club Brugge of Arsenal niet vergelijken met OB Odense denk ik. Vandaar dat de ontwikkeling wellicht minder is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 15 Share Gepost March 15 Dennis Madsen, de toekomstige CV van het Deens elftal moest en zou naar ons komen. De prijs? 18,5 miljoen, prijzig maar in deze zelfde transferperiode lozen we Aouar voor 17,5 miljoen bij Burnley na hem transfervrij binnen gehengeld te hebben. Easy moneys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 17 Share Gepost March 17 Seizoen 2027/2028 en de rebuild van AC Milan is begonnen. Theo Hernandez mocht meteen zijn biezen pakken, vuile duikelaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost March 18 Share Gepost March 18 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: Seizoen 2027/2028 en de rebuild van AC Milan is begonnen. Theo Hernandez mocht meteen zijn biezen pakken, vuile duikelaar. Die keuze had ik ook bijna gemaakt met Brugge om over te stappen naar Milan of Real . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost March 22 Share Gepost March 22 Altijd fan van spelers die op rechtsback, centraal middenveld en in de spits uit de voeten kunnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost March 26 Share Gepost March 26 Begonnen met België, ingestapt bij Leeds 10 matchen voor het einde van het seizoen en een 19e plaats, uiteindelijk behoud kunnen verzekeren en nu kunnen we wat shoppen. Piroe weg voor 30 miljoen, Jonathan David in voor 18 miljoen, kan ik mee leven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 27 Share Gepost March 27 Kleine traan, maar gegund. @ReneLeBlanc #IbarraTime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost April 1 Share Gepost April 1 Hier baal ik van maar hij was aan het zeuren dat hij absoluut naar Manchester United wilde. Dan maar laten vertrekken en anderhalf seizoen gratis huren, dikke prima. Ook nog 50% doorverkoop afgedwongen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost April 7 Share Gepost April 7 Deze klepper terug gehaald. Altijd leuk als je iemand hebt die 10 posities kan bekleden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 9 Share Gepost April 9 Vertrek van Caprile was zuur, maar met Musso een ervaren jongen terug kunnen halen. Verder me toch redelijk ingehouden ondanks het budget van 100+ miljoen. Grootste transfer is het aanblijven van zowel Nico Paz als Lorenzo Lucca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 14 Share Gepost April 14 Dat we Goud in handen hadden wisten we al, maar zoveel @Thierryvane... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost April 14 Share Gepost April 14 Ooit laten gaan, nu voor 150m teruggehaald als balveroverende middenvelder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 14 Share Gepost April 14 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dat we Goud in handen hadden wisten we al, maar zoveel @Thierryvane... Ah, onze Noord-Ierse Duitser. Faceinthegame. Bij mijn Arsenal ook al zo'n topspits geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 14 Share Gepost April 14 2 minuten geleden zei neva: Ah, onze Noord-Ierse Duitser. Faceinthegame. Bij mijn Arsenal ook al zo'n topspits geworden. @Thierryvane dit verklaard waarom Gold ook echt Gold was. Stephen Gold is dus een faceintegame. Good to know. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 14 Share Gepost April 14 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane dit verklaard waarom Gold ook echt Gold was. Stephen Gold is dus een faceintegame. Good to know. GAAN VOOR GOUD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost Sunday at 09:30 AM Share Gepost Sunday at 09:30 AM Nieuwjaarsdag 2029 en de volgende 3 zijn bij Feyenoord gearriveerd En een meta verdediger in wording voor 2.3m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost Monday at 09:43 AM Share Gepost Monday at 09:43 AM Nooit van deze vent gehoord: 2,1 miljoen (Botafogo). Fysiek natuurlijk niet geweldig maar we doen het ermee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost Tuesday at 05:08 PM Share Gepost Tuesday at 05:08 PM (edited) Winterse transferperiode is voorbij! 2 spelers verkocht en 8 spelers gekocht in totaal voor 131.4M Anderson is een 16 jarige winger met veel potentie, Mauricio 18 jarige meta DM voor de toekomst (mits hij zich goed ontwikkelt), Pedro een leuk meta spitsje, Nomeado Abdala alleen al voor de naam, Amine 16 jarige meta DM in wording, Jhon en George zijn goedkope verdedigers voor de verhuur en verkoop en Francesco is een 18 jarige beuker op linskback. Balans voor seizoen 28/29 Edited Tuesday at 05:08 PM by Rrrood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost Tuesday at 07:51 PM Share Gepost Tuesday at 07:51 PM Hoe scouten jullie die regens zo makkelijk? Ik kom met moeite een paar leuke spelers tegen waar ik meteen de jackpot voor moet betalen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost Tuesday at 10:21 PM Share Gepost Tuesday at 10:21 PM 2 uur geleden zei Elano: Hoe scouten jullie die regens zo makkelijk? Ik kom met moeite een paar leuke spelers tegen waar ik meteen de jackpot voor moet betalen.. De makkelijkste manier is: Wereld (icoontje bovenaan, naast ? en FM > Wereld > Transfers > Ingestroomde jeugdspelers. En dan kan je de spelers scouten die je wil. Bij je verslagen dan de combinatie zoeken tussen weinig geld en groot potentieel en je haalt zo de mooiste parels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost Wednesday at 08:08 AM Share Gepost Wednesday at 08:08 AM 12 uur geleden zei Elano: Hoe scouten jullie die regens zo makkelijk? Ik kom met moeite een paar leuke spelers tegen waar ik meteen de jackpot voor moet betalen.. Ik gebruik voor lange saves de teamreport methode van SecondYellowCard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost Wednesday at 08:17 AM Share Gepost Wednesday at 08:17 AM 9 uur geleden zei dvsermelo: De makkelijkste manier is: Wereld (icoontje bovenaan, naast ? en FM > Wereld > Transfers > Ingestroomde jeugdspelers. En dan kan je de spelers scouten die je wil. Bij je verslagen dan de combinatie zoeken tussen weinig geld en groot potentieel en je haalt zo de mooiste parels. Ja, zo pik ik er ook wel eens iemand uit. Maar is wel een behoorlijke opgave om tussen dat oerwoud van jeugdspelers dé parel eruit te vissen. Je moet ze namelijk stuk voor stuk scouten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost Wednesday at 08:21 AM Share Gepost Wednesday at 08:21 AM 3 minuten geleden zei Elano: Ja, zo pik ik er ook wel eens iemand uit. Maar is wel een behoorlijke opgave om tussen dat oerwoud van jeugdspelers dé parel eruit te vissen. Je moet ze namelijk stuk voor stuk scouten. Ik maak gewoon selecties aan de hand van bovenstaande methode. Je weet bij welke clubs leuke spelers opgeleid kunnen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts