Jump to content

Jouw laatste transfer

Fantasy

Recommended Posts

4 minuten geleden zei joostmakaay:

image.thumb.png.a384cb876408bc5715006992cdf9c848.png

Zoals je ziet haal ik alleen maar Nederlanders, Tete, Vos en Hato zullen dus niet de laatste Ajacieden zijn :D

Haha leuk, dan hebben wij in ieder geval dezelfde soort challenge. Ga deze zomer ook alle buitenlandse speler op de TL zetten. 

Op 17-2-2025 om 15:10 zei La Pulga:

Haha leuk, dan hebben wij in ieder geval dezelfde soort challenge. Ga deze zomer ook alle buitenlandse speler op de TL zetten. 

Screentje van je team? Merk wel geluk echt een grote factor van je succes is, twee seizoenen gehad waar ik gewoon geen versterkingen kon vinden. En nu in twee seizoenen tijd Hato, Van Hecke en Verbruggen weten te halen.

15 uur geleden zei joostmakaay:

Screentje van je team? Merk wel geluk echt een grote factor van je succes is, twee seizoenen gehad waar ik gewoon geen versterkingen kon vinden. En nu in twee seizoenen tijd Hato, Van Hecke en Verbruggen weten te halen.

image.thumb.png.231c330a0b8cf50eb429da63bf282053.png

En normaal gesproken doe ik gewoon het B team en -19 er ook bij :D Maar er moeten nog wel wat spelers weg, al vind ik een Faberski zonde om weg te doen.

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

a7e0166267951e293588b6abeaf246cf.png

Meneer liep aan het einde van het seizoen uit zijn contract, dus ja... 138 miljoen is veel geld, zelfs als hij briljant bezig was.

Screentje van em?

image.thumb.png.8880a8d3a96a39c088f479c989286180.png

Ik heb het tot seizoen drie kunnen rekken maar nu moest ik toch echt meer dan 100k per maand aan salaris gaan betalen. :D Deze rechtsback kan ik natuurlijk niet laten lopen. Twee jarig contract is wel een dingetje maar hij wilde onder geen beding langer binden.

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.8880a8d3a96a39c088f479c989286180.png

Ik heb het tot seizoen drie kunnen rekken maar nu moest ik toch echt meer dan 100k per maand aan salaris gaan betalen. :D Deze rechtsback kan ik natuurlijk niet laten lopen. Twee jarig contract is wel een dingetje maar hij wilde onder geen beding langer binden.

Ja dat is samen met Clem en Dorgu een no brainer als ik in Denemarken speel.

7 minuten geleden zei Lensherr:

Ja dat is samen met Clem en Dorgu een no brainer als ik in Denemarken speel.

image.thumb.png.e3ce45185306b46c3aee164496d461e2.png

Clem valt wat tegen. Dorgu zit bij United maar die wilt voorlopig nog niet komen. Helaas hebben die klojo's in Manchester ook Daghim gestrikt. 

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.e3ce45185306b46c3aee164496d461e2.png

Clem valt wat tegen. Dorgu zit bij United maar die wilt voorlopig nog niet komen. Helaas hebben die klojo's in Manchester ook Daghim gestrikt. 

En bundgaard samen met Schwartau?

Clem had ik hier gekocht voor 23 miljoen en 2 seizoenen later verkocht aan Arsenal voor 82 miljoen.

image.thumb.png.aee1d427d2dfdd6f9bdf6f230637f02a.png