dvsermelo Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 13 minuten geleden zei Mark Hughes: Wat een lekkere, lage prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Zojuist deze jongen transfervrij binnengehengeld. Zomer 2028 komt-ie naar Eindhoven voor minder dan 500k per jaar, waar ik hem als aanvallende Volante ga inzetten Enige nadeel is dat-ie een release clause van 37M heeft afgedwongen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Met Feyenoord begonnen en deze 2 gehaald, meer budget was er niet en meer spelers had ik eigenlijk niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 11 uur geleden zei Rrrood: Met Feyenoord begonnen en deze 2 gehaald, meer budget was er niet en meer spelers had ik eigenlijk niet nodig. El Arouch, leuke speler! Ga je plezier mee hebben, is in mijn game (OL) op dit moment voornamelijk invaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 3 uur geleden zei Daz: El Arouch, leuke speler! Ga je plezier mee hebben, is in mijn game (OL) op dit moment voornamelijk invaller. Top! Hij doet het nu al zeer goed in 3(2) met 3 goals en 7 assists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Sforza gratis overgenomen van Newells. Altijd lekker die dealtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Transfers voor mijn 1ste seizoen terug in de Premier League. 1 basisspeler gehaald met Cubarsi. Die kon ook naar FC Barcelona gaan maar verkoos een avontuur bij ons. De rest zijn voornamelijk talenten voor de toekomst. Uitgaand hebben we met Joao Pedro onze topschutter van de Championship verloren. Maar ik denk dat met wat goed geluk mijn selectie Europees voetbal moet kunnen halen. Prognose is 11de Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Het was even zoeken maar mijn nieuwe linksbenige CV is binnen. AZ deed moeilijk over Maxim Dekker en dus gingen we wederom shoppen in Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 3 uur geleden zei ElPrincipito: Sforza gratis overgenomen van Newells. Altijd lekker die dealtjes. He maatje, ik heb/had vraagje... Ik heb in FM22 2 seizoenen Newell Old Boy's gemanged... Is het jou ook opgevallen veel Argentijnse spelers vooral op Technisch gebied heel vaak attributen hebben van 10 of lager nog zelfs? Ik heb dat bij echt heel veel spelers gezien in de competitie, ook talenten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 3 uur geleden zei Kyrill: He maatje, ik heb/had vraagje... Ik heb in FM22 2 seizoenen Newell Old Boy's gemanged... Is het jou ook opgevallen veel Argentijnse spelers vooral op Technisch gebied heel vaak attributen hebben van 10 of lager nog zelfs? Ik heb dat bij echt heel veel spelers gezien in de competitie, ook talenten.... Ik heb dat hier dus met fysiek. Heel veel topspelers in wording met echt belabberde fysieke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 23 minuten geleden zei TheRealOne: Lijken me logische en goede transfers. De enige die bij mij vragen op roept is Patrick Vroegh. Zie jij iets in hem wat ik niet zie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Transfers met QPR afgelopen 2 seizoenen: @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 2 minuten geleden zei reibleetsak: Lijken me logische en goede transfers. De enige die bij mij vragen op roept is Patrick Vroegh. Zie jij iets in hem wat ik niet zie? Ik heb geen geld om verder te scouten dan de Nederlandse markt, en ik heb geen geld om transfersommen te betalen En Patrick Vroegh was de enige beschikbare speler in de CDM rol die een betaalbaar salaris vroeg, en ook daadwerkelijk een upgrade is. En hij is stiekem op dit moment ook nog de beste speler van alle aankopen. De andere hebben zich vrijwel niet ontwikkeld, maar nog veel ruimte om te groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 1 uur geleden zei glennix: Transfers met QPR afgelopen 2 seizoenen: @Kyrill Apart dan zeg Glenn zo te zien, was dan wel bug en dus onterecht een - TB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) @Kyrill Ik heb het geluk gehad bij de verkoop van spelers dat de waardes keihard de hoogte ingegaan zijn en dat vooral clubs uit Saoedi Arabië veel te veel geld wouden betalen voor zo een matige spelers. 22 november 2023 bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 17 minuten geleden zei glennix: @Kyrill Ik heb het geluk gehad bij de verkoop van spelers dat de waardes keihard de hoogte ingegaan zijn en dat vooral clubs uit Saoedi Arabië veel te veel geld wouden betalen voor zo een matige spelers. Hoe deed Zinho Gano het in de Championship? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 45 minuten geleden zei Lensherr: Hoe deed Zinho Gano het in de Championship? 1ste seizoen heel goed, 28 goals in 42 matchen en topscoorder van de Championship. 2de seizoen was de concurrentie te groot en is hij helemaal op het achterplan verdwenen en heb ik hem tijdens de winterstop verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Op 20-11-2023 om 10:57 zei dvsermelo: Lekkere transfers. Je maakt niet zoveel gebruik van de eigen jeugd? Jawel joh, altijd Hato. Heb nog een paar transfers gedaan trouwens Uitgaande: Spoiler Inkomend: Spoiler Bruno Rafael is wel erg goed Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OttoKer Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Winter 2025/2026 Wieffer en Hartman wouden beide gaan. Wieffer wou al in de zomer weg maar toen wou geen club hem kopen voor 60 mil. Half seizoen en 11 goals in de Eredivise verder en de zandbank heeft grof geld over. Overigens Bijlow ook al naar Saoedi Arabië voor zo'n 60 miljoen. Dit nog inkomend gehaald waarvan een aantal transfers waren die gehaald moesten worden omdat er anders te weinig spelers waren, zelf erg blij met de transfer van Wanner wat echt een koopje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Dit blijft leuk, hè! Gegarandeerd dat de som oploopt naar 78M, leuke winst... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Kon het niet laten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Eerste wat ik heb gedaan met de miljoenen van m'n nieuwe eigenaar is deze jongen kopen Afkoopsom van 11 miljoen, afkomstig van Luton Town. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten