bas huijsmans Gepost January 27 Share Gepost January 27 Die nummers van @ReneLeBlanc schrijven zichzelf niet he @ElPrincipito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 29 Share Gepost January 29 Die Sven heeft echt wel DiamantAugen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 30 Share Gepost January 30  Welkom ouwe boef Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost February 3 Share Gepost February 3 Het doel is om Marseille louter uit Franse spelers te laten bestaan is begonnen. Onze eerste transfers in seizoen 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 7 Share Gepost February 7 Deze voelt wel een beetje dubbel hoor. Zoals te zien al 14 jaar mijn eerste keeper en heeft ook met mij op alle niveaus gespeeld. Toch schatte mijn trainers hem in als een keeper die goed genoeg was voor het twee niveau. Dan speel je twee seizoenen lekker stabiel mee op het hoogste niveau en dan komt die naar je toe dat hij zijn opties gaat overwegen aan het einde van het seizoen. Dan krijg je dus het dilemma. Laat je hem nog een jaarte spelen of ga je kijken of die nog wat kan opleveren. Zijn back ups zijn namelijk van hetzelfde niveau. Nu toch maar besloten om hem te verkopen en een andere keeper te laten spelen. Vind het toch wel een beetje ondankbaar voor een toch wel vrij matige keeper dat die ineens besluit zijn contract niet meer te willen verlengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost February 8 Share Gepost February 8  Altijd handig als je de gehele database hebt ingeladen. Dan krijg je spelers die nooit worden ingeladen in je game  Is de tweede Japanner btw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost February 8 Share Gepost February 8 Toppertje hoor   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 9 Share Gepost February 9 (edited) Ben een zo realistisch game mogelijk gestart met PSV, dus deze transfer kon niet uitblijven; Â Â EDIT; Deze eindbaas kan niet ontbreken natuurlijk, wel van te voren ff al het glas in de catacomben laten vervangen voor dubbel glas. Â Edited February 9 by joostmakaay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost February 12 Share Gepost February 12  Lekker dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 12 Share Gepost February 12 5 uur geleden zei Lensherr:  Lekker dit  Dagen FM niet spelen, en dan met Brugge beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost February 12 Share Gepost February 12 5 uur geleden zei Lensherr:  Lekker dit  Dagen FM niet spelen, en dan met Brugge beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost February 12 Share Gepost February 12 1 uur geleden zei Glenn08:  Dagen FM niet spelen, en dan met Brugge beginnen?  1 uur geleden zei Glenn08:  Dagen FM niet spelen, en dan met Brugge beginnen? Het is blijkbaar dubbel zo erg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost February 12 Share Gepost February 12 Het grootste gedeelte van de aankopen zijn voor de basis, dus zowat een heel nieuw elftal  Maar nu zijn we (onder voorbehoud) klaar op de transfermarkt én voor de Serie B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 13 Share Gepost February 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 14 Share Gepost February 14  @Urbeto wat vindt je van deze transfer?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 14 Share Gepost February 14 3 uur geleden zei La Pulga:  @Urbeto wat vindt je van deze transfer?  Sta al met de hooivork voor de Toekomst. Motten ze dan!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 14 Share Gepost February 14 8 minuten geleden zei Urbeto: Sta al met de hooivork voor de Toekomst. Motten ze dan!?! Het moest wel, sorry man. Had eerst gewoon je toestemming moeten vragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 14 Share Gepost February 14 Op 13-2-2025 om 23:10 zei La Pulga: Â Is Mootje een beetje geupt in de update? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 14 Share Gepost February 14 5 minuten geleden zei neva: Â Is Mootje een beetje geupt in de update? Nee die kan er echt helemaal niks van. Prima speler die een kapsalon voor me haalt, niet meer en niet minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 16 Share Gepost February 16  Ik had dus een kleine borrel op, als ik dan FM ga doen dan snap ik echt niet wie ik haal. Dit is niet best hoor  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 16 Share Gepost February 16  @La Pulga wat vindt je van deze transfer?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 16 Share Gepost February 16 1 uur geleden zei joostmakaay:  @La Pulga wat vindt je van deze transfer?   Wel wat weinig voor betaald  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 16 Share Gepost February 16 20 minuten geleden zei La Pulga:  Wel wat weinig voor betaald    Karma komt altijd dus , schijtspel is het ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 16 Share Gepost February 16 10 minuten geleden zei joostmakaay:   Karma komt altijd dus , schijtspel is het ook. Hahah tering. Heb je Vos nou ook nog eens gehaald   Heb je screentje van je team? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 17 Share Gepost February 17 9 uur geleden zei joostmakaay:   Karma komt altijd dus , schijtspel is het ook.  #FreeHato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts