Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Recommended Posts

Deze voelt wel een beetje dubbel hoor. Zoals te zien al 14 jaar mijn eerste keeper en heeft ook met mij op alle niveaus gespeeld. Toch schatte mijn trainers hem in als een keeper die goed genoeg was voor het twee niveau. Dan speel je twee seizoenen lekker stabiel mee op het hoogste niveau en dan komt die naar je toe dat hij zijn opties gaat overwegen aan het einde van het seizoen. Dan krijg je dus het dilemma. Laat je hem nog een jaarte spelen of ga je kijken of die nog wat kan opleveren. Zijn back ups zijn namelijk van hetzelfde niveau. Nu toch maar besloten om hem te verkopen en een andere keeper te laten spelen. Vind het toch wel een beetje ondankbaar voor een toch wel vrij matige keeper dat die ineens besluit zijn contract niet meer te willen verlengen.

image.thumb.png.5d0980b1974939099818faf2a1757ca4.png

Ben een zo realistisch game mogelijk gestart met PSV, dus deze transfer kon niet uitblijven;

image.thumb.png.b82a1c39248dabd0589b6f05ed1cab98.png

EDIT;

Deze eindbaas kan niet ontbreken natuurlijk, wel van te voren ff al het glas in de catacomben laten vervangen voor dubbel glas.

image.thumb.png.0a4f2afb7433f6831ab3f3ed7c13db5f.png

Edited by joostmakaay

1 uur geleden zei Glenn08:

Dagen FM niet spelen, en dan met Brugge beginnen? :nope:

1 uur geleden zei Glenn08:

Dagen FM niet spelen, en dan met Brugge beginnen? :nope:

Het is blijkbaar dubbel zo erg :D