Willem Gepost January 14 Share Gepost January 14 Op 12-1-2025 om 19:40 zei rich ruzzian: Transfer record te pakken? @Willem Het is toevallig de evenaring van mijn grootste inkomende transfer:   In de wereld staat de grootste transfer alweer 30 jaar op naam van Liverpool. We staan zelf dus binnenkort 3e en 4e maar dus ook 5 keer in de top 10 met een uitgaande transfer  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost January 15 Share Gepost January 15 Op 13-1-2025 om 18:25 zei flob: Drukke zomer transfer window voor mijn doen.  Spelers in  Robert - 8.5M  Luca D'andrea - 18M  Antonio Reyes - 5.75M  Jakob Schröder - 31M  Raoul Koelewijn - 6M  Mike Zimmermann - 1.9M  Spelers uit  Kenneth Schmidt - 1.5M  Julian Brandt - 40M  Arbër Stafa - 675K  Felix Nmecha - 38M  Verder veel spelers uitgeleend, zoals altijd. Arbër Stafa is natuurlijk een dik verlies voor dat beetje geld, maar hij wou persé weg en ik kon er niks meer aan doen. Verder erg blij dat eindelijk Julian Brandt weg is. Ik wou die al een paar seizoenen terug verkopen, eindelijk gelukt.  Ik ben nog vrij nieuw in het kopen/verkopen, dus ik zal ongetwijfeld wat kritiek hier krijgen, maar daar sta ik graag voor open, zodat ik kan leren. Prima transfers toch? Alleen Jakob is nogal veel geld voor de kwaliteit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 Let Mislintat cook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 17 Share Gepost January 17 Hold my beer        Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flob Gepost January 19 Share Gepost January 19 (edited) Winter transfer window:  Spelers in  Rogerius Dhondt - 15M  Franjo Bajramovic - 5.5M  Travis Akomeah - 6.25M  Jhon Maturana - 2.3M  Edoardo Cigolini - 2.9M  Yann Le Goff - 5M  Spelers uit  Youssoufa Moukoko - 100M  Tobias Kaiser - 80k  Binnenkort weer nieuw zomer transfer window, dus eens zien wat we dan allemaal kunnen doen. Edited January 19 by flob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flob Gepost January 19 Share Gepost January 19 Om één of andere reden is mn post fucked en als ik het bewerk dan slaat die de bewerking niet op. Erg vreemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flob Gepost January 20 Share Gepost January 20 Summer transfer window:  -intro- Ik ben tegenwoordig aan het spelen met 'instant result'. Ik wil het even uitproberen en ervaren hoe FM24 op deze manier is. Het scheelt in ieder geval aardig wat tijd. Weer een drukke zomer transfer window, dus hier komt die!   Spelers in  Hendrie Hemmink - 12.5M  Sotiris Alexandropoulos - 1.7M (kon de naam niet weerstaan, moest hem kopen)  Timothée Gaudin - 10M  Shaqueel van Persie - 45M  Antonio Simoni - 7M  Amine Meyer - 950k  William Bureau - 10M  Francesco Costa - 4M  Karim Al-Samad - 3.4M  Trevor De Lisser - 11M  Rene Mulder - 10M  Spelers uit  Joe Scally - 45.5M  Mitja Ilenic - 16M  Adrian Fuchner - 1.6M  Yassine Bouslimi - 220k  Giovanni Reyna - 70M  Jamie Bynoe-Gittens - 98M  Karim Adeyemi - 47.5M  Tim FrieB - 1.4M  Patrick Osterhage - 15M  Al en al een succesvolle transfer window als je het mij vraagt. Zoals jullie kunnen zien heb ik dit keer 3 NL spelers gekocht, erg blij mee. Daarnaast erg goede zaken gedaan qua verkoop en heb ik eigenlijk geld teveel. Ik ben zelf nog niet echt van de dure aankopen, mede ook omdat ze eigenlijk altijd met hoge speeltijd komen in de contract discussies, wat ik graag vermeid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost January 22 Share Gepost January 22 Na onze overname 2 jaar geleden voor een Japanse zakenman, groeit het geld aan de bomen, en zorgen onze eerdere voorzichtige transfers voor flink wat geld. Brandon Williams kwam transfervrij, levert 45 miljoen op Wattiau kwam voor 20 miljoen (record) en levert na 1 seizoen 70 miljoen (afkoopclausule) Medina is verhuurt, met verplichte optie tot koop, kwam toch te kort voor ons.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 minute ago, SLeePo said: Na onze overname 2 jaar geleden voor een Japanse zakenman, groeit het geld aan de bomen, en zorgen onze eerdere voorzichtige transfers voor flink wat geld. Brandon Williams kwam transfervrij, levert 45 miljoen op Wattiau kwam voor 20 miljoen (record) en levert na 1 seizoen 70 miljoen (afkoopclausule) Medina is verhuurt, met verplichte optie tot koop, kwam toch te kort voor ons.   Wattiau is ook een #faceinthegame speler volgens mij. Ik heb die bij PSV ook gehad en voor veel geld verkocht. Zag die naam al vaker voorbij komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost January 22 Share Gepost January 22 11 minuten geleden zei Rob1981: Wattiau is ook een #faceinthegame speler volgens mij. Ik heb die bij PSV ook gehad en voor veel geld verkocht. Zag die naam al vaker voorbij komen. Klopt idd ja. Voor mij hoefde hij niet weg, maar zowel Barca als Manchester United boden 70 miljoen, wat het bestuur accepteerde. Hij zit overigens in het begin al in de game namelijk.  Spoiler  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 22 Share Gepost January 22 Vanaf de Provinciale elk jaar kampioen, (bijna) enkel gratis transfers gedaan. Nu hoop ik in het 2e seizoen van de Jupiler Pro League de voorrondes van de CL te overleven. Gaan we eens wat geld uitgeven! Met 52K aan transfers in totaliteit vorig jaar 2e geworden in het debuutseizoen.  Dit jaar de portemonnee eens trekken...  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 24 Share Gepost January 24 Ik had al een vermoeden dat er op korte termijn iemand zou komen voor deze gigant. Liep 1 op 2 in de Bundesliga en ik kon hem deze overstap natuurlijk niet weigeren.  Regeren is vooruit kijken dus ik had de nieuwe Miroslav Klose al op huurbasis binnen gehaald met een optie tot koop van 7 miljoen.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost January 25 Share Gepost January 25 Even Al Hilal beroofd van 1 topper en 1 toptalent. Marcos Leaonardo wilde ik afgelopen seizoen al kopen, maar vond 70 miljoen te gortig, dus toen maar Rooney gehaald. Nu komt hij alsnog, maar dan gratis. Yaser Kaebi is een wereldspeler, een wonderkind, 3e in de afgelopen NextGen verkiezing. Die komt ook gratis. Kan zo in de basis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 26 Share Gepost January 26 Even koopjes gedaan in de Belgische 2de klasse. Â Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 26 Share Gepost January 26 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 26 Share Gepost January 26 Deze jongen aangetrokken ikv mijn pokeplayer aan te vullen. Heeft wel potentieel, maar zal waarschijnlijk hooguit twee seizoenen blijven.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 26 Share Gepost January 26 @ReneLeBlanc  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 26 Share Gepost January 26 1 uur geleden zei Bogatyr: @ReneLeBlanc  Die Griekse goalie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 26 Share Gepost January 26 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Die Griekse goalie  Krijg je al heimwee naar je Panathinaikos save? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 26 Share Gepost January 26 12 minuten geleden zei Bogatyr:  Krijg je al heimwee naar je Panathinaikos save? Leuke club hé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 27 Share Gepost January 27 11 uur geleden zei Bogatyr:  Krijg je al heimwee naar je Panathinaikos save? Ik krijg heimwee naar die spits die ik daar had  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 27 Share Gepost January 27 Game gestart met ons aller Ajax. Even deze jongen gehaald voor 3,8 miljoen, kende hem niet eerlijk gezegd.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 27 Share Gepost January 27 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Game gestart met ons aller Ajax. Even deze jongen gehaald voor 3,8 miljoen, kende hem niet eerlijk gezegd.  Van Union is hij toch? Dit wordt een hele grote. Wel jammer van je clubkeuze ouwe reus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost January 27 Share Gepost January 27 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Van Union is hij toch? Dit wordt een hele grote. Wel jammer van je clubkeuze ouwe reus. Bij mij zat hij nog bij Macabi Haifa. Hij doet het geweldig in de eerste potjes! Hoe gaat jouw game? Of moet je ook nog echt werken van maandag-vrijdag? Lijkt wel alsof jij fulltime FM speelt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 27 Share Gepost January 27 8 minuten geleden zei ElPrincipito: Bij mij zat hij nog bij Macabi Haifa. Hij doet het geweldig in de eerste potjes! Hoe gaat jouw game? Of moet je ook nog echt werken van maandag-vrijdag? Lijkt wel alsof jij fulltime FM speelt! Was het maar zo'n feest maat. Wel in de gelegenheid om tussendoor veel te doen, maar er moet ook gewoon gewerkt worden hoor  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts