Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Die heb ik uiteraard nog steeds,en die heeft al gespeeld zo nu en dan. Maar die kan geen CAM spelen en ik speel @ElPrincipito zijn #epball en das zonder wingers Haha zat je te kloten. Je schreef namelijk Johan Duranville ipv Julien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Zojuist zei Michaelinho*: Haha zat je te kloten. Je schreef namelijk Johan Duranville ipv Julien Ooh Hahaha had ik niet eens door ,goeiuh maatje 😂😂 Kvicha Khvarsthkelia doe ik nu uit mijn hoofd,heb het zeker 4 jaar lang steeds over genomen van Google en zijn wikipedia pagina haah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) We hebben enkele Scandinavische toppertjes weten te strikken. Eirik Valen, 4.5 miljoen van Bodo Glimt Einar Eysteinsson 5.5 miljoen van Aalborg Bk Joachim Andersen, gratis in de Jan Vertonghen rol Tor Inge Holm, 3.1 miljoen uit de talentenfabriek van Valerenga Aksel Samuelsen 13 miljoen van FC Midtjylland 6 oktober bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zoiets wil ik ook wel eens gaan doen, enkel Scandinavische spelers halen, maar dan in Finland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 uur geleden zei Mordurette: Zoiets wil ik ook wel eens gaan doen, enkel Scandinavische spelers halen, maar dan in Finland. Zeer leuk. Zeker als je deze paljas even gaat aantrekken. Kost me wel 45 miljoen, maar boeie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober @Thierryvane @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 9 uur geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane @Fantasy En dan mij buitensluiten. Hij staat bij mij gewoon te bazen op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 oktober Auteur Share Geplaatst 7 oktober Deadlineday Taichi Watanabe < gekocht voor 5,75M van Yokohama F. Marinos Dixon Barriosnuevo < gekocht voor 2M van Junior Benjamin Fabian Kvalvågnes < gekocht voor 2,5M (3,1M middels bonussen en clausules) van Viking Klaus Ellehave > verhuurd aan Braga. Eigenlijk te goed om op de bank te blijven zitten; moet spelen op zijn leeftijd. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 3 minuten geleden zei Fantasy: Deadlineday Taichi Watanabe < gekocht voor 5,75M van Yokohama F. Marinos Dixon Barriosnuevo < gekocht voor 2M van Junior Benjamin Fabian Kvalvågnes < gekocht voor 2,5M (3,1M middels bonussen en clausules) van Viking Klaus Ellehave > verhuurd aan Braga. Eigenlijk te goed om op de bank te blijven zitten; moet spelen op zijn leeftijd. Inhoud verbergen Vermoed dat je in 2029 zit? Wat een heerlijke talentjes zeg, vooral fan van Benjamin Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 oktober Auteur Share Geplaatst 7 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Vermoed dat je in 2029 zit? Wat een heerlijke talentjes zeg, vooral fan van Benjamin Fabian. Seizoen 29/30 inderdaad Benjamin Fabian wilde ik vooral bekijken vanwege z'n naam. En toen zag ik dat 'ie nog een aardig balletje kon trappen ook. Misschien dat ik 'm nog om ga trainen tot VMC of Mezzala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 3 minuten geleden zei Fantasy: Seizoen 29/30 inderdaad Benjamin Fabian wilde ik vooral bekijken vanwege z'n naam. En toen zag ik dat 'ie nog een aardig balletje kon trappen ook. Misschien dat ik 'm nog om ga trainen tot VMC of Mezzala. Ik zou zeker weten voor mezzala gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Transfergeweld in Barcelos. Naast Fonseca probeerde ik ook nog Joao Veloso over te nemen voor Benfica maar die verlengde helaas zijn contract. Verder zijn de andere duurdere transfers twee namen van de next gen lijst (zie screen). Veel van deze namen zijn inmiddels alweer uitgeleend om minuten te kunnen maken. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober De eerste speler bij AVS Sad wat ik een bedrag van boven de 1.000.000 voor neerleg. 1.1 miljoen wat met bonussen kan oplopen tot 1.7 miljoen. Benieuwd wat hij kan gaan doen als schaduwspitsje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Zojuist zei bas huijsmans: De eerste speler bij AVS Sad wat ik een bedrag van boven de 1.000.000 voor neerleg. 1.1 miljoen wat met bonussen kan oplopen tot 1.7 miljoen. Benieuwd wat hij kan gaan doen als schaduwspitsje Dat zijn de leuke transfers. Halve Hongaar ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Zojuist zei Bogatyr: Dat zijn de leuke transfers. Halve Hongaar ofzo? Vind ik ook. Spelers van begin twintig die goedkoop op te pikken zijn, maar al wel direct basisspeler zullen worden. Hij is Servisch. Geen extra nationaliteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober (bewerkt) 10 uur geleden zei bas huijsmans: Vind ik ook. Spelers van begin twintig die goedkoop op te pikken zijn, maar al wel direct basisspeler zullen worden. Hij is Servisch. Geen extra nationaliteit Die knakker heeft op die leeftijd al behoorlijke statistieken, en kapsel, dat ook. 9 oktober bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Tevreden met mijn aanwinsten en verkopen, zkr omdat het TB maar 2 miljoen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Altijd fijn als Chelsea spelers uit Portugal weghaalt om ze vervolgens geen minuten te gunnen. Ging voor 60 miljoen in de winter van 23/24 naar Engeland om voor 17,5 miljoen terug te keren in 27/28. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Altijd fijn als Chelsea spelers uit Portugal weghaalt om ze vervolgens geen minuten te gunnen. Ging voor 60 miljoen in de winter van 23/24 naar Engeland om voor 17,5 miljoen terug te keren in 27/28. Lekker man, heerlijk speler, geniet ervan! Talenten die Sporting voortbrengt, is echt absurd goed Met Chelsea weet je dat ze inkopen voor Bijenkorf prijzen inkopen en voor Action prijzen weer weg doen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Handelshuis Gil Vicente in optima forma. Carlos Gomez Gomez gekocht voor een schrale 1,3 miljoen. Afgelopen seizoen uit de basis gedreven door supertalent German Acosta en veel blessures gekend maar dat weerhield Aston Villa niet om voorbij te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober (bewerkt) Deze maar even gehuurd van mijn vorige werkgever. Drie seizoenen geleden deed hij het aardig als invaller en nu kon ik hem nagenoeg gratis huren om voor ons tijdens de laatste potjes te strijden voor Europees voetbal. Het is geen wereldtopper, maar ik denk wel dat hij in Noorwegen brokken kan maken naast de ervaren Sveinn Aron Gudjohnsen 10 oktober bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Gekocht voor 110K. #diamantaugen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Zonnige tijden in Barcelos. Transfers van Zambrano (30) en Tanaka (11) staan hier niet eens bij. Unai Hernandez, McAtee en Miller waren allemaal transfervrij binnen gekomen. Obando, Gomez Gomez en Camara hebben samen nog geen 5 miljoen gekost en ook Abada kostte maar 7,5 miljoen. Inkomend is Inacio natuurlijk de top aankoop van deze zomer. Cristaldo en Lopez zijn de vervangers van Obando. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Na 13 jaar is Roony Bardghji eindelijk terug in Zweden! Hij vertrok in 2020 nog voordat hij zijn debuut bij Malmö kon maken naar de buren in Kopenhagen en is nu na wisselend succesvolle jaren bij PSG en Bayern München terug in Scandinavië. We maken een basisbedrag van 36,5 miljoen naar Beieren over dat na bonussen nog met zo'n tien miljoen op kan lopen. Veel geld, maar de Zweedse kern is weer een ster rijker. Dat is ook zeer waardevol. Jättebra! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Als PSG komt met een zak geld dan is er geen houden meer aan. 80 miljoen en 25% doorverkoop op de winst. Enorm veel geld voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten