dvsermelo Gepost September 4 Share Gepost September 4 Betaalde slechts 2,5 miljoen voor hem, maar hij is direct 45 miljoen waard. Fijne aankoop. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost September 5 Share Gepost September 5 (edited) Ik geraak altijd tegen het einde van het jaar in een FM dip afwachtend op de nieuwe serie. Gisteren het nieuws over FM25 aangehoord en had spontaan zin om FM 24 weer op te pakken. Had super hoge verwachtingen van 25, maar die zijn getemperd dus 24 nog maar eens aangeslingerd Besloten mijn Feyenoord save (2x kampioen en 1x winnaar Europa League 1x kwartfinale Champions League) te gebruiken om dan eindelijk de Eredivisie eens de beste competitie ter wereld te gaan maken. We gaan van de Feyenoord Group een waar handelshuis maken, spelers worden gekocht en direct weer gestald of terug verhuurd en ook de Engeland tax gaan we flink gebruik van maken. Geovany Quenda speelt momenteel bijvoorbeeld op huurbasis bij FC Dordrecht en gaat dit seizoen hen naar de promotie leiden. Realisme speelt even geen rol meer dus direct twee (potentiële) sterren binnen gehaald, al begrijp ik niet zo goed wat er met Moore aan de hand is: Edited September 5 by Brozai 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost September 5 Share Gepost September 5 Direct nog een mentor voor de talentvolle vleugelspelers (Yamal,Moore,Sauer en Slory) aangetrokken. Komt gratis tegen een salaris van 1,7 miljoen en levert direct 10 miljoen aan shirtverkoop op 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 6 Share Gepost September 6 Nog even een nieuwe (2e) talentvolle keeper gehaald. Komt in de winterstop voor 3 miljoen over. Koopje. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost September 6 Share Gepost September 6 Komt transfervrij komende zomer maar kende deze jongen nog helemaal niet, enorm blij mee op 't eerste oog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost September 6 Share Gepost September 6 Dubbelpost, maar dit is een uitgaande transfer Mooie deal voor een speler die z'n contract niet wil verlengen én over 6 maanden uit z'n contract loopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 8 Share Gepost September 8 Krijg je dit geleuter weer. Een president die zich gaat bemoeien met de transfers. Mijn beste speler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost September 8 Share Gepost September 8 23 minuten geleden zei Thierryvane: Krijg je dit geleuter weer. Een president die zich gaat bemoeien met de transfers. Mijn beste speler... Ik zou dat knopje rechtsonder gelijk indrukken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost September 8 Share Gepost September 8 Daar ga je wel even voor moeten zoeken, om daar een geschikte vervanger voor te vinden @Thierryvane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 8 Share Gepost September 8 De portomonnee maar eens flink getrokken in de FMOC online save. Kroupi mag de doelpunten de komende seizoenen gaan maken 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 9 Share Gepost September 9 9 uur geleden zei Lensherr: Daar ga je wel even voor moeten zoeken, om daar een geschikte vervanger voor te vinden @Thierryvane Opties zijn inderdaad zeer karig. Heb gelukkig nog een reservebackie maar da's geen Champions League. Vanavond weer door! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost September 9 Share Gepost September 9 Damn, daar gaat ie.. Een van m'n lievelingetjes uit de eigen opleiding. €151M was niet te weigeren, plus 50% van een eventuele volgende transfer. @Mordurette Hij heeft het nog lang volgehouden, negen seizoenen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost September 9 Share Gepost September 9 Deze doet mij ook pijn... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 9 Author Share Gepost September 9 Zo'n Köse snap je ook weinig van natuurlijk. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost September 9 Share Gepost September 9 Vilkommen Kasper 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost September 10 Share Gepost September 10 Betaal ik nou een euro per maand bij deze verhuur? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 10 Author Share Gepost September 10 Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen @Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 10 Share Gepost September 10 6 minuten geleden zei Fantasy: Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen @Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica) Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 10 Author Share Gepost September 10 Zojuist zei Thierryvane: Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode. Ook een interessante ja. Heeft hier amper 20 potten voor Benfica gespeeld en vertrok in 2026 naar Turkije. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 10 Share Gepost September 10 21 minuten geleden zei Fantasy: Ben nu deze knaap aan het kopen voor een krappe 3 miljoen @Thierryvane Guilherme Gaspar (Benfica) Hoe doet Gustavo Ferreira het in zijn jonge jaren bij jou? in 2030/2031 heb ik hem een jaartje gehuurd van Benfica en daarna transfervrij overgenomen. Met 18 goals, 14 goals en 21 goals deed hij het aardig en verkocht ik hem voor 44 miljoen aan Aston Villa. Gaspar wordt ook een aardige speler 15 minuten geleden zei Thierryvane: Ik ben bezig met die Tomas Araujo van Benfica maar die knaap wil zelf nog niet komen. Zitten pas in juni 2024 dus wie weet later deze transferperiode. Is bij mij nergens echt aan de bak gekomen en heeft een hele waslijst aan clubs gehad. Maar ziet er wel redelijk uit nog op zijn 33e. Wel bij allemaal sub tot topclubs onder contract gestaan trouwens. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 10 Author Share Gepost September 10 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe doet Gustavo Ferreira het in zijn jonge jaren bij jou? in 2030/2031 heb ik hem een jaartje gehuurd van Benfica en daarna transfervrij overgenomen. Met 18 goals, 14 goals en 21 goals deed hij het aardig en verkocht ik hem voor 44 miljoen aan Aston Villa. Eentje om in de gaten te houden wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost September 11 Share Gepost September 11 Dat ik überhaupt deze speler kan verwelkomen in Jamaica . 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 14 Share Gepost September 14 Dank @Fantasy voor de tip. Wat een lekkere steal. Portugees, goedkoop en redelijk wat ervaring. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 14 Author Share Gepost September 14 9 minuten geleden zei Thierryvane: Dank @Fantasy voor de tip. Wat een lekkere steal. Portugees, goedkoop en redelijk wat ervaring. Dat is echt een baas en wordt alsmaar beter nog als je ‘m in de basis zet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 17 Author Share Gepost September 17 Deadlineday Klaus Ellehave. Kostte 3,7 miljoen, maar dan heb je ook wat. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts