Thierryvane Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) Der Niederländische Löwe ist daaaaaaaaaaaaaa! #WillkommenMemphis Een half jaartje later hebben we wél het geld voor mijn favo speler. 24 maart bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) Zie hier, de transferperiode in het 2e seizoen bij Bologna. Het was mij er eentje. Ik kreeg van het bestuur een schade 4 miljoen. Een lange tijd bleek dat daar ook bij te blijven. Er was interesse in Zirkzee, maar meneer deed een beetje moeilijk en liet weten, na het afketsen van een transfer waar 76 miljoen mee gemoeid was, in Italie te willen blijven. Één van mijn beste, zo niet de beste speler, Orsolini, gaf aan te willen vertrekken. Helaas was er geen houden meer aan nadat de selectie er zich mee begonnen te bemoeien. Maar ondanks dat hij een Italiaan is gaf hij Bologna de financiële ruimte om verder te groeien. Hetzelfde geldt voor Ferguson, welke ik graag had gehouden, maar de zandbak bood ons een geweldige financiële aanbieding welke ik niet kon weigeren. De échte toppers uit Italië zijn op dit moment nog te duur voor ons, maar ik denk dat wij met onderstaande transfers een potentiële goudmijn bezitten. Het wordt een uitdaging om iedereen voldoende speeltijd te geven, maar de agenda zit met Champions League voetbal al goed vol. Meest opmerkelijk is misschien dat Sauer de duurste aankoop is, maar als Feyenoord fan en de upgrade die hij volgens @ReneLeBlanc van SI heeft gehad, MOET ik hem proberen. Spelers zijn op aanvraag natuurlijk. 24 maart bewerkt door Marvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 8 minuten geleden zei Marvin: Zie hier, de transferperiode in het 2e seizoen bij Bologna. Het was mij er eentje. Ik kreeg van het bestuur een schade 4 miljoen. Een lange tijd bleek dat daar ook bij te blijven. Er was interesse in Zirkzee, maar meneer deed een beetje moeilijk en liet weten, na het afketsen van een transfer waar 76 miljoen mee gemoeid was, in Italie te willen blijven. Één van mijn beste, zo niet de beste speler, Orsolini, gaf aan te willen vertrekken. Helaas was er geen houden meer aan nadat de selectie er zich mee begonnen te bemoeien. Maar ondanks dat hij een Italiaan is gaf hij Bologna de financiële ruimte om verder te groeien. Hetzelfde geldt voor Ferguson, welke ik graag had gehouden, maar de zandbak bood ons een geweldige financiële aanbieding welke ik niet kon weigeren. De échte toppers uit Italië zijn op dit moment nog te duur voor ons, maar ik denk dat wij met onderstaande transfers een potentiële goudmijn bezitten. Het wordt een uitdaging om iedereen voldoende speeltijd te geven, maar de agenda zit met Champions League voetbal al goed vol. Meest opmerkelijk is misschien dat Sauer de duurste aankoop is, maar als Feyenoord fan en de upgrade die hij volgens @ReneLeBlanc van SI heeft gehad, MOET ik hem proberen. Spelers zijn op aanvraag natuurlijk. !Jij kan voorlopig wel even vooruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Tijd voor #ToniBall dames en heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Paar gratis transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Haha @Marvin wat een heerlijke transfers zeg Herken vrijwel iedere naam wel van mijn transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha @Marvin wat een heerlijke transfers zeg Herken vrijwel iedere naam wel van mijn transfers. Ik heb mijn scouts de opdracht gegeven bij jouw Palermo en Udinese te kijken. @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 16 uur geleden zei Marvin: Ik heb mijn scouts de opdracht gegeven bij jouw Palermo en Udinese te kijken. @Dansmeister Jammer dat je deze niet kan pakken want deze had ook bij jou niet misstaan denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) Nooit zo van de standaard aankopen, immers koop je die niet met Boca. Nu met Inter bezig om het team opnieuw te vormen.. Kwam deze parel voorbij, moet ik toch eens proberen. 26 maart bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Very nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) @Dansmeister Lekker man! Transfermeister. Deze ook nog even opgepikt voor 75 Millies. 26 maart bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Hellas Verona seizoen 2. Flink wat dood materiaal weggewerkt, nu tijd om te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 9 uur geleden zei Joery: Hellas Verona seizoen 2. Flink wat dood materiaal weggewerkt, nu tijd om te bouwen. Naast Kroupi heb je in Frankrijk ook Ayanda Sishuba. Check hem vooral. #pareltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Gaat nu iedereen ineens Cremaschi halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Cremaschi zit niet in mijn Arsenal game/save @Dansmeister @Thierryvane @Marvin @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 18 minuten geleden zei 007mark: Gaat nu iedereen ineens Cremaschi halen? Hahah, en terecht. Wat een topper is dat zeg.. @Kyrill Oh, no. Einde game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Zojuist zei Marvin: Hahah, en terecht. Wat een topper is dat zeg.. @Kyrill Oh, no. Einde game? Hahhahahaha einde game, goede grap, maar zkr niet hahahaha Ben al bij de crematie van mijn moeder geweest, dat is wel genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Cremaschi zit niet in mijn Arsenal game/save @Dansmeister @Thierryvane @Marvin @ReneLeBlanc Zeker als je in Engeland speelt altijd de MLS inladen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart (bewerkt) Welkom Tammy, bij het beste en succesvolste gedeelte van Londen We hebben ook Junior ''Kroeppoek'' Kroupi binnen @Bogatyr @Dansmeister @Thierryvane @ReneLeBlanc 27 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Goodbye my lover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 13 uur geleden zei Thierryvane: Naast Kroupi heb je in Frankrijk ook Ayanda Sishuba. Check hem vooral. #pareltje Ziet er uit als een fijn spelertje ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart Auteur Share Geplaatst 27 maart 1 juli, altijd leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hoiberg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 18 miljoen, geen geld. Bisseck in de belangstelling van diverse clubs (wisselspeler), die gaat zo voor 60 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Welkom Donny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten