joostmakaay Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Cashen voor het ene PSV-talent En vervangen met het andere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 maart Auteur Share Geplaatst 22 maart Ik heb zin in 1 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 9 uur geleden zei joostmakaay: Heftig, die heb je 5 uur eerder aangetrokken toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Heftig, die heb je 5 uur eerder aangetrokken toch? Precies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 24 minuten geleden zei joostmakaay: Precies Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Nu zaak om die clausule er zsm uit te krijgen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Zojuist zei Marvin: Nu zaak om die clausule er zsm uit te krijgen.. Haha geïnspireerd door mijn post in het FM-cafe? Heerlijke transfer maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha geïnspireerd door mijn post in het FM-cafe? Heerlijke transfer maat. Haha, wacht maar totdat de transferperiode er op zit. Een metamorfose bij Bologna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 2 minuten geleden zei Marvin: Haha, wacht maar totdat de transferperiode er op zit. Een metamorfose bij Bologna. Nu ben ik erg benieuwd maat. Nog een kleine teaser? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Nou, vooruit.. @Dansmeister @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart #PafundiArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1 minuut geleden zei Marvin: Nou, vooruit.. @Dansmeister @ReneLeBlanc Haha heeeeel ziek. Lorenzo ook al gellucad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Toen ik zag dat hij een afkoopsom van 7 miljoen had door degradatie van Holstein Kiel kon ik het niet laten en heb ik hem binnen gehengeld. Kon het niet laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Hehe, dit was een lekkere transferperiode in de winterstop van seizoen 2 hoor Begon met het vertrek van Justin Bijlow, voor een enorm bod uit de zandbak. Als vervanger toen direct aangeklopt bij Stuttgart voor Dennis Seimen, die een clausule van 13,5 miljoen in zijn contract had staan. Vervolgens kwam ook Bullaude terug van zijn huurperiode in Argentinië. Heb hem niet nodig, dus een prima bedrag voor weten te vangen. Ook flink wat spelers uit het 2e verhuurd, maar dat is een beetje onbelangrijk. Vervolgens kwam er ook een bod uit een olieland op Lutsharel Geertruida. Twijfelde wel, maar wil van Feyenoord een enorm rijke club maken. En vond het bedrag te mooi om waar te zijn. Lukte echter niet heel erg om een goede vervanger te halen, die ik ook niet te duur vond. Daarom gaat Augustin Giay basisspeler worden, en heb ik voor een half jaar Jurriën Timber gehuurd als plakband. Hoefde ik ook amper iets voor neer te leggen en qua salaris viel het ook mee. Kan centraal, maar ook zeker als backup voor rechtsback gehaald. Met Seimen eigenlijk al een transfer die ik vaker voorbij heb zien komen, maar Roony Bardghji is ook een beetje een standaard aankoop. Echter, voor 11 miljoen kon ik hem niet links laten liggen. Ook hier een clausule. Wel druk nu op rechtsbuiten, met ook nog Stengs en Slory. Ben alleen van plan Stengs ook van de hand te doen komende zomer. David Hancko wilde al de gehele transferperiode weg, dus het lukte om hem te verkopen aan Fulham. Geen enorm bedrag, maar ook geen kans meer dat hij veel beter gaat worden. Zijn vervanger heb ik middels een clausule van 13,75 miljoen opgehaald bij AZ; Maxim Dekker mag zijn potentieel bij ons komen waarmaken. Tussendoor haalde ik ook nog Ryan Gravenberch zo goed als gratis op bij Liverpool voor een half jaartje. Niet persé nodig, maar wel een fijne speler om erbij te hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Eerste aankoop voor het nieuwe seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 21 uur geleden zei 007mark: Hehe, dit was een lekkere transferperiode in de winterstop van seizoen 2 hoor Begon met het vertrek van Justin Bijlow, voor een enorm bod uit de zandbak. Als vervanger toen direct aangeklopt bij Stuttgart voor Dennis Seimen, die een clausule van 13,5 miljoen in zijn contract had staan. Vervolgens kwam ook Bullaude terug van zijn huurperiode in Argentinië. Heb hem niet nodig, dus een prima bedrag voor weten te vangen. Ook flink wat spelers uit het 2e verhuurd, maar dat is een beetje onbelangrijk. Vervolgens kwam er ook een bod uit een olieland op Lutsharel Geertruida. Twijfelde wel, maar wil van Feyenoord een enorm rijke club maken. En vond het bedrag te mooi om waar te zijn. Lukte echter niet heel erg om een goede vervanger te halen, die ik ook niet te duur vond. Daarom gaat Augustin Giay basisspeler worden, en heb ik voor een half jaar Jurriën Timber gehuurd als plakband. Hoefde ik ook amper iets voor neer te leggen en qua salaris viel het ook mee. Kan centraal, maar ook zeker als backup voor rechtsback gehaald. Met Seimen eigenlijk al een transfer die ik vaker voorbij heb zien komen, maar Roony Bardghji is ook een beetje een standaard aankoop. Echter, voor 11 miljoen kon ik hem niet links laten liggen. Ook hier een clausule. Wel druk nu op rechtsbuiten, met ook nog Stengs en Slory. Ben alleen van plan Stengs ook van de hand te doen komende zomer. David Hancko wilde al de gehele transferperiode weg, dus het lukte om hem te verkopen aan Fulham. Geen enorm bedrag, maar ook geen kans meer dat hij veel beter gaat worden. Zijn vervanger heb ik middels een clausule van 13,75 miljoen opgehaald bij AZ; Maxim Dekker mag zijn potentieel bij ons komen waarmaken. Tussendoor haalde ik ook nog Ryan Gravenberch zo goed als gratis op bij Liverpool voor een half jaartje. Niet persé nodig, maar wel een fijne speler om erbij te hebben! Mooie transfers maat. Hoe heeft Benjamin zich ontwikkeld bij jou? Hier zijn we even op transfervrije hunt gegaan. Als deze jongens allemaal lukken ben ik spekkoper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Mooie transfers maat. Hoe heeft Benjamin zich ontwikkeld bij jou? Hier zijn we even op transfervrije hunt gegaan. Als deze jongens allemaal lukken ben ik spekkoper. 3/5 zijn binnen. Kroupi heeft voor PSG gekozen, Samardzic heeft nog geen keuze gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Mooie transfers maat. Hoe heeft Benjamin zich ontwikkeld bij jou? Hier zijn we even op transfervrije hunt gegaan. Als deze jongens allemaal lukken ben ik spekkoper. Vrij goed moet ik zeggen. Direct nadat ik hem had aangetrokken, werd hij ook opgeroepen voor Team USA. Helpt wel in de stijging van zijn transferwaarde. Overigens start hij niet in de meest belangrijke wedstrijden, want dan kies ik voor Wieffer-Timber met Milambo ervoor. Maar omdat ik met hoge pressie speel en vrij intensieve tactiek heb, is er veel roulatie in mijn selectie. Krijgt dus zeker zijn kansen: Jij ook erg goede transfers gedaan! Chapeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Kroepoek wilde niet komen maar de rest is binnen @Dansmeister gratis Samardzic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kroepoek wilde niet komen maar de rest is binnen @Dansmeister gratis Samardzic Eén van de beste spelers die ik onder mijn leiding gehad heb deze versie. Wat een dribbelkont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Samardzic zou voor elke club die naar de top toe wil groeien een standaardaankoop moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Kroepoek wilde niet komen maar de rest is binnen @Dansmeister gratis Samardzic Hier ook alvast gratis een verdediger vastgelegd. Scout kwam met deze suggestie. 24 maart bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 2 uur geleden zei 007mark: Vrij goed moet ik zeggen. Direct nadat ik hem had aangetrokken, werd hij ook opgeroepen voor Team USA. Helpt wel in de stijging van zijn transferwaarde. Overigens start hij niet in de meest belangrijke wedstrijden, want dan kies ik voor Wieffer-Timber met Milambo ervoor. Maar omdat ik met hoge pressie speel en vrij intensieve tactiek heb, is er veel roulatie in mijn selectie. Krijgt dus zeker zijn kansen: Jij ook erg goede transfers gedaan! Chapeau. En hoe ontwikkelt Milambo zich? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 9 minuten geleden zei Rrrood: En hoe ontwikkelt Milambo zich? Zeer prima. Dit seizoen ook al 9 goals in de Eredivisie. Wel paar keer wat blessures gehad, die zijn ontwikkeling ongetwijfeld een beetje remmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten