Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja vooral niet te hoog zetten. Als je die sterren op 4/5 zet wordt het niets. Die 'witte' sterren tellen namelijk niet mee, dus als het potentieel 3 gouden en twee witte sterren is valt die niet in de vijf sterren. Wist ik overigens ook niet hoor tot ik me er iets meer in ging verdiepen.

Welke competities heb je allemaal ingeladen en welk detailniveau heb je hiernaast nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Standaard settings hierin dus of heb je er wel eens wat aan veranderd?

image.thumb.png.4c2e2f3e6c1ca007f1ff2c4c5fca58a3.png

Mexicaanse competitie dus ingeladen (halverwege seizoen 1 aangeklikt), beste man speelt al vanaf zijn 16e basis in Mexico. Weet niet wat de impact was geweest als ik detailniveau had geupgrade maar dit is wel heel sterk. :< 

image.thumb.png.00c462835f4da2d1998b3a8ae704e6b7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.4c2e2f3e6c1ca007f1ff2c4c5fca58a3.png

Mexicaanse competitie dus ingeladen (halverwege seizoen 1 aangeklikt), beste man speelt al vanaf zijn 16e basis in Mexico. Weet niet wat de impact was geweest als ik detailniveau had geupgrade maar dit is wel heel sterk.  

image.thumb.png.00c462835f4da2d1998b3a8ae704e6b7.png

Volgens mij is het halverwege aanklikken van een competitie wel een goede tactiek. Dan worden er dacht ik heel veel 'newgens' ingeladen om de competitie te vullen met spelers. Volgens mij krijg je dan ook newgens van een jaartje of 25 ofzo die zich dan aanpassen aan het niveau van de competitie etc. en krijg je soms echt parels naar voren.

Qua detailniveau is het volgens mij vooral waar je scouts mee terug komen met een recruitment focus. Als er meer wedstrijden gespeeld worden, dan scout een scout meer spelers bij dat 'In progress' kopje en komen er dus ook meer aanbevelingen/near matches (Geen idee wat het in het Nederlands precies is haha).

Heb het zelf ook een beetje getest met Portugal, Frankrijk en Spanje. Spanje ingeladen en hoog detailniveau, Portugal alleen ingeladen en Frankrijk niet ingeladen. Kreeg uit scoutingsrapporten uit West-Europa veel meer spelers uit Spanje en ook met individuele scoutingsrapporten uit Spanje het meeste, daarna Portugal en als laatste Frankrijk. Daarom bestaat mijn team nu ook het meeste uit talentvolle Spanjaarden hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei bas huijsmans:

Volgens mij is het halverwege aanklikken van een competitie wel een goede tactiek. Dan worden er dacht ik heel veel 'newgens' ingeladen om de competitie te vullen met spelers. Volgens mij krijg je dan ook newgens van een jaartje of 25 ofzo die zich dan aanpassen aan het niveau van de competitie etc. en krijg je soms echt parels naar voren.

Qua detailniveau is het volgens mij vooral waar je scouts mee terug komen met een recruitment focus. Als er meer wedstrijden gespeeld worden, dan scout een scout meer spelers bij dat 'In progress' kopje en komen er dus ook meer aanbevelingen/near matches (Geen idee wat het in het Nederlands precies is haha).

Heb het zelf ook een beetje getest met Portugal, Frankrijk en Spanje. Spanje ingeladen en hoog detailniveau, Portugal alleen ingeladen en Frankrijk niet ingeladen. Kreeg uit scoutingsrapporten uit West-Europa veel meer spelers uit Spanje en ook met individuele scoutingsrapporten uit Spanje het meeste, daarna Portugal en als laatste Frankrijk. Daarom bestaat mijn team nu ook het meeste uit talentvolle Spanjaarden hahaha

Dat eerste viel mij eerder ook al op. Zou het ook werken met competities verwijderen en later weer terughalen? :D Even de Argentijnse competitie wegdoen om 'm seizoen later weer in te laden. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat eerste viel mij eerder ook al op. Zou het ook werken met competities verwijderen en later weer terughalen? :D Even de Argentijnse competitie wegdoen om 'm seizoen later weer in te laden. :D 

Als je een competitie verwijdert dan blijven de spelers dacht ik in het spel zitten. Wel is er minder transferactiviteit. Dus de spelers die in het seizoen verkocht worden zullen niet per se vervangen worden. Er zullen dan denk ik heel veel minder spelers ingeladen worden, maar nog wel een paar.

Maar Argentinië verwijderen om Brazilië in te laden. Jaar later Brazilië eruit en Colombia inladen, daarna Uruguay en dan weer terug naar Argentinië kan nog wel eens goed werken. Als je dat in Zuid Amerika doet en dat ook in Scandinavië en de Balkan, dan heb je denk ik veel talenten om uit te kiezen hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je een competitie verwijdert dan blijven de spelers dacht ik in het spel zitten. Wel is er minder transferactiviteit. Dus de spelers die in het seizoen verkocht worden zullen niet per se vervangen worden. Er zullen dan denk ik heel veel minder spelers ingeladen worden, maar nog wel een paar.

Maar Argentinië verwijderen om Brazilië in te laden. Jaar later Brazilië eruit en Colombia inladen, daarna Uruguay en dan weer terug naar Argentinië kan nog wel eens goed werken. Als je dat in Zuid Amerika doet en dat ook in Scandinavië en de Balkan, dan heb je denk ik veel talenten om uit te kiezen hahah

Voor een eventuele nieuwe save gaan we dit is proberen. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bas huijsmans:

image.thumb.png.66b83eaf567577fddf9d0fe238049fbb.png

Kwam nu net deze tegen. Dit is sowieso zo'n aanvul speler maar wel leip hoor. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Thierryvane Ik heb weer een creatieve transfer gedaan, al zeg ik het zelf. Immers zocht ik op zijn naam hierboven op MU in de zoekbalk en kwam hem 0x tegen :D

Zerrouki verhuurd aan Wolves met verplichte koopoptie van in totaal 12 miljoen. Had met Keitel al een balveroveraar erbij, dus nu gekozen voor een talentvolle jongen uit de MLS. Had een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, dus waag het erop. Mentaal en fysiek sterk; zoek ik vaak ook wel naar. En financieel past prima in het salarishuis. Wil eigenlijk nooit spelers halen die in by far grootverdiener worden. Beetje het doel van deze game.

image.thumb.png.8c3f17c4c4f60165f25d28c50ffc1fea.png

image.thumb.png.dbc3124ebb348943fd9f9a243893f4e6.png

Als we dan kijken naar alle transferactiviteiten in de voorbereiding op het tweede seizoen, zien we eigenlijk maar een kort lijstje. Inkomend echt enkel gerichte aankopen, aangevuld met jeugd die de eerste selectie komt versterken, opschuiven in de pikorde of terugkomen van een huurperiode (Candelaria, Slory, Sauer, Van Persie).

image.thumb.png.cdacf233f382cdd66da2b5fa6619ca25.png

Zerrouki heeft dus verplichte koopoptie van 12M, Pedersen een verplichte koopoptie van 5,5M en Van den Belt mag voor 2,6M bij Palermo blijven, mits ze degradatie ontlopen. Beelen krijg ik na dit seizoen ook nog 2M voor. Dus nog best wat toekomstige inkomsten die richting De Kuip zullen vloeien.

De transferverij aangetrokken Scherpen, Babadi en Misehoey ontbreken op deze screen. Vallen blijkbaar in vorig seizoen, geen idee hoe ik dat goed krijg. En geld ook voor Aurele Amenda, die kwam voor 7,5M.

Iemand die weet waarom die bij vorig seizoen staan, en hoe ik dat goed krijg?

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we hier mee beginnen :D Bergwijn vertrok al naar Newcastle afgelopen winter. Akpom en Rulli mochten vertrekken, en er is nog winst op gemaakt ook. Pasveer verkoos de zandbak boven een nieuw contract, Misehouy kon ik ook niet verlengen. Rensch wou ook niet verlengen, dus maar verkocht (makkelijk te halen bonussen, nog maar een eenjarig contract). 

e56107fdfe3d71383e83f468a3d4c13e.png

Van de verhuurde spelers staat alleen het vertrek van Branco vast. Leuke speler, maar voor rond de 20 miljoen mag hij wel vertrekken :D Was eerst van plan om Wijndal te gebruiken, maar toen kwam de zandbak met een zak geld aanzetten. De rest is verhuurd en komen hopelijk beter terug ;c Matusiwa is natuurlijk eigen jeugd, en kan in de 523 die ik gebruik op heel veel plekken uit de voeten. Daley Blind heb ik voor de 'ervaring' teruggehaald, Tiago Djaló is een prima optie voor één van de drie centrale posities voor dat geld. Door het vertrek van Wijndal gaat Hato naar links, en komt Hilgers op het plekje van Hato te staan.

dea5ec0f587bc9f4dacf68658121c34f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei 007mark:

@Thierryvane Ik heb weer een creatieve transfer gedaan, al zeg ik het zelf. Immers zocht ik op zijn naam hierboven op MU in de zoekbalk en kwam hem 0x tegen :D

Zerrouki verhuurd aan Wolves met verplichte koopoptie van in totaal 12 miljoen. Had met Keitel al een balveroveraar erbij, dus nu gekozen voor een talentvolle jongen uit de MLS. Had een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, dus waag het erop. Mentaal en fysiek sterk; zoek ik vaak ook wel naar. En financieel past prima in het salarishuis. Wil eigenlijk nooit spelers halen die in by far grootverdiener worden. Beetje het doel van deze game.

image.thumb.png.8c3f17c4c4f60165f25d28c50ffc1fea.png

image.thumb.png.dbc3124ebb348943fd9f9a243893f4e6.png

Als we dan kijken naar alle transferactiviteiten in de voorbereiding op het tweede seizoen, zien we eigenlijk maar een kort lijstje. Inkomend echt enkel gerichte aankopen, aangevuld met jeugd die de eerste selectie komt versterken, opschuiven in de pikorde of terugkomen van een huurperiode (Candelaria, Slory, Sauer, Van Persie).

image.thumb.png.cdacf233f382cdd66da2b5fa6619ca25.png

Zerrouki heeft dus verplichte koopoptie van 12M, Pedersen een verplichte koopoptie van 5,5M en Van den Belt mag voor 2,6M bij Palermo blijven, mits ze degradatie ontlopen. Beelen krijg ik na dit seizoen ook nog 2M voor. Dus nog best wat toekomstige inkomsten die richting De Kuip zullen vloeien.

De transferverij aangetrokken Scherpen, Babadi en Misehoey ontbreken op deze screen. Vallen blijkbaar in vorig seizoen, geen idee hoe ik dat goed krijg. En geld ook voor Aurele Amenda, die kwam voor 7,5M.

Iemand die weet waarom die bij vorig seizoen staan, en hoe ik dat goed krijg?

Benjamin staat elk seizoen op mijn shortlist maar kiest helaas altijd voor een andere club. Als je dan toch op de Amerikaanse tour bezig bent: Nimfasha Berchimas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nog 3 uurtjes over op deadline day. Veel opties bv Tomori moesten meer dan 130 miljoen kosten(geprobeerd/gedaan en weer teruggetrokken), en veel andere opties bv spelers van Gladbac op cv, moesten miljoen of 40-50 kosten. Kaiky is niet direct basisklant, maar wel emergency backup en extra optie in de breedte, ik heb in 4 jaar tijd vrijwel tot geen cv's  gekocht.

Kaiky attributen.png

transfer Kaiky.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Thierryvane:

Benjamin staat elk seizoen op mijn shortlist maar kiest helaas altijd voor een andere club. Als je dan toch op de Amerikaanse tour bezig bent: Nimfasha Berchimas.

@007mark en als je dan echt echt echt op de Amerikaanse tour bezig bent: Rokas Pukstas. Hajduk Split. Heldje op VM.

EDIT: Deze Amerikaan was de edit nog wel waard vond ik

image.thumb.png.86505659234f30cb7c338022b5571fa2.png

bewerkt door ReneLeBlanc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Thierryvane:

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

@007mark en als je dan echt echt echt op de Amerikaanse tour bezig bent: Rokas Pukstas. Hajduk Split. Heldje op VM.

EDIT: Deze Amerikaan was de edit nog wel waard vond ik

Zal ze eens scouten in mijn game. Benieuwd of ze een versterking zijn (y)

Edit: Zitten beiden niet in mijn game. Die Miller van de screen wel.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.afe0d3f144f3b7516b1332eb3fe99761.png

We beginnen het nieuwe seizoen weer met de nodige transfers. :< In totaal kwamen er negen spelers op de eerste dag van de transfermarkt binnen waarbij ik vooral erg content ben met Anailson, Nylaenden, Bernal, Zeba en Pinzon. De meeste van deze jongens gaan overigens meteen weg op huurbasis omdat ze nog niet goed genoeg zijn voor de basis maar Bernal en Anailson zullen waarschijnlijk wel in de basis gaan belanden. :< 

Spoiler

image.thumb.png.ceb85cc6120cc1f5a8fbe289637740f4.png

image.thumb.png.ee3e9e17938df0bb28f8f5f4dd054a50.png

image.thumb.png.45a10cbb7e3dee5db36aad3c731a80dd.png

image.thumb.png.647c319cef2349ec98391fa95ce726e8.png

image.thumb.png.143c9ddf4b85a09c1bb6b94d29c4cc1f.png

image.thumb.png.0c073ca0c02716ca9411d2c1373660c0.png

image.thumb.png.91451d4f8a4f678901184391c95e6bc2.png

image.thumb.png.df0f8dbaff91ad00596b4e9c28979371.png

image.thumb.png.c0c096414a1ba7ab4af015df25d5db12.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 5 Sporting de Gijon

image.thumb.png.b01ec6d388ed335cd9d9b54f96b46c66.png

image.thumb.png.61c260f9462e1ce4522a97d459526955.png

Het was echt feest bij ons. In totaal kwamen er zeventien nieuwe namen onze kant op. De eerste negen staan hierboven al vermeld, maar daar bleef het dus niet bij. Door het vertrek na een seizoen van Filip voor 50 miljoen moesten we op zoek naar een nieuwe eerste doelman die we in Lunin gevonden hebben. Met Marrufo, Faicalzinho, Di Marino, Barato en Molina hebben we de talentenfabriek weer een echte impuls gegeven. Met Javi en Contreras versterken we het eerste elftal nog. Javi zal in de roulatie gaan meedraaien en Contreras zal tegen een basisplaats aan schuren. :D 

Spoiler

image.thumb.png.69436a25c89c8c64e77798327f05deed.png

image.thumb.png.73d744055b298632734098ea73cff141.png

image.thumb.png.e3d490f3f3e6d571fdea97ebb5330f31.png

image.thumb.png.c92006e89da65f734404a57ead88355f.png

image.thumb.png.7382998c042b50631683597c539818ae.png

image.thumb.png.74c0bc0ee33f3044765c5a990f8a4c6f.png

image.thumb.png.c1eda356fb6615b1912972486b807840.png

image.thumb.png.ccdc02a1493df845622618c0013e467c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites