Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.c22313294ecb743c3fd9deba0e331cf2.png

Degradatie van Wolves = halvering van de clausule  Welkom Herbert  

Ik neem aan dat 'ie wel een beetje kan voetballen? ;c

Dit is echt een hele zieke transfer voor de club, wtf :D:<

image.thumb.png.64cec31e8beac094371e204ca17c3194.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-12-2023 om 17:19 zei Rykjvk1:

Om ook geld te besparen, heb ik geen U18 manager aangetrokken dus ik moet die potjes zelf steeds door Holidayen. Kan vast ook anders, maar op deze manier winnen we er af en toe een paar. 

Kun je dit niet aan bv je assistent (of ander staflid die je wel hebt) toebedelen? Dan hoef je niet steeds op vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei MisterX:

Kun je dit niet aan bv je assistent (of ander staflid die je wel hebt) toebedelen? Dan hoef je niet steeds op vakantie.

Haha jawel, geboren uit luiheid...

Daar heb ik dus de prijs voor betaald :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat winterdeals gesloten :D Seck kocht ik een jaar terug voor 185k uit Senegal, maar echt doorgebroken is hij eigenlijk nooit. Hij gaf aan naar een grotere competitie te willen, en aangezien hij geen vaste basisklant was, mocht hij voor een recordbedrag naar Porto. Van dat geld hebben we uiteindelijk een keer de faciliteiten kunnen verbeteren :D

image.thumb.png.b918b0764db22212aa8ea4853b2a5b6b.png

Dan hier de uitgaande transfer van m'n topscorer van de afgelopen jaren. Jammer, maar het salaris wat hij vroeg kon ik niet betalen. Had 'm nog een halfjaar kunnen houden, maar besloot er nu nog 800k voor te vangen.

image.thumb.png.011962af78e2c39d788725a6ecd3bdc3.png

Reden? Ik kreeg zonder te vragen een samenwerkingsverband met Nice, en deze jongen kon ik daar zonder kosten huren :D

image.thumb.png.7bf1f54ffb6488375d63037b48589bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Deze ga ik niet liken. 1. Het verkeerde topic 2. Why die haat tegen Feyenoord? :( :( :(

oei met dat topic was ik inderdaad niet helemaal wakker. 

Geen haat tegen Feyenoord, vind het altijd leuker om van Nederlandse topploegen te winnen, had evengoed Ajax of PSV kunnen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik ga zo slecht op dat soort kleine spelertjes, maar wel echt heerlijk spelertje verder.  

In de Match Engine is het echt genieten haha. Zie je zo'n smurf over het veld dartelen en langs allemaal reuzen glippen.

Heb het idee altijd dat het niet helemaal juist in verhouding met elkaar is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.115467e907333c4c9c513da7fab1a794.png

Hatsikidee. :D Opgeruimd staat netjes, topspelers als Carlos Alexandre, Pedro Gonzalez, Noah Atubolu en Scott Goldman (oa) zijn vertrokken en daar halen we wat nieuw talent voor terug. Pedri en Yamal kon ik gewoonweg niet laten schieten. ;c Benji, Hinds, miller en Andrews brengen het Engelse peil weer wat hoger. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites