ReneLeBlanc Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Sunderland, seizoen 2024/2025 oftewel de rentree op het hoogste niveau. Ondanks een resterend transferbudget van 120 miljoen hebben we ons aardig in weten te houden. Kian Best, Hammer Kjelsen en Samed legden we vorig seizoen al vast nadat ze op huurbasis bij ons speelden. Op transferdeadline nog vier versterkingen moeten doen omdat het toch wel wat krapjes was. Sylla (), Almeida, Sishuba en Cadamarteri waren de gelukkige. Verder ons zeer netjes weten te versterken naast wat flinke uitgaande transfers. Trai Hume wilde weg maar gaat vervolgens nog een jaartje in de Championship spelen, ondanks dat hij bij ons in de basis had gestaan. Sukkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 28 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Sunderland, seizoen 2024/2025 oftewel de rentree op het hoogste niveau. Ondanks een resterend transferbudget van 120 miljoen hebben we ons aardig in weten te houden. Kian Best, Hammer Kjelsen en Samed legden we vorig seizoen al vast nadat ze op huurbasis bij ons speelden. Op transferdeadline nog vier versterkingen moeten doen omdat het toch wel wat krapjes was. Sylla (), Almeida, Sishuba en Cadamarteri waren de gelukkige. Verder ons zeer netjes weten te versterken naast wat flinke uitgaande transfers. Trai Hume wilde weg maar gaat vervolgens nog een jaartje in de Championship spelen, ondanks dat hij bij ons in de basis had gestaan. Sukkel. Heerlijke transfers, maar hoe knal jij die seizoen er toch altijd er zo snel doorheen? Daar ben ik jaloers op haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 9 minuten geleden zei Thom: Heerlijke transfers, maar hoe knal jij die seizoen er toch altijd er zo snel doorheen? Daar ben ik jaloers op haha. Simulate when you can. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 19 uur geleden zei ReneLeBlanc: Sunderland, seizoen 2024/2025 oftewel de rentree op het hoogste niveau. Ondanks een resterend transferbudget van 120 miljoen hebben we ons aardig in weten te houden. Kian Best, Hammer Kjelsen en Samed legden we vorig seizoen al vast nadat ze op huurbasis bij ons speelden. Op transferdeadline nog vier versterkingen moeten doen omdat het toch wel wat krapjes was. Sylla (), Almeida, Sishuba en Cadamarteri waren de gelukkige. Verder ons zeer netjes weten te versterken naast wat flinke uitgaande transfers. Trai Hume wilde weg maar gaat vervolgens nog een jaartje in de Championship spelen, ondanks dat hij bij ons in de basis had gestaan. Sukkel. Geweldig transfers gedaan zeg!! Maar jij veranderd nog vaker van club met FM, dan dat je naar de wc gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november Kleine novellespoiler, maar deze kon ik niet laten schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Hoppa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Toch wel blij met deze transfer, welke voor 7 miljoen overkomt van Monchengladbach. Remy Vita besloot om de grootste fout van zijn carriere te maken door op 25 jarige leeftijd naar de zandbak te vertrekken voor 10.25 miljoen. Denk dat ik met Williams toch wel een veel betere speler op die plek heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Weer netjes binnen het budget gebleven en flink wat talent aan kunnen trekken. We waren Sunderland, nu Hadland volgende stap Withoutland? Chrisholm en Niafo waren de twee grootste talenten van Liverpool en Manchester City (of iig een van de grootste). Kost je vervolgens wel meer dan 100 miljoen. Onderstaand nog een heerlijk Mexicaans snoepje op transferdeadline. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Das niet misselijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Ik wilde hem in 2096 al terughalen, maar ik kon zijn salaris niet betalen. Toen kwam de kans om hem transfervrij terug te halen naar Uruguay. Beetje vertrouwen geven, vooral speeltijd geven en hoppakee, cashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Deze twee Japanse talenten voor miljoen of 6 per speler, binnen gehengeld. Ik moest snel toeslaan @Urbeto eentje van 21 van dezelfde club, werd voor mijn neus weggekaapt door het grote Liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november prima spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Curtis kwam een jaar geleden over van Liverpool met de gedachte dat hij de grote regisseur zou worden op het middenveld. Nu 15 wedstrijden later in een jaar tijd nemen we toch weer afscheid van m. Rigg x Kobbie is de shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november (bewerkt) Mijn transfers seizoen 3 met Lokeren-Temse (overgenomen door een zakenmagnaat) in 1ste klasse: Screens van de belangrijkste spelers in spoiler: Spoiler @Steels 10 november bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Nog 2 spelers gehaald, Nkuba gehaald voor 600k en Stassin gehuurd vanwege de zware blessures van Vermant en van mijn regen Zola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Dit zijn de spelers die mij een stapje verder moeten gaan helpen het aankomende seizoen. Qua statistieken doen ze het goed voor de posities waarin ze moeten gaan spelen. Sommigen moeten nog wat training krijgen, maar dat gaat vast goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Ook nog deze ervaren verdediger die clubloos was vastgelegd in november, omdat ik merk dat mijn verdediging toch wat onervaren is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Geblesseerd of niet. Welkom thuis ket! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Jong en Belgisch talent, nu al zijn succesvolle uitleenbeurt omgezet naar een definitieve transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Welkom thuis Bilal! Maar je moet wel de concurrentie aangaan met deze Kroatische parel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Kon nog wat versterking op de linkerflank gebruiken, deze speler gevonden en overgenomen voor 2 miljoen euro. Van de kern van vorig seizoen schieten nog maar 6 spelers over, de rest is al verkocht wegens niet goed genoeg. Toch handig zo een rijke voorzitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november En de volgende versterking is gearriveerd. 600k hebben we overgemaakt naar Watford. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Op 4-11-2024 om 16:00 zei ReneLeBlanc: Sunderland, seizoen 2024/2025 oftewel de rentree op het hoogste niveau. Ondanks een resterend transferbudget van 120 miljoen hebben we ons aardig in weten te houden. Kian Best, Hammer Kjelsen en Samed legden we vorig seizoen al vast nadat ze op huurbasis bij ons speelden. Op transferdeadline nog vier versterkingen moeten doen omdat het toch wel wat krapjes was. Sylla (), Almeida, Sishuba en Cadamarteri waren de gelukkige. Verder ons zeer netjes weten te versterken naast wat flinke uitgaande transfers. Trai Hume wilde weg maar gaat vervolgens nog een jaartje in de Championship spelen, ondanks dat hij bij ons in de basis had gestaan. Sukkel. Wat een budget! Ik heb na kampioenschap in Championship met Sunderland slechts 35 miljoen te besteden. In seizoen 1 geen spelers gekocht… Spelers verkopen zit er ook nog niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Luis Vazquez zijn tijd was voorbij. Het voorbije seizoen was hij nog een schim van de twee seizoenen daarvoor. We zochten nog voor de transferdeadline naar een nieuwe betrouwbare pinchhitter. Matkovic en Chermiti leken ideale jonge opties. De ene was op een zijspoor bij AC Milan en had in 4 potjes Serie A toch mooi 2 doelpunten achter zijn naam. Chermiti was bijzonder duur en scoorde amper 2 doelpunten in 34 wedstrijden met Everton. Daar word je dan weer niet warm van. Uiteindelijk zag ik in mijn shortlist Mitrovic staan. Deze moest ik terug naar Anderlecht halen. Welkom thuis Mitrogol! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten