Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.58ee9ef8089c08cc4f1e6f161390534e.png

Wat een beest was dit op de rechterflank. 5 miljoen voor betaald en na een seizoen alweer door. Zulke bedragen kunnen we niet weigeren.

Echt een fantastische speler en voor een klein prijsje op te halen bij Inter. Tipje dit voor de rechtsback @Kyrill. Speelde bij mij ook de pannen van het dak. Is dit seizoen 3? Hier in seizoen 4 winterstop naar PSG voor 45 miljoen. Moet nog een vervanger halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Dansmeister:

Echt een fantastische speler en voor een klein prijsje op te halen bij Inter. Tipje dit voor de rechtsback @Kyrill. Speelde bij mij ook de pannen van het dak. Is dit seizoen 3? Hier in seizoen 4 winterstop naar PSG voor 45 miljoen. Moet nog een vervanger halen.

2025 pas. Aanvang seizoen 3, heb eigenlijk geen echte vervanger kunnen vinden voor hem dus ben gestrand bij Bonnah. Nu op zoek naar wat Italiaans schoon en tot die tijd hopen dat het allemaal meevalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

2025 pas. Aanvang seizoen 3, heb eigenlijk geen echte vervanger kunnen vinden voor hem dus ben gestrand bij Bonnah. Nu op zoek naar wat Italiaans schoon en tot die tijd hopen dat het allemaal meevalt.

Hahaha herkenbaar hoor. Ik moest zo nodig een nummer 10 hebben als vervanger van Kroupi en had iets meer geld nodig, dus de verkoop kwam goed uit. Eindstand na de winterstop. Wel een vette Arda Guler op de 10 positie voor 90 miljoen bij Pisa. Maar geen rechtsback. Klasse man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Dansmeister:

Hahaha herkenbaar hoor. Ik moest zo nodig een nummer 10 hebben als vervanger van Kroupi en had iets meer geld nodig, dus de verkoop kwam goed uit. Eindstand na de winterstop. Wel een vette Arda Guler op de 10 positie voor 90 miljoen bij Pisa. Maar geen rechtsback. Klasse man.

Same here toen ik en Pafundi moest en zou halen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.81a9465b8ed2e434f0616eafe44db035.png

Zowel Lecce als Cagliari zitten in de mud. Veilige 17e plek is 'maar' drie puntjes weg voor Lecce, maar deze twee ploegen hebben het erg zwaar dit seizoen. Laat dat even goed uitkomen dat ik bij beide ploegen al twee seizoenen achter een speler aanzit die een degradatieclausule heeft. 

image.thumb.png.6c56f11f37d9dca249ebd35287e92e67.png

Fabrizio Marzullo moet mijn nieuwe nummer 1 worden onder de lat. Kosten op dit moment; 26 miljoen, kosten bij degradatie: 28 miljoen. Nog steeds erg fors maar wat een heerlijke keeper.

image.thumb.png.a5716e987ffbc0c7edc346f85a09a4f2.png

Nicola Carrara staat ook erg hoog op het verlanglijstje. Op dit moment gewoon niet te betalen maar bij degradatie kost die nog 'maar' 29,5 miljoen. Wellicht dat ze beiden ongelukkig worden waardoor ik ze nog goedkoper kan oppikken maar ik denk dat ik die 57,5 miljoen maar moet gaan reserveren. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fraulo doet het hier best aardig met mijn Deense nationale ploeg, dus dat is hoopgevend alvast @Kyrill

image.thumb.png.3aecf49ed109fbf0c363bcac75aed687.png

Aangezien ik me beperk tot Scandinavische aankopen was dit eentje die ik absoluut moest aantrekken. Deed het ook zeer goed in zijn eerste invalbeurt voor mijn Denemarken tegen Italië. Ik verwacht hier wel iets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Even de boel hier weer wakker maken @Dansmeister @Thierryvane @Kyrill @Urbeto @bas huijsmans @Lensherr

Ik heb helemaal geen geld om spelers te kopen. Wil jij mij daar niet zo mee confronteren? Zit nu in oktober 2044 en speel Champions League, maar heb een transferbudget van minder dan een 1.000.000. Maar oke speciaal voor jou dan:

In januari 2043 deze reus opgepikt voor €625k. Vorig seizoen 25 competitiegoals in 28 wedstrijden.

image.thumb.png.19618c615f0b779b575f9bc3b5b9aa78.png

Als je geen geld hebt. Wat doe je dan? Juist transfervrije spelers zoeken. Livaye Nordin liep uit zijn contract bij PSG en kwam in de zomer van 2043 richting Portugal.

image.thumb.png.12ecdd98f3ae6ce3a02fb57da31b3749.png

Dan nog eentje die ik voor 50k van Benfica over heb gekocht omdat ik bang was dat die anders transfervrij bij een andere club zou tekenen. Een Italiaan die inmiddels een Portugees paspoort heeft aangevraagd.

image.thumb.png.09ba2548e7ec4bcb14a7f5e9523845dd.png

Het zijn niet de spelers die mij een Champions League gaan opleveren, maar voor een subtopper in Portugal zonder geld zijn het prima tussenopties. Nu is het even afwachten totdat spelers ook voor veel geld verkocht gaan worden voor de volgende stap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites