Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Lekker bezig maatje @Rrrood Ik heb net de Egyptische Sultan uit Liverpool aangetrokken, hij gaat zijns spelerscarrriere afmaken bij Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 april Auteur Share Geplaatst 12 april Die 'Unused Substitute Fee' @Kyrill, die moet je er echt altijd uit onderhandelen vriend. Helemaal als je iemand een rol geeft als impact sub of elke andere rol die niet hoger is dan regelmatige starter. Nu flikker je weer een miljoen euro per seizoen door het putje, enkel voor Salah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Zojuist zei Fantasy: Die 'Unused Substitute Fee' @Kyrill, die moet je er echt altijd uit onderhandelen vriend. Helemaal als je iemand een rol geeft als impact sub of elke andere rol die niet hoger is dan regelmatige starter. Nu flikker je weer een miljoen euro per seizoen door het putje, enkel voor Salah. Je hebt gelijk!! Bij de volgende speler, ga ik het meteen eruit doen, dankjewel maatje. Ik zat nog recent naar onze seizoens omzet/turnover van 1 miljard euro te kijken, dat dingen als 31k mij totaal niet opvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Onze eigen Declan Rice vond onze selectie niet sterk genoeg, en heb hem ergens beloofd we gingen versterken. En zelfs spelers als Alex Remiro kozen Aston Villa boven ons, omdat ons team niet sterk genoeg is. Dus daar hebben we nu even verandering in gebracht. Hij was tot 198 miljoen waard, dus erg blij 175m werd geaccepteerd Is iets minder verstandig beleid maar iig verstandiger beleid dan in mijn vorige 13 seizoenen save, daar had ik 3 aankopen voor 200 miljoen of meer. Nu in begin seizoen 7 dit de duurste, nog altijd onder de 200 miljoen. Zo nu kan ik eindelijk gaan douchen hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Dag vriend, we zien de miljoenen de komende jaren wel tegemoet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Begin van seizoen 3! Gek genoeg wat transfers die nog staan in vorige seiozen. Uitgaand koopclausules na een uitleenbeurt, terwijl er ook 2 gratis spelers richting Rotterdam komen: Verder niet eens heel veel mutaties in de selectie. Timber stond in de belangstelling van Al Ahli, maar uiteindelijk kwam er helaas geen bod. Overigens missen op het lijstje nog een zooitje spelers die ik naar Dordt heb gestuurd. Slechts 2 newgens pas, omdat het toch moeilijk blijft. Romero is direct naar Dordt toe, terwijl Johnson in de U18 nog mag rijpen. Gokjes die vrijwel niets kosten. Romero Spoiler Johnson Spoiler 16 april bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 44 minuten geleden zei 007mark: Begin van seizoen 3! Gek genoeg wat transfers die nog staan in vorige seiozen. Uitgaand koopclausules na een uitleenbeurt, terwijl er ook 2 gratis spelers richting Rotterdam komen: Verder niet eens heel veel mutaties in de selectie. Timber stond in de belangstelling van Al Ahli, maar uiteindelijk kwam er helaas geen bod. Overigens missen op het lijstje nog een zooitje spelers die ik naar Dordt heb gestuurd. Slechts 2 newgens pas, omdat het toch moeilijk blijft. Romero is direct naar Dordt toe, terwijl Johnson in de U18 nog mag rijpen. Gokjes die vrijwel niets kosten. Romero Toon verborgen inhoud Johnson Toon verborgen inhoud Wow wie heb je verkocht om aan die 239 miljoen te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 6 uur geleden zei Brozai: Wow wie heb je verkocht om aan die 239 miljoen te komen? Bijlow en Geertruida hadden daar een groot aandeel in, omdat die naar de zandbak gingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Vind dit toch wel een baasje, die mag het laten zien op het mooie middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april De volgende koopjes gedaan: Gratis 4 miljoen 6 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 7 uur geleden zei glennix: 6 miljoen Wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Hou van zandbakgeld! #TradenmetThierry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Goede Belgen altijd leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Op 16-4-2024 om 10:17 zei De Raam: Dag vriend, we zien de miljoenen de komende jaren wel tegemoet! Ik had het persoonlijk nniet gedaan, voor zo weinig geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 11 minuten geleden zei Kyrill: Ik had het persoonlijk nniet gedaan, voor zo weinig geld Het was dit, of het volgende seizoen gratis. Kon ook voor iets meer naar een grotere club maar ik wilde hem onder de top hebben om een grotere kans te hebben op die 50%. Hij wilde niet meer bijtekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april We maken 1,7 miljoen over aan LDU de Quito voor deze Ecuadoriaan. Wat een baasje. @De Raam hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 7 minuten geleden zei Urbeto: @De Raam hebben? Da's een leuke inderdaad, maar ik zit voorlopig wel goed centraal achterin Eigen jeugd: Spoiler Aangekocht: Spoiler 2,4 miljoen van Colo-Colo 3,3 miljoen van Santos En dan loopt er ook nog wat in de jeugd rond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april @Urbeto was leuker geweest als we hem daadwerkelijk zouden kunnen hebben, en het geen newgen /regen is Prachtig talent hoor. Mijn laatste transfer; Ga nu n.a.v reacties in go/no topic Martinelli voor 218 miljoen aan Bayern verkopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Naast Noah Mbamba nog 2 jonkies aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Deze speler voor 33 miljoen gekocht, gaat de nieuwe linksback worden. Hopelijk verbeterd zijn mandekking nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 11 uur geleden zei Lensherr: Naast Noah Mbamba nog 2 jonkies aangetrokken. Je krijgt pas een like als je Leoni verkocht hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 1 uur geleden zei Glenn08: Je krijgt pas een like als je Leoni verkocht hebt. Heeft eindelijk zijn verdiende debuut gemaakt voor België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Gratis, nu heb ik 3 goede keepers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten