Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

Die 'Unused Substitute Fee' @Kyrill, die moet je er echt altijd uit onderhandelen vriend. Helemaal als je iemand een rol geeft als impact sub of elke andere rol die niet hoger is dan regelmatige starter. Nu flikker je weer een miljoen euro per seizoen door het putje, enkel voor Salah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Die 'Unused Substitute Fee' @Kyrill, die moet je er echt altijd uit onderhandelen vriend. Helemaal als je iemand een rol geeft als impact sub of elke andere rol die niet hoger is dan regelmatige starter. Nu flikker je weer een miljoen euro per seizoen door het putje, enkel voor Salah.

Je hebt gelijk!! Bij de volgende speler, ga ik het meteen eruit doen, dankjewel maatje.

Ik zat nog recent naar onze seizoens omzet/turnover van 1 miljard euro te kijken, dat dingen als 31k mij totaal niet opvallen;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze eigen Declan Rice vond onze selectie niet sterk genoeg, en heb hem ergens beloofd we gingen versterken. En zelfs spelers als Alex Remiro kozen Aston Villa boven ons, omdat ons team niet sterk genoeg is.

Dus daar hebben we nu even verandering in gebracht. Hij was tot 198 miljoen waard, dus erg blij 175m werd geaccepteerd:cheer:;c Is iets minder verstandig beleid maar iig verstandiger beleid dan in mijn vorige 13 seizoenen save, daar had ik 3 aankopen voor 200 miljoen of meer. Nu in begin seizoen 7 dit de duurste, nog altijd onder de 200 miljoen. Zo nu kan ik eindelijk gaan douchen hehe.

Endrick Arsenal speler whoop whoop.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin van seizoen 3!

Gek genoeg wat transfers die nog staan in vorige seiozen. Uitgaand koopclausules na een uitleenbeurt, terwijl er ook 2 gratis spelers richting Rotterdam komen:

image.thumb.png.a83a665d80d7d6892eeca13eccc06617.png

Verder niet eens heel veel mutaties in de selectie. Timber stond in de belangstelling van Al Ahli, maar uiteindelijk kwam er helaas geen bod. Overigens missen op het lijstje nog een zooitje spelers die ik naar Dordt heb gestuurd.

image.thumb.png.481b4b8bb465aa70c11807222cc63f94.png

Slechts 2 newgens pas, omdat het toch moeilijk blijft. Romero is direct naar Dordt toe, terwijl Johnson in de U18 nog mag rijpen. Gokjes die vrijwel niets kosten.

Romero

Spoiler

image.thumb.png.35b525b268e821276be26c9810ac170c.png

Johnson

Spoiler

image.thumb.png.83c43f31fc28f95e4ac3b425510fc0b3.png

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei 007mark:

Begin van seizoen 3!

Gek genoeg wat transfers die nog staan in vorige seiozen. Uitgaand koopclausules na een uitleenbeurt, terwijl er ook 2 gratis spelers richting Rotterdam komen:

image.thumb.png.a83a665d80d7d6892eeca13eccc06617.png

Verder niet eens heel veel mutaties in de selectie. Timber stond in de belangstelling van Al Ahli, maar uiteindelijk kwam er helaas geen bod. Overigens missen op het lijstje nog een zooitje spelers die ik naar Dordt heb gestuurd.

image.thumb.png.481b4b8bb465aa70c11807222cc63f94.png

Slechts 2 newgens pas, omdat het toch moeilijk blijft. Romero is direct naar Dordt toe, terwijl Johnson in de U18 nog mag rijpen. Gokjes die vrijwel niets kosten.

Romero

Toon verborgen inhoud

Johnson

Toon verborgen inhoud

Wow wie heb je verkocht om aan die 239 miljoen te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Brozai:

Wow wie heb je verkocht om aan die 239 miljoen te komen?

Bijlow en Geertruida hadden daar een groot aandeel in, omdat die naar de zandbak gingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

Ik had het persoonlijk nniet gedaan, voor zo weinig geld ;)

Het was dit, of het volgende seizoen gratis. Kon ook voor iets meer naar een grotere club maar ik wilde hem onder de top hebben om een grotere kans te hebben op die 50%. Hij wilde niet meer bijtekenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Urbeto:

@De Raam hebben? 

Da's een leuke inderdaad, maar ik zit voorlopig wel goed centraal achterin ;c

Eigen jeugd:

Spoiler

image.png.ea0d31106af76217d4b232e4d86ce6a6.png

image.png.ae05864e5246cc54741b14285e5224cf.png

image.png.f2570d6abb54a2610939b8df320891b1.png

image.png.df4374b75408d8da2a176ce9f3de6c6b.png

image.png.dd8e72170f4ab57ec2d0f2309711ece4.png

Aangekocht:

Spoiler

2,4 miljoen van Colo-Colo

image.png.d1cd154c88eef9191a75e8b0b8920472.png

3,3 miljoen van Santos

image.png.07d2335cf3e85b6be3d0743d11c265fa.png

En dan loopt er ook nog wat in de jeugd rond... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbeto was leuker geweest als we hem daadwerkelijk zouden kunnen hebben, en het geen newgen /regen is ;):mrgy:

Prachtig talent hoor.

Mijn laatste transfer;

Ga nu n.a.v reacties in go/no topic Martinelli voor 218 miljoen aan Bayern verkopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites