ReneLeBlanc Gepost January 6 Share Gepost January 6 Dit noem ik nou een gunstige loting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 7 Share Gepost January 7 Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost January 11 Share Gepost January 11 (edited) Seizoen 1 met data update en best wel interessante Pokal met 10 van de 16 teams die geen Bundesliga spelen. Köln heeft Bayern met 5-1 gepakt, ik Frankfurt met 4-0 en ook Leverkusen ligt eruit door een 1-0 tegen Union Berlijn. Dortmund en Leipzig lagen er in de eerste ronde al uit tegen respectievelijk Hansa Rostock en SV Sandhausen. Hier liggen misschien wel kansen.  Edited January 11 by Netzwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 17 Share Gepost January 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLeePo Gepost January 22 Share Gepost January 22 Na 2 CL overwinningen op rij, zijn wij titelhouder en de grote favoriet. De loting zit dan wel een beetje mee. Vorige ronde versloegen wij Manchester United met 5-0 over 2 wedstrijden.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 7 Share Gepost March 7 Europa League is bereikt! Na het uitschakelen van Slovan Bratislava (2-1 en 5-2), Dundee Utd (5-1 en 4-2), Royal Antwerp (2-0 en 1-0) en AIK Topola (7-1 en 3-2) mogen we het in de groepsronde tegen enkele grote clubs opnemen. Sevilla, Bournemouth en Fiorentina zijn natuurlijk wel zuur en ook Dinamo Zagreb ben ik niet echt gelukkig mee. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts