Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go or no go?

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei SantiagoMunez:

Winterstop S1 met Levante (La Liga 2, hoop promotie te halen). Januzaj voor €2.200.000 beschikbaar als back-up buitenspeler ('squad player'). Zijn die fysieke eigenschappen te laag of durven jullie 't gokje aan?

Januzaj.png

Ik zou m skippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei SantiagoMunez:

Winterstop S1 met Levante (La Liga 2, hoop promotie te halen). Januzaj voor €2.200.000 beschikbaar als back-up buitenspeler ('squad player'). Zijn die fysieke eigenschappen te laag of durven jullie 't gokje aan?

Januzaj.png

Sluit me bij Rene aan. Ik waag bij dit soort spelers transfervrij vaak wel de gok, maar in de praktijk valt het toch wel vies tegen als de fysieke stand van zaken zo armoedig is. Daarvoor is 2,2 miljoen voor jouw budget waarschijnlijk ook een te groot bedrag. Aan de andere kant, als je hem echt puur een half jaartje als back-up gaat gebruiken kan je het natuurlijk proberen. Het gebrek aan uithoudingsvermogen zal bij invalbeurten minder uitmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Sluit me bij Rene aan. Ik waag bij dit soort spelers transfervrij vaak wel de gok, maar in de praktijk valt het toch wel vies tegen als de fysieke stand van zaken zo armoedig is. Daarvoor is 2,2 miljoen voor jouw budget waarschijnlijk ook een te groot bedrag. Aan de andere kant, als je hem echt puur een half jaartje als back-up gaat gebruiken kan je het natuurlijk proberen. Het gebrek aan uithoudingsvermogen zal bij invalbeurten minder uitmaken. 

@SantiagoMunez maar om nou 2,2 miljoen neer te leggen voor een halfjaartje.... Dan zou ik op zoek gaan naar een huurspeler hoor. Als je dan promoveert komt die hoogstwaarschijnlijk toch meteen te kort voor de standaarden van je team, en met een huurspeler heb je dat probleem niet. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.458fe1719b41c27ebeff4ed78474e1d9.png

Ivan Ivanov wil graag een stap omhoog maken en die biedingen vliegen me al om de oren. Tot nu toe heeft niemand het bedrag wat ik met hem had afgesproken direct geboden, Bournemouth ging er overheen met bonussen etc en kwam tot 22 miljoen maar twijfel om m gewoon te houden wat denken jullie @Thierryvane @Dansmeister Heb m gratis opgepikt in Portugal bij Hernani Goncalves :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ivan Ivanov wil graag een stap omhoog maken en die biedingen vliegen me al om de oren. Tot nu toe heeft niemand het bedrag wat ik met hem had afgesproken direct geboden, Bournemouth ging er overheen met bonussen etc en kwam tot 22 miljoen maar twijfel om m gewoon te houden wat denken jullie @Thierryvane @Dansmeister Heb m gratis opgepikt in Portugal bij Hernani Goncalves  

Als je er nu al 22 millie voor krijgt dan zou ik hem lekker houden en veel laten spelen of verhuren. Seizoentje verder en je krijgt er 't dubbele voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ivan Ivanov wil graag een stap omhoog maken en die biedingen vliegen me al om de oren. Tot nu toe heeft niemand het bedrag wat ik met hem had afgesproken direct geboden, Bournemouth ging er overheen met bonussen etc en kwam tot 22 miljoen maar twijfel om m gewoon te houden wat denken jullie @Thierryvane @Dansmeister Heb m gratis opgepikt in Portugal bij Hernani Goncalves  

Ga je 50 voor krijgen. Moet wel echt matchen ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Thierryvane:

Als je er nu al 22 millie voor krijgt dan zou ik hem lekker houden en veel laten spelen of verhuren. Seizoentje verder en je krijgt er 't dubbele voor.

12 uur geleden zei Dansmeister:

Ga je 50 voor krijgen. Moet wel echt matchen ballen.

image.thumb.png.62af80f12c92aa9843a2ef867f080dbc.png

Ivan gaat de Belgische competitie heet maken :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help me out mannen @Dansmeister @Thierryvane @bas huijsmans @ElPrincipito @Urbeto @SantiagoMunez ik heb nu een bod op Pafundi liggen voor 35 miljoen (oplopend tot 45 met bonussen) en een salaris van 386k per maand en daar zit dan ook weer een clausule in van 54 miljoen. :D Pafundi is Pafundi natuurlijk maar ik kan ook voor dit geld Luca D'Andrea (13 miljoen) en Cristian Volpato (15,5 miljoen) halen. Beide afkomstig van Sassuolo en verdienen samen dan waarschijnlijk net iets meer dan Pafundi.

Pafundi

image.thumb.png.2d4323248aa10a250839d9854fdc975c.png

Volpato

image.thumb.png.baad9f49d6b777a900cb067c9dc1e7f4.png

D'Andrea

image.thumb.png.51bc6d78322b91d7a46b03dd80dbbdd2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Dansmeister:

Echt geen enkele twijfel.

image.thumb.png.e4811a84b9d992dbf980c1582b956f5f.png

18 minuten geleden zei SantiagoMunez:

@ReneLeBlancAanvullend: in alle eerlijkheid ken ik D’Andrea niet, maar lijkt me ook een geweldige winger (als je daarmee speelt), terwijl Pafundi meer centraal speelt. 

18 minuten geleden zei ElPrincipito:

Pafundi it is. 

Duidelijk mannen! Het is Volpato geworden.

Geintje toch liefies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik overweeg een verdedigende middenvelder voor de toekomst te halen (begint dus met invalbeurten). Beide spelers kosten rond minder dan een half miljoen, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Wie zou je kiezen? 

Afbeelding.png

Afbeelding.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Urbeto:

Ik overweeg een verdedigende middenvelder voor de toekomst te halen (begint dus met invalbeurten). Beide spelers kosten rond minder dan een half miljoen, dus daar hoeft het niet aan te liggen. Wie zou je kiezen? 

Afbeelding.png

Afbeelding.png

Mijn voorkeur gaat wel naar Sebastian Nordberg uit hoor. Al heeft die fysiek wel wat meer training nodig. Nordvall is dan veelzijdiger (zie ik ook wel een redelijk backje in btw). maar vindt ze wel gelijkwaardig en dan is de leeftijd icm met zijn mentale stats wel echt doorslaggevend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bas huijsmans:

Mijn voorkeur gaat wel naar Sebastian Nordberg uit hoor. Al heeft die fysiek wel wat meer training nodig. Nordvall is dan veelzijdiger (zie ik ook wel een redelijk backje in btw). maar vindt ze wel gelijkwaardig en dan is de leeftijd icm met zijn mentale stats wel echt doorslaggevend

Thanks! Door een financiële klapper (groepsfase CL) heb ik ze allebei kunnen halen. Nordvall ga ik proberen om te trainen tot opkomend backie. Ben benieuwd of dat lukt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Urbeto:

Thanks! Door een financiële klapper (groepsfase CL) heb ik ze allebei kunnen halen. Nordvall ga ik proberen om te trainen tot opkomend backie. Ben benieuwd of dat lukt. 

Even de focus op dribbelen en voorzetten leggen en dan ben ik wel benieuwd hoe erg die zich nog kan ontwikkelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites