Thomassje123 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Centrale verdediger of een vleugelverdediger (aanvallen)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 5 minuten geleden zei Thomassje123: Centrale verdediger of een vleugelverdediger (aanvallen)? Vleugelverdediger. Lage sprongkracht, kan slecht koppen en lage felheid dus zal veel kopduels verliezen. Als back komt zijn techniek beter naar voren en zal die toch minder in de fysieke duels komen. Lekker langs de lijn laten rennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 1 uur geleden zei Thomassje123: Centrale verdediger of een vleugelverdediger (aanvallen)? Zeker een vleugelverdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september (bewerkt) Vermoedde ik ook al, bedankt heren 11 september bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Wat te doen? Staat basis, Portugees en een goede leeftijd. Vind alleen 38 miljoen best veel (halverwege seizoen 4). Go or no go? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 uur geleden zei Thierryvane: Wat te doen? Staat basis, Portugees en een goede leeftijd. Vind alleen 38 miljoen best veel (halverwege seizoen 4). Go or no go? No go. Altijd je pareltjes houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 21 minuten geleden zei Dansmeister: No go. Altijd je pareltjes houden. Joao Foncesca, Andre Amaro of Rui Silva terughalen. Win-win @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Joao Foncesca, Andre Amaro of Rui Silva terughalen. Win-win @Thierryvane Of Gonzalo Escudero voor 16 miljoen. Bingo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 hours ago, Thierryvane said: Wat te doen? Staat basis, Portugees en een goede leeftijd. Vind alleen 38 miljoen best veel (halverwege seizoen 4). Go or no go? Ik sluit mij aan bij @Dansmeister. Ik verkoop mijn beste spelers nooit vrijwillig. De enige die gaan zijn de tweede keuze op een positie, tenzij ik zeker weet dat ik een vervanger kan halen die direct beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 5 uur geleden zei Thierryvane: Wat te doen? Staat basis, Portugees en een goede leeftijd. Vind alleen 38 miljoen best veel (halverwege seizoen 4). Go or no go? Afwijzen staat basis, marktwaarde is al 33 miljoen, Portugees en is pas 24 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Ben wel benieuwd naar jullie ideeën. Mojica is mijn beste spits maar tegelijkertijd heb ik dusdanig veel spitsentalent bij de club rondlopen dat ik er op langere termijn waarschijnlijk niet veel op achteruit ga. Ik zou alleen nu wel een wereldklasse spits inleveren. Dit bedrag zou een flinke verbetering van het clubrecord (62 miljoen) zijn, dus dat wil ik ook niet geheel wegcijferen. Zeg het maar: go of no go? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 10 minuten geleden zei Urbeto: Ben wel benieuwd naar jullie ideeën. Mojica is mijn beste spits maar tegelijkertijd heb ik dusdanig veel spitsentalent bij de club rondlopen dat ik er op langere termijn waarschijnlijk niet veel op achteruit ga. Ik zou alleen nu wel een wereldklasse spits inleveren. Dit bedrag zou een flinke verbetering van het clubrecord (62 miljoen) zijn, dus dat wil ik ook niet geheel wegcijferen. Zeg het maar: go of no go? Nee ik zeg no go. 1) Hij is nu al super goed, wordt heel moeilijk gelijkwaardige vervanger te halen 2) Is maar helft van zijn release clausule 3) Geen doorverkoop percentages 4) Pas 22 dus kan nog veel beter worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Ik zeg het niet snel maar ik sluit me aan bij @Kyrill. Sorry, maar een spits van 2 meter met dat soort stats, no way. Vraag @Dansmeister zijn tactiek anders even met team Lucca en tel uit je winst @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober No go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Dank heren. Ik ga er volgende week nog eens goed naar kijken maar verwacht dat Mojica lekker in het hoge noorden blijft Ik probeer wel een paar van de spitsen die evengoed op de deur kloppen te lozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Op 4-10-2024 om 23:41 zei Urbeto: Ben wel benieuwd naar jullie ideeën. Mojica is mijn beste spits maar tegelijkertijd heb ik dusdanig veel spitsentalent bij de club rondlopen dat ik er op langere termijn waarschijnlijk niet veel op achteruit ga. Ik zou alleen nu wel een wereldklasse spits inleveren. Dit bedrag zou een flinke verbetering van het clubrecord (62 miljoen) zijn, dus dat wil ik ook niet geheel wegcijferen. Zeg het maar: go of no go? Wat een bizar lekkere beuker is dit. Voor mij ook een no go. Dit soort regens maken een game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Vincent Gerber, een kleine maar oh zo fijne rechtsback. Is denk ik wel te halen voor 30 miljoen en heeft United en Liverpool al een keer afgewezen. Weet niet of die wel gaat komen als ik me meld, maar ga ik hier 30+ miljoen voor neerleggeN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Dat is wel een zieke speler hoor. In mijn ogen wel 30 miljoen waard, maar als dat jouw TB helemaal is zou ik dat niet doen. Als je het geld kan missen zeker doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober (bewerkt) Tyler Meiser en Nick Cherny zijn beide pas 16 jaar. Na net afgelopen stafmeeting werd mij voorgesteld ik ze beide nieuw contract ging geven... Ze zitten nu op 3.3k per jaar, ze willen beide maar liefst 600k tot 630k per jaar gaan verdienen, en een van de twee wil zelf na aantal duels 10 of 15 , 1 miljoen per jaar of meer gaan verdienen. Ik vind het zelf echt veels te veel geld, aangezien ze nu 3.3k per jaar verdienen... Ik wil ze heus wel paar ton geven 1,2,3 of 4 ton per jaar maar 6 ton + per jaar en dan mogelijk later nog miljoen of meer, fuck no? Of vinden jullie dat ik ze wel moet geven en hebben ze onwijs veel potentie op nu pas 16 jarige leeftijd? @ReneLeBlanc ik zou het wel doen ja, hij is echt bruut voor pas een 17 jarige, als ik de leeftijd niet gezien had, en alleen zijn attributen zag, zou ik eerder zeggen dat ie 20 jaar of ouder is. 7 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Clausule is helaas verhoogd van 12,5 naar 56 miljoen voor zijn 18e waardoor ik m niet kan binnen hengelen. Althans, het kan wel maar 56 miljoen is echt ongelofelijk veel geld. Zit wel een clausule in dat hij voor 28 miljoen kan vertrekken bij degradatie. Hopen op degradatie of gewoon die 56 miljoen lappen? Ik heb eigenlijk geen geweldige doelman omdat ik zat te wachten tot deze gigant 18 zou worden. @Dansmeister @ElPrincipito @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober @ReneLeBlanc schuiven met die flappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Clausule is helaas verhoogd van 12,5 naar 56 miljoen voor zijn 18e waardoor ik m niet kan binnen hengelen. Althans, het kan wel maar 56 miljoen is echt ongelofelijk veel geld. Zit wel een clausule in dat hij voor 28 miljoen kan vertrekken bij degradatie. Hopen op degradatie of gewoon die 56 miljoen lappen? Ik heb eigenlijk geen geweldige doelman omdat ik zat te wachten tot deze gigant 18 zou worden. @Dansmeister @ElPrincipito @Thierryvane Poh, heel veel geld. Al is het wel een keeper die de komende 10-15 seizoenen basis staat. Vind het een lastige... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober 8 minuten geleden zei ElPrincipito: @ReneLeBlanc schuiven met die flappen 7 minuten geleden zei Thierryvane: Poh, heel veel geld. Al is het wel een keeper die de komende 10-15 seizoenen basis staat. Vind het een lastige... Ik ga wachten tot Cagliari eruit vliegt of hij een stap hoger wil. 56 miljoen is echt krankzinnig, was ook even vergeten dat ik transfervrij deze Bulgaar had gehaald dus ik kan nog wel een jaartje vooruit. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Elia Caprile is niet haalbaar? @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten