Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go or no go?

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Thomassje123:

a6544ce3eadb036745cd807ea1a2758f.png

Centrale verdediger of een vleugelverdediger (aanvallen)?

Vleugelverdediger. Lage sprongkracht, kan slecht koppen en lage felheid dus zal veel kopduels verliezen. Als back komt zijn techniek beter naar voren en zal die toch minder in de fysieke duels komen. Lekker langs de lijn laten rennen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Thierryvane said:

Wat te doen? Staat basis, Portugees en een goede leeftijd. Vind alleen 38 miljoen best veel (halverwege seizoen 4). Go or no go?

image.thumb.png.1e69589fcb3a804a2d75ddfed46feaae.png

Ik sluit mij aan bij @Dansmeister. Ik verkoop mijn beste spelers nooit vrijwillig. De enige die gaan zijn de tweede keuze op een positie, tenzij ik zeker weet dat ik een vervanger kan halen die direct beter is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Thierryvane:

Wat te doen? Staat basis, Portugees en een goede leeftijd. Vind alleen 38 miljoen best veel (halverwege seizoen 4). Go or no go?

image.thumb.png.1e69589fcb3a804a2d75ddfed46feaae.png

Afwijzen staat basis, marktwaarde is al 33 miljoen, Portugees en is pas 24 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd naar jullie ideeën. Mojica is mijn beste spits maar tegelijkertijd heb ik dusdanig veel spitsentalent bij de club rondlopen dat ik er op langere termijn waarschijnlijk niet veel op achteruit ga. Ik zou alleen nu wel een wereldklasse spits inleveren. Dit bedrag zou een flinke verbetering van het clubrecord (62 miljoen) zijn, dus dat wil ik ook niet geheel wegcijferen. 

Zeg het maar: go of no go?

EBcG3zQ.png

ESB2Tm8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Urbeto:

Ben wel benieuwd naar jullie ideeën. Mojica is mijn beste spits maar tegelijkertijd heb ik dusdanig veel spitsentalent bij de club rondlopen dat ik er op langere termijn waarschijnlijk niet veel op achteruit ga. Ik zou alleen nu wel een wereldklasse spits inleveren. Dit bedrag zou een flinke verbetering van het clubrecord (62 miljoen) zijn, dus dat wil ik ook niet geheel wegcijferen. 

EBcG3zQ.png

ESB2Tm8.png

Nee ik zeg no go.

1) Hij is nu al super goed, wordt heel moeilijk gelijkwaardige vervanger te halen 

2) Is maar helft van zijn release clausule 

3) Geen doorverkoop percentages

4) Pas 22 dus kan nog veel beter worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank heren. Ik ga er volgende week nog eens goed naar kijken maar verwacht dat Mojica lekker in het hoge noorden blijft ;) Ik probeer wel een paar van de spitsen die evengoed op de deur kloppen te lozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-10-2024 om 23:41 zei Urbeto:

EBcG3zQ.png

ESB2Tm8.png

Wat een bizar lekkere beuker is dit. :< Voor mij ook een no go. Dit soort regens maken een game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.d2740a40656c214cf892b1af25e65a56.png

Vincent Gerber, een kleine maar oh zo fijne rechtsback. Is denk ik wel te halen voor 30 miljoen en heeft United en Liverpool al een keer afgewezen. Weet niet of die wel gaat komen als ik me meld, maar ga ik hier 30+ miljoen voor neerleggeN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tyler Meiser en Nick Cherny zijn beide pas 16 jaar. Na net afgelopen stafmeeting werd mij voorgesteld ik ze beide nieuw contract ging geven...

Ze zitten nu op 3.3k per jaar, ze willen beide maar liefst 600k tot 630k per jaar gaan verdienen, en een van de twee wil zelf na aantal duels 10 of 15 , 1 miljoen per jaar of meer gaan verdienen. Ik vind het zelf echt veels te veel geld, aangezien ze nu 3.3k per jaar verdienen... Ik wil ze heus wel paar ton geven 1,2,3 of 4 ton per jaar maar 6 ton + per jaar en dan mogelijk later nog miljoen of meer, fuck no? Of vinden jullie dat ik ze wel moet geven en hebben ze onwijs veel potentie op nu pas 16 jarige leeftijd?

@ReneLeBlanc ik zou het wel doen ja, hij is echt bruut voor pas een 17 jarige, als ik de leeftijd niet gezien had, en alleen zijn attributen zag, zou ik eerder zeggen dat ie 20 jaar of ouder is.

Tyler Meiser 16 jaar.png

Nick Cherny 16 jaar.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.256946f755cc7652605d533cbcb71fdb.png

Clausule is helaas verhoogd van 12,5 naar 56 miljoen voor zijn 18e waardoor ik m niet kan binnen hengelen. Althans, het kan wel maar 56 miljoen is echt ongelofelijk veel geld. Zit wel een clausule in dat hij voor 28 miljoen kan vertrekken bij degradatie. Hopen op degradatie of gewoon die 56 miljoen lappen? Ik heb eigenlijk geen geweldige doelman omdat ik zat te wachten tot deze gigant 18 zou worden. ;c @Dansmeister @ElPrincipito @Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.256946f755cc7652605d533cbcb71fdb.png

Clausule is helaas verhoogd van 12,5 naar 56 miljoen voor zijn 18e waardoor ik m niet kan binnen hengelen. Althans, het kan wel maar 56 miljoen is echt ongelofelijk veel geld. Zit wel een clausule in dat hij voor 28 miljoen kan vertrekken bij degradatie. Hopen op degradatie of gewoon die 56 miljoen lappen? Ik heb eigenlijk geen geweldige doelman omdat ik zat te wachten tot deze gigant 18 zou worden.  @Dansmeister @ElPrincipito @Thierryvane

Poh, heel veel geld. Al is het wel een keeper die de komende 10-15 seizoenen basis staat. Vind het een lastige...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ElPrincipito:

@ReneLeBlanc schuiven met die flappen 

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Poh, heel veel geld. Al is het wel een keeper die de komende 10-15 seizoenen basis staat. Vind het een lastige...

Ik ga wachten tot Cagliari eruit vliegt of hij een stap hoger wil. 56 miljoen is echt krankzinnig, was ook even vergeten dat ik transfervrij deze Bulgaar had gehaald dus ik kan nog wel een jaartje vooruit. :D 

Spoiler

image.thumb.png.b9a285f5cbdcd28eaec7d348efab13f5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites