Dansmeister Gepost December 22, 2023 Share Gepost December 22, 2023 4 uur geleden zei Mansveld: FM24 ook maar aangeschaft. Nu nog op zoek naar een leuke club. Iemand suggesties? Ben iemand die doorgaans niet met de (Europese) topclubs speelt. Ajax. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Voor een tactisch artikel zoek ik eigenlijk een team dat zonder traditionele wingers speelt, maar wel goed voetbal wil spelen. Land maakt niet uit, liefst wel een grote club. Kijk zelf helaas te weinig voetbal om te kijken welk team geschikt is. Moet een smalle 4321 worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 23 uur geleden zei Mansveld: FM24 ook maar aangeschaft. Nu nog op zoek naar een leuke club. Iemand suggesties? Ben iemand die doorgaans niet met de (Europese) topclubs speelt. Join de San Marino clan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 2 uur geleden zei neva: Voor een tactisch artikel zoek ik eigenlijk een team dat zonder traditionele wingers speelt, maar wel goed voetbal wil spelen. Land maakt niet uit, liefst wel een grote club. Kijk zelf helaas te weinig voetbal om te kijken welk team geschikt is. Moet een smalle 4321 worden. Sporting CP wellicht? Spelen zelf met 3 achterop en o.a. wingbacks, maar de focus van hun tactiek ligt op pressing in het centrum waarbij ze dus ook niet de aan de zijlijn geplakte wingers hebben. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: Sporting CP wellicht? Spelen zelf met 3 achterop en o.a. wingbacks, maar de focus van hun tactiek ligt op pressing in het centrum waarbij ze dus ook niet de aan de zijlijn geplakte wingers hebben. Top, ga ik eens bekijken. Had voor nu het Nederlands Elftal gepakt, maar ik denk dat Sporting inderdaad wel de nodige potentie heeft om dit leuk uit te werken. Thanks! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martijn1705 Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Net nog even door de collectie cd-roms gekeken... Championship Manager 2004 en Football Manager 2005 heb ik nog liggen. Altijd maar een club gekozen en wat jaren gespeeld, zoals ik het leuk vond, dan koos ik een andere club en begon ik opnieuw. Een aantal jaren geleden was er op Facebook vaak de vraag: Wie weet er een leuke club om mee te spelen. Of ik heb een documentaire op Netflix gezien: Wie weet er nog leuke spelers? Deze club was Sunderland en de docu heette Sunderland till I die. Sinds die documentaire heb ik gezegd ik zal ooit daar een wedstrijd bezoeken. Dat is 2 weken geleden ook gebeurd. Dus nu wordt het voor mij tijd om mijn Sunderland till I die-save te gaan spelen. Net als Sir Alex Fergusson en Foppe de Haan zal ik een langere periode bij deze club willen blijven. Maar..... de uitdaging... Aan het begin van de game ben ik nog geen manager van Sunderland. Hij staat als favoriete club. Maar ik moet er nog wel aangenomen worden. Aangezien ik Nederlander ben en in Nederland woon begin ik mijn save in de Keuken Kampioen Divisie. Voordat ik bij Sunderland aan de slag mag gaan moet ik eerst de 2 andere clubs op mijn favoriete lijstje ook gemanaged hebben. Dat zijn in dit geval. Hamburger SV en Aberdeen. Tussendoor mag ik ook nog andere clubs managen tot de laatste Sunderland. Mijn vraag aan jullie is: Welke Keuken Kampioen Divisie club zouden jullie mij adviseren. Het mag geen club zijn waar het eerste seizoen al meteen promotie van wordt verwacht. Bedankt en fijne feestdagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 17 uur geleden zei Martijn1705: Net nog even door de collectie cd-roms gekeken... Championship Manager 2004 en Football Manager 2005 heb ik nog liggen. Altijd maar een club gekozen en wat jaren gespeeld, zoals ik het leuk vond, dan koos ik een andere club en begon ik opnieuw. Een aantal jaren geleden was er op Facebook vaak de vraag: Wie weet er een leuke club om mee te spelen. Of ik heb een documentaire op Netflix gezien: Wie weet er nog leuke spelers? Deze club was Sunderland en de docu heette Sunderland till I die. Sinds die documentaire heb ik gezegd ik zal ooit daar een wedstrijd bezoeken. Dat is 2 weken geleden ook gebeurd. Dus nu wordt het voor mij tijd om mijn Sunderland till I die-save te gaan spelen. Net als Sir Alex Fergusson en Foppe de Haan zal ik een langere periode bij deze club willen blijven. Maar..... de uitdaging... Aan het begin van de game ben ik nog geen manager van Sunderland. Hij staat als favoriete club. Maar ik moet er nog wel aangenomen worden. Aangezien ik Nederlander ben en in Nederland woon begin ik mijn save in de Keuken Kampioen Divisie. Voordat ik bij Sunderland aan de slag mag gaan moet ik eerst de 2 andere clubs op mijn favoriete lijstje ook gemanaged hebben. Dat zijn in dit geval. Hamburger SV en Aberdeen. Tussendoor mag ik ook nog andere clubs managen tot de laatste Sunderland. Mijn vraag aan jullie is: Welke Keuken Kampioen Divisie club zouden jullie mij adviseren. Het mag geen club zijn waar het eerste seizoen al meteen promotie van wordt verwacht. Bedankt en fijne feestdagen. Den Bosch, MVV, VVV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 2 uur geleden zei Steels: Den Bosch, MVV, VVV Hoever ben je inmiddels met CSKA Sofia? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 48 minuten geleden zei Becks: Hoever ben je inmiddels met CSKA Sofia? Nog niet op Continue geklikt, waarschijnlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 3 uur geleden zei Becks: Hoever ben je inmiddels met CSKA Sofia? Nieuwe staff aangesteld, nu de kern aan het analyseren..maar heb niet bijzonder veel tijd om te spelen. En ik ben aan het twijfelen om die save anders aan te pakken en daar echt een Build-A-Nation-save van te maken. Maar dan moet ik mss ook enkel Bulgaarse staff aanstellen. Dus ik begin mss opnieuw daarmee. Kom wel tot de conclusie dat ik eigenlijk echt gewoon een save nodig heb, om alles een beetje beter uit te testen. Dus ga voorlopig even focussen op een Glory Hunter-save wanneer ik nog eens tijd heb om te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 9 minuten geleden zei Steels: Nieuwe staff aangesteld, nu de kern aan het analyseren..maar heb niet bijzonder veel tijd om te spelen. En ik ben aan het twijfelen om die save anders aan te pakken en daar echt een Build-A-Nation-save van te maken. Maar dan moet ik mss ook enkel Bulgaarse staff aanstellen. Dus ik begin mss opnieuw daarmee. Kom wel tot de conclusie dat ik eigenlijk echt gewoon een save nodig heb, om alles een beetje beter uit te testen. Dus ga voorlopig even focussen op een Glory Hunter-save wanneer ik nog eens tijd heb om te spelen. Niet echt handig idee als je uberhaupt nooit in seizoen 2 terecht komt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 3 uur geleden zei Steels: Nieuwe staff aangesteld, nu de kern aan het analyseren..maar heb niet bijzonder veel tijd om te spelen. En ik ben aan het twijfelen om die save anders aan te pakken en daar echt een Build-A-Nation-save van te maken. Maar dan moet ik mss ook enkel Bulgaarse staff aanstellen. Dus ik begin mss opnieuw daarmee. Kom wel tot de conclusie dat ik eigenlijk echt gewoon een save nodig heb, om alles een beetje beter uit te testen. Dus ga voorlopig even focussen op een Glory Hunter-save wanneer ik nog eens tijd heb om te spelen. Waarom zou dat moeten? Je wilt toch juist de beste staf hebben waardoor jouw spelers goed trainen? Als je de Nationalist Challenge wilt doen dan is het een ander verhaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKLVMOND Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Ik zoek een leuk team in de 2e bundesliga, om uit eindelijk te bouwen naar 1 van de top teams van de Bundesliga. Waar van de jeugdcomplex ook top is. ik twijfel zelf een beetje tussen HSV en Fortuna Dusseldorf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 1 uur geleden zei MKLVMOND: Ik zoek een leuk team in de 2e bundesliga, om uit eindelijk te bouwen naar 1 van de top teams van de Bundesliga. Waar van de jeugdcomplex ook top is. ik twijfel zelf een beetje tussen HSV en Fortuna Dusseldorf. HSV zal wat makkelijker zijn dan Fortuna Dusseldorf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Maar persoonlijk vind ik HSV wel een stuk leuker denk ik. Vooral door Raffie natuurlijk. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKLVMOND Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 7 minuten geleden zei Rrrood: HSV zal wat makkelijker zijn dan Fortuna Dusseldorf. Ja dat wel, alleen ik houd wel een beetje van uitdaging en vind het ook wel leuk om met de jeugd te werken. maar het is ook wel leuk om hsv weer in de top van de Bundesliga te krijgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKLVMOND Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 Zojuist zei La Pulga: Maar persoonlijk vind ik HSV wel een stuk leuker denk ik. Vooral door Raffie natuurlijk. Jaa idd, die staat dan wel op het lijstje om erbij te halen bij de staf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 9 minuten geleden zei La Pulga: Maar persoonlijk vind ik HSV wel een stuk leuker denk ik. Vooral door Raffie natuurlijk. 8 minuten geleden zei MKLVMOND: Ja dat wel, alleen ik houd wel een beetje van uitdaging en vind het ook wel leuk om met de jeugd te werken. maar het is ook wel leuk om hsv weer in de top van de Bundesliga te krijgen Persoonlijk zou ik HSV ook leuker vinden 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKLVMOND Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 22 minuten geleden zei Rrrood: Persoonlijk zou ik HSV ook leuker vinden Jaa ik ben nu ook wel overtuigd. Ik ga starten met HSV! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 43 minuten geleden zei MKLVMOND: Jaa idd, die staat dan wel op het lijstje om erbij te halen bij de staf En dan ook natuurlijk zijn zoon halen, wie weet komt zijn moeder dan af en toe op de tribune zitten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 17 minuten geleden zei MKLVMOND: Jaa ik ben nu ook wel overtuigd. Ik ga starten met HSV! Vraag vooral @Montyom tips als je het nodig acht.. Hij was ziekes goed bezig met HSV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKLVMOND Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 10 minuten geleden zei La Pulga: En dan ook natuurlijk zijn zoon halen, wie weet komt zijn moeder dan af en toe op de tribune zitten het eerste wat ik heb gedaan haha 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKLVMOND Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Vraag vooral @Montyom tips als je het nodig acht.. Hij was ziekes goed bezig met HSV ben benieuwd! Hij heeft toevallig geen hsv novelle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 1 minuut geleden zei MKLVMOND: het eerste wat ik heb gedaan haha https://www.youtube.com/watch?v=ZrbE3G1r-kg&ab_channel=ZiggoSport Ondertussen dit op de achtergrond, begin al jaloers te worden op je Als je Son weet terug te halen, krijg je van mij een duimpie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 24, 2023 Share Gepost December 24, 2023 3 minuten geleden zei MKLVMOND: ben benieuwd! Hij heeft toevallig geen hsv novelle? Nee heeft geen novelle, helaas. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts