MNie Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Denk dat het Farnborough wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april 59 minuten geleden zei Mark Hughes: Haal je er nu echt voldoening uit door je manager naam op deze manier in te vullen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april RSC Anderlecht was leuk omdat het mijn vertrouwde ploeg was maar het is me toch allemaal veel te eenvoudig. Ik zit te denken aan een Building a nation of een doel met Sigma Olomouc uit Tsjechië, maar ik weet niet of dat nog wel zo leuk is zo laat op het jaar. In dat opzicht lijken mij Helsingborgs, OFK Belgrado, Rapid Boekarest en Budapest Honved ook leuke clubs. Als mensen nog leuke suggesties hebben met een bijbehorende uitdaging, dan hoor ik het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 25 minuten geleden zei Lensherr: RSC Anderlecht was leuk omdat het mijn vertrouwde ploeg was maar het is me toch allemaal veel te eenvoudig. Ik zit te denken aan een Building a nation of een doel met Sigma Olomouc uit Tsjechië, maar ik weet niet of dat nog wel zo leuk is zo laat op het jaar. In dat opzicht lijken mij Helsingborgs, OFK Belgrado, Rapid Boekarest en Budapest Honved ook leuke clubs. Als mensen nog leuke suggesties hebben met een bijbehorende uitdaging, dan hoor ik het graag. Steaua in de tweede divisie van Roemenië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 16 uur geleden zei Lensherr: RSC Anderlecht was leuk omdat het mijn vertrouwde ploeg was maar het is me toch allemaal veel te eenvoudig. Ik zit te denken aan een Building a nation of een doel met Sigma Olomouc uit Tsjechië, maar ik weet niet of dat nog wel zo leuk is zo laat op het jaar. In dat opzicht lijken mij Helsingborgs, OFK Belgrado, Rapid Boekarest en Budapest Honved ook leuke clubs. Als mensen nog leuke suggesties hebben met een bijbehorende uitdaging, dan hoor ik het graag. Doe de poképlayer met een grote club genre Dortmund, Marseille, Monaco... Verander om de 2 seizoenen van tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 48 minuten geleden zei Glenn08: Doe de poképlayer met een grote club genre Dortmund, Marseille, Monaco... Verander om de 2 seizoenen van tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei (bewerkt) Nog altijd in twijfel.. Energie Cottbus ~ Regionalliga Nordost ~ Prachtig stadion ~ Fanatieke supporters ~ Geen lelijk tenue ~ Brede selectie Wuppertaler SV ~ Regionalliga West ~ Al eerder mee gestart ~ Geen prachtig stadion, ruimte om te verbeteren ~ Brede selectie ~ Geen fanatieke aanhang ~ Mooi thuis-tenue Chemnitzer FC ~ Regionalliga Nordost ~ Fanatieke supporters ~ Prachtig Duits stadion met uitbouw mogelijkheden ~ Brede selectie ~ Prima tenue's 1 mei bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 1 uur geleden zei Jotew: Nog altijd in twijfel.. Energie Cottbus ~ Regionalliga Nordost ~ Prachtig stadion ~ Fanatieke supporters ~ Geen lelijk tenue ~ Brede selectie Wuppertaler SV ~ Regionalliga West ~ Al eerder mee gestart ~ Geen prachtig stadion, ruimte om te verbeteren ~ Brede selectie ~ Geen fanatieke aanhang ~ Mooi thuis-tenue Chemnitzer FC ~ Regionalliga Nordost ~ Fanatieke supporters ~ Prachtig Duits stadion met uitbouw mogelijkheden ~ Brede selectie ~ Prima tenue's Ik vind persoonlijk Energie Cottbus een mooie keus! Vooral vanwege de historie, want Cottbus was tot 2009 de laatste Oost-Duitse club die present was op het hoogste niveau. Hoe mooi is het om hun weer terug op het hoogste niveau te krijgen. PS. Ik herinner mij ineens dat ik met Cottbus een prachtige carrière had in Ultimate Soccer Manager 98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 2 uur geleden zei ADG-Vincent: Ik vind persoonlijk Energie Cottbus een mooie keus! Vooral vanwege de historie, want Cottbus was tot 2009 de laatste Oost-Duitse club die present was op het hoogste niveau. Hoe mooi is het om hun weer terug op het hoogste niveau te krijgen. PS. Ik herinner mij ineens dat ik met Cottbus een prachtige carrière had in Ultimate Soccer Manager 98 Qua stadion en reputatie zou terugkeren in de Bundesliga met deze club dan misschien ook wel de makkelijkste optie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 4 uur geleden zei Jotew: Nog altijd in twijfel.. Energie Cottbus ~ Regionalliga Nordost ~ Prachtig stadion ~ Fanatieke supporters ~ Geen lelijk tenue ~ Brede selectie Wuppertaler SV ~ Regionalliga West ~ Al eerder mee gestart ~ Geen prachtig stadion, ruimte om te verbeteren ~ Brede selectie ~ Geen fanatieke aanhang ~ Mooi thuis-tenue Chemnitzer FC ~ Regionalliga Nordost ~ Fanatieke supporters ~ Prachtig Duits stadion met uitbouw mogelijkheden ~ Brede selectie ~ Prima tenue's Cottbus natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Cottbus natuurlijk! Waarom zo overtuigend? Hahah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 6 minuten geleden zei Jotew: Waarom zo overtuigend? Hahah! Boyhood memories. Heb dit voorbeeld hier vast al vaker gebruikt, maar Cottbus doet me terug denken aan eind jaren 90, begin 2000 met Duits voetbal op RTL7. Echt zo’n club die me is bijgebleven uit die tijd. Altijd strijdend tegen degradatie, iconisch stadionnetje, mooie tenues (voor die tijd), iconisch (Oost-Duits ogend) clublogo. Zou toch tof zijn om die weer vanuit de Regionalliga naar de 1. Bundesliga te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 mei Auteur Share Geplaatst 1 mei Soms vraag ik me af wie er een game langer volhoudt Steels of Jotew hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei De winnaar moet een MU bokaal krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 20 minuten geleden zei Fantasy: Soms vraag ik me af wie er een game langer volhoudt Steels of Jotew hehe. 15 minuten geleden zei Lensherr: De winnaar moet een MU bokaal krijgen. Verschil is, dat ik nog altijd de save niet begonnen was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 mei Auteur Share Geplaatst 1 mei 16 minuten geleden zei Lensherr: De winnaar moet een MU bokaal krijgen. Volhouder van 't jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei @Jotew I know the feeling Ik zou voor Energie Cottbus gaan, moet onmiddellijk denken aan een CM01/02 held van me: Radoslaw Kaluzny! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Helaas is de save waar ik veel lol in beleefde kaputski. Laadt geen nieuwe competities in Nederland in seizoen 26/27. Jammer, want had 3 promoties te pakken met mijn vroegere club Geel Wit. Ik zoek dus iets anders maar weet echt even niet wat. Wie heeft een leuk idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 mei Auteur Share Geplaatst 5 mei Palermo of Sampdoria, jij mag kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 34 minuten geleden zei Arezo: Helaas is de save waar ik veel lol in beleefde kaputski. Laadt geen nieuwe competities in Nederland in seizoen 26/27. Jammer, want had 3 promoties te pakken met mijn vroegere club Geel Wit. Ik zoek dus iets anders maar weet echt even niet wat. Wie heeft een leuk idee? Dukla Praag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 41 minuten geleden zei Arezo: Helaas is de save waar ik veel lol in beleefde kaputski. Laadt geen nieuwe competities in Nederland in seizoen 26/27. Jammer, want had 3 promoties te pakken met mijn vroegere club Geel Wit. Ik zoek dus iets anders maar weet echt even niet wat. Wie heeft een leuk idee? Le Mans in Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 20 uur geleden zei Arezo: Helaas is de save waar ik veel lol in beleefde kaputski. Laadt geen nieuwe competities in Nederland in seizoen 26/27. Jammer, want had 3 promoties te pakken met mijn vroegere club Geel Wit. Ik zoek dus iets anders maar weet echt even niet wat. Wie heeft een leuk idee? Ik heb even onderzoek gedaan naar een leuke club voor je. Ik kwam er achter dat er in Schotland erg veel mooie vogels te bezichtigen zijn, dat moet jouw als vogelaar natuurlijk aanspreken. Toen ging ik iets verder zoeken en kwam ik erachter dat in Findhorn steenarenden te zien. Even opgezocht waar dat ligt en welke voetbalclubs daar in de buurt liggen. Forres Mechanics FC en Nairn County zijn de clubs die daar dichtbij in de buurt liggen. Die zitten echter wel in de Highland Leagues, het 5e niveau van Schotland, en deze is niet speelbaar. Gezien jouw ervaringen met extra databases downloaden lijken me dit dan geen goede opties. Iets verder uitgezoomd en toen kwam ik bij Elgin City FC uit. Actief op het 4e niveau van Schotland. Een 131 jaar oude club en sinds 2000 actief op het vierde niveau nadat de competitie werd uitgebreid naar 12 teams. Sindsdien nog nooit gepromoveerd of gedegradeerd. Elgin is zelfs de enige club in het Schotse (semi)prof voetbal dat nog nooit wist te promoveren. Wel zijn zij het team dat als Highland club het verst is gekomen in de Schotse beker. In 1968 bereikten zij namelijk de kwartfinale. Er staat geen druk op want ze verwachten dus ook geen promotie. Zo kan je in jouw vrije tijd de Schotse hooglanden mooi ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Op zoek naar een save die redelijk rap gaat, bij voorkeur een van de europese topcompetities met een ploeg met potentie. Liefst wel op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 4 minuten geleden zei Oerlie: Op zoek naar een save die redelijk rap gaat, bij voorkeur een van de europese topcompetities met een ploeg met potentie. Liefst wel op het hoogste niveau. Portugal: Braga Vitória Frankrijk: Rennes Nice Italië: Bologna Atalanta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten