Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club gezocht

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei SantiagoMunez:

Suggesties, suggesties, suggesties gevraagd! Hoewel ik dit jaar al een aantal saves heb gehad waarin ik twee/drie seizoenen heb gespeeld, krijg ik ‘t maar niet voor elkaar om écht gegrepen te worden door een save. Ik weet helaas niet goed wat ik zoek, maar wel wat ik niet zoek:

- Geen topclub (maar een volledig afgezakte of in verval zijnde uiteraard wel)

- Voldoende historie (bijvoorbeeld ooit kampioen op hoogste niveau)

- Niet in Spanje, Frankrijk of landen buiten de top-15, wel in Europa

- Lager niveau geen probleem 

- Geen geel of groene clubkleuren

Wie weet mij te overtuigen? 

Esbjerg! Grote stad in Denemarken die afgelopen jaren Europees heeft gespeeld. Nu afgezakt naar de 3e divisie alweer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Badmuts:

Esbjerg! Grote stad in Denemarken die afgelopen jaren Europees heeft gespeeld. Nu afgezakt naar de 3e divisie alweer :(

Is dat niet die club waar van der Vaart actief was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UD Melilla of AD Ceuta in Spanje. Spelen allebei op een van de derde niveaus in Spanje. Het bijzondere aan deze clubs is echter dat ze gelegen zijn in Spaanse exclaves aan de Afrikaanse noordkust. Je kunt dus, mits je lang genoeg succesvol bent, Europees succes boeken vanuit Afrika. Ik heb zelf met Melilla een paar edities terug een hele toffe save gehad en kan dat dus zeker aanraden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Glenn08:

Leuke games gehad met Versailles, en Munster. Ik zoek nu een club uit de lagere divisies van Engeland, Portugal, Spanje. Of een goeie shout voor een andere club mag ook.

Wil je strenge regels qua non-EU spelers of juist helemaal niet? Portugal heeft geen restricties terwijl je in Spanje maar 2 non-EU spelers mag registeren op het hoogste niveau, daarnaast heb je in Spanje ook een Salary Cap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Glenn08:

Leuke games gehad met Versailles, en Munster. Ik zoek nu een club uit de lagere divisies van Engeland, Portugal, Spanje. Of een goeie shout voor een andere club mag ook.

Clube Oriental de Lisboa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Glenn08:

Académica Coimbra in Portugal. Derde niveau, goede jeugdopleiding. Aangezien je het moet hebben van squadbuilding is Portugal, vanwege de soepele regels, echt wel aan te raden voor jou! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Glenn08:

Heeft een extra database nodig (niveau 7 in Spanje) en ja ik ken ze via de Fenix Trophy hahah maar een suggestie is CD Cuenca-Mestallistes 1925. Fan owned sinds 2020. Mario Kempes is erevoorzitter, de club bestaat volgend jaar 100 jaar. Heerlijk logootje vind ik zelf ook

CD Cuenca-Mestallistes 1925 - Facts and data | Transfermarkt

Volgens mij kan je van deze club zelfs lid worden (mijn Spaans is niet goed en de site wordt matig vertaald via Chrome) en zo zelfs een stem ontvangen in de vergaderingen. Dochterclub van Valencia en komt ook daar uit de omgeving. Misschien zorgt het lid worden ervoor dat je een diepere connectie met de club krijgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bas huijsmans:

Heeft een extra database nodig (niveau 7 in Spanje) en ja ik ken ze via de Fenix Trophy hahah maar een suggestie is CD Cuenca-Mestallistes 1925. Fan owned sinds 2020. Mario Kempes is erevoorzitter, de club bestaat volgend jaar 100 jaar. Heerlijk logootje vind ik zelf ook

CD Cuenca-Mestallistes 1925 - Facts and data | Transfermarkt

Volgens mij kan je van deze club zelfs lid worden (mijn Spaans is niet goed en de site wordt matig vertaald via Chrome) en zo zelfs een stem ontvangen in de vergaderingen. Dochterclub van Valencia en komt ook daar uit de omgeving. Misschien zorgt het lid worden ervoor dat je een diepere connectie met de club krijgt?

Klinkt zeer interessant, heb je een link vvoor een goede database?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk dagelijks met 2 a 3 zware programma's, waardoor de verkenner en taakbalk van Windows 11 zo'n 40 keer per dag vastliep. Uiteindelijk de ICT-man de laptop opnieuw laten installeren met Windows 10. Nou vinden ze het geen ramp dat ik de werklaptop ook privé gebruik, maar de ICT'er heeft dus FM niet overgezet.. Ik was slechts enkele dagen onderweg in m'n save (Wuppertaler SV) maar het begon te kriebelen om toch eens verder te kijken wat nog meer opties zijn, nu ik toch opnieuw moet beginnen.

• Fana IL
    Actief op het 4e niveau in Noorwegen. Wellicht toch eens een soort van "build-a-nation" save gaan doen, aangezien ik toch opzoek ben naar een club voor de lange termijn waar nog veel aan op te bouwen is. Maarja, is Noorwegen daar het geschikte land voor of ben je al snel één van de betere teams?

• Wuppertaler SV
    Gewoon weer opnieuw starten met dezelfde club. Ik ben uiteraard een ontzettende fan van het Duitse voetbal en de sfeer aldaar.

• FC Sochau
    Geweldige jeugdopleiding, spelend op het 3e niveau. Echter al wel qua faciliteiten ontzettend sterk, dus de vraag is in hoeverre daar nog veel te bouwen is en dat het dus niet te makkelijk word. Daarnaast heb ik niet al te veel met Frankrijk.

• Club uit de lagere regionen uit Polen 
  • Ander land in de lagere regionen, oftewel: mochten jullie een idee hebben: shoot! :D 
bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfel de twijfel

Er zijn 2 opties overgebleven, te weten: Fana IL (Noorwegen) en Wieczysta Kraków (Polen)

Fana IL

- Actief op het 4e niveau in Noorwegen

- Noorwegen als land er ook bij coachen?

- Build-a-nation-achtige save!

- Hoe groot is de weerstand wanneer we in de Eliteserien terecht komen?

Wieczysta Kraków

- Actief op het 4e niveau van Polen

- Build-a-nation challenge en big brother challenge in één.

- Polen als land er ook bij coachen?

- Verwacht grotere weerstand met de grootte van de clubs die al op het hoogste niveau zitten. Tel daar nog Wisla Krakow bij voor het gemak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jotew:

Twijfel de twijfel

Er zijn 2 opties overgebleven, te weten: Fana IL (Noorwegen) en Wieczysta Kraków (Polen)

Fana IL

Wieczysta Kraków

- Verwacht grotere weerstand met de grootte van de clubs die al op het hoogste niveau zitten. Tel daar nog Wisla Krakow bij voor het gemak.

Ik denk dat de weerstand op het hoogste niveau niet heel erg verschillend gaat zijn tussen Noorwegen en Polen. Denk zelfs dat Noorwegen nog een betere competitie heeft dan Polen. Maar omdat je in Polen iets meer uitdaging hebt met de Big Brother is dat toch wel een langere uitdaging denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-4-2024 om 09:03 zei Jotew:

Twijfel de twijfel

Fana IL

Wieczysta Kraków

Polen 100%

Link naar opmerking
Deel via andere websites