MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 3 uur geleden zei TheRealOne: Zei iemand Levski Sofia? Iets minder erg, maar wel vergelijkbaar. Met de bonus dat dit officiële wedstrijden zijn tegen een club uit een ander land... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Calvert-Lewin loopt het hele jaar al te etteren dat hij eigenlijk weg wil. Ik heb hem geprobeerd te verkopen omdat hij over een jaar de deur gratis uit loopt, hoewel ik hem niet per se kwijt wil. Uiteindelijk komt er geen bod in de buurt van wat ik wil accepteren, en krijg ik ineens de volgende berichten: 4 september 1051u: Happy to stay at Everton 5 september 0856u: Considering options at end of contract Gelukkig was ik op net tijd met het aanbieden van een nieuw contract, wat hij zowaar accepteerde: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Kreeg een mailtje dat de manager van Spurs ontslagen was... (1e seizoen) Ik vroeg me af hoe slecht t dan moest gaan met ze... niet best dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Hier ook een opvallend ontslag. Pa Madou Kah (wie kent hem nog?) wordt al na een maand ontslagen door LA Galaxy. Aardig gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Ik krijg de volgende top aanbeveling binnen: Een van de eerste keren dat ik de medeomschrijving "laatbloeier" zie. Dat is toch nieuw in 2024? Deze speler speelde trouwens 5 jaar geleden bij ons, maar heb ik toen helaas moeten laten gaan voor veel te weinig geld. En nu vragen zowel club als speler veel te veel om hem terug te kunnen halen. Anders had ik het misschien wel overwogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Nog nooit zoveel traits gezien bij een newgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 23 uur geleden zei MisterX: Dat is toch nieuw in 2024? Ja, dat klopt. Het principe bestond al wel even maar voor het eerst dat het een naampje heeft gekregen. Ik weet nog niet de criteria precies maar een speler moet minimaal 26 jaar oud zijn om die omschrijving te krijgen. Ben in mijn Sporting save ook nog op zoek om te kijken hoeveel je die nog daadwerkelijk kunt ontwikkelen. Hugo Larsson (Stuttgart) krijgt die omschrijving ook vaak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 48 minuten geleden zei De Raam: Ja, dat klopt. Het principe bestond al wel even maar voor het eerst dat het een naampje heeft gekregen. Ik weet nog niet de criteria precies maar een speler moet minimaal 26 jaar oud zijn om die omschrijving te krijgen. Ben in mijn Sporting save ook nog op zoek om te kijken hoeveel je die nog daadwerkelijk kunt ontwikkelen. Hugo Larsson (Stuttgart) krijgt die omschrijving ook vaak! Een speler van mijn eigen team heeft nu ook de laatbloeier omschrijving gekregen. Dus blijkbaar is het ook weer niet zo uitzonderlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Bij het zoeken naar nieuwe stafleden, popte opeens deze bekende naam op als scout bij Willem II... Ja, het is hem echt. Nee, het is geen dubbelganger... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 1 uur geleden zei MarcFR: Football manager wil graag dat Feyenoord helemaal kapot gemaakt wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 17 uur geleden zei MarcFR: Haha ik heb hem zelf in dienst! Als Recruitment Analyst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari (bewerkt) Hoe kun je een 8.6 als cijfers krijgen als keeper na afloop van een 11-0 nederlaag?! Wie kan dit aan mij uitleggen? 21 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari 3 uur geleden zei MisterX: Hoe kun je een 8.6 als cijfers krijgen als keeper na afloop van een 11-0 nederlaag?! Wie kan dit aan mij uitleggen? Misschien hield 'ie ook nog wel 29 ballen tegen en voorkwam hij een 40-0 oorwassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 11 minuten geleden zei Fantasy: Misschien hield 'ie ook nog wel 29 ballen tegen en voorkwam hij een 40-0 oorwassing. + de gestopte strafschop waarschijnlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Een 8.6 slaat nergens op. Ja, we schoten veel, maar ook vaak naast. Van de schoten op doel, resulteerde 42% in een doelpunt. En de xG was rond de 8.5, en dat is dus incl. een gemiste strafschop. Dus we hebben meer gescoord dan verwacht. Dan kan het niet zo zijn dat iedereen een onvoldoende krijgt, maar de keeper een 8.6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Klopt als een bus wel natuurlijk dat een 8,6 belachelijk is. Ik ga het doorgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Pffff, saaie wedstrijd, zullen we vast gaan? - Ja is goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Op 17-1-2024 om 16:40 zei De Raam: Ja, dat klopt. Het principe bestond al wel even maar voor het eerst dat het een naampje heeft gekregen. Ik weet nog niet de criteria precies maar een speler moet minimaal 26 jaar oud zijn om die omschrijving te krijgen. Ben in mijn Sporting save ook nog op zoek om te kijken hoeveel je die nog daadwerkelijk kunt ontwikkelen. Hugo Larsson (Stuttgart) krijgt die omschrijving ook vaak! Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) 1 uur geleden zei Stefan.: Bron? Eigen ervaring. Met "het principe" bedoelde ik ook dat het idee er altijd al wel was, niet de huidige opzet. In het verleden kon je ook wel spelers oppikken van 24 of 25 die het niet hadden gered bij een topclub en er vervolgens nog wat uitpersen door ze veel te laten spelen. Ik geef verder ook gewoon netjes aan dat ik de criteria niet precies ken en dat ik nog zoek naar zulke spelers om te kijken wat je er daadwerkelijk nog uit kunt halen. Dacht dat dat genoeg indicatie gaf om aan te geven dat mijn post gebaseerd was op eigen ervaringen. Dit is overigens niet de eerste keer dat je mij op een dergelijke manier quote. En ik kan het mis hebben maar ik zie je dat niet bij anderen doen. Heb je iets tegen mij? Mocht dat zo zijn, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik er in het vervolg namelijk op letten Ik ben me er van bewust dat ik soms arrogant of betweterig over kan komen, daar probeer ik aan te werken! EDIT2: Even wat posts teruggelezen, dat van die quotes is niet waar, was in mijn beleving anders. Excuses daarvoor. 22 januari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Laatbloeier is inderdaad een FM24 ding. Die Larsson heb ik ook zie ik, maar zie geen laatbloeier staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei De Raam: Eigen ervaring. Met "het principe" bedoelde ik ook dat het idee er altijd al wel was, niet de huidige opzet. In het verleden kon je ook wel spelers oppikken van 24 of 25 die het niet hadden gered bij een topclub en er vervolgens nog wat uitpersen door ze veel te laten spelen. Ik geef verder ook gewoon netjes aan dat ik de criteria niet precies ken en dat ik nog zoek naar zulke spelers om te kijken wat je er daadwerkelijk nog uit kunt halen. Dacht dat dat genoeg indicatie gaf om aan te geven dat mijn post gebaseerd was op eigen ervaringen. Dit is overigens niet de eerste keer dat je mij op een dergelijke manier quote. En ik kan het mis hebben maar ik zie je dat niet bij anderen doen. Heb je iets tegen mij? Mocht dat zo zijn, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik er in het vervolg namelijk op letten Ik ben me er van bewust dat ik soms arrogant of betweterig over kan komen, daar probeer ik aan te werken! EDIT2: Even wat posts teruggelezen, dat van die quotes is niet waar, was in mijn beleving anders. Excuses daarvoor. Is niet onaardig bedoeld, excuses als dat zo overkomt 👍🏻 Inderdaad vraag ik vaak dit soort dingen aan jou, maar dat komt daardat je simpelweg vaak feiten post en aan mensen uitlegt hoe de game werkt. Ik zit in de situatie waar ik de echte waarheid ken, en niet alles kan uitleggen, en ook niet precies weet wat wij als SI wel publiekelijk hebben gezegd. Ben gewoon geïnteresseerd 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 minuten geleden zei Stefan.: Is niet onaardig bedoeld, excuses als dat zo overkomt 👍🏻 Ik wist het niet zo goed omdat je vaak vrij kort reageert, vandaar dat ik er gewoon naar vraag en dan hebben we dat zo duidelijk, dankje! 5 minuten geleden zei Stefan.: Inderdaad vraag ik vaak dit soort dingen aan jou, maar dat komt daardat je simpelweg vaak feiten post en aan mensen uitlegt hoe de game werkt. Dit vat ik dan weer op als compliment, dus bedankt! 5 minuten geleden zei Stefan.: Ik zit in de situatie waar ik de echte waarheid ken, en niet alles kan uitleggen, en ook niet precies weet wat wij als SI wel publiekelijk hebben gezegd. Ben gewoon geïnteresseerd 🙂 Dit verklaart een hoop! Blijf dan maar vooral doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 minuten geleden zei De Raam: Dit vat ik dan weer op als compliment, dus bedankt! Al is ook niet alles correct wat je post natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 11 minuten geleden zei Stefan.: Al is ook niet alles correct wat je post natuurlijk Daar word ik graag op gewezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten