Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opvallende screenshots

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 464
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Calvert-Lewin loopt het hele jaar al te etteren dat hij eigenlijk weg wil. Ik heb hem geprobeerd te verkopen omdat hij over een jaar de deur gratis uit loopt, hoewel ik hem niet per se kwijt wil.

Uiteindelijk komt er geen bod in de buurt van wat ik wil accepteren, en krijg ik ineens de volgende berichten:

4 september 1051u:  Happy to stay at Everton

5 september 0856u:  Considering options at end of contract

Schermafbeelding2024-01-15105627.png.3fccacf1aa1aef1f87b18d8227ea56dd.png

Gelukkig was ik op net tijd met het aanbieden van een nieuw contract, wat hij zowaar accepteerde:

Schermafbeelding2024-01-15110643.thumb.png.495ebd8c4732bbd3e41d83bf97803102.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg de volgende top aanbeveling binnen:

image.png.e3eb186da74e28a1e3e0c26dff58295b.png

Een van de eerste keren dat ik de medeomschrijving "laatbloeier" zie. Dat is toch nieuw in 2024?

Deze speler speelde trouwens 5 jaar geleden bij ons, maar heb ik toen helaas moeten laten gaan voor veel te weinig geld. En nu vragen zowel club als speler veel te veel om hem terug te kunnen halen. Anders had ik het misschien wel overwogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei MisterX:

Dat is toch nieuw in 2024?

Ja, dat klopt. Het principe bestond al wel even maar voor het eerst dat het een naampje heeft gekregen.

Ik weet nog niet de criteria precies maar een speler moet minimaal 26 jaar oud zijn om die omschrijving te krijgen. 

Ben in mijn Sporting save ook nog op zoek om te kijken hoeveel je die nog daadwerkelijk kunt ontwikkelen. 

Hugo Larsson (Stuttgart) krijgt die omschrijving ook vaak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei De Raam:

Ja, dat klopt. Het principe bestond al wel even maar voor het eerst dat het een naampje heeft gekregen.

Ik weet nog niet de criteria precies maar een speler moet minimaal 26 jaar oud zijn om die omschrijving te krijgen. 

Ben in mijn Sporting save ook nog op zoek om te kijken hoeveel je die nog daadwerkelijk kunt ontwikkelen. 

Een speler van mijn eigen team heeft nu ook de laatbloeier omschrijving gekregen. Dus blijkbaar is het ook weer niet zo uitzonderlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

image.thumb.png.503207f3b5dfa096fa4b7be369074f2c.png

Hoe kun je een 8.6 als cijfers krijgen als keeper na afloop van een 11-0 nederlaag?!

Wie kan dit aan mij uitleggen? 

Misschien hield 'ie ook nog wel 29 ballen tegen en voorkwam hij een 40-0 oorwassing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 8.6 slaat nergens op. Ja, we schoten veel, maar ook vaak naast. Van de schoten op doel, resulteerde 42% in een doelpunt. En de xG was rond de 8.5, en dat is dus incl. een gemiste strafschop. Dus we hebben meer gescoord dan verwacht. Dan kan het niet zo zijn dat iedereen een onvoldoende krijgt, maar de keeper een 8.6. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-1-2024 om 16:40 zei De Raam:

Bron? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Stefan.:

Bron? 

Eigen ervaring. Met "het principe" bedoelde ik ook dat het idee er altijd al wel was, niet de huidige opzet.

In het verleden kon je ook wel spelers oppikken van 24 of 25 die het niet hadden gered bij een topclub en er vervolgens nog wat uitpersen door ze veel te laten spelen.

Ik geef verder ook gewoon netjes aan dat ik de criteria niet precies ken en dat ik nog zoek naar zulke spelers om te kijken wat je er daadwerkelijk nog uit kunt halen. Dacht dat dat genoeg indicatie gaf om aan te geven dat mijn post gebaseerd was op eigen ervaringen.

Dit is overigens niet de eerste keer dat je mij op een dergelijke manier quote. En ik kan het mis hebben maar ik zie je dat niet bij anderen doen. Heb je iets tegen mij? 

Mocht dat zo zijn, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik er in het vervolg namelijk op letten (y)

Ik ben me er van bewust dat ik soms arrogant of betweterig over kan komen, daar probeer ik aan te werken!

EDIT2: Even wat posts teruggelezen, dat van die quotes is niet waar, was in mijn beleving anders. Excuses daarvoor.

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Eigen ervaring. Met "het principe" bedoelde ik ook dat het idee er altijd al wel was, niet de huidige opzet.

In het verleden kon je ook wel spelers oppikken van 24 of 25 die het niet hadden gered bij een topclub en er vervolgens nog wat uitpersen door ze veel te laten spelen.

Ik geef verder ook gewoon netjes aan dat ik de criteria niet precies ken en dat ik nog zoek naar zulke spelers om te kijken wat je er daadwerkelijk nog uit kunt halen. Dacht dat dat genoeg indicatie gaf om aan te geven dat mijn post gebaseerd was op eigen ervaringen.

Dit is overigens niet de eerste keer dat je mij op een dergelijke manier quote. En ik kan het mis hebben maar ik zie je dat niet bij anderen doen. Heb je iets tegen mij? 

Mocht dat zo zijn, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik er in het vervolg namelijk op letten (y)

Ik ben me er van bewust dat ik soms arrogant of betweterig over kan komen, daar probeer ik aan te werken!

EDIT2: Even wat posts teruggelezen, dat van die quotes is niet waar, was in mijn beleving anders. Excuses daarvoor.

Is niet onaardig bedoeld, excuses als dat zo overkomt 👍🏻

Inderdaad vraag ik vaak dit soort dingen aan jou, maar dat komt daardat je simpelweg vaak feiten post en aan mensen uitlegt hoe de game werkt. 

Ik zit in de situatie waar ik de echte waarheid ken, en niet alles kan uitleggen, en ook niet precies weet wat wij als SI wel publiekelijk hebben gezegd. 

Ben gewoon geïnteresseerd 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Stefan.:

Is niet onaardig bedoeld, excuses als dat zo overkomt 👍🏻

Ik wist het niet zo goed omdat je vaak vrij kort reageert, vandaar dat ik er gewoon naar vraag en dan hebben we dat zo duidelijk, dankje!

5 minuten geleden zei Stefan.:

Inderdaad vraag ik vaak dit soort dingen aan jou, maar dat komt daardat je simpelweg vaak feiten post en aan mensen uitlegt hoe de game werkt. 

Dit vat ik dan weer op als compliment, dus bedankt! 

5 minuten geleden zei Stefan.:

Ik zit in de situatie waar ik de echte waarheid ken, en niet alles kan uitleggen, en ook niet precies weet wat wij als SI wel publiekelijk hebben gezegd. 

Ben gewoon geïnteresseerd 🙂

Dit verklaart een hoop! Blijf dan maar vooral doen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites