sennid Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Die opmerking kreeg je altijd als het uitgesteld werd door hevige regenval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Zeer blessuregevoelig, daar is niks aan gelogen Spoiler Dit is toch niet normaal meer gek!!!! WTF joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Best oude leeftijd om te stoppen met voetballen. Wat er bedoeld wordt, is dat hij gewoon met pensioen gaat en geen functie wil vervullen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Geen screenshot maar een filmpje... Het is dat de goal niet meer uitmaakt (want de 4-2) maar dit kan zo in een Kelderklasse of Sunday League compilatie Football Manager 2024 2023-12-27 10-19-25.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Eerste keer dat ik een wereldspeler zie dat begonnen is bij een amateurclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) Ajax niet door naar de volgende ronde, maar Excelsior wel edit; Ze kwamen nog aaridg dichtbij ook 28 december 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Wanneer je na 2 minuten al achterkomt in de CL kwartfinale: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Gezakt naar de eerste plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Deze speler wil ik verhuren. Alleen het percentage salaris vind ik al voldoende. Ik hoef niet nog eens een extra maandbedrag te ontvangen. Als ik die echter op nul zet (en dus het bod verbeterd voor hun) dan zijn ze het er niet mee eens en komen ze weer met dit voorstel aan zetten. Oftewel: Ze vinden dat ze meer moeten betalen dan dat ik eis... Waarom zouden ze niet gewoon mijn voorstel accepteren?! Ondertussen hebben ze zelfs mijn voorstel geweigerd en gaat de hele transfer daardoor niet door 30 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 1 uur geleden zei Tim': Gezakt naar de eerste plek Volgens mij is dat een daling van het aantal sterren dat je hebt afgeleverd en niet de daling in positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 6 minuten geleden zei De Raam: Volgens mij is dat een daling van het aantal sterren dat je hebt afgeleverd en niet de daling in positie Daar twijfelde ik ook over maar alle clubs hebben -1 of 'NIEUW', en voor allemaal staat er een speler met daarna '3 extra gepromoveerde sterspelers' (wat vaak twee goede spelers en een halve melaatse zijn trouwens). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 uur geleden zei MisterX: Deze speler wil ik verhuren. Alleen het percentage salaris vind ik al voldoende. Ik hoef niet nog eens een extra maandbedrag te ontvangen. Als ik die echter op nul zet (en dus het bod verbeterd voor hun) dan zijn ze het er niet mee eens en komen ze weer met dit voorstel aan zetten. Oftewel: Ze vinden dat ze meer moeten betalen dan dat ik eis... Waarom zouden ze niet gewoon mijn voorstel accepteren?! Ondertussen hebben ze zelfs mijn voorstel geweigerd en gaat de hele transfer daardoor niet door Volgens mij gebeuren er rare dingen in jouw save, als ik zo de verschillende topics doorscroll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 3 minuten geleden zei Rykjvk1: Volgens mij gebeuren er rare dingen in jouw save, als ik zo de verschillende topics doorscroll Haha, klopt. Ik heb nu ook een speler die boos is dat ik een te hoge prijs heb gevraagd aan een club. Maar de clubs hebben ondertussen allang een deal. Het is nu aan de speler om de deal te accepteren en de transfer is in kannen en kruiken. Ik snap daarom niet dat een speler nog gaan zeuren over een te hoge prijs als we gewoon al een deal hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Ehh, okay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 9 minuten geleden zei TheRealOne: Heel gauw normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op 30-12-2023 om 10:29 zei De Raam: Volgens mij is dat een daling van het aantal sterren dat je hebt afgeleverd en niet de daling in positie Nop. Is een bug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari @TheRealOne De omgekeerde variant is ook wel grappig. Ik presenteer Calvin Bassey: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 49 minuten geleden zei Willem: @TheRealOne De omgekeerde variant is ook wel grappig. Ik presenteer Calvin Bassey: Hier heeft Medic de vrije vacature van Ramalho ingevuld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Soms heb je van die stafleden die steeds een jaar willen komen, daarna hun contract niet meer willen verlengen, maar niets kunnen vinden en een jaar later toch weer in dienst bij je willen. Opnieuw voor een jaar en daarna hebben ze er geen zin meer in. Dan kunnen ze weer niets vinden en na een tijdje willen ze toch opnieuw in dienst. Ik heb meerdere stafleden met dit soort knipperlichtrelaties met de club... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Ik Ben zelf net anderhalve maand bij de club, en heb deze gast verkocht omdat hij heel graag weg wilde. Krijg je dit bericht bij de eerste competitiewedstrijd, waarin ik m toevallig tref. A lot of mutual respect. Sure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 16 uur geleden zei Niejo101: Ik Ben zelf net anderhalve maand bij de club, en heb deze gast verkocht omdat hij heel graag weg wilde. Krijg je dit bericht bij de eerste competitiewedstrijd, waarin ik m toevallig tref. A lot of mutual respect. Sure. Opposition Instructions: Man mark always, closing down always, Hard tackling - en vervolgens je meest agressieve middenvelder tegenover hem zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Feest, ik (Rotherham) mag tegen de winnaar van Shrewsbury Town tegen Man Utd spelen in de FA Cup... Ik had toch liever Utd gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 5 uur geleden zei Rykjvk1: Opposition Instructions: Man mark always, closing down always, Hard tackling - en vervolgens je meest agressieve middenvelder tegenover hem zetten. 5-0 klop geven ook goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Ik heb op dit moment zo'n 45 jeugdspelers verhuurd en ook nog wel een aantal die best verhuurd zouden mogen worden. Hoeveel moeten we er hebben voordat we er wel genoeg hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten