Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opvallende screenshots

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 464
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

image.thumb.png.4fdabad2610157f73aa54b6582a0acb2.png

Deze speler wil ik verhuren. Alleen het percentage salaris vind ik al voldoende. Ik hoef niet nog eens een extra maandbedrag te ontvangen. Als ik die echter op nul zet (en dus het bod verbeterd voor hun) dan zijn ze het er niet mee eens en komen ze weer met dit voorstel aan zetten.

Oftewel: Ze vinden dat ze meer moeten betalen dan dat ik eis... Waarom zouden ze niet gewoon mijn voorstel accepteren?! 

Ondertussen hebben ze zelfs mijn voorstel geweigerd en gaat de hele transfer daardoor niet door ;e

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei De Raam:

Volgens mij is dat een daling van het aantal sterren dat je hebt afgeleverd en niet de daling in positie

Daar twijfelde ik ook over maar alle clubs hebben -1 of 'NIEUW', en voor allemaal staat er een speler met daarna '3 extra gepromoveerde sterspelers' (wat vaak twee goede spelers en een halve melaatse zijn trouwens).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

image.thumb.png.4fdabad2610157f73aa54b6582a0acb2.png

Deze speler wil ik verhuren. Alleen het percentage salaris vind ik al voldoende. Ik hoef niet nog eens een extra maandbedrag te ontvangen. Als ik die echter op nul zet (en dus het bod verbeterd voor hun) dan zijn ze het er niet mee eens en komen ze weer met dit voorstel aan zetten.

Oftewel: Ze vinden dat ze meer moeten betalen dan dat ik eis... Waarom zouden ze niet gewoon mijn voorstel accepteren?! 

Ondertussen hebben ze zelfs mijn voorstel geweigerd en gaat de hele transfer daardoor niet door ;e

Volgens mij gebeuren er rare dingen in jouw save, als ik zo de verschillende topics doorscroll :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rykjvk1:

Volgens mij gebeuren er rare dingen in jouw save, als ik zo de verschillende topics doorscroll  

Haha, klopt. Ik heb nu ook een speler die boos is dat ik een te hoge prijs heb gevraagd aan een club. Maar de clubs hebben ondertussen allang een deal. Het is nu aan de speler om de deal te accepteren en de transfer is in kannen en kruiken. Ik snap daarom niet dat een speler nog gaan zeuren over een te hoge prijs als we gewoon al een deal hebben... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.67fd1627f23cd45848b914849180a9c2.png

image.png.0f425075b6cf4de2b372bd985b3bcd5f.png

image.png.6c296335cb3470c2ee7911306acaed14.png

Soms heb je van die stafleden die steeds een jaar willen komen, daarna hun contract niet meer willen verlengen, maar niets kunnen vinden en een jaar later toch weer in dienst bij je willen. Opnieuw voor een jaar en daarna hebben ze er geen zin meer in. Dan kunnen ze weer niets vinden en na een tijdje willen ze toch opnieuw in dienst.

Ik heb meerdere stafleden met dit soort knipperlichtrelaties met de club... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik Ben zelf net anderhalve maand bij de club, en heb deze gast verkocht omdat hij heel graag weg wilde. Krijg je dit bericht bij de eerste competitiewedstrijd, waarin ik m toevallig tref.

image.png.6897e312651ace315db2a7e6e2c457b0.png

A lot of mutual respect. Sure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Niejo101:

Ik Ben zelf net anderhalve maand bij de club, en heb deze gast verkocht omdat hij heel graag weg wilde. Krijg je dit bericht bij de eerste competitiewedstrijd, waarin ik m toevallig tref.

image.png.6897e312651ace315db2a7e6e2c457b0.png

A lot of mutual respect. Sure.

Opposition Instructions:  Man mark always, closing down always, Hard tackling - en vervolgens je meest agressieve middenvelder tegenover hem zetten. 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites