Matthias. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Waar zou ik hem anders opstellen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 8 hours ago, Matthias. said: Waar zou ik hem anders opstellen?? Meevoetballende keeper, dus verkeerde rol gekozen wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Jep! Dat is het, zie mijn post 2 pagina's terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Reijders heeft niet lang kunnen genieten van het buitenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Selectie van 31 man, bijna allemaal wedstrijdfit. Da's ook weleens lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 @De RaamEn daarna klagen dat ze niet genoeg spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 4 minuten geleden zei Rinus: @De RaamEn daarna klagen dat ze niet genoeg spelen Alleen Aravena tot nog toe maar dat komt nog voort uit vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 10 uur geleden zei Rob1981: Meevoetballende keeper, dus verkeerde rol gekozen wellicht? Er was MVK gekozen en ik speel ook met MVK. In het huurcontract had ik zelfs gekozen voor "Keeper voor Beker" en ik laat hem af en toe ook in de competitie starten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Volgens dit overzicht heeft de keeper van de tegenstander een afgekeurd eigen doelpunt gemaakt. C.King is namelijk de keeper van de tegenstander in deze wedstrijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik weet niet of hier nu wat mis ging bij Den Bosch vanwege de drie rode kaarten, of dat er wat mis ging bij Oss omdat ze met drie man meer niet eens een punt wisten te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Haha, gewoon winnen na 3 rode kaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 (bewerkt) In de winterstop hebben we deze speler gratis aangetrokken. Presteert prima (7,09 gemiddeld). Maar het bestuur vindt dat we er te veel voor betaald hebben? Nogmaals: hij kwam gratis... De fans hebben gelukkig een andere mening over deze aankoop: 19 november 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Zouden ze echt op zoek gaan naar 6 satellietclubs en 3 moederclubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Contract tot 1/2/1900, hij gaat door als voetballer , terug naar zijn vorige leven(s) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Komt er 71e minuut in om zijn debuut te maken, krijg je vervolgens dit. Nu al een hekel aan die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Barella voor 274 miljoen naar PSG. Nog nooit zo'n hoog bedrag gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Luton town begint de competitie met een eerste plek 😂 20 november 2023 bewerkt door MKLVMOND Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Op 19-11-2023 om 16:32 zei MisterX: Zouden ze echt op zoek gaan naar 6 satellietclubs en 3 moederclubs? Milfhunter denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 8 minuten geleden zei Gert: Milfhunter denk ik. Als je de uitkomst wil weten: 3 nieuwe satellietclubs in 3 dagen tijd. Daarna konden ze niets meer vinden. En ook een nieuwe moederclub, daarna nog een nieuw voorstel en daarna konden ze niets meer vinden. Voor iedere keer in dit lijstje hebben ze een echte zoektocht gestart. Dit alles binnen 1-2 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 3 minuten geleden zei MisterX: Als je de uitkomst wil weten: 3 nieuwe satellietclubs in 3 dagen tijd. Daarna konden ze niets meer vinden. En ook een nieuwe moederclub, daarna nog een nieuw voorstel en daarna konden ze niets meer vinden. Voor iedere keer in dit lijstje hebben ze een echte zoektocht gestart. Dit alles binnen 1-2 weken. Gaat wel wat ver idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Wat is dit voor kapsel zeg. Heeft deze newgen een schaap op zijn hoofd ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 20 uur geleden zei MisterX: Als je de uitkomst wil weten: 3 nieuwe satellietclubs in 3 dagen tijd. Daarna konden ze niets meer vinden. En ook een nieuwe moederclub, daarna nog een nieuw voorstel en daarna konden ze niets meer vinden. Voor iedere keer in dit lijstje hebben ze een echte zoektocht gestart. Dit alles binnen 1-2 weken. Had je die aangevraagd of kwam het bestuur er zelf mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Zojuist zei De Raam: Had je die aangevraagd of kwam het bestuur er zelf mee? Ik had voor beide een verzoek ingediend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Vorig jaar scoorde hij 1 doelpunt per wedstrijd onder mij. Dit seizoen doet hij precies hetzelfde in de eerste wedstrijden van het seizoen. En dan denkt mijn assistent manager dat dit voorstel een goed idee is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Topscorers, de echte spitsen zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten