Rob1981 Geplaatst gisteren om 10:09 Share Geplaatst gisteren om 10:09 38 minutes ago, Willem said: @Rob1981 Jason van Duiven Ik weet het niet helemaal zeker meer maar PSV is of gedegradeerd of heeft op een gegeven moment 18e gestaan in mijn save... Zal als ik thuis ben nog eens inzoomen op Cambuur want die doen het idd wel gruwelijk goed. Van Duiven is nu niet meer mijn eerste spits. Ik heb eigenlijk 5 toppers op die positie, maar dit is wel mijn snoepje zeg maar, haha: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst gisteren om 18:00 Share Geplaatst gisteren om 18:00 Xavi heeft zijn sporen achtergelaten in mijn game @Rob1981 Cambuur is in 2046 overgenomen door een tycoon. Geen echt geweldige spelers die het waard zijn om hier te delen maar een brede selectie met goede spelers. PSV is op zijn beurt dus gedegradeerd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten