Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Show je team

Fantasy

Recommended Posts

Fortuna Sittard, seizoen 7 2029-2030

Deze machine heb ik in de afgelopen 6 gecreëerd. 6 keer kampioen in de eredivisie, 3 keer de Champions League en recent het WK voor clubs. Inmiddels 51 wedstrijden in de eredivisie oprij gewonnen, 149 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie. Het laatste jaar alles wedstrijden in de eredivisie gewonnen. 

image.thumb.png.2500e8487207d8887f70a1cb7517cbbd.png

image.thumb.png.8c1ba401eaca835bc2412a2be9904b50.png

PSV aanvang van seizoen 6;

image.thumb.png.85a1d29c915a3fb37c68977cc0c191ef.png

Vorig seizoen voor het eerste de finale van de Champions League gehaald, aan de manier van typen kan je vast al merken dat we die verloren hebben. Reputatie van de club valt nog wat tegen, dus de echte toppers heb ik in eerdere seizoenen nog niet kunnen halen helaas. Met het vertrek van Tillman deze zomer is de selectie nu 100% Nederlands.

10 hours ago, joostmakaay said:

PSV aanvang van seizoen 6;

image.thumb.png.85a1d29c915a3fb37c68977cc0c191ef.png

Vorig seizoen voor het eerste de finale van de Champions League gehaald, aan de manier van typen kan je vast al merken dat we die verloren hebben. Reputatie van de club valt nog wat tegen, dus de echte toppers heb ik in eerdere seizoenen nog niet kunnen halen helaas. Met het vertrek van Tillman deze zomer is de selectie nu 100% Nederlands.

Ik mis Babadi (en Jevon Simons) . Niet kunnen/willen behouden? Zijn bij mij twee wereldtoppers geworden.

39 minuten geleden zei Rob1981:

Ik mis Babadi (en Jevon Simons) . Niet kunnen/willen behouden? Zijn bij mij twee wereldtoppers geworden.

Babadi in seizoen 1 naar PSG laten gaan voor ~25m, ontwikkelde zich niet zo goed als in andere games. Jevon Simons was hier al naar Cercle Brugge, heb hem later nog wel teruggekocht maar maakte z'n potentie ook niet echt waar.

Schermafbeelding2025-03-07om22_21_37.thumb.png.d5c2a0df8b34f5cc86cbcf048a10db90.png

OB 2024/2025

We gaan voor Scandinaviers zoals te zien valt maar soms moet er een uitzondering gemaakt worden (Hause, Leijendal, Frigan en Azon). Beste spelers lopen wel in de voorhoede rond met deze laatste twee namen in combinatie met Bech, Duelund en Schwartau. Komst van Eriksen was natuurlijk super vet en zo hebben we een leermeester voor Asp-Jensen. :<