SLeePo Gepost January 28 Share Gepost January 28 Fortuna Sittard, seizoen 7 2029-2030 Deze machine heb ik in de afgelopen 6 gecreëerd. 6 keer kampioen in de eredivisie, 3 keer de Champions League en recent het WK voor clubs. Inmiddels 51 wedstrijden in de eredivisie oprij gewonnen, 149 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie. Het laatste jaar alles wedstrijden in de eredivisie gewonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 28 Share Gepost January 28 Wel realistisch met maar twee Nederlanders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost February 16 Share Gepost February 16 Team Club Brugge seizoen 2: Â Â Een selectie waar we in minstens 5 verschillende formaties kunnen spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 18 Share Gepost February 18 PSVÂ aanvang van seizoen 6; Â Â Vorig seizoen voor het eerste de finale van de Champions League gehaald, aan de manier van typen kan je vast al merken dat we die verloren hebben. Reputatie van de club valt nog wat tegen, dus de echte toppers heb ik in eerdere seizoenen nog niet kunnen halen helaas. Met het vertrek van Tillman deze zomer is de selectie nu 100% Nederlands. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost February 19 Share Gepost February 19 10 hours ago, joostmakaay said: PSVÂ aanvang van seizoen 6; Â Â Vorig seizoen voor het eerste de finale van de Champions League gehaald, aan de manier van typen kan je vast al merken dat we die verloren hebben. Reputatie van de club valt nog wat tegen, dus de echte toppers heb ik in eerdere seizoenen nog niet kunnen halen helaas. Met het vertrek van Tillman deze zomer is de selectie nu 100% Nederlands. Ik mis Babadi (en Jevon Simons) . Niet kunnen/willen behouden? Zijn bij mij twee wereldtoppers geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 19 Share Gepost February 19 39 minuten geleden zei Rob1981: Ik mis Babadi (en Jevon Simons) . Niet kunnen/willen behouden? Zijn bij mij twee wereldtoppers geworden. Â Babadi in seizoen 1 naar PSG laten gaan voor ~25m, ontwikkelde zich niet zo goed als in andere games. Jevon Simons was hier al naar Cercle Brugge, heb hem later nog wel teruggekocht maar maakte z'n potentie ook niet echt waar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 7 Share Gepost March 7 OB 2024/2025 We gaan voor Scandinaviers zoals te zien valt maar soms moet er een uitzondering gemaakt worden (Hause, Leijendal, Frigan en Azon). Beste spelers lopen wel in de voorhoede rond met deze laatste twee namen in combinatie met Bech, Duelund en Schwartau. Komst van Eriksen was natuurlijk super vet en zo hebben we een leermeester voor Asp-Jensen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 8 Share Gepost March 8 Schwartau heerlijke speler. Heb die bij Celtic paar jaar gehad vanaf 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts