bas2204 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 We doen echt mee aan de top! Dank voor al die punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Even droog gestaan maar nu weer punten en zo blijf ik mooi meedraaien bovenin. Dank @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Top 3 na al deze rondes. Ik dacht stuurt eens wat anders in en het werkt vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) In de Zwitserse bergen vinden we Chiemel terug die rustig de lokale koeien aan het melken is onder het deuntje van zijn inzending. Met 'Anti Anti' van Bonaparte staat zijn inzending momenteel in het rechterrijtje. De Zwitserse producer Tobias Jundt is nog niet echt populair onder zijn medekandidaten. Wie weet kan hij het tij nog keren, maar nu gaan we toch eerst naar de Zwitserse punten. Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Zwitserland (10) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki 28 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Aan 3 punten heb je weinig wanneer de concurrentie het nog beter doet, zoals ik Ibi Afellay zou kunnen horen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Ik ben anti anti het verloop van deze competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 The ivago hype-train is real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Thanks voor het puntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Geen punten zijn mijn Chileentjes niet meer gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 12 uur geleden zei Erwin.: The ivago hype-train is real Ik zit er met een mengeling van ongeloof en blijdschap naar te kijken Nochtans is dit toch ook weer een typische ivago-song, maar blijkbaar eentje die een ruimer publiek aanspreekt. Of ik vang nu niks meer (op @Laki na) Mijn dank voor deze volle pot @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 In België vinden we Bas2204 terug die momenteel niet anders dan tevreden kan zijn met zijn voorlopige tweede plaats. Ramkot met het nummer 'Exactly What you Wanted' doet het enorm goed en is op dit moment een grote kanshebber voor de Worldvision titel. We mogen niet te hard op de feiten vooruitlopen want we hebben nog veel punten te gaan, waaronder die van België zelf! Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit België (11) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Met 7 puntjes weer in de top-5 gekomen, klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Dank voor de zespunter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Nog een nulpunter erbij is exactly what I wanted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Van mijn naamgenoot moet ik het hebben. 10 puntjes binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Het begin was zo mooi. Maar het linker rijtje lijkt uit zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Bedankt voor de volle mep @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 We begonnen zwaar beroerd maar met twee 12-punters nu toch in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Het gaat toch niet waar zijn dat ik zelfs meeding om de winst Dank voor de puntjes @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 valt weer eens vies tegen deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2023 Met Albanië hebben we een land dat niet al te vaak meedoet aan deze virtuele versie. Toch waagde Kaydemanager zich aan een avontuur met de Albanezen. Zijn nummer doet het best goed, want Elvana Gjata staat stevig in de subtop met het nummer 'Pak'. Of haar verschijning voor het gros van de punten heeft gezorgd kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat er toch een aantal een bonuspuntje voor hebben uitgedeeld. Hier zijn de punten uit Albanië! Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Albanië (12) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Acht mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Nog steeds de laatste plaats in handen, dat is een Pak van mijn hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Broodnodige punten gesprokkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten