007mark Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Niet heel verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Hé tien punten, heel fijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Hier had ik ze verwacht en ook wel gekregen. Dit is volgens mij wel mijn beste start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Niet verwacht en ook niet gekregen inderdaad. Heb zelf ook het idee dat er een Nederlandse versie van dit nummer is of in ieder geval op een zeer vergelijkbare melodie. Meer mensen die dat hebben of weten of dat klopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik was nog teleurgesteld dat ik geen punten kreeg van Titan, maar dank voor het volle pond @Djurovski! Totaal niet op gerekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 12 uur geleden zei Djurovski: Vond het vanaf de eerste keer dat ik het luisterde ( grote podcastlas ) een heerlijk nummer (qua deuntje ) . Duurde denk ik 3-4 keer luisteren voor ik het door had dat hij ( afrikaans/nederlands ) zong. @Keko de wonderen zijn de wereld nog niet uit @Chiemel punten geven is ook vrij uniek voor mij Top, thanks! Heb inderdaad een iets ander nummer gekozen dan normaal, met daarmee de hoop wat meer verspreid de punten te krijgen. Ik moest dan wel dit nummer horen in een club in Hamburg om 4 uur s nachts om het leuke ervan in te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Fijn, verlost van de 0! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 The Netherlands calling! Fabian wou deze editie deelnemen met zijn thuisland en voorlopig heeft dat nog niet het gewenste resultaat. Met 'See Ya' van ROTEM hoopt hij deze editie op een degelijke eindklassering, maar dan gaat hij toch stilaan punten moeten beginnen sprokkelen! Maar naar wie gaan de punten uit Nederland? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Nederland (4) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Ik sta laatst :( boehoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Mensenkinderen, wat gaat dit slecht zeg. Ik vond dit nog wel zo'n leuke inzending. Dat is niet wederzijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zes leuke punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Kijk, dit gaat weer een stukje beter. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 5 puntjes er bij. Altijd prima echter al wel een redelijke achterstand op de nummer 1 te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Klasse Fabian, 10 erbij en richting plek 2 gestegen. Come on. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Dat zijn 12 zeer onverwachte, maar extreem gewaardeerde, punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 uit 4, ik lijk Volendam wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Mooie start genomen maar nu al twee keer niks... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) We zijn aangekomen in de Big Apple, waar Vreven vanaf zijn penthouse en zicht op het Vrijheidsbeeld in spanning afwacht hoe goed hij zal scoren in deze editie. Hijzelf vertrouwt erop dat zijn inzending van Girls against Boys met het nummer 'Bullet Proof Cupid' hoge ogen zal gooien. Maar naar waar gaan de punten uit de USA? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit de USA (5) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki 26 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Slechts 2 zorgt voor een daling in plekken, maar beter dan niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zo die is lekker, zowaar tweede plek Many thanks @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Tsk slecht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 12 minuten geleden zei Djurovski: Tsk slecht hoor Je was mijn eerste reserve. Vond het oprecht een leuk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Dacht dat Vreven een beetje als Djurovski was, maar helaas geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik maak nog altijd kans op de laatste plaats. Mooi zo! Thanks Fabian voor de 4 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Er komen wat puntjes punten. Niet veel, maar wat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 We doen lekker bovenin mee zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten