Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Djurovski:

Vond het vanaf de eerste keer dat ik het luisterde ( grote podcastlas ) een heerlijk nummer (qua deuntje ) . Duurde denk ik 3-4 keer luisteren voor ik het door had dat hij ( afrikaans/nederlands ) zong. 

@Keko de wonderen zijn de wereld nog niet uit

@Chiemel punten geven is ook vrij uniek voor mij

Top, thanks! Heb inderdaad een iets ander nummer gekozen dan normaal, met daarmee de hoop wat meer verspreid de punten te krijgen. Ik moest dan wel dit nummer horen in een club in Hamburg om 4 uur s nachts om het leuke ervan in te zien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.02ffaf1efa7927b4c15d2bf58fbcd277.jpeg

The Netherlands calling! Fabian wou deze editie deelnemen met zijn thuisland en voorlopig heeft dat nog niet het gewenste resultaat. Met 'See Ya' van ROTEM hoopt hij deze editie op een degelijke eindklassering, maar dan gaat hij toch stilaan punten moeten beginnen sprokkelen! Maar naar wie gaan de punten uit Nederland?

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Nederland (4)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Ik sta laatst :( boehoe :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.2a8fbc9ed5f86070a1ee8389ee0989ab.jpeg

We zijn aangekomen in de Big Apple, waar Vreven vanaf zijn penthouse en zicht op het Vrijheidsbeeld in spanning afwacht hoe goed hij zal scoren in deze editie. Hijzelf vertrouwt erop dat zijn inzending van Girls against Boys met het nummer 'Bullet Proof Cupid' hoge ogen zal gooien. Maar naar waar gaan de punten uit de USA?

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit de USA (5)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites