Vreven Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Zojuist mijn stemmen verstuurd. Ben heel benieuwd wat mijn nummer gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Gaat ook lukken. Al meerdere keren geluisterd, komt er zo aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Komt vandaag, was al aardig op weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Was het een heel sterke editie? Vond ik niet echt. Maar was het dan heel slecht? Nee, ook niet eigenlijk. Gewoon veel prima's, met een paar uitschieters. Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Ik twijfel of het gaat lukken. Komt wel snel though! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Puntjes ingeleverd. Ik vond het ook een leuke editie, al had ik bij veel nummers wel een aantal keer luisteren nodig. Er zat ditmaal weinig ondermaatse muziek tussen waardoor niet iedereen punten heeft gekregen die dat normaliter wel zou krijgen op basis van de inzending. Daarom ben ik ook erg benieuwd wat mijn inzending gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Prima editie inderdaad. De ondergrens lag bijzonder hoog. Wel jammer dat er vrijwel geen liedjes waren die ik écht goed vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ook naar mijn gevoel een bovengemiddelde editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Lees je bericht nu pas. Ga deze dit weekend vlug eventjes in orde brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 Nog drie lijstjes.. Ik hoop morgen te beginnen. @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Morgen heb je het lijstje. 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2023 @xanderoo als ik morgen niets heb, dan starten we. (No hard feelings) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) 12 uur geleden zei Bogatyr: @xanderoo als ik morgen niets heb, dan starten we. (No hard feelings) Nee snap ik. Ik ga direct eens kijken. Edit: Gestuurd! Niet zo'n top-editie. 23 oktober 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 Halleluja! We kunnen beginnen aan de puntendeling van ons favoriete virtuele muziekspelletje. De punten zijn uitgedeeld en we gaan nu samen ontdekken wie de winnaar gaat worden van deze editie. We beginnen zoals altijd bij de punten van de organisator. In deze editie heb ik beslist om 'Back Into Your Arms' van Rinse ft Hatchie in te sturen dat ik toevallig tegenkwam op Spotify en sindsdien is blijven hangen bij mij. Het nummer staat ook al enige tijd in mijn persoonlijke afspeellijst en wordt elke dag wel eens opgezet. Succes iedereen, het zal een spannend editie worden! Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Australië (1) De vlag van Congo is niet zichtbaar in Scorewiz, waarvoor mijn excuses. @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Hoppa, mooi begin met 3 punten. Ben erg benieuwd wat mijn liedje gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Kijk dat is een mooi begin. Goede plek direct te pakken. Benieuwd hoe ik ga eindigen. Btw: In de scorelijst staat een ander nummer van Tim' dan in de Spotify lijst en het overzicht aan het begin. Weet niet of dit een foutje is in de scorelijst of dat er ergens anders iets mis gegaan is? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Hmm, valse start zonder punten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zojuist zei bas huijsmans: Kijk dat is een mooi begin. Goede plek direct te pakken. Benieuwd hoe ik ga eindigen. Btw: In de scorelijst staat een ander nummer van Tim' dan in de Spotify lijst en het overzicht aan het begin. Weet niet of dit een foutje is in de scorelijst of dat er ergens anders iets mis gegaan is? @Bogatyr Ohja dat stond er al in, maar toen er onverwacht nog geswitcht moest worden van nummer had ik dat nog niet aangepast. Bedankt voor het oplettende oog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Beter begin dan menig vorig editie. Bedankt ook dat je de volledige nummers in ScoreWiz erbij zet, anders weet ik altijd nooit welke nummers nu hoog staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Kijk, dat is een lekker begin! Is het een te groot cliché om nu 'Stop the count!' erin te gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 25 minuten geleden zei Erwin.: Beter begin dan menig vorig editie. Bedankt ook dat je de volledige nummers in ScoreWiz erbij zet, anders weet ik altijd nooit welke nummers nu hoog staan Ja ik vind dit ook top! Zal voor mij wel een alles-of-nietseditie worden met de punten. Ik heb een nogal out-of-the-boxliedje ingezonden voor mijn doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Slecht begin zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Geen geweldige start, maar in ieder geval wel van de nul af. Altijd leuk om te zien wie nu achter welk nummer zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 2 punten, en ik gok dat er daar niet veel meer bij gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Heerlijke start. Bedankt Crocodile Dundee @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten