Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Puntjes ingeleverd. Ik vond het ook een leuke editie, al had ik bij veel nummers wel een aantal keer luisteren nodig. Er zat ditmaal weinig ondermaatse muziek tussen waardoor niet iedereen punten heeft gekregen die dat normaliter wel zou krijgen op basis van de inzending. Daarom ben ik ook erg benieuwd wat mijn inzending gaat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.478791a1a69ea1b4c1fb02efa68f3b96.jpeg

Halleluja! We kunnen beginnen aan de puntendeling van ons favoriete virtuele muziekspelletje. De punten zijn uitgedeeld en we gaan nu samen ontdekken wie de winnaar gaat worden van deze editie. We beginnen zoals altijd bij de punten van de organisator. In deze editie heb ik beslist om 'Back Into Your Arms' van Rinse ft Hatchie in te sturen dat ik toevallig tegenkwam op Spotify en sindsdien is blijven hangen bij mij. Het nummer staat ook al enige tijd in mijn persoonlijke afspeellijst en wordt elke dag wel eens opgezet. Succes iedereen, het zal een spannend editie worden!

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Australië (1)

De vlag van Congo is niet zichtbaar in Scorewiz, waarvoor mijn excuses.

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat is een mooi begin. Goede plek direct te pakken. Benieuwd hoe ik ga eindigen.

Btw: In de scorelijst staat een ander nummer van Tim' dan in de Spotify lijst en het overzicht aan het begin. Weet niet of dit een foutje is in de scorelijst of dat er ergens anders iets mis gegaan is? @Bogatyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Kijk dat is een mooi begin. Goede plek direct te pakken. Benieuwd hoe ik ga eindigen.

Btw: In de scorelijst staat een ander nummer van Tim' dan in de Spotify lijst en het overzicht aan het begin. Weet niet of dit een foutje is in de scorelijst of dat er ergens anders iets mis gegaan is? @Bogatyr

Ohja dat stond er al in, maar toen er onverwacht nog geswitcht moest worden van nummer had ik dat nog niet aangepast. Bedankt voor het oplettende oog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Erwin.:

Beter begin dan menig vorig editie.

Bedankt ook dat je de volledige nummers in ScoreWiz erbij zet, anders weet ik altijd nooit welke nummers nu hoog staan

Ja ik vind dit ook top!

Zal voor mij wel een alles-of-nietseditie worden met de punten. Ik heb een nogal out-of-the-boxliedje ingezonden voor mijn doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites