Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Bogatyr:

We gaan nu niet meer veranderen. Ik heb in alle edities al gevraagd of iemand een lijst kon sturen van songs die al eens hebben deelgenomen maar telkens geen antwoord. 

Niet meer bijgewerkt maar deze bevat wel veel. 

Op 24-8-2021 om 16:43 zei Chimpa:

De officieuze MU Worldvision Database, bijgewerkt tot en met editie #34:

24082021_MU Worldvisionsongfestival_Database.xlsx 620 kB · 22 downloads

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Erwin.:

Niet meer bijgewerkt maar deze bevat wel veel. 

Ik zal hem proberen bij te werken na deze editie. Ik heb aan desbetreffende persoon gevraagd of hij nog wilt wisselen. Maar van mij hoeft het niet perse. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Finland niet in ieder geval. Maar dat vind ik wel echt de verantwoordelijkheid van de inzender. De regels zijn al diverse edities hetzelfde, dus controleer dat gewoon voordat je iets instuurt. Zo moeilijk is het niet om iets onder de 25 miljoen streams te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Chiemel:

Regel van max 25 miljoen luisteraars doen we niet meer aan?

Het was mij eerlijk gezegd ontgaan bij Finland. Mijn excuses. Ook aan die persoon heb ik gevraagd om te wisselen.

@Chiemel

Citaat

Beste leden, een fout is snel gemaakt dus als je een fout opmerkt in de muzieklijst, laat mij dit dan zo snel mogelijk privé weten a.u.b. :) Veel succes

@Urbeto het is ook mijn verantwoordelijkheid natuurlijk. Ik moet eerlijk zijn dat ik het gewoon over het hoofd heb gezien. Maar ik verwacht natuurlijk ook dat iedereen die regels naleeft. Gelukkig is het maar 1 persoon dus het is het nog geen ramp.(d)

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boodschap van algemeen nut: Finland en Nigeria zijn aangepast. Oostenrijk (deelgenomen in editie#7 in 2015(!)) blijft staan. Gelieve opmerkingen over songs volgende keer privé te sturen, zoals in de post gevraagd was, omdat dit kan voor bepaalde mensen punten kosten.

Jullie mogen vanaf nu stemmen.

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei bas huijsmans:

Staan deze ook aangepast in de Spotify lijst die je onderaan de openingspost gepost hebt?

Ja dat is aangepast in zowel de YouTube lijst als in de Spotify lijst. Ik zet de aangepaste Spotifylijst hier ook even omdat de vorige op de smartphone in het topic nog niet geüpdatet leek.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag alles geluisterd. Ik heb data bekeken, research gedaan en insiders gebeld. Dat leverde interessante inzichten op. Er zitten een paar goede nummers bij, het zijn enkele goede artiesten, dus het wordt lastig voor mijn liedje. Maar ik denk toch, als het even meezit, dat wij met 276 punten gewoon bovenaan gaan eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

What is happening? Exceptioneel sterke lijst, en dat wil wat zeggen want ik ben erbij van ongeveer bij het begin van de songfests.

Ik heb 10 inzendingen gescoord als bovengemiddeld, de helft daarvan maakt kans op de 12 punten.

Slechts 4 keer totale crap moeten aanhoren.

Ik ben gewend dat die statistieken volledig omgekeerd liggen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites