bas huijsmans Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Oh god wat een spanning. Een puntje achter op de nummer 1 maar ook nog 5 anderen die mij dan weer in de nek hijgen. Ook wel grappig dat nu gaat afhangen van de deelnemers die de gedeelde een na laatste plek in beslag nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Jeetje, kan gewoon nog winnen, thanks voor de volle mep! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Een ronde zonder punten in deze fase Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 8 punten, in voel me net Ricciardo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Altijd al een hekel gehad aan Frankrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november 2023 Auteur Share Geplaatst 3 november 2023 Kalispera! Morgenvoormiddag komen we aan bij de apotheose van het spel. Maar eerst moeten we nog naar onze voorlaatste kandidaat. Voorlaatste mag je letterlijk nemen, want Grote Ree vinden we terug net boven onze hekkensluiter Laki. Zijn Griekse artiest, Konstantinos Argiros met het nummer 'Poso Se Thelo' heeft in deze editie niet goed uitgepakt bij de rest van de deelnemers. Naar waar gaan de punten uit Griekenland? Sterren van de kijker: ☆☆ De punten uit Griekenland (22) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Het linkerrijtje is uit zicht. Hele matige editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Het was leuk zo lang het duurde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 10 punten van de Gigantische Frivole Evenhoevige, dat moet erg lang geleden zijn. Heel fijn uit onverwachte hoek. Met @Laki nog op het menu durf ik mikken op top 5. Vraag me ondertussen al even af wat tot nog toe mijn hoogste klassering is geweest. Na zo'n 40-tal deelnames ligt dat wat vaag in het geheugen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Mooizo, voorlopig de 1e plek behouden. Maar blijft enorm spannend zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Helaas afgehaakt, twee matige rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 1 uur geleden zei ivago: 10 punten van de Gigantische Frivole Evenhoevige, dat moet erg lang geleden zijn. Heel fijn uit onverwachte hoek. Met @Laki nog op het menu durf ik mikken op top 5. Vraag me ondertussen al even af wat tot nog toe mijn hoogste klassering is geweest. Na zo'n 40-tal deelnames ligt dat wat vaag in het geheugen Met een flinke dosis geluk kun je zelfs nog podium halen! Ik zie Laki er nog voor aan ook dat hij je er naartoe weet te tillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Jezus Christus, wat een lekkere verdeling van de stemmers, blij dat we zo klaar zijn anders loop ik het linkerrijtje nog mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 4 minuten geleden zei Tim': Jezus Christus, wat een lekkere verdeling van de stemmers, blij dat we zo klaar zijn anders loop ik het linkerrijtje nog mis Jij, Keko, Chris en Aron hadden de pech dat ik de artiest in kwestie al kende en ik hier kom om nieuwe muziek te ontdekken. Ik stem dus doorgaans niet op liedjes die voor mij al bekend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november 2023 Auteur Share Geplaatst 3 november 2023 18 minuten geleden zei Tim': Jezus Christus, wat een lekkere verdeling van de stemmers, blij dat we zo klaar zijn anders loop ik het linkerrijtje nog mis Wel zuur dat je heel bijna heel de editie op kop staat maar op het laatste nog terugvalt :( Anyway, thanks voor de 8 punter @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Pff nog steeds erg spannend. Hoe laat is de grote finale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 november 2023 Auteur Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Dames en heren. De grote finale is aangebroken! Zet je schrap voor een geweldige apotheose. Wie gaat er met de overwinning aan de haal? Wie haalt de felbegeerde rode lantaarn binnen? Schuiven er nog mensen van of naar het linker of rechterrijtje? Als laatste in het rijtje mag Laki de punten gaan uitdelen en beslissen over winst of verlies. Het lot van verschillende deelnemers ligt in zijn handen. Met het nummer 'Nganshe' van Mbongwana Star kan Laki niet spreken van een geslaagde editie.. Met zijn punten nog te geven, kan hij zelfs nog laatste eindigen. Of dat echt zo gaat uitpakken gaan we zo meteen zien. Ik wens iedereen heel veel succes! Sterren van de kijker: ☆☆ De punten uit Congo (23) Spoiler voor winnaars & uitleg Spoiler Beste mensen. Ik heb besloten om 007mark en mezelf samen op plaats één te zetten. Geen idee waarom maar als organisator zat ik zelf met een wrang gevoel om mezelf op plaats 1 te zetten, ook al had ik vaker 12 punten ontvangen. We hebben samen 96 punten dus we winnen ook samen de wedstrijd. Ik hoop dat iedereen vrede heeft met deze beslissing. Ook aan iedereen bedankt om op mij en mijn inzending te stemmen. Ben blij dat ik eens kan winnen! Proficiat @007mark @bas huijsmans en @ivago . Ik heb ook besloten om de volgende editie niet te organiseren, tenzij er geen andere gegadigden zijn om de organisatie op zich te nemen. Spoiler @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki 4 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Wat een close fight zeg, en eigenlijk ook wel bizar dat Nigeria zo laag geëindigd is nog. Deden het lang goed en kregen mijn 12 punten. Mooi om 2 edities op rij te winnen, duidelijk in een goede flow Ook al heb jij inderdaad 2x 12 en ik slechts 1x Gefeliciteerd ook aan jou dus! 4 november 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Shit, vallen we toch net buiten de top5. Desondanks een leuke en spannende editie. Proficiat @007mark zowel proficiat als bedankt voor de organisatie @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Gefeliciteerd @007mark en @Bogatyr laatstgenoemde ook voor de organisatie. Had meer verwacht van mijn eigen nummer maar helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Ai net te kort gekomen aan het einde. Voel met net Liverpool in die seizoenen dat ze net achter City eindigden op een record aantal punten. Gefeliciteerd @007mark en @Bogatyr!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Ander type nummer ingestuurd dan normaal, maar heeft voor weinig verandering gezorgd. Dat ik aan de top 3 maar 3 punten heb uitgedeeld zegt dan ook wel wat. Niet dat dat vreselijke nummers zijn trouwens, maar ook niks opvallends wat mij betreft. Arlo Parks kende ik al goed en luister ik regelmatig naar, dus dan zit je met de situatie dat het wel goed klinkt maar wat mij betreft te bekend is voor dit gebeuren. Gefeliciteerd verder en bedankt voor de snelle organisatie! 4 november 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Mooie beslissing wel @Bogatyr, hulde daarvoor! Ook namens mij felicitaties aan de winnaars ( @007mark en @Bogatyr) en een bijzondere felicitatie aan @ivago voor zijn eerste podiumplek. Dank ook voor de ultrasnelle organisatie! Mijn bombastische Balkaninzending heeft zichzelf hysterisch het ravijn ingejaagd. Het was een mooi experiment, zullen we maar zeggen. En ach ja, iemand moet toch de achterhoede bewaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Matige editie, zowel qua persoonlijke eindstand als de winnende nummers. Net onder de eerste plaats staan wat mij betreft betere plaatjes. Ivago had sowieso de gun factor wel gehad Desalniettemin proficiat aan @007mark en @Bogatyr. Ik begrijp wel dat je jezelf niet tot solo winnaar uitroept, al won ik ooit wel m'n eerste editie zo van Mark Bedankt ook voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Gefeliciteerd @Bogatyr en @007mark. Mooi van onze organisator ook om die plaats te delen en mij zo onrechtstreeks ook een leuke dienst te bewijzen. Nooit gedacht een podiumplek te versieren. Met dank ook voor de fijne reacties hierop. Waaraan het nu precies ligt dat deze inzending het zo goed deed beats me maar ik neem het lekker mee. Op naar 46 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten