bas huijsmans Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Pff geen punten. Een zesde plek met slechts 10 punten achterstand op de nummer 1. Dat geeft wel aan hoe spannend het is zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Mooie achtpunter weer! Het linkerrijtje komt zowaar nog enigszins in beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Klappen gekregen, het sprookje mocht niet blijven duren. Maar het is nog niet afgelopen, misschien hebben de laatste vier stemrondes nog wat lekkers voor mij in petto. De eigen punten zijn alvast gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Schuiven weer 3 punten dichter bij de koploper, maar onwijs spannend van plek 2 t/m 5. 2 november 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Dit gaat niet de goede kant op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november 2023 Auteur Share Geplaatst 2 november 2023 We naderen zo stilaan het einde maar we weten al zeker dat het enorm spannend gaat worden. We zijn nu aangekomen bij de huidige leider, die al even zit te wachten tot zijn punten werden uitgedeeld. Tim' stuurt met Arlo Parks een echte topper in deze editie. Met het nummer 'Softly' staat hij op dit moment dus bovenaan de rangschikking, maar gaat dat ook zo blijven? We gaan het zien. Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Nigeria (20) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Haha, ik blij met m'n zes punten zag ik nog een paar plekken. Ongekend spannend dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Ik ben best of the rest op het moment zo te zien. Leuke spannende top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 De ontknoping wordt een thrilller. Voor mezelf lijkt het alsnog teleurstellend uit te draaien. Then again, zelfs in het linkerrijtje eindig ik zelden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Lekker spannend bovenin. Hier vooral de hoop om het linkerrijtje nog te bereiken. Dat lijkt me een mooi resultaat na een tijdje als Ajax van het klassement gebivakkeerd te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Als ik dit geweten had, waren mijn punten wel anders geweest. Proficiat aan al mijn concurrenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Sjonge jonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Geen tactische stemmert die Tim, maar op onderling resultaat wel nog 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 2 onverwachte punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Teleurgesteld in mijn eigen editie. Dit was duidelijk geen goede inzending. Goed, ik geef wel nog op een cruciaal moment punten, dus daar trek ik me aan op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november 2023 Auteur Share Geplaatst 3 november 2023 (bewerkt) Nu we zo stilaan het einde van dit spelletje naderen, kunnen we toch wel conclusies trekken uit wie de mogelijke winnaars gaan zijn. Diegene die nu nog punten moeten geven, gaan dus een grote rol spelen tussen winst en verlies. Volgende in het rijtje is Chimpa. Hij neemt deel met Frankrijk met de artiest Chunk No Captain Chunk en het nummer 'Bitter'. Momenteel vinden we Chimpa zelf terug in het rechterrijtje, maar met wat geluk zit er het linkerrijtje er ook nog in. Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Frankrijk (21) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki 3 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 De laatste plek zit er nog in! Duimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 (bewerkt) Toch lekker als je de grootste concurrenten 2 en 4 ziet pakken, maar dan is het daarna ineens hard hopen dat je wel nog bij de hogere punten zit Dank Chimpa! Hopelijk kunnen we deze leidende positie vasthouden en de titel prolongeren. Maar er kunnen in theorie nog 8 landen winnen hehe. 3 november 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Het linkerrijtje lijkt een vervlogen wens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 De rol met de kanshebbers nu wel volledig gelost. Verwacht wel nog 1x een lekkere opkikker Erg benieuwd wie straks op het podium prijken. Voor mij mogen dat Australië, Chili en België zijn in die volgorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Nou @Laki, de twee ervaren rotten onderin de ranglijst mogen het vonnis bovenin vellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 1 minuut geleden zei ivago: De rol met de kanshebbers nu wel volledig gelost. Verwacht wel nog 1x een lekkere opkikker Erg benieuwd wie straks op het podium prijken. Voor mij mogen dat Australië, Chili en België zijn in die volgorde Wel zonde dat je op het laatste moment moet afhaken. Had het je echt gegund. Een overwinning van de meest eigenzinnige inzender is alles wat er nog aan dit initiatief ontbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Pfffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Shit hee, het is wel echt spannend bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten