Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

image.jpeg.e9c78748f5e39f1aa340dd9dbe21cb82.jpeg.bd9ba89f8623de04c55f0d704fb5beab.jpeg

In Finland vinden we Satyr terug waar hij zijn rendieren aan het borstelen is en ondertussen naar zijn inzending luistert via zijn koptelefoon. Met het nummer 'My Dark Disquiet' van Poets of the fall scoort hij meer dan behoorlijk tot nu toe en zal waarschijnlijk nog op meer hopen! Eerst zal hij toch nog zijn eigen punten moeten uitdelen.

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Finland (17)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.e9c78748f5e39f1aa340dd9dbe21cb82.jpeg.daf778b490f4c9191af49ed07829947c.jpeg

Nieuw Zeeland doet niet vaak mee dus we zijn blij dat we nu het land uit Oceanië nog eens mogen verwelkomen. Niemand minder dan Chrisje1993 stuurt met Kimbra een singer songwriter in met het nummer 'Possession'. Ze is vooral bekend van haar duet met Gotye en het nummer 'Somebody that i used to know'. Momenteel scoort ze zelf niet zo goed, maar hoopt nog een paar plaatsen te stijgen. Naar waar gaan de punten uit Nieuw-Zeeland?

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Nieuw-Zeeland (18)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer 12 punten! :classic_love:

36 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind het vooral bijzonder dat zo'n vreselijk doorsnee EDM plaatje van Zweden hier zo hoog kan staan. Dat was in 2013 al verouderd. En dan heb ik het nog niet eens over die inspiratieloze "Wohohooooo" opvulling in het nummer. 

Er zijn weinig tot geen nummers in deze editie die niet doorsnee zijn voor hun genre. Ik heb hier vaak genoeg een EDM-nummer ingezonden en die eindigde eigenlijk altijd in het rechterrijtje. De reden dat het hier in het linkerrijtje staat, zegt vooral wat meer over de concurrentie dan over mijn inzending. Ondanks dat gegeven ben ik blij met de huidige klassering,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Urbeto:

Ik vind het vooral bijzonder dat zo'n vreselijk doorsnee EDM plaatje van Zweden hier zo hoog kan staan. Dat was in 2013 al verouderd. En dan heb ik het nog niet eens over die inspiratieloze "Wohohooooo" opvulling in het nummer. 

Eén van de lichtpunten nochtans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.e9c78748f5e39f1aa340dd9dbe21cb82.jpeg.df21ec8ff9f5d5108b25f00a3024f4e3.jpeg

In Libanon zit Ivago in zijn handjes te wrijven want we vinden hem voor het eerst sinds lang in de hoogste regionen van het klassement terug. Met het nummer 'Flowers in your hair' van Postcards scoort hij meer dan behoorlijk tot nu toe en zal hij meer dan tevreden zijn. Zal hij de topklassering behouden of zullen zijn stemmen minder goed uitpakken?

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Libanon (19)

Link naar opmerking
Deel via andere websites