Grote Ree Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Dit voelt bijna als duizend punten, veel dank daarvoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Ik ga toch niet weer laatste worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Eindelijk weer eens wat punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november 2023 Auteur Share Geplaatst 1 november 2023 In Finland vinden we Satyr terug waar hij zijn rendieren aan het borstelen is en ondertussen naar zijn inzending luistert via zijn koptelefoon. Met het nummer 'My Dark Disquiet' van Poets of the fall scoort hij meer dan behoorlijk tot nu toe en zal waarschijnlijk nog op meer hopen! Eerst zal hij toch nog zijn eigen punten moeten uitdelen. Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Finland (17) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Punten, maar vliegen alsnog twee over mij heen met dikke punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Hoppa! Eindelijk weer eens punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Die achtpunter was niet verwacht, maar wordt des te meer gewaardeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Hier in de achterhoede is het ook erg donker. Had gehoopt dat het noorderlicht wat welkome lichtpuntjes had kunnen bieden, maar helaasch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Weer netjes een paar punten erbij en nu weer voorlopig nummer 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Pfffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ik ben altijd benieuwd wat ik ook alweer ingestuurd had qua punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november 2023 Auteur Share Geplaatst 1 november 2023 Nieuw Zeeland doet niet vaak mee dus we zijn blij dat we nu het land uit Oceanië nog eens mogen verwelkomen. Niemand minder dan Chrisje1993 stuurt met Kimbra een singer songwriter in met het nummer 'Possession'. Ze is vooral bekend van haar duet met Gotye en het nummer 'Somebody that i used to know'. Momenteel scoort ze zelf niet zo goed, maar hoopt nog een paar plaatsen te stijgen. Naar waar gaan de punten uit Nieuw-Zeeland? Sterren van de kijker: ☆☆☆ De punten uit Nieuw-Zeeland (18) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Zowaar in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ai slechts 1. Mag eigenlijk niet in deze fase van de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Daar gaat de kans op een echte top klassering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ik vind het vooral bijzonder dat zo'n vreselijk doorsnee EDM plaatje van Zweden hier zo hoog kan staan. Dat was in 2013 al verouderd. En dan heb ik het nog niet eens over die inspiratieloze "Wohohooooo" opvulling in het nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 10 punten, da's mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Weer 12 punten! 36 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind het vooral bijzonder dat zo'n vreselijk doorsnee EDM plaatje van Zweden hier zo hoog kan staan. Dat was in 2013 al verouderd. En dan heb ik het nog niet eens over die inspiratieloze "Wohohooooo" opvulling in het nummer. Er zijn weinig tot geen nummers in deze editie die niet doorsnee zijn voor hun genre. Ik heb hier vaak genoeg een EDM-nummer ingezonden en die eindigde eigenlijk altijd in het rechterrijtje. De reden dat het hier in het linkerrijtje staat, zegt vooral wat meer over de concurrentie dan over mijn inzending. Ondanks dat gegeven ben ik blij met de huidige klassering, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ho met 8 punten ineens naar de tweede plek en de nummer 1 moet nog uitdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 De laatste plaats weer ingenomen, heerlijk. Maar 2 sterren van de kijker, racisten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 5 uur geleden zei Urbeto: Ik vind het vooral bijzonder dat zo'n vreselijk doorsnee EDM plaatje van Zweden hier zo hoog kan staan. Dat was in 2013 al verouderd. En dan heb ik het nog niet eens over die inspiratieloze "Wohohooooo" opvulling in het nummer. Eén van de lichtpunten nochtans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Wat een moordend tempo van updates. Nog steeds in de middenmoot te vinden met mijn uitzending. Niet ver van de verwachting. 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november 2023 Auteur Share Geplaatst 2 november 2023 In Libanon zit Ivago in zijn handjes te wrijven want we vinden hem voor het eerst sinds lang in de hoogste regionen van het klassement terug. Met het nummer 'Flowers in your hair' van Postcards scoort hij meer dan behoorlijk tot nu toe en zal hij meer dan tevreden zijn. Zal hij de topklassering behouden of zullen zijn stemmen minder goed uitpakken? Sterren van de kijker: ☆☆☆☆ De punten uit Libanon (19) @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Punten, thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Flinke mep punten, dank. Met 6 nummers binnen één score. Ik hou het niet meer van de spanning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten