Bogatyr Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) Het lijk van de vorige editie is nog niet koud en er staat al een volgende klaar. Door de verdiende overwinning van @007mark zullen we in deze editie opnieuw moeten postvatten in Manchester. De AO Arena is opnieuw het schouwspel voor het virtuele muziekspelletje van dit forum. Deze keer werken we niet met juryleden die de inzendingen zal komen beoordelen, maar gaan we het opnieuw sober houden met de 'Sterren van de kijker'. De deadline voor het insturen zet ik bij deze op 13 oktober 2023. Genoeg tijd voor iedereen om hun gewenste nummer in te zenden. Indien we geen inschrijvingen meer verwachten, kan deze editie ook wel weer sneller van start gaan, zoals in het verleden ook al wel eens het geval was wanneer ik er eentje organiseerde. We gaan ook verder met dezelfde regels als altijd dus gelieve je daar aan te houden. De gekozen landen komen vanzelfsprekend in deze beginpost dus kijk zeker na of dat het land dat jij wilt nog niet gekozen is. Succes. Hieronder gaan we nog eens luisteren naar de winnaar van de vorige editie: Gekozen landen: 1. Zuid-Afrika 2. Namibië 3. Australië 4. Nederland 5. Oostenrijk 6. Duitsland 7. Turkije 8. Zweden 9. Engeland 10. Noorwegen 11. Zwitserland 12. België 13. Albanië 14. Chili 15. Denemarken 16. China 17. Finland 18. Nieuw-Zeeland 19. USA 20. Libanon 21. Nigeria 22. Frankrijk 23. Griekenland 24. Democratische Republiek Congo Indien er mensen zijn die niet bij de mentions willen, gelieve dit te laten weten. @Laki@Fantasy @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar@Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo 5 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Engeland, is dat Engeland alleen of voor heel de UK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 september 2023 Auteur Share Geplaatst 21 september 2023 25 minuten geleden zei xanderoo: Engeland, is dat Engeland alleen of voor heel de UK? Nee je mag bijvoorbeeld Schotland nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 4 minuten geleden zei Bogatyr: Nee je mag bijvoorbeeld Schotland nemen. Gestuurd. Wel een moeilijke noot om te kraken, zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 23 minuten geleden zei xanderoo: Gestuurd. Wel een moeilijke noot om te kraken, zeg! Pun intended of gewoon toeval? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 4 uur geleden zei bas huijsmans: Pun intended of gewoon toeval? Toeval, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Kan ik nog meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 september 2023 Auteur Share Geplaatst 21 september 2023 2 minuten geleden zei Satyr: Kan ik nog meedoen? Ja deadline ligt nog ver weg. Sorry indien je geen tag hebt gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2023 Auteur Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) In 1976 won Engeland het Eurosongfestival met het liedje 'Save your kisses for me" van de band Brotherhood of Man. De groep is tot op heden nog altijd bij elkaar en speelt af en toe ook nog optredens. De song werd verkozen tot een van de beste songfestivalliedjes ooit. Jullie kunnen zelf nog altijd deelnemen voor deze editie door een liedje in te zenden voor 13 oktober. De gekozen landen kan je terugvinden in de openingspost. @Laki@Fantasy @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar@Platina32 @Satyr @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo 26 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 13 oktober joh, dan heeft Ajax als een nieuwe TD en trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2023 Auteur Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Chiemel: 13 oktober joh, dan heeft Ajax als een nieuwe TD en trainer. Mezelf kennende zullen we veel sneller beginnen, als er geen inzendingen meer komen Vorige editie (die ik organiseerde), waren ze ook veel sneller met insturen 25 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Al even druk geweest maar zend deze week zeker nog wat in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Van mij komt er ook zeker nog een inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Ik ben vanaf volgende week wel een goede week met vakantie dus ik verwacht dan niet te kunnen luisteren. Dan weet je dat alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2023 Auteur Share Geplaatst 26 september 2023 12 minuten geleden zei Erwin.: Ik ben vanaf volgende week wel een goede week met vakantie dus ik verwacht dan niet te kunnen luisteren. Dan weet je dat alvast. Geen probleem hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb ongeveer van iedereen die vorige editie meedeed een inzending gekregen. Ik ga nog een paar dagen wachten, maar zelf verwacht ik niet echt veel inschrijvingen meer. Wellicht gaan we dus snel kunnen starten! @Laki @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Platina32 @Satyr @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo 1 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Ik zal een inzending sturen zo meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Ik heb ongeveer van iedereen die vorige editie meedeed een inzending gekregen. Ik ga nog een paar dagen wachten, maar zelf verwacht ik niet echt veel inschrijvingen meer. Wellicht gaan we dus snel kunnen starten! @Laki @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Platina32 @Satyr @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo Ik heb helaas enkel nummer van reeds ingestuurde landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Ben je mij zomaar vergeten Boga! Die van mij volgt woensdag of donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2023 2 minuten geleden zei Grote Ree: Ben je mij zomaar vergeten Boga! Die van mij volgt woensdag of donderdag. Nee hoor ik wacht op je inzending. Op 1-10-2023 om 11:03 zei Bogatyr: Ik heb ongeveer van iedereen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Weet ik. Even kijken of je scherp was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2023 (bewerkt) De herfst staat voor de deur en we kunnen weer beginnen aan ons geliefde muziekspelletje. We hebben deze keer vierentwintig inzendingen binnengekregen! Dit maakt mij, de organisator, natuurlijk heel blij. Deze keer ga ik geen uitgebreide intro doen want ik neem aan dat we met z'n allen heel graag weer willen gaan stemmen! Dus zonder verder oponthoud: laat het MU Worldvision#45 beginnen! Ikzelf heb alle liedjes vanzelfsprekend al beluisterd en ik denk dat het één van de betere edities is. Hieronder de inzendingen in alfabetische volgorde: Albanië Australië België Chili China Denemarken DR Congo Duitsland Engeland Finland Frankrijk Griekenland Libanon Namibië Nederland Nieuw Zeeland Nigeria Noorwegen Oostenrijk Turkije USA Zuid Afrika Zweden Zwitserland De spotifylijst voor de liefhebbers: Hier nog het nummer van China: Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren. DEADLINE: donderdag 19 oktober 2023. Gelieve de deadline te respecteren. Indien iedereen vroeger hun stemmen heeft ingestuurd, kunnen we ook sneller van start gaan. Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Spoiler Beste leden, een fout is snel gemaakt dus als je een fout opmerkt in de muzieklijst, laat mij dit dan zo snel mogelijk privé weten a.u.b. Veel succes! @Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24 @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki 7 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Leuk dat we weer gaan beginnen. Op het eerste oog ken ik alleen Kimbra (of nouja, eigenlijk is dat meer Somebody That I Used to Know) en Giant Rooks, daar laatstgenoemde in editie #40 al eens eerder zijn geluk beproefde. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 De inzending van Oostenrijk is al eens 4e geëindigd in editie 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2023 We gaan nu niet meer veranderen. Ik heb in alle edities al gevraagd of iemand een lijst kon sturen van songs die al eens hebben deelgenomen maar telkens geen antwoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten