Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

image.png.e5ecf69c0f8767098703c94fecd665bb.png

Het lijk van de vorige editie is nog niet koud en er staat al een volgende klaar. Door de verdiende overwinning van @007mark zullen we in deze editie opnieuw moeten postvatten in Manchester. De AO Arena is opnieuw het schouwspel voor het virtuele muziekspelletje van dit forum. Deze keer werken we niet met juryleden die de inzendingen zal komen beoordelen, maar gaan we het opnieuw sober houden met de 'Sterren van de kijker'. De deadline voor het insturen zet ik bij deze op 13 oktober 2023. Genoeg tijd voor iedereen om hun gewenste nummer in te zenden. Indien we geen inschrijvingen meer verwachten, kan deze editie ook wel weer sneller van start gaan, zoals in het verleden ook al wel eens het geval was wanneer ik er eentje organiseerde. We gaan ook verder met dezelfde regels als altijd dus gelieve je daar aan te houden. De gekozen landen komen vanzelfsprekend in deze beginpost dus kijk zeker na of dat het land dat jij wilt nog niet gekozen is. Succes.

Hieronder gaan we nog eens luisteren naar de winnaar van de vorige editie:

Gekozen landen:

1. Zuid-Afrika

2. Namibië

3. Australië

4. Nederland

5. Oostenrijk

6. Duitsland

7. Turkije

8. Zweden

9. Engeland

10. Noorwegen

11. Zwitserland

12. België

13. Albanië

14. Chili

15. Denemarken

16. China

17. Finland

18. Nieuw-Zeeland

19. USA

20. Libanon

21. Nigeria

22. Frankrijk

23. Griekenland

24. Democratische Republiek Congo

Indien er mensen zijn die niet bij de mentions willen, gelieve dit te laten weten.

@Laki@Fantasy  @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar@Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.0955bbe8cf2389c746c00ac77e7847ab.png

In 1976 won Engeland het Eurosongfestival met het liedje 'Save your kisses for me" van de band Brotherhood of Man. De groep is tot op heden nog altijd bij elkaar en speelt af en toe ook nog optredens. De song werd verkozen tot een van de beste songfestivalliedjes ooit.

Jullie kunnen zelf nog altijd deelnemen voor deze editie door een liedje in te zenden voor 13 oktober. De gekozen landen kan je terugvinden in de openingspost.

@Laki@Fantasy  @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar@Platina32 @Satyr @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

13 oktober joh, dan heeft Ajax als een nieuwe TD en trainer.

Mezelf kennende zullen we veel sneller beginnen, als er geen inzendingen meer komen :P Vorige editie (die ik organiseerde), waren ze ook veel sneller met insturen :D

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ongeveer van iedereen die vorige editie meedeed een inzending gekregen. Ik ga nog een paar dagen wachten, maar zelf verwacht ik niet echt veel inschrijvingen meer. Wellicht gaan we dus snel kunnen starten!

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Ik heb ongeveer van iedereen die vorige editie meedeed een inzending gekregen. Ik ga nog een paar dagen wachten, maar zelf verwacht ik niet echt veel inschrijvingen meer. Wellicht gaan we dus snel kunnen starten!

Ik heb helaas enkel nummer van reeds ingestuurde landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.1ff9287d24f88e09f0d606f3f0c9e269.png

De herfst staat voor de deur en we kunnen weer beginnen aan ons geliefde muziekspelletje. We hebben deze keer vierentwintig inzendingen binnengekregen! Dit maakt mij, de organisator, natuurlijk heel blij. Deze keer ga ik geen uitgebreide intro doen want ik neem aan dat we met z'n allen heel graag weer willen gaan stemmen! Dus zonder verder oponthoud: laat het MU Worldvision#45 beginnen! Ikzelf heb alle liedjes vanzelfsprekend al beluisterd en ik denk dat het één van de betere edities is.

Hieronder de inzendingen in alfabetische volgorde:

Albanië

Australië

België

Chili

China

Denemarken

DR Congo

Duitsland

Engeland

Finland

Frankrijk

Griekenland

Libanon

Namibië 

Nederland

Nieuw Zeeland

Nigeria

Noorwegen

Oostenrijk

Turkije 

USA

Zuid Afrika

Zweden

Zwitserland

De spotifylijst voor de liefhebbers:

Hier nog het nummer van China:

Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. 

Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren. DEADLINE:  donderdag  19 oktober 2023. Gelieve de deadline te respecteren. Indien iedereen vroeger hun stemmen heeft ingestuurd, kunnen we ook sneller van start gaan.

Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven:

12:

10:

8:

7:

6:

5:

4:

3:

2:

1:

R1:

R2:

Spoiler

Beste leden, een fout is snel gemaakt dus als je een fout opmerkt in de muzieklijst, laat mij dit dan zo snel mogelijk privé weten a.u.b. :) Veel succes!

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat we weer gaan beginnen. Op het eerste oog ken ik alleen Kimbra (of nouja, eigenlijk is dat meer Somebody That I Used to Know) en Giant Rooks, daar laatstgenoemde in editie #40 al eens eerder zijn geluk beproefde. 

Ben benieuwd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites