Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Zojuist zei The Saint: Hoe heeft ze jou in hemelsnaam zo ver gekregen? In de eerste plaats was het een verrassing . Ze had zich ingeschreven voor de loting voor de OS2024 en vervolgens deze kaarten gefixt. Maar ben er wel blij mee hoor. Kan altijd wel genieten van het vrouwentoernooi. En dan een Olympische finale mee pakken in het Parc des Princes. Mij hoor je niet klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Waarom waren er geen technische lijnen te zien bij de afgekeurde goal van Martens? Of stond Pelova toch geen buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Oh toch doellijntechnologie. Ik dacht VAR. Beeld ontzettend vertekend door blauw in de bal en achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) 19 uur geleden zei delichris: Waarom waren er geen technische lijnen te zien bij de afgekeurde goal van Martens? Of stond Pelova toch geen buitenspel? Bij de samenvatting later lieten ze wel de VAR zien. Het was wel net buitenspel. EDIT: Nigeria is de betere ploeg tot nu toe. O.a. een bal op de lat al. Engeland bijna een goedkope pingel. VAR riep de scheids naar het scherm en ze kwam terug op haar beslissing. 7 augustus 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Dankje. Ze zijn door en dat is het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Engeland valt tegen zeg dit WK. Nigeria is sterker en had de grootste kansen. Wordt nog een helse klus voor ze in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Bassey basisplaats bij Nigeria zie ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Mijn god, wat heeft Engeland een vervelende ploeg. Edit: met dat ik het schrijf die overtreding. Heerlijk. 7 augustus 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Als dit geen rode kaart is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Jezus die James. Hoe dom ben je dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ik vond dat wel een penalty voor Nigeria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ik vond dat ook. Was niet verkeerd bedoeld, maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Je voelt aan alles dat Nigeria natuurlijk gaat falen bij evt. penals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Zit er weer klaar voor. Nigeria er kansloos af verwacht ik zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Nu al een heerlijke penalty serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Man man man. Jaap Stammetje 7 augustus 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Jaap Stam heeft een buitenechtelijke dochter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Wat een niveau. Ben er speciaal voor ingeschakeld en word niet teleurgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Iets met een oog en een naald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Bah dat klote Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Heerlijke penalty wel die laatste hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 20 minuten geleden zei Kelvin: Jaap Stam heeft een buitenechtelijke dochter. Nee deze is van Frank de Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 19 minuten geleden zei cimbomcu: Bah dat klote Engeland. Redelijk gunstige loting op papier met Colombia of Jamaica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten