Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Welke Engelse club moeten wij gaan 'Adopteren"??

CrisChivu

Welke Engelse club moeten wij gaan 'adopteren' hier op MU?  

42 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Engelse club moeten wij gaan 'adopteren' hier op MU?

• Blackburn Rovers
      19
    • Plymouth Argyle
      11
    • Southampton
      5
    • Huddersfield Town
      7

Aanbevolen berichten

Hi Allen, naar aanleiding van mijn vorige topic, nu eenstemronde. Helaas kunnen we niet alle suggesties meenemen, dus hoop hiervoor begrip :D 

Op 11-6-2023 om 19:08 zei CrisChivu:

i allen,

Ten opzichte van een pakweg 20 jaar geleden zijn er nu veel meer (Europese) competities te bekijken in ons kouder kikkerlandje. Dit geldt ook voor die prachtige Engelse competitie op het tweede niveau van Engeland;  Sky Bet Championship.

Deze competitie is gevuld met 24 ploegen die strijden wat zij waard zijn. Na 46 speelrondes zal er bekend worden welke 2 clubs rechtstreeks promoveren, welke 4 er play-offs gaan spelen en onderin is natuurlijk de strijd om niet te degraderen. 

In het seizoen 2023/204 kunnen wij de wonderploeg van 2016 Leicester City verwelkomen in deze divisie. Ook zijn er zat ploegen in deze league met een verleden op het hoogste niveau. Denk  hier onder andere aan Leeds United, Sunderland, Southampton en Swansea City.

Het idee is als volgt; wellicht kunnen wij het hier op het forum eens worden over welke club wij zullen gaan volgen aankomend seizoen in de SBC. Mij zou het erg leuk lijken om een ploeg te kiezen dat een kans heeft op de play-offs voor naar de premier league, of een ploeg die in de middenmoot naar verwachting kan eindigen. 

Het zou mij leuk lijken deze club te 'adopteren' en dat we Via Viaplay (Die de uitzendrechten hebben) /voetbalwebsites de clubs kunnen volgen en met zijn allen 'supporter/volger' kunnen worden.

Uiteraard zijn suggesties welkom voor de club en eventuele goede tips om dit 'project te starten'. Wie weet komt er een heuse MU trip naar Engeland op de rol, en zoals ik van dit forum verwacht, ook savegames in FM23 & FM 2024:

Stemmen kan tot 21-7-2023  11:59 . @La Pulga@ElMarcos@bas huijsmans @Urbeto @Chiemel @Djurovski @Bogatyr @Lenstra @KayDeManaager @timpy00@neva @ReneLeBlanc@007mark @Fabian @ArkjuGeek95 @Tim' @Aaron21 @delichris @Lazy @Thierryvane@Kelvin@Keeza@Renato

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap eigenlijk niet waarom Southampton bij deze 4 staat. Van alle genoemde clubs past hij het minste bij het oorspronkelijke idee toch? 

Zonder op te zoeken, maar Plymouth van deze clubs de enige die niet in de PL heeft gespeeld toch? Dan is de keuze makkelijk gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels hebben we een winnaar;  ik heb di weekend verjaardag van mijn zoontje, dus zal kijken (al mag iemand anders ook starten) met het topic aan te maken :D  Hopelijk schromen de Plymouth fans ook niet om evt een topic aan te maken :)

1. 1. Welke Engelse club moeten wij gaan 'adopteren' hier op MU?

• Blackburn Rovers

15
    • Plymouth Argyle

9
    • Southampton

3
    • Huddersfield Town

6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-7-2023 om 21:01 zei Urbeto:

We zien elkaar aan het eind van ongetwijfeld een prachtig Huddersfield Town seizoen mannen:mmm:

Hahah als je dacht dat Blackburn een klote seizoen had he.

4 minuten geleden zei Chiemel:

Met Ipswich hadden we er nog wat van kunnen maken

Had dit even aan het begin van het seizoen gepitched

Link naar opmerking
Deel via andere websites