Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2023 Jammer van die return, maar nog steeds klasse gespeeld! Arsenal was, denk ik, wel de sterkste tegenstander uit de competitie en zelfs van Arsenal kunnen we winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2023 Hey, ben jij weer aan de beurt, Guido? Yup. Door personele problemen bij @Bogatyr mag ik als pinchhitter aan de slag en dat schept natuurlijk verwachtingen. Je zet een pinchhitter alleen maar in als je iets wil forceren, dus dan moet ik ook leveren. Dit wordt mijn poging om iets te forceren en natuurlijk om een puntgave assist te geven op @Elsjorro1990. Het doel is natuurlijk om Europees weer te stunten. De voornaamste uitdaging lag eigenlijk vooral bij het opschonen van de selectie. We hadden veel te veel buitenlanders onder contract staan en een aantal Albanezen die eigenlijk niet meer goed genoeg waren voor de nieuwe status van de ploeg. De hoogste tijd om met de bezem door de selectie te gaan dus. De clubs uit de zandbak blijven komen voor onze spelers en ze blijven ons behoorlijk betalen voor onze spelers. Drilon Kastrati was één van de laatste spelers die we in ons eerste seizoen hebben gehaald die nu de ploeg verlaat. F in de chat voor Drilon... Daarnaast namen we dus vooral afscheid van eigen kweek die niet (meer) meekon of buitenlandse spelers die geen HG-status (meer) konden krijgen en daarmee dus waardeloos waren. De oplettende lezer heeft natuurlijk de bovenstaande transfer al in het overzicht gespot. Een speciaal afscheidswoordje voor de man die de eerst vijf seizoenen meer dan de moeite waard heeft gemaakt; Renatio Spahiu, of zoals ze hem in Albanië noemen; Perandori (oftewel Keizer). Hij werd als kind van Albanese ouders geboren op het Griekse eiland Korfu. Op jonge leeftijd sloot hij zich aan bij de jeugdopleiding van AOK Kerkyra, waar hij datzelfde jaar doorbrak in het eerste elftal. Zijn prestaties bleven niet onopgevallen. Kronos Argyradon zag wel heil in het aantrekken van snelle centrumspits. Na een paar belletjes was de overstap rond. Een gelukkig huwelijk bleek het niet te zijn. Spahiu speelde geen enkele wedstrijd en besloot op zijn negentiende met zijn ouders te verhuizen naar Albanië. Terug naar hun roots. Eenmaal thuis begon de samenwerking met zaakwaarnemer Konstantinos Taousanis. Zijn bedrijf, Sports-Deal, vond al snel een nieuwe werkgever voor Spahiu: KF Laci. Hier maakte hij zijn eerste minuten in het Albanese voetbal. Hij versleet in de loop der jaren vijf clubs in eigen land, voor hij bij Skënderbeu neerstreek. Dit was het begin van een ongekend succesverhaal. Renato kon eigenlijk niet zo heel goed voetballen, maar hij was een harde werker, die voortdurend op het randje speelde. Letterlijk en figuurlijk trouwens, want hij stond regelmatig buitenspel, omdat hij eigenlijk altijd probeerde om in de rug van de verdedigers te kruipen. Renato was een vreselijke tegenstander voor de meeste verdedigers; altijd in beweging, altijd sprintend om een goede positie voor zichzelf te verwerven. Kort op hem zitten hielp niet, zonedekking hielp niet, Spahiu zocht en vond altijd wel een gaatje. Soms 89 minuten onzichtbaar, maar dodelijk in die ene minuut. Hoewel Spahiu een matige voetballer was, bleef hij zijn plek in de ploeg houden vanwege dat ongekende positiegevoel. De andere aspecten van het voetbal gingen hem niet zo goed af. Tijdens de rondo's op de training stond hij vooral in het midden, passen lukte altijd maar matig, maar zodra hij in het strafschopgebied van de tegenpartij terechtkwam, veranderde hij in een killer met ijswater in de aderen. Meer dan eens werden fans getrakteerd op dit perspectief. Zelden raakte Spahiu de bal meer dan twee keer aan; een keer voor de aanname, de tweede keer om op de voor hem zo karakteristieke wijze af te ronden middels een lage schuiver in de hoek. Niet hard rammen, maar rustig buiten bereik van de keeper plaatsen. Met bijna 200 doelpunten in alle officiële duels voor Skënderbeu heeft hij de ploeg omhoog gestuwd in de vaart der volkeren, maar langzaam was de koek wel op. Zijn hoogtepunt kwam tijdens zijn optreden in de verloren Conference League finale tegen Wolfsburg, maar daarna werd hij langzaam voorbij gestreefd door de Braziliaanse talenten André Luis en Leandro en de Montenegrijnse nieuwkomer Petrovic. Echte legendes laat je echter niet langzaam naar de achtergrond verdwijnen, maar die gun je een afscheid door de voordeur. Vandaar dat we Spahiu de kans gaven om te cashen in het Midden-Oosten. Enfin, even terug naar de selectie. Naast de complete exodus kwamen er ook een paar gerichte versterkingen. Elezi geeft ons meer opties op het middenveld en heeft een Albanees paspoort. Na het vertrek van Leandro en Spahiu mag snelheidsduivel Momoh onze aanval van vers bloed komen voorzien. Ribic is de vervanger van Serrão op links, terwijl Haxha zowel links als rechts op de backposities uit de voeten kan. Berisha is de sterspeler van aartsrivaal Tirana, maar hij had een ontsnappingsclausule. Die hebben we geactiveerd, waarna we hem opnieuw aan Tirana verhuurden om te rijpen. De andere twee nieuwkomers zijn jonge talenten voor in het tweede. Aan de eigen competitie wil ik verder eigenlijk geen woorden vuil maken. Het is al eerder aangehaald door mijn voorgangers; we zijn gewoon te goed voor de eigen competitie. We hebben simpelweg een surplus aan kwaliteit, waardoor we het ons kunnen permitteren om in sommige wedstrijden met een B-ploeg aan te treden en nog eenvoudig te winnen. Momoh is tot nu toe de verrassende uitblinker, terwijl onze gekunstelde back Ferati op links of rechts een revelatie blijft qua assists. Daarnaast is de aanwezigheid van libero Hoti in de top drie van de topschutterslijst een verrassing. In Europa zijn we verzekerd van een plekje in de volgende ronde. De kwalificatiereeks verliep voorspoedig, maar in de groepsfase hadden we het lastiger. Achterin moesten we regelmatig rouleren, waardoor we soms tegen onnodige tegengoals aanliepen. Aan de andere kanten hebben we lastige tegenstanders zoals Sevilla en Villarreal betrekkelijk eenvoudig verslagen. De toekomst ziet er goed uit. Spoiler @Nom de Guerre @ReneLeBlanc @Elsjorro1990 @Thierryvane @Bogatyr@Aaron21 @DemoN @FlyD @Satioz @Marius @bas huijsmans @KayDeManaager @MNie @Mordurette @FMNOOB @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Spahiu bedankt, Spahiuuuuuuuuuuu bedankt! Europa is nog niet ready voor André Luis & Momoh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Dat zijn zeer goede resultaten in Europa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Boys. Wat is jullie corner tactiek? Heb even de boel bijgelezen. Prachtige game so far. Spelen jullie Europees met dezelfde tactiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Dansmeister: Boys. Wat is jullie corner tactiek? Al is het idee vooral trap de bal tegen het hoofd van Hoti. 4 minuten geleden zei Dansmeister: Heb even de boel bijgelezen. Prachtige game so far. Spelen jullie Europees met dezelfde tactiek? Grotendeels wel, ik althans. Galore R.fmf Long shot L.fmf 1 augustus 2023 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Toppers! Prachtige resultaten, ook in Europa. Alleen jammer dat het net nog niet lukte om een Europese triomf te vieren. Eindelijk kunnen bijlezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 5 op reis, een goed stel! Aan mij om de assist van @Nom de Guerre te promoveren tot doelpunt. Maar wat een selectie hebben mijn voorgangers neer gezet zeg. Wat een heerlijk elftal, met een prima balans en genoeg ruimte om te groeien. Met een balans van 38 miljoen mocht ik aan mijn, zoals verslaafden wel vaker zeggen, halfje beginnen. Die 38 miljoen bleef ook staan, want ik zou niet weten wat ik nog aan dit elftal zou willen veranderen. Echt een prachtig geslecteerd elftal. Oke, dan genoeg geslijmt bij mijn mede estafette spelers. Er lag mij eigenlijk 1 vraagstuk op te lossen: Onze Albanesische Metselaar in de goal zien te behouden. Arsenal had interesse en meneer nog 1,5 jaar een contract. Hij wou weg. Nadat ik Arsenal de deur wees, kreeg ik ineens een bericht dat hij ontevreden was, want hij wou een nieuw contract. Oke, direct gesprekken gestart Et VOILA! Onze eindbaas in de goal blijft: Laten we beginnen met de competitie: Kunnen we wel redelijk kort over zijn: We stonden er dankzij Guido al goed voor en ik heb dat redelijk doorgetrokken. Enige smetje was wel de verliespartij op het einde, geen idee wat er daar gebeurde. Dat zorgt er voor dat we niet ongeslagen kampioen worden helaas. Maar wat een team joh. Speciale hulde voor die 2 eindbazen daar voorin en zeker ook voor de teruggekeerde Behar Neziri. Een MC die gewoon even in 60 wedstrijden, 39 goals en 26 assists laat noteren. Niet te doen. Wat dan de volgende stand tot gevolg heeft: De beker, verder ook weinig woorden aan vuil maken: En dan, hetgeen waar het om draait: Europa Ik mocht nog 2 wedstrijdjes in de groepsfase doen. Dit was tegen Skendija HB en tegen Slavia Praag. Met 5-0 en 3-1 lieten we er geen misverstand over te verstaan: We zijn hier om die cup te pakken. Met een prachtige 1e plek mochten we de KO fases in: Daarin kregen we wel direct een dikke pil te verwerken, we loten OGC Nice. Niet bepaald 1 van de makkelijkere tegenstanders. Toch wisten we dankzij Momoh een 2-1 zege mee naar huis te nemen. Doordat we vervolgens thuis stand hielden en Nice op 0-0 hielden, mochten we door naar de kwartfinale: Deze keer een leukere tegestander ( lees makkelijkere): FC Kopenhagen. Niets was overigens minder war. Uit werd het net aan 1-1 en waren we de mindere partij. Thuis is dat echter een heel ander verhaal: Dit keer was het dat brazilliaanse snoepje voor in die mede zorgde voor een 4-3 overwinning. Halve finale boys! Wie treffen we daar? Maakt opzch niet zo heel veel uit, met AS Roma, Sevilla en Leicester zitten daar redelijk vergelijkbare teams in. Het werd AS Roma. Ik had nog niet op de speel knop gedrukt, of @Nom de Guerre stuurde een berichtje: Momoh pakt ze allemaal joh. Nou, dat klopte wel, want binnen 21 minuten had Momoh er al 2 inliggen. Het werd thuis dan ook 3-1. Uit werd het vervolgens 1-2, waardoor we weer door gaan. Iemand het al opgevallen dat we elke ronde steeds met 1 doelpunt overleven? Geinig. Uiteindelijk mochten we de finale tegen Leicester aantreden. Een ware slijtageslag, waarin we elkaar prachtig in evenwicht hielden. Het balbezit was ietwat voor ons met 57-43, de kansen qua xG voor Leicester met 1.03 tegen 1,26. Moet gezegd worden dat we enigszins geluk hadden dat Good old Wout Faes in de 52e minuut al rood pakte. Afijn, we konden het eigenlijk niet afmaken. Het werd penalty's. En ook dat werd ongekend spannend. Haxha mistte de 2e, waarna Ahmedhodzic bij een stand van 4-4 de laatste penal mocht nemen voor Leicester. Deze werd gestopt door Hasa. Vervolgens moest Petrovic ons in leven houden, wat die ook netjes deed. Beide teams scoorde vervolgens hun 6e en 7e penalty. Het duurde tot de 8e penalty voor Leicester weer een fout maakte: Wormleighton mist. Maar het werd helaas het verhaal van de missende centrale verdedigers, want ook Sabaly mistte vervolgens zijn penalty voor ons. Blijkbaar kreeg de trainer van Leicester zijn "Louis van Gaal momentje" want de volgende penaltynemer voor Leicester was hun keeper Iversen. Oh nee, toch niet: Het was geen van Gaal momentje, maar bittere noodzaak: Thomas was in de 109e minuut uitgevallen, en er waren geen wisselmogelijkheden meer. Ze hadden dus maar 9 man. Afijn, het maakt mij geen fluit uit: Iversen mistte namelijk de penalty. Voor ons was het Jovan Manev die het mocht gaan doen, onze Macedonische slager. Wederom een CV. Maar, de uitzondering bevestigd de regel: Manev schoot de bal in het netje en zo mogen we ons de beste van de Europa League noemen! Aan mijn maatje @ReneLeBlanc om de 1e stappen in de CL te gaan zetten met dit team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Prachtig om die eerste Europese trofee na strafschoppen binnen te hengelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2023 Als een sloopkogel door Europa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Wat een prachtig resultaat weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Heerlijk resultaat zeg. Ook direct de groepsfase van de CL in mogen is ook lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Prachtig jongens om Europees succes te boeken! Het zat er wellicht al even aan te komen, maar met elk jaar toch een paar lastige tegenstanders in die Confetti League blijft dit toch een dijk van een prestatie. PS: zorgen jullie bij elke update voor een tag? Nu moest ik heel wat bijlezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Daar zijn we weer! Het eerste seizoen waarin we mogen aantreden in het miljoenenbal. Nadat onze koning, @Elsjorro1990, onze eerste Europese prijs binnen haalde stroomde we dit jaar in de groepsfase van het koningsnummer in. Ik weet niet hoe hij het geflikt heeft maar feit is dat hij het geflikt heeft. Voordat ik überhaupt aan de Champions League kon denken moest ik meteen een beslissing nemen over een Colombiaans toptalent die luistert naar de naam Jorge Costes. Deze Colombiaan heb ik ooit op 17-jarige leeftijd op de shortlist gezet en nu drie jaar later was die bereid om naar Albanië te komen. Hier heb ik geen seconde over getwijfeld en zo was onze eerste aankoop een feit. Na deze Colombiaan volgde er nog zes transfers, waarvan ook een aantal door mijn mede-managers zijn gedaan. De Colombiaanse enclave werd aangevuld met de komst van Jorge Pena, een multifunctionele wingback die aan beide kanten gepositioneerd kan worden. Zijn contract was afgelopen waardoor hij zonder club zat. Surasak Pimrat is een 18-jarige Thaise doelman waarvoor we in totaal 1 miljoen betalen. Guy Ezra komt transfervrij over van Elche en heeft naast de Israëlische nationaliteit ook de Spaanse en Engelse nationaliteit. Claudio di Pietro en Conrad Weatherstone zijn gehaald door één van mijn mede-managers en Hjorvar is een transfervrij Ijslandse CV. Spoiler Door de winst van de Europa League mochten we het in de Super Cup opnemen tegen de winnaar van de Champions League. Manchester United was deze club. Een tegenstander waar ik heel benieuwd naar was hoe wij ons hier tegen zouden weren. De wedstrijd was nog geen minuut bezig of we stonden al 1-0 achter. Het enige wat ik tijdens deze wedstrijd gedacht heb is: wanneer is het klaar. Het was een galavoorstelling voor de Britten en we zijn even goed met de neus op de feiten gedrukt: 4-0, mede dankzij een hattrick van Talles Magno. In de competitie zijn we uiteraard heer en meester. Het was genieten geblazen voor onze supporters op de uitwedstrijd tegen Laci na werd alles namelijk in winst omgezet. In de eigen competitie spelen we voornamelijk met B-keuzes zoals Idrizi, Holzmann, Feratti en ga zo maar door. Dit zorgt er automatisch ook voor dat we onze pareltjes fit houden voor de Europese campagne. En dan het spektakel waar we allemaal op wachten, de Champions League. De loting liegt er niet om: dit wordt geen pretje. Bayern München, Juventus, Real Madrid en dan nog ploegen als PSV, Leverkusen, Shaktar, Lazio en Valencia. We mogen ons best gaan doen om @Nom de Guerre in het zadel te werken. Met de eerste zes wedstrijden onder mijn hoede is de taak duidelijk: zoveel mogelijk punten verzamelen zodat het karwei afgemaakt kan worden tegen Lazio en Valencia. Spoiler Zo gezegd, zo gedaan. We begonnen de campagne met een dubbelslag van Cortes in eigen huis tegen PSV. Hierna volgde twee hele knappe gelijke spelen in Duitsland, tegen Bayern en Leverkusen. Vooral het resultaat tegen Bayern is natuurlijk erg sterk. Na de twee uitwedstrijden volgde er drie thuiswedstrijden. Eerst werd Shaktar redelijk eenvoudig verslagen, vervolgens was het de beurt om Juventus de les te leren om het vervolgens af te maken tegen Real Madrid. Helaas verloren we deze wedstrijd in de 86e minuut maar ik durf wel te stelen dat wij ons karig hebben geweerd. @Nom de Guerre @Thierryvane @Bogatyr @Elsjorro1990 @Marius @bas huijsmans @keano77 @Aaron21 @FMNOOB @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ook op het allerhoogste niveau staat de ploeg aardig haar mannetje. Kan moeilijk anders natuurlijk met zo’n Colombiaans talent in de rangen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Hoppa, kwalificatie voor de knock-out ronde lijkt nu al een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ons debuut in de Champions League; daar draaide dit hele seizoen om. We hadden de beste ploeg in jaren, we waren de regerend kampioen van de Europa League en de voorbereiding van @ReneLeBlanc was goed. Nu was het aan mij om de zaak af te ronden. Qua verwachtingen was het een lastig verhaal. De volgende ronde halen zou wel lukken, daarna was het vooral een kwestie van hopen dat we een Engelse ploeg konden vermijden. De competitie stelde niet veel meer voor. We worstelen eigenlijk alleen met de balans in de selectie. Te veel buitenlanders, waardoor we in de competitie moeten roteren. Gelukkig gebeuren er soms dit soort dingen. Enfin, Europees dus. Naast onze vaste formatie heb ik er ook een strikerless formatie ingegooid, omdat we vooral tegen de echte topclubs moeite hadden. Dit pakte best goed uit. Overwinningen op Lazio en Valencia leverden ons een plekje op bij de eerste 8. Geen play-offs voor Skënderbeu. Vrouwe Fortuna was ons goed gezind. In de tweede ronde namen we het op tegen FC Porto. Alleszins een haalbare kaart, zo bleek. De snelheid van Isaac Momoh was Porto te machtig in de heenwedstrijd. In eigen huis hadden we meer moeite met de Portugese landskampioen, maar kwamen we eigenlijk geen moment in de problemen. Een ronde later lieten we onze aanvallende vuurkracht echt goed zien tegen Real Madrid. We kwamen in de eerste helft nog goed weg, maar een paar tactische omzettingen lieten de balans van de wedstrijd doorslaan in ons voordeel. Twee corners op het hoofd van Hoti en de snelheid van Momoh bleken voldoende voor een afgetekende zege. In Madrid hadden we het lastiger, maar omdat we een droomstart kenden, kwamen we eigenlijk niet in de problemen. Ja, de wedstrijd ging verloren, maar wij gingen door naar de halve finale. In de halve finale rekenden we af met die andere defensieve gigant uit Europa; Atletico Madrid. In eigen huis was een vlijmscherpe countergoal van Momoh voldoende voor de winst (sorry, het screenshot is pleite), in Madrid vochten we ons naar een 2-2 gelijkspel, waardoor we in de finale mochten aantreden tegen Manchester United. Spoiler En wat een kutwedstrijd was dit zeg... Ik ben er echt een avondje goed ziek van geweest, want we waren volkomen kansloos. Normaal gesproken kunnen we rustig vertrouwen op onze solide achterhoede, maar Rashford, Antony en Talles Magno waren op snelheid en de counter zo veel sterker en beter... Het devies was om niet snel op achterstand te komen, want dan kon Man Utd achterover leunen om de snelheid van de aanvallers uit te buiten. Eigenlijk een beetje wat wij met Momoh en André Luis proberen. Enfin, na een half uur kon ons strijdplan de prullenbak in. Vlak voor rust slik je dan nog een klotegoal en dan moet je toch iets proberen. Tactische omzettingen en je denkt via André Luis terug in de wedstrijd te komen. Dan blijkt dat ook je middenveld handelingssnelheid ontbeert tegen de pressing van Man Utd en op de counter is daar weer die verduivelde Rashford. Alles op alles zetten en je komt weer terug; Peña scoort. Een wanhoopsoffensief inzetten dan maar en in de blessuretijd nog een vierde treffer slikken omdat je wordt weggecounterd. Kutpot. @Nom de Guerre @Thierryvane @Bogatyr @Elsjorro1990 @Marius @bas huijsmans @keano77 @Aaron21 @FMNOOB @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Balen dat je z'n kutpot had in de finale, maar wat een Europese reeks zeg! Jullie kunnen al in een relatief korte tijd al de strijd aan met de Europese top. Erg knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Heerlijk voer om in de trein te lezen. Mijn trigger zit dus echt in de omzettingen die je doet. Dan wil ik graag juist weten welke. Kun je volgend seizoen er print screentjes van maken? Haha Die aanvallende corners zijn echt een bizar wapen zeg. Ook Europees. Doen jullie er iets mee met de trainingen Ingame of? Want ik scoor er op die manier hoogstens 10. Volgend jaar de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Wat een parcours in Europa zeg! Een beetje geluk om de Engelse ploegen te vermijden maar wat een prestatie om bij het debuut van de club meteen in de CL finale te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Jammer van de finale, maar wat een parcours afgelegd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 3 uur geleden zei FMNOOB: Balen dat je z'n kutpot had in de finale, maar wat een Europese reeks zeg! Jullie kunnen al in een relatief korte tijd al de strijd aan met de Europese top. Erg knap! Als je zo ver komt, wil je eigenlijk ook winnen, maar het zat er eigenlijk geen moment in. Engelse ploegen zijn echt ruktegenstanders in Europa. 2 uur geleden zei Dansmeister: Heerlijk voer om in de trein te lezen. Mijn trigger zit dus echt in de omzettingen die je doet. Dan wil ik graag juist weten welke. Kun je volgend seizoen er print screentjes van maken? Haha Die aanvallende corners zijn echt een bizar wapen zeg. Ook Europees. Doen jullie er iets mee met de trainingen Ingame of? Want ik scoor er op die manier hoogstens 10. Volgend jaar de CL! Kan ik je wel vertellen, maar dat wordt een knoeperd van een post. Die corners hebben ons meermaals over het dode punt geholpen, ja. 2 uur geleden zei Marius: Wat een parcours in Europa zeg! Een beetje geluk om de Engelse ploegen te vermijden maar wat een prestatie om bij het debuut van de club meteen in de CL finale te staan. De Engelse ploegen voeren echt een schrikbewind in Europa. 2 uur geleden zei rich ruzzian: Jammer van de finale, maar wat een parcours afgelegd zeg. Nu moeten we kijken of de club nog verder kan groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Kan ik je wel vertellen, maar dat wordt een knoeperd van een post. Die corners hebben ons meermaals over het dode punt geholpen, ja. 1. Misschien komt de tactische Geek naar boven, maar één zo'n situatie per seizoen uitleggen waarom en hoe je iets doet, is voor de FM manager natuurlijk onwijs interessant. Want de veranderingen per match maken het verschil. 2. Ja. Maar trainen jullie meer op aanvallende impulsen? Komt het puur door de speler? Leg mij het meer uit haha. Ik kan hier zeker nog op winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 4 minuten geleden zei Dansmeister: 1. Misschien komt de tactische Geek naar boven, maar één zo'n situatie per seizoen uitleggen waarom en hoe je iets doet, is voor de FM manager natuurlijk onwijs interessant. Want de veranderingen per match maken het verschil. 2. Ja. Maar trainen jullie meer op aanvallende impulsen? Komt het puur door de speler? Leg mij het meer uit haha. Ik kan hier zeker nog op winnen. Hoti (libero) heeft 16 koppen en 18 sprongkracht. Blijkbaar voldoende om heel Albanië te slopen. Maar 't blijft natuurlijk wel een vrij matig niveau in de competitie. Geen idee of dat meespeelt, maar het is voor die jongen een speeltuin bij iedere corner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Helemaal bijgelezen, erg erg leuk! Graag een tag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten