delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Het blijft lekker gaan en je krijgt met Servië een geduchte tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Volgens mij is dit voor het eerst dat er twee teams van San Marino na de winter in Europa spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 september 2023 Auteur Share Geplaatst 28 september 2023 (bewerkt) Seizoen 31: Het vervolg Knock-out ronde Juvenes Dogana Juvenes Dogana heeft zowaar de groepsfase overleefd door 2e te worden in hun groep. Ze moesten spelen tegen Malmo en dat lijkt toch een tegenstander die prima te doen is. Dat werd ook kracht bij gezet want in Zweden wonnen ze met 1-2. In de thuiswedstrijd ging het echter volledig mis. In de 4e minuut al kreeg een speler van Juvenes Dogana een rode kaart. Ongelooflijk dat je je dit laat gebeuren op dit niveau. Bijna de hele wedstrijd moest Juvenes met een man minder spelen. Juvenes hield wel heel lang stand, pas in de 70e minuut werd het 0-1. Vanaf dat moment ging het gauw bergafwaarts en 9 minuten later was het 0-2. Daarmee was het klaar en is Juvenes Dogana helaas uitgeschakeld Folgore Wij moesten het in de knock-out ronde opnemen tegen Atalanta. Als je beide ploegen met elkaar vergelijkt zijn wij de betere ploeg. In eigen huis hadden we ook helemaal geen problemen met de Italiaanse ploeg. Na 24 minuten was het al 2-0. In de tweede helft laten we het gas los en daar ben ik niet heel blij mee maar we komen ook niet in de problemen. In de uitwedstrijd spelen we ook beter en komen we verdiend met 0-1 voor. Toch komen we enigszins in de problemen en dat mag natuurlijk niet gebeuren als je 3-0 voor staat. We vergeten de wedstrijd te killen en Atalanta komt terug tot 1-1. Nog steeds niks aan de hand maar het werd ook nog eens 2-1 in de 85e minuut. Dan wordt het toch nog een hachelijke slotfase maar gelukkig bleef het daar bij. Wel ben ik enorm geïrriteerd dat we deze wedstrijd nog verliezen, alle puntjes voor de coëfficiënten zijn belangrijk Schotland is uitgeschakeld dus daar hebben we geen last meer van. Die gaan we nu ook voorbij. Verder verloor Brondby van Shakhtar maar zijn de overige ploegen wel door Dit is wat we graag willen zien! In de tweede knock-out ronde werden ALLE andere clubs uitgeschakeld en dat is natuurlijk mega goed nieuws voor ons. Zelf zijn we wel door en spelen we in de kwartfinale tegen Lyon Coëfficiënten na knock-out rondes Valt er nog wat te halen dan voor San Marino? Het allerbelangrijkste is natuurlijk om de 10e plaats vast te houden. Met Servië ruim voor ons moeten we dus naar boven kijken om te kijken of dat nog kan. Als we naar boven kijken zien we dat we Schotland voorbij gaan. We moeten nog wel wat punten pakken overigens om Tsjechië voor te blijven. Virtueel staan ze nog voor ons dus we moeten in de kwartfinale tegen Lyon in ieder geval 1x winnen. Dan blijven we 10e. Heel stiekem kunnen we ook nog kijken naar Portugal maar laten we even eerst kijken hoe ver we komen in de Champions League Kwartfinale In de kwartfinale speelden we tegen Lyon en we lieten daar zien 1 van de beste ploegen van Europa te zijn. Lyon werd helemaal weg gecounterd. Na 34 minuten was het al 0-4. In de tweede helft nemen we wat gas terug maar Lyon kan vrijwel niks klaar spelen. We hebben ze helemaal dol gespeeld in de eerste helft en het bleef bij die 0-4. In eigen huis is het dan een fletse wedstrijd maar dat is eigenlijk volkomen logisch. Lyon wilde misschien wel maar kon niet. We winnen hem wel met 1-0 maar we hoefden er eigenlijk niet veel voor te doen Halve finale In de halve finale is Manchester United de tegenstander en dan denk je meteen terug aan het geweldige voetbal gevecht van vorig seizoen. Needles to say, we zijn aan elkaar gewaagd. In de uitwedstrijd was dat al zo maar United kreeg na 55 minuten een rode kaart. Ik besloot aanvallender te gaan spelen, ik wilde daar gebruik van maken. Dat is een verkeerde beslissing gebleken. We creëerden veel te weinig en in de slotfase krijgen we hem zelfs tegen en verliezen we met 1-0. Teleurstellend maar misschien hadden we gewoon onze vertrouwde counter voetbal moeten blijven spelen. In eigen huis hebben we dan wat goed te maken. Wij speelden goed maar United ook, het is niet voor niets de halve finale van de Champions League. Wel krijgen we wat we verdienen, een 1-0 voorsprong. Het kan beide kanten op gaan maar we hebben wel het thuisvoordeel. Daar hebben we gretig gebruik van gemaakt en we komen op een 2-0 voorsprong. We weten deze vast te houden en gaan door naar de finale Coëfficiëntenlijst Hoe dichtbij wil je zijn? Bijna zijn we Portugal voorbij gegaan maar we komen net te kort. Uiteindelijk gaat Servië ons voorbij en gaan wij Schotland weer voorbij. We blijven dus 10e en dat is het allerbelangrijkste. Daarmee heb ik de stand op de coëfficiënten alvast weg gegeven. Nu wacht alleen nog de Champions League finale. Voor het tweede seizoen op een rij spelen we de finale, kunnen we hem ook 2 keer op rij winnen? Finale Champions League In de Champions League finale gaan we spelen tegen Inter @Kyrill Dat mogen ze inderdaad maar het begint nu een beetje te komen @delichris Servië is ons voorbij gegaan, daar konden we helaas niks aan doen @ElMarcos Nee, dit is de tweede keer. Tre Fiori deed het 2 seizoenen geleden en haalde zelfs de 2e knock-out ronde omdat ze Trabzonspor uitschakelden in de 1e knock-out ronde @Satioz @Dondirk @MarcFM1 @SantiagoMunez @Djurovski @keano77 @Boyzone 28 september 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Jammer van Juven Dogena Jij erg goed, succes in de CL finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Weer in de CL finale. Ik zie je de finale wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Opnieuw uit de taglijst gevallen jammer genoeg. Keep me posted! Blijft leuk om je verhaal te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2023 Champions League finale Het is onze tweede finale op rij en de Champions League voor het tweede jaar op rij winnen zou wel erg mooi zijn. Inter is de tegenstander en dat is zeker een geduchte tegenstander. We weten allemaal dat Italianen goed kunnen verdedigen en als halve Italiaanse club kunnen wij dat ook. Het dan precies de wedstrijd die vooraf verwacht en misschien ook wel vreest. Geen hoogstaand voetbal, 2 teams die vooral goed verdedigden. Er waren dan ook niet veel kansen te noteren. Integendeel, kijk maar naar de xG van beide teams na 120 minuten. Er werd niet gescoord en strafschoppen moesten de beslissing brengen Strafschoppen Helaas viel het met de strafschoppen niet onze kant op. Onze spits miste de eerste en die is ook beslissend gebleken. Inter maakte geen fout en schoot alle strafschoppen raak. Helaas geen tweede Champions League voor ons @DemoN Sorry man, ik weet niet hoe dat elke keer komt. Ik heb je er nu maar even dubbel in gezet @delichris Had gekund maar we konden de Italaanse muur niet slechten @Kyrill Heel jammer, Juvenes had kunnen winnen. Gelukkig doen wij wel wat we moeten doen Europees maar helaas konden we de CL niet pakken @Satioz @Dondirk @MarcFM1 @SantiagoMunez @Djurovski @keano77 @Boyzone @DemoN @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Zonde en jammer zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Jammer dat je de finale niet kon winnen. Wel weer een mooi Europees seizoen gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Heel zuur om de finale op penalty's te verliezen, maar het feit dat je er al weer stond zegt veel over hoe goed het gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2023 Seizoen 32 Tre Penne Tre Penne heeft zich gekwalificeerd voor de voorronde van de Conference League. Dat is prima want Tre Penne is een behoorlijke club aan het worden. Dat lieten ze zien want we wonnen van Kalmar FF uit Zweden. Dan moeten ze tegen een club uit IJsland en ik verwachtte eigenlijk geen problemen. Tre Penne verloor na penalty's en was daardoor uitgeschakeld. Ik hoef denk ik niet te vertellen hoe teleurgesteld ik daar over was Juvenes Dogana Voor Juvenes Dogana was de voorronde niet spannend. Na het winnen van de bekerfinale - die we expres weg hebben gegeven - gaan ze naar de play-off ronde van de Europa League. Ze gaan dus sowieso Europees spelen. Het werd de Conference League en dat vind ik helemaal niet erg. Ze speelden in eigen huis knap 1-1 gelijk tegen Sporting CP uit Portugal maar bij Sporting hadden ze niks te vertellen Cailungo Ook voor Cailungo was de voorronde niet spannend. Cailungo werd verrassend 2e nadat ze in de nationale play-offs de finale haalden. Daar was ik op zijn zachts gezegd natuurlijk niet blij mee. Cailungo heeft niks te zoeken in Europa. Oké, misschien in de Conference League maar zeker niet in de voorronde van de Champions League. Ze verloren dan ook kansloos van Besiktas. Dat doen ze wel met de wetenschap dat ze naar de groepsfase van de Europa League gaan. Cailungo heeft daar echt niks te zoeken. Laten we hopen dat ze misschien iets van punten pakken in de groepsfase Tre Fiori De echte spanning lag er bij Tre Fiori. Het is echt Überbelangrijk dat ze de groepsfase halen. Tre Fiori is een grote club in San Marino. Ze speelden als eerst tegen AIK Topola uit Servië. Tre Fiori heeft trouwens het voordeel dat ze een geplaatst team zijn want ze staan 102e op de club coëfficiëntenlijst en dat is best hoog voor de Conference League voorronde begrippen. Ze wonnen makkelijk van Topola en AEK Athene was de laatste tegenstander. Als je beide ploegen naast elkaar legt zijn ze gelijkwaardig. Tre Fiori deed precies wat ik hoopte. Ze wonnen 2 keer van de Grieken en gaan naar de groepsfase. Zo hebben we weer 4 clubs in Europa Lotingen Cailungo We beginnen bij Cailungo dat als enige in de Europa League speelt. Ik kan bijna wel met zekerheid zeggen dat Cailungo in pot 4 heeft gezeten en daar hoort een zware loting bij. Ze zitten in de groep bij Olympiakos, Juventus en Fenerbahce. En om eerlijk te zijn, ik verwacht 0 punten aan het einde van de rit maar misschien kunnen ze verrassen Juvenes Dogana Dan gaan we naar Juvenes Dogana. Juvenes trof de nummer 7 van Spanje, namelijk Real Sociedad. Moeilijk en normaal gesproken verwacht je daar geen punten tegen. De andere 2 ploegen zijn Ceske Budejovice (Tsjechië) en UTA Arad (Roemenië). Daar kan Juvenes Dogana wel wat tegen doen. Hopelijk lukt het ze om 2e te worden, dat moet misschien kunnen lukken Tre Fiori Als laatste kijken we naar Tre Fiori waar ik eerlijk gezegd best hoge verwachtingen van heb. Al helemaal als je kijkt naar deze groep, die had toch een heel stuk zwaarder gekund. Ik verwacht de nodige punten en ik denk dat Tre Fiori zelfs door kan gaan. Hopelijk lukt ze dat Folgore Dan onze eigen loting in de Champions League. We zitten in de groep bij Manchester United en gaan waarschijnlijk het met hun uitvechten wie er groepswinnaar wordt. De andere 2 ploegen zijn FC Basel en Rode Ster Belgrado. Dat zijn toch zwakke tegenstanders voor Champions League begrippen. We moeten er dan ook voor zorgen dat we daar in ieder geval 2 keer van winnen Coëfficiëntenlijst na kwalificatierondes Dit is hoe het er voor staat na de voorrondes. Als San Marino zijnde hebben we maar liefst 4 ijzers in het vuur dus genoeg punten te pakken. Dat gaan we ook hard nodig hebben, kijk maar naar Tsjechië maar ook naar Oekraïne dat ons virtueel voorbij gaat. daarnaast kunnen wij Portugal en Servië misschien inhalen. Het is in ieder geval een mooi moment om 4 clubs in Europa te hebben. Het belooft een zeer interessant seizoen te worden. We kunnen namelijk 8e worden maar ook zomaar 2 plaatsen zakken naar de 12e plaats @Kyrill @delichris @ElMarcos Helaas jammer maar in het grote totale plaatje maakt de CL winnen niet zo veel uit eigenlijk. Wel zo ver mogelijk komen en veel punten pakken Europees natuurlijk Satioz @Dondirk @MarcFM1 @SantiagoMunez @Djurovski @keano77 @Boyzone @DemoN @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Mooie update en flink wat ploegen die succes lijken te hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Mooi dat er flink wat teams Europees blijven spelen. Hopelijk kunnen zij dan veel punten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2023 Seizoen 32: De groepsfase Folgore Ik begin als eerste met onze eigen groep. De eerste wedstrijd zette al de toon want dat was de thuiswedstrijd tegen Manchester United. We wonnen die wedstrijd met 3-0. Dat klinkt heel eenvoudig maar we maakten ze kansen gewoon goed af. We waren gelijkwaardig aan elkaar. Ik zei in de vorige update al dat we 2 keer moesten winnen van Rode Ster en Basel en dat deden we ook, we maakten geen fout. United deed dat overigens ook niet. We moesten er voor zorgen dat we niet met meer van 4-0 verloren op Old Trafford. Dat gebeurde niet, we wonnen zelfs met 1-2 en gaan met een perfecte score naar de knock-out fase Cailungo Hier ga ik niet al te lang over lullen. Waar ik voor vreesde gebeurde ook, 0 punten voor Cailungo Juvenes Dogana We gaan een stapje lager naar de Conference League en daar vallen wel de nodige punten te verdienen. Juvenes begon direct uit tegen Sociedad en die werd verloren. Dan heb je die maar achter de rug. De tweede wedstrijd is thuis tegen Ceske Budejovice en die MOET gewoon gewonnen worden. Dat deden ze niet, ze verloren zelfs met 2-3 en dat terwijl ze 20 minuten met een man meer hebben gespeeld, uiterst teleurstellend. Maar de teleurstelling hield daar niet op. Juvenes Dogana verloor ook in Roemenië. Gelukkig maken ze dat goed maar de uitwedstrijd tegen Ceske Budejovice wordt beslissend voor onze landgenoten. Ook die werd verloren en Juvenes Dogana is dan uitgeschakeld. Ze spelen nog wel gelijk tegen Sociedad maar dat was om des keizers baard. Juvenes pakt 4 punten in deze goep en dat vind ik toch wel een beetje teleurstellend Tre Fiori Dan gaan we naar Tre Fiori. Tre Fiori begon wel goed aan de groepsfase met een 1-3 uitoverwinning tegen Hibernian. Thuis verliezen ze dan van Maribor en dat is dan wel weer heel erg jammer. Maar het ergste is nog wel dat ze daarna 2 keer tegen Karabagh speelden en twee keer gelijk speelden. Dat mag echt niet, daar had van gewonnen moeten worden. Uit verliezen ze ook bij Maribor. Nog steeds is er niks aan de hand. Thuis winnen van Hibernian en Tre Fiori is alsnog door. Maar ze verloren eigen huis met 2-3. Ze stonden na 14 minuten 2-0 voor. Woest was ik, hoe kun je dat zo weg geven? Het meest teleurstellend is nog wel dat we alle 3 de landgenoten kwijt zijn geraakt. Tre Fiori, Juvenes Dogana en Cailungo.... Allemaal uitgeschakeld Zo zijn wij als enige over en we moeten het tegen de nodige clubs uitvechten. We hadden daar best hulp van de andere ploegen kunnen gebruiken. Wel loten we gunstig, namelijk tegen Porto. Echter wil Porto wel eens ver komen dus we mogen ze zeker niet onderschatten Coëfficiënten na groepsfase Wel hebben we al 7.000 punten bij elkaar gespeeld dus het is ook weer niet zo dat de andere clubs niks hebben gedaan maar het hadden er echt wel meer kunnen en misschien wel moeten zijn. We zitten in een moeilijke positie en we dreigen de 10e plaats kwijt te raken. Tsjechië heeft een sterk jaar en ook nog eens 3 ploegen in de knock-out fase. Het heeft er veel weg van dat Tsjechië ons voorbij zal gaan maar ook Oekraïne hijgt in onze nek. Naar boven kijkend zijn Portugal en Servië ook flink weggelopen. Ik hoef dan denk ik niet te zeggen dat het er niet goed uit ziet @delichris @ElMarcos Gelukkig beginnen de andere ploegen zich ook een beetje te roeren. Nu is de volgende stap dat ze overwinteren in Europa @Kyrill Bedankt Satioz @Dondirk @MarcFM1 @SantiagoMunez @Djurovski @keano77 @Boyzone @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Door in de CL. Wel jammer dat de andere ploegen een stuk minder waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Helaas moet je het dit seizoen helemaal alleen doen. Merk je ook iets aan de reputatie van de clubs of het land nu er meer Europees spelen? En aan de uitgaven van andere clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2023 Seizoen 32: Het vervolg Knock-out fase Een gunstige loting in de knock-out fase van de Champions League maar dan moet je het nog wel even doen. Dat hebben we wel geleerd tegen Porto. We speelden niet op ons best en gaven Porto deze wedstrijd een kans. Die kans leken ze ook in eerste instantie aan te grijpen want de Portugezen kwamen op 1-0 voorsprong. Dat mag niet gebeuren, we horen in de top van Europa en dat moeten we laten zien. Gelukkig komen we na 80 minuten wel op 1-1. Helaas spelen we gelijk maar we hebben wel een goede uitgangspositie voor de return. In eigen huis kwamen we na 25 minuten op een 1-0 voorsprong en dat doet vermoeden dat we makkelijk overeind bleven maar niets was minder waar. Porto creëerde ook de nodige kansen en wij waren gewoon niet zo goed als we moeten zijn. Het bleef wel bij die 1-0 en we gaan door maar heel erg tevreden over beide wedstrijden ben ik niet Wel doen we wat we moeten doen en we zagen daarna ook nog eens 2 van de 3 concurrenten uitgeschakeld worden. Happy days Servië en Tsjechië gaan het ons niet cadeau doen dit jaar. Zowel Slavia Praag als Partizan hebben zich ook gekwalificeerd voor de kwartfinale Coëfficiënten Valt er nog wat te halen dan? Nee, er valt niet echt wat te halen. Sterker nog... We moeten naar onder kijken. Partizan heeft goed gepresteerd voor Servië en daardoor lijkt Servië dan ook weg te lopen van ons. Naar onder kijkend moeten we vrezen voor Tsjechië. Sterker nog, met Slavia Praag nog in Europa is het haast wel een zekerheidje dat ze ons voorbij gaan. Het lijkt er op dat we de 10e plaats na 3 jaar op rij deze keer niet vast gaan houden Kwartfinale In de kwartfinale komen wij het Engelse Manchester United tegen. Engelse clubs zijn altijd moeilijk en het moet sowieso beter dan tegen Porto. We begonnen niet goed aan de wedstrijd en na een kwartier keken we tegen een 1-0 achterstand aan. Dan belooft het een moeilijke avond te worden. We groeiden steeds meer in de wedstrijd en we komen vrij vlot op 1-1. In de tweede helft zijn we aan elkaar gewaagd zoals altijd. Hoe lekker is het dan als je in zo'n wedstrijd via een standaardsituatie op voorsprong komt? We hebben een zeer sterke verdediging die ook vaak aanvallend raak kan koppen en Radojkovic (home-grown speler) deed dat. Na 74 minuten maakte onze spits er zelfs 1-3 van. Een geweldige uitgangspositie. Maar Engels clubs schud je niet zomaar af. In eigen huis kwamen we 0-1 achter tegen United en de wedstrijd wordt dan spannender dan je vooraf eigenlijk had gewild. Het werd ook uiterst spannend hoewel we helemaal niet slecht speelden. We konden de kansen maar niet af maken en de 0-2 ligt dan op de loer. Zo ver kwam het gelukkig niet maar het was wel pas in de 89e minuut dat we 1-1 maakten. Het was dus echt wel tot het einde spannend Als we ook maar enige hoop hadden Servië voorbij te gaan dan is dat nu wel in duigen gevallen. Partizan schakelt Sporting CP uit en zit in de halve finale van de Europa League. Daarmee zijn we definitief nu al een plaats gezakt. Partizan zou in de halve finale wel verliezen van Real Madrid Halve finale Chelsea, daar hebben we al een tijdje niet meer tegen gespeeld. 6 seizoenen geleden was dat voor het laatst en we vermorzelden ze toen met 5-0 over 2 wedstrijden. Daarvoor was het wel Chelsea dat ons steeds uitschakelde. We hebben er dus geen goede track record tegen. Ook nu begonnen we niet goed en net zoals tegen Manchester United komen we vroeg op achterstand. Zo maken we het onszelf niet makkelijk. Chelsea was goed maar we bleven overeind en vlak voor rust maken we de stand gelijk. Ik kan veel zeggen van mijn team maar ze weten wel hoe ze een achterstand moeten ombuigen. Nou ja, ombuigen. Het bleef bij 1-1 maar dat is een prima resultaat. Klaar om het thuis af te maken. Ook in San Marino waren we aan elkaar gewaagd. De grote vraag was wie als eerste op voorsprong kwam. Gelukkig kwamen wij op voorsprong en dat deden we in de 75e minuut. De finale lonkte. Na een rake corner in de 91e minuut was de finale definitief. We spelen voor de tweede keer op rij de finale en net zoals vorig jaar is nu ook Inter de tegenstander Coëfficiënten Hier is de bevestiging. Als Folgore zijnde hebben we er alles aan gedaan en de Champions league finale gehaald maar het is niet voldoende gebleken. Servië hebben we niet kunnen pakken en Tsjechië gaat ons voorbij. Helaas hebben we niet kunnen voorkomen dat we een plaats zakken naar de 11e plaats Loting Champions League De Champions League finale is het zelfde affiche als vorig seizoen. Weer gaan we tegen Inter spelen in de finale. Kunnen we ditmaal wel winnen? @ElMarcos Reputaties gaan wel omhoog maar langzaam, ze komen er wel echter. De eerste andere San Marinese club met 3,5 ster reputatie laat niet lang meer op zich wachten. Qua transfers doen ze nog steeds veel te weinig helaas @Kyrill Bij ons wel, had wel iets meer verwacht van de andere San Marinese teams @delichris Ja helaas wel, ik ga ze toch nodig hebben Satioz @Dondirk @MarcFM1 @SantiagoMunez @Djurovski @keano77 @Boyzone @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Knap om weer de CL finale te halen en dat is toch voor de derde keer achter elkaar en niet twee keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Wederom een zeer goede reeks in de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2023 Champions League finale Voor het derde seizoen achter elkaar zitten we in de Champions League finale. Vorig jaar speelden we ook tegen Inter en na strafschoppen gingen we onderuit. Inter is een geduchte tegenstander en we zijn volledig gelijkwaardig aan elkaar. Zo ook deze wedstrijd. Deze wedstrijd was wel anders dan die van vorig jaar. Vorig jaar was gruwelijk saai met weinig kansen. In deze wedstrijd werd er door beide ploegen meer kansen gecreëerd. Op voorsprong komen in de eerste helft helpt dan ook wel mee natuurlijk voor zo'n wedstrijd. In de 27e minuut kregen we een penalty en De Luca schoot deze raak. Inter gaf niet zomaar op en bleef in de wedstrijd. Na 70 minuten gaven wij een penalty weg. De Vogel faalde niet voor de Italianen en scoorde. We waren volledig in evenwicht en het is dan ook niet gek dat het bij 1-1 bleek. Ook na 120 minuten. Net zoals vorig seizoen moesten we dus weer strafschoppen nemen voor de beslissing Strafschoppen Zenuwslopend, dat is de enige manier waarop je deze strafschoppenreeks kunt beschrijven. 20 penalty's moesten er maar liefst aan te pas komen voordat er een winnaar kwam. Alle strafschoppen gingen raak tot de laatste van Inter. Inter miste en wij scoorden wel. Zo winnen wij voor de tweede keer de Champions League @Kyrill Wij gaan lekker ja @ElMarcos Yes, en beloond met de eindzege @delichris Dit is het tweede jaar op rij dat we tegen Inter spelen en het derde jaar op rij in de finale. Atletico Madrid was de tegenstander 2 seizoenen geleden Satioz @Dondirk @MarcFM1 @SantiagoMunez @Djurovski @keano77 @Boyzone @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Gefeliciteerd met je tweede CL prijs. Altijd lekker om zo'n prijs te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Gefeliciteerd met de CL winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten