Kyrill Gepost January 15 Share Gepost January 15 Bijna alle teams erg goed gedaan, mooizo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 16 Share Gepost January 16 Toch een heel goed jaar voor San Marino. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 16 Author Share Gepost January 16 (edited) Seizoen 53: De voorrondes Tre Penne Tre Penne begon nog wel sterk aan de voorronde van de Champions League. In eigen huis wordt er met 1-0 gewonnen van Bodo/Glimt. Helaas ging het in de uitwedstrijd behoorlijk mis. Weliswaar na verlengingen maar met 4-1 wordt er toch wel ruim verloren helaas. Europa League dus voor Tre Penne Faetano Faetano werd verrassend derde en gaat naar de Europa League. Ze spelen geen voorronde en gaan meteen naar de groepsfase. Dit vond ik verrassend maar Faetano was stiekem al een heel stuk verder dan ik dacht Juvenes Dogana Veel belangrijker is de voorronde van de Conference League. Te beginnen met Juvenes Dogana dat zich vanuit de tweede kwalificatieronde zich moest zien te plaatsen voor de groepsfase. Dat ging al bijna meteen mis. In eigen huis wordt er verloren van Kalmar, een tegenstander waarvan ze moeten winnen. In Zweden gebeurt dat gelukkig wel. Juvenes Dogana wint daar met 0-2 en gaat door. Gelukkig ging het tegen Ujpest al iets makkelijker. Ze wonnen in eigen huis en in Hongarije bleef het bij 0-0. Dan moeten ze tegen Montpellier, een zware loting. Ik had er niet veel vertrouwen in maar Juvenes speelde wel gelijk daar in Frankrijk. Helaas stelde Montpellier orde op zaken in San Marino en won het daar met 0-2. Hiermee gaat Juvenes Dogana helaas niet naar de Conference League Cailungo Alle druk nu dus op Cailungo en gelukkig stelden ze niet teleur. Dat kun je gerust zeggen als ze alle 4 wedstrijden winnen. Zowel Ferencvaros als Cluj bleken geen probleem te zijn. Daarmee gaat Cailungo naar de groepsfase. Zo hebben we dit jaar ook weer 4 van de 5 clubs actief in Europa Lotingen Folgore De voorgaande seizoenen hebben we elke keer heel gunstig geloot. Maar in het leven kun je niet altijd 6 gooien. Dit jaar kennen we een loeizware loting. Een poule des doods misschien? Ik denk dat je dat gerust kunt zeggen. Wij in pot 2 en PSV en Benfica uit pot 3 en 4, dat kon een stuk makkelijker. Groepswinnaar worden is dus niet als vanzelfsprekend dit jaar. Ik denk dat Inter zelfs een stuk verder is dan ons. Het kan wel eens een spannende groepsfase worden Tre Penne Tre Penne speelt in de Europa League en kent ook een pittige loting. Via een team rapport kan ik alle teams naast elkaar leggen en alle 4 clubs liggen dicht bij elkaar. Moeilijk te zeggen dus hoe deze groep gaat lopen. Tre Penne kan zomaar laatste worden maar ook zich plaatsen voor de volgende ronde. Laten we er blanco in gaan en we zien wel hoe het gaat lopen Faetano Faetano kent ook een zware groep maar zij hebben nog niet zo veel ervaring in Europa. Dat ze dan in een moeilijke groep komen is dan niet gek. Het is moeilijk te voorspellen hoe het gaat eindigen. Misschien dat ze derde kunnen worden maar ik weet niet of dat dan ten koste moet gaan van Trabzonspor of Rode Ster. Het zal wel moeilijk worden voor Faetano om hier wat uit te halen Cailungo Cailungo heeft wel al iets meer ervaring in Europa. Als je dit ziet moeten ze in ieder geval winnen van Vllaznia uit Albanië. Dan zal het gaan tussen Sturm Graz en Cailungo om wie tweede gaat worden gok ik zo. Hopelijk lukt het ze. Derde worden hebben ze niets aan, ze moeten tweede worden @delichris @Kyrill Het was een prachtig seizoen @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @ElMarcos Edited January 16 by Thomassje123 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 16 Share Gepost January 16 Iets mindere periode voor de meeste teams Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 16 Share Gepost January 16 San Marino is lekker bezig momenteel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 17 Share Gepost January 17 San Marino kan Nederland nu al [ijn doen in de groepsronde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 17 Share Gepost January 17 Ik volgde je al beetje in de updates in United, maar tag me hier gerust. Waanzinnige uitdaging, heel knap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 17 Author Share Gepost January 17 Seizoen 53: De groepsfase Folgore Zei ik groep des doods? Daar was eigenlijk geen sprake van. PSV en Benfica waren niet zo goed als ik dacht. Of zijn wij en Inter gewoon zo sterk? Ik denk dat laatste. We kenden beiden geen problemen met Benfica en PSV, kijk maar naar de doelsaldo's. Dus het ging tussen ons zelf. In eigen huis wonnen we met 1-0 maar in Italië gingen we met 3-0 hard onderuit. Ik heb het al eerder gezegd, Inter is gewoon verder dan ons. Op onderling resultaat worden we dus geen groepswinnaar. Dat is zeldzaam, dat gebeurt echt niet vaak Tre Penne Voor Tre Penne verwachtte ik een moeilijke groep maar wauw. Tre Penne heeft het uitstekend gedaan en is met 14 punten groepswinnaar geworden. Dit had ik echt niet verwacht. Er werd gelijk gespeeld uit bij Rangers en bij Vitesse en de rest werd allemaal gewonnen. Tre Penne pakt zo veel punten voor ons en overwintert ook in de Europa League Faetano Ik had dit niet verwacht in deze groep. Ik dacht dat Salzburg eenvoudig door de groep zou wandelen en dat de andere 3 clubs gingen vechten om de tweede en derde plaats. Maar dat liep dus heel anders. De thuiswedstrijd tegen Salzburg is cruciaal gebleken. Faetano won die met 2-0. In Oostenrijk bleef het gelijk. Faetano speelde thuis tegen Trabzonspor ook nog gelijk en dat maakt het verschil met Salzburg. Faetano wordt 3e en Salzburg verrassend 4e. Faetano overwintert dus verder in de Conference League Cailungo Dan als laatste kijken we naar Cailingo dat tweede moet worden om door te gaan. Het begon al teleurstellend met een gelijkspel tegen Vllaznia. In dit stadium mag dat echt niet gebeuren. Het ging zoals voorspeld tussen Cailungo en Sturm Graz. Helaas liep het niet goed af voor Cailungo. En dat terwijl Cailungo met 2-4 won in de Kuip. Helaas was dat niet genoeg want onderling tegen Sturm Graz was het gewoon niet goed genoeg. De laatste wedstrijd was ook allesbeslissend. Sturm Graz - Cailungo. Een gelijkspel was al genoeg voor Cailungo maar helaas verloren ze Coëfficiënten na groepsfase We lijken deze update slecht te eindigen maar ik wil hem juist goed eindigen. We hebben 10,400 punten bij elkaar gespeeld na de groepsfase en dat is prima. Dat moet met 5 clubs in Europa ook de norm zijn wil je vooruit kijken. We beginnen Nederland in het vizier te krijgen en we zitten ook nog eens vlak achter Portugal. Misschien kunnen we nu al stijgen en dan moet het mooiste nog komen als onze 2 slechte jaren weg vallen. De toekomst ziet er rooskleurig uit Lotingen *Tre Penne heeft een bye We zijn dit jaar geen groepswinnaar geworden en dat wordt meteen keihard afgestraft. We moeten namelijk spelen tegen Manchester United, de huidige nummer 1 op de club coëfficiëntenlijst. Het is niet ondenkbaar dat we die verliezen. Wat ook niet ondenkbaar is, is dat Faetano gaat verliezen van Sevilla. Het seizoen kan dus ook ineens plots in mineur eindigen We zitten heel vlak achter Portugal maar Portugal heeft nog wel 5 clubs actief in Europa. Hun voorbij gaan lijkt dus een lastig verhaal te worden. Waar we wel naar kunnen kijken is Duitsland. Ik heb het al vaker gezegd maar Duitsland is echt niet zo goed in deze save. Ze hebben nog maar 1 ploeg over en dat is FC Bayern in de Champions League. Ik hoop dat Ajax ze uitschakelt, dan is Duitsland in ieder geval weg. Vitesse moet spelen tegen Manchester City dus die gaan er waarschijnlijk ook uit. Het is wederom een interessant seizoen die alle kanten op kan gaan @Lenstra Welkom, zal je een tag geven. Gelukkig lopen deze novelle en de updates in het building a nation topic ook bijna gelijk dus bijna geen spoilers meer @delichris Denk dat Nederland nu nog net iets te ver is voor ons @Djurovski We gaan heel lekker inderdaad @Kyrill Jammer dat Juvenes Dogana het niet redde maar de andere clubs hebben dat wel behoorlijk goed gemaakt 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 17 Share Gepost January 17 Gaat lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 18 Share Gepost January 18 Die lotingen zijn niet best. Hopelijk kunnen de teams mij verrassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 19 Author Share Gepost January 19 Seizoen 53: Knock-out fase Folgore 2e worden in de groep werd keihard afgestraft. We moeten spelen tegen United, de nummer 1 op de club coëfficiëntenlijst. Ik wil er nu echt niet zo vroeg al uit, we zijn net zo lekker bezig als land zijnde. In eigen huis moeten we direct de toon zetten. We winnen de thuiswedstrijd maar wel nipt. Echter was de overwinning wel verdiend. Je kunt je wel afvragen of 1-0 wel genoeg is. In Engeland waren we gelijkwaardig aan elkaar. De wedstrijd kon alle kanten op. Beide teams creëren kansen maar United is de club die op voorsprong komt. 1-1 over 2 wedstrijden was terecht geweest maar zo eindigde het niet. United maakte in de 82e minuut 2-0 en we leken uitgeschakeld. Maar we kwamen terug in de 87e minuut en we sleepten er een verlenging uit. In die verlenging hadden wij de langste adem. We waren veel beter en namen de wedstrijd in handen. We kwamen op 2-2 en de tegenstander was geknakt. Via een penalty maken we het definitief af. En tot slot zetten we in de 120e minuut United nog even een hak door met maar liefst 2-4 te winnen Faetano Faetano heeft het niet getroffen in de Conference League, ze moeten spelen tegen Sevilla. Dat was te merken want er werd 2 keer verloren. Als eerste al met 1-3 in eigen huis en daarmee was het meteen al een gedane zaak. Ook in Spanje kon Faetano niet stunten Tre Penne Tre Penne kreeg in de 1e knock-outfase nog een bye en daarna moesten ze spelen tegen Arsenal. In de Europa League kun je nou eenmaal dit soort ploegen tegen komen. Tre Penne verrast iedereen door met 0-1 te winnen in Engeland. Gaan ze dan het grote Arsenal uitschakelen? Tre Penne verdiende de overwinning absoluut niet en Arsenal verslikte zich geen tweede keer in Tre Penne. In San Marino was Arsenal ook veel beter en ze maakten geen fout. Ze maakten gehakt van onze landgenoten en het werd maar liefst 0-3 Ajax won van Bayern, Duitsland is OUT!! Wij zijn door en misschien kunnen we Duitsland zelfs voorbij dit seizoen. Vitesse verloor zoals verwacht ruim van Manchester City. Portugal gaat weg lopen van ons. 3 van de 5 clubs door En Portugal dendert door, 2 clubs gaan naar de kwartfinale. Wij zijn iedereen kwijt en wij zijn als enige over. We moeten proberen om zo ver mogelijk te komen en de San Marinese eer hoog te houden Coëfficiënten Zo is niet ineens Portugal maar Duitsland het land waar we naar moeten kijken. Duitsland is volledig uitgeschakeld en het verschil is klein. Sterker nog, 2 keer winnen in de kwartfinale en we zijn de Duitsers al voorbij. In de kwartfinale gaan wij spelen tegen Ajax! Dat is een hele mooie loting want we kunnen onze directe concurrent een enorme tik uitdelen. Feyenoord moet spelen tegen Sevilla dus het is best aannemelijk dat die ook uitgeschakeld gaan worden. Portugal is inmiddels te ver weg @delichris Waren wel echt pech lotingen, gelukkig wonnen wij van United @Kyrill Wij wel, de rest iets minder @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @ElMarcos @Djurovski @Lenstra *Oh ik zie dat ik jullie tag ben vergeten in de vorige update, excuus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 19 Share Gepost January 19 Knap van Tre Penne, begrijpelijk ze eruit gaan tegen Arsenal natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 19 Share Gepost January 19 Zelf knap gedaan ook de overige ploegen maar deze loting was te zwaar voor ze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 20 Author Share Gepost January 20 Seizoen 53: Het vervolg Kwartfinale Door in deze ronde te winnen kunnen we een flinke dreun uitdelen aan Nederland. En van Ajax mag je gerust verwachten dat we 2 keer winnen. Maar het is wel de kwartfinale van de Champions League dus je mag je tegenstanders daar nooit onderschatten. Maar ik had wel gelijk, niet dat we meteen met monsterscore wonnen maar dat hoeft ook helemaal niet. Thuis komen we zowaar 0-1 achter en dat laat zien dat je je tegenstander nooit moet onderschatten. We speelden niet al te best maar we kwamen wel steeds beter in de wedstrijd. Bij de 1-1 had je dan ook het gevoel dat we de wedstrijd gingen omdraaien. Dat gebeurde ook maar het leek slechts met 2-1 te eindigen. In de 90e minuut maakten we 3-1 en dat maakt een wereld van verschil. Maar in de Johan Cruijff Arena kwamen we eigenlijk niet in de problemen. Na 5 minuten stonden we ook al 0-1 voor en van een wederopstanding van Ajax was geen sprake. We deden er daarna ook niets meer aan eigenlijk. Ajax probeerde het wel maar creëerde niet genoeg. We hielden de 0 en wonnen 2 keer Leuk voor de Feyenoord supporters hier want ze wonnen van Sevilla. Voor ons iets minder leuk want zo pakt Nederland ook de nodige punten voor de coëfficiëntenlijst. Portugal is gelukkig wel volledig uitgeschakeld Coëfficiënten na kwartfinale We zijn nu Duitsland voorbij! Daarmee gaan wij dus naar de 7e plaats. Halve finale Op naar de halve finale waar Barcelona de tegenstander was. Barcelona is wel een serieuze tegenstander trouwens. In Camp Nou was het een spannende wedstrijd waarin beide teams gelijkwaardig aan elkaar waren. Uiteindelijk valt er in Spanje 1 goal en die maakten wij. We wonnen met 0-1 en hebben een mooie uitgangspositie. Thuis kwamen we na 4 minuten al 1-0 voor uit een penalty en daarmee hebben we precies wat we willen. We kunnen achterover leunen en doen waar we goed in zijn, verdedigen. Barcelona creëerde ook amper kansen. Een kwartier voor tijd maakten we 2-0 en daarmee was de wedstrijd beslist, op naar de finale Gelukkig voor ons ging Feyenoord wel onderuit tegen Rangers Finale De Champions Leauge krijgt de finale die het verdiend. De 2 beste clubs van Europa tegenover elkaar, Folgore tegen Inter. Wij hebben alles gewonnen Europees behalve van Inter. Inter heeft ook alles gewonnen dit seizoen, behalve tegen ons. We zijn dus aan elkaar gewaagd en dit kun je met recht een 50/50 wedstrijd noemen. Wie gaat er met de cup met de grote oren vandoor? Coëfficiënten Op de valreep zijn we Portugal ook nog voorbij gegaan. Het verschil was miniem, nog geen 0,200 punten. Daarmee gaan we naar de 6e plaats en daarmee moeten de 2 beste jaren nog komen, kijk maar naar wat er weg gaat @Kyrill Ja, helaas nog te sterk. Maar pas op voor de grote broer hoor. Die kan Arsenal namelijk wel makkelijk aan @Djurovski Helaas te zwaar inderdaad. Wij hebben alles gedaan wat we konden. Vanaf de knock-out fase hebben we namelijk alles gewonnen @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @ElMarcos @Lenstra @delichris 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 20 Share Gepost January 20 Gaat erg goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 21 Share Gepost January 21 Op recht de sterkste finale ben benieuwd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 21 Share Gepost January 21 Zo zeg het gaat weer lekker. Nu zien te winnen van Inter om je zesde CL te winnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 22 Author Share Gepost January 22 Champions League finale Het hele toernooi keken we met een schuin oog naar Inter, hopend dat ze uitgeschakeld werden. Maar ook Inter kende geen problemen op de weg naar de finale. Net zoals ons won Inter ook alles net zoals wij. De enige club waar wij van verloren was Inter en de enige club waar Inter van verloor was van ons. Het is dus een terechte finale tussen de 2 sterkste clubs op het moment. We zijn ook verschrikkelijk aan elkaar gewaagd en een 5-0 zoals 2 jaar geleden zit er zeker niet in. We deden niets voor elkaar onder en wij waren iets beter. Maar zo'n wedstrijd wordt beslist op details. Santamaria is 1 van de beste spitsen die er zijn en hij scoorde dan ook de 0-1, een kans die hij volledig voor zichzelf creëerde. Hij was ook verantwoordelijk voor de 0-2. Dat verdienden we niet maar dan moeten we zelf natuurlijk ook scoren. Dat deden we wel in de 80e minuut maar dat was te laat. Een slotoffensief had geen zin meer en daarmee verloren we deze finale @delichris Dit was de 8e geweest als we hem hadden gewonnen, helaas blijven we steken op 7 gewonnen CL's @Djurovski Dat was het zeker, valt helaas niet mijn kant op @Kyrill Ja, helaas hebben we het niet af kunnen maken door de CL te winnen @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @ElMarcos @Lenstra 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 22 Share Gepost January 22 Wat kut zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 23 Share Gepost January 23 Wat zond zeg, maar de twee sterkste teams stonden wel mooi in de finale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 24 Author Share Gepost January 24 Seizoen 54: De voorrondes Folgore Ja, je ziet het goed! Wij moeten spelen in de voorrondes van de Champions League. Dit komt namelijk doordat wij geen kampioen zijn geworden afgelopen seizoen door het geweldige play-offs systeem aan het einde van het seizoen. In de finale verloren we van Juvenes Dogana dat ons na penalty's te slim af was. Dat hadden we helemaal aan onszelf te danken overigens, in de reguliere speeltijd misten wij al 2 penalty's. Dus voorrondes it is. Heerenveen was de eerste tegenstander. Arme Heerenveen, ze hadden echt helemaal niks te vertellen en we wonnen dan ook met keiharde cijfers. 15-0 over 2 wedstrijden, dat is wel heel pijnlijk. Tegen Benfica ging het al een heel stuk moeizamer. In Portugal scoorden we pas in de 90+4e minuut. In eigen huis geen problemen en we kwalificeren ons zoals verwacht voor de groepsfase Juvenes Dogana Juvenes Dogana is dus kampioen geworden en stroomt direct in de groepsfase van de Champions League in San Giovanni San Giovanni heeft zich geplaatst voor de groepsfase van de Europa League. Ook San Giovanni hoefde geen voorrondes te spelen Tre Fiori Tre Fiori was enkele seizoenen geleden nog een topclub maar het verval is groot. Het maakt mij zelfs boos, zo veel potentieel en er is niks mee gedaan. Meerdere managers hebben er een potje van gemaakt en Tre Fiori is niet meer de club die het was. Dat ze in de 2e kwalificatieronde al worden uitgeschakeld is dan ook tekenend. Toegegeven, de tegenstander kon echt beter maar het is en blijft gewoon slecht. Tre Fiori zijn we dus al direct kwijt Tre Penne Dus is het van uitermate groot belang dat Tre Penne zich wel plaatst voor de Conference League. Gelukkig lukt ze dat ook. Niet zo makkelijk als gehoopt maar ze hebben het gered en dat is het belangrijkste. 4 clubs dus in Europa dit jaar Lotingen Folgore We hebben een interessante groep geloot. Geen topploegen maar wel 3 potentiële bananenschillen want dat kun je alle 3 clubs wel noemen. Toch mag je van ons verwachten dat we groepswinnaar worden en daar gaan we dan ook voor Juvenes Dogana Bij andere San Marinese clubs in de Champions League moeten ze een beetje geluk hebben met de loting willen ze punten pakken. Juvenes heeft het niet getroffen met Dortmund en Barcelona maar je mag ook niet anders verwachten op dit niveau. Juvenes zal het dan moeten uitvechten met PSV om die derde plaats maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Juvenes Dogana 3e gaat worden in deze groep San Giovanni 1 niveautje lager gaan we kijken naar de loting van San Giovanni en daar valt 1 club op. Victor San Marino zit in de Europa League. De club met San Marinese roots in de Pyramide van Italië. Anno 2075 zit Victor in de Serie A en als verrassing hebben ze Europees voetbal gehaald. Dat is wel een leuk affiche en weinig reistijd voor San Giovanni. De andere 2 ploegen zijn Rode Ster en Osijek. San Giovanni moet minimaal 3e worden om te overwinteren in Europa. Dat moet in deze groep toch wel lukken lijkt mij? Tre Penne In de Conference League moeten de meeste punten gepakt worden. Helaas waren we Tre Fiori al kwijt. Dat maakt dat er aardig wat druk staat op Tre Penne staat. De groep is niet gemakkelijk, er zit niet echt een kleine club tussen. Het is een groep die alle kanten op kan gaan. Hopelijk kan Tre Penne minimaal 2e worden en overwinteren @delichris @Kyrill Kon beide kanten op gaan, helaas niet de onze @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @ElMarcos @Lenstra @Djurovski 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 24 Share Gepost January 24 Jammer dat het er maar vier zijn en sommigen hebben een pittige loting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 24 Share Gepost January 24 Gaat lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 25 Author Share Gepost January 25 Seizoen 54: De groepsfase Folgore Zo dat valt tegen zeg. Om maar met de deur in huis te vallen, we zijn uitgeschakeld in de Champions League! Dat zag ik niet aan komen maar we speelden echt een hele slechte groepsfase, echt heel slecht. We wonnen 2 keer en dat deden we tegen Bilbao, de club die groepswinnaar werd. We hebben het echt laten liggen tegen FC Porto en Lyon. De laatste wedstrijd ging nog ergens om, we speelden thuis tegen FC Porto. Winst = door, heel eenvoudig. Maar we verloren met 0-1 van Porto en daardoor ging Porto op onderling resultaat over ons heen. En dan hadden we nog geluk dat Bilbao won van Lyon, anders waren we zelfs laatste geworden!! We kwamen goed weg en gaan in ieder geval verder in de Europa League en daar kunnen we natuurlijk ook veel punten pakken Juvenes Dogana Als Juvenes Dogana wat wil zou het moeten gaan tussen hun en PSV en dat was ook exact wat er gebeurde. Het begon meteen goed, 1-0 winst thuis tegen PSV. Helaas speelde PSV wel gelijk tegen Barcelona en daardoor moest er minimaal gelijk gespeeld worden in Eindhoven. Dat was de laatste wedstrijd in deze groep. Juvenes Dogana verloor helaas met 1-0 en is daardoor uitgeschakeld. Vervelend maar ook geen schande in deze groep San Giovanni San Giovanni moest minimaal 3e worden in deze groep en dat is ze gelukt. Osijek was te zwak gebleken in deze groep. San Giovanni speelde wel gelijk tegen Osijek in Kroatië. Helaas konden ze geen tweede worden, Victor San Marino en Rode ster zijn te sterk gebleken. Gelukkig is er het vangnet dat de Conference League heet, San Giovanni gaat verder daar Tre Penne Tot slot kijken we naar Tre Penne. Het was een groep die alle kanten op kon maar Tre Penne stelde teleur. Uit bij Lech werd er al verloren en dat zette de toon. Tre Penne was gewoon niet goed genoeg. Ze worden derde en dat is in de Conference League niet genoeg. Tre Penne is uitgeschakeld Coëfficiënten Oef wat een slechte groepsfase! Wij zijn daar zelf natuurlijk ook debet aan. 6,600 punten hebben we maar bij elkaar gespeeld en 2 van de 4 clubs zijn we al kwijt. Dat is erg zonde, juist nu we grote stappen kunnen maken. We hebben namelijk de kans om die 4e plek terug te pakken. Dat kan nog steeds maar is wel lastiger geworden. Wij en San Giovanni hebben een goede knock-out fase nodig Dan kijken we nog even naar de andere landen. Wij hebben een behoorlijk handicap met maar 2 ploegen over. Nederland en Portugal bijvoorbeeld hebben er nog 4. Daarnaast staat Portugal ook nog eens virtueel 4e. 4e worden lijkt dus erg lastig te worden dus misschien moeten we ons focussen op de 5e plaats? Dan moeten we Nederland voorbij. Het gat met hun is groot dus dat lijkt wel te lukken, al helemaal als wij zelf ver komen. We gaan dus sowieso voor plek 5 en heel misschien nog plek 4. Dan moeten we hopen op snelle uitschakeling van de Portugese ploegen @Kyrill Niet echt @delichris Waren heel pittig, helaas weinig punten dit jaar @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @ElMarcos @Lenstra @Djurovski 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 25 Share Gepost January 25 Gaat erg slecht helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts