Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Almere City

Fantasy

Aanbevolen berichten

De eerste drie aanwinsten zijn al binnen: drie spelers van De Graafschap U21. Lukassen, Lever en Kok. Waarschijnlijk allemaal naar Jong Almere. Ik denk dat we Lukassen nog gaan zien invallen in de Eredivisie. Jammer dat ze hem hebben laten gaan, maar helaas verwaarloosd door de voorgaande trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Sherel Floranus stapt woensdag voor het eerst het trainingsveld op bij zijn nieuwe club Almere City FC. De 24-jarige rechtsback heeft zijn overstap naar de nieuwkomer in de Eredivisie afgerond.

Nice (d) Heb 'm niet zo gevolgd na zijn overstap naar Turkije, maar vond het bij Heerenveen altijd een behoorlijke back.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Die gast heeft sowieso een hele rare transfergeschiedenis..

KRC Genk
→  Lierse SK
 N.E.C.
 Club Brugge
 FC Nantes
→  Standard Luik
 Almere City FC

Valt toch wel mee? Niet aan de bak gekomen bij Genk en daarom verkocht aan NEC. Daar het goed gedaan en weer een stapje naar Brugge gemaakt. Daar weer gepresteerd en met een recordtransfer voor Nantes in een hogere competitie. Daar het niet waar kunnen maken en na een matige utileenbeurt bij Luik en enkele jaren heel weinig speeltijd transfervrij richting Almere gegaan dat de ambitie al een paar jaar had om richting de Eredivisie te gaan en ook wel zo presteerde.

Deze stap richting het tweede niveau van België begrijp ik iets minder, maar wellicht meer geld en dichterbij familie etc.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

KRC Genk
→  Lierse SK
 N.E.C.
 Club Brugge
 FC Nantes
→  Standard Luik
 Almere City FC

Valt toch wel mee? Niet aan de bak gekomen bij Genk en daarom verkocht aan NEC. Daar het goed gedaan en weer een stapje naar Brugge gemaakt. Daar weer gepresteerd en met een recordtransfer voor Nantes in een hogere competitie. Daar het niet waar kunnen maken en na een matige utileenbeurt bij Luik en enkele jaren heel weinig speeltijd transfervrij richting Almere gegaan dat de ambitie al een paar jaar had om richting de Eredivisie te gaan en ook wel zo presteerde.

Deze stap richting het tweede niveau van België begrijp ik iets minder, maar wellicht meer geld en dichterbij familie etc.?

Ik bedoelde meer dat hij meer uit zijn carrière had kunnen halen dan een Nantes, Standard, Almere City en Beveren. Almere was een tweedeklasser en Beveren is dat nu ook al twee seizoenen. Laat ons hopen dat hij hen kan helpen om de promotie af te dwingen, maar Beveren is heel slecht begonnen dus het gaat nog een klusje worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik bedoelde meer dat hij meer uit zijn carrière had kunnen halen dan een Nantes, Standard, Almere City en Beveren. Almere was een tweedeklasser en Beveren is dat nu ook al twee seizoenen. Laat ons hopen dat hij hen kan helpen om de promotie af te dwingen, maar Beveren is heel slecht begonnen dus het gaat nog een klusje worden.

Welke clubs denk jij dat hij wel had kunnen slagen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Welke clubs denk jij dat hij wel had kunnen slagen dan?

Hij was ooit een man van 25 miljoen. Had hem na Brugge graag bij een grotere club willen zien als Nantes. Bijvoorbeeld ergens in de Premier League. Maarja Mogi Bayat was zijn zaakwaarnemer.  https://www.forzanec.nl/nieuws/transfer-limbombe-verdacht-ex-necer-verhoord-door-politie/

@bas huijsmans Bij Nantes en Standard was het allemaal wat minder ja mede door blessures maar ook de attitude. Bij NEC was hij er namelijk ook niet vies van om niet te komen opdagen voor training en de attitude was bij Standard ook niet echt denderend, dat hoorde ik toen ook van een vriend van mij die ondervoorzitter is van een supportersclub van de Rouches. Een beetje te goed voor de club zeg maar. In hoeverre dit allemaal waar is, weet ik natuurlijk zelf niet echt, maar hij heeft zijn historie niet mee.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bogatyr:

Hij was ooit een man van 25 miljoen. Had hem na Brugge graag bij een grotere club willen zien als Nantes. Bijvoorbeeld ergens in de Premier League. Maarja Mogi Bayat was zijn zaakwaarnemer.  https://www.forzanec.nl/nieuws/transfer-limbombe-verdacht-ex-necer-verhoord-door-politie/

Simpele transfermarkt check levert mij dit op:

https://www.transfermarkt.nl/fc-nantes/transfers/verein/995/saison_id/2018

Daar staat Limbombe voor 8.25 miljoen kwam vanuit Brugge naar Nantes en dat seizoen hebben ze 22,20 miljoen aan spelers verkocht(18 spelers) en voor 16 spelers gekocht(Limbombe) voor maar 14.35 miljoen. Dus als ik eerlijk ben storm in glaswater en eigenlijk non-nieuws. Als je voor 22,20 miljioen aan spelers verkoopt als Nantes is niet zo raar je 8.25 miljoen voor inkomende speler kan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Simpele transfermarkt check levert mij dit op:

https://www.transfermarkt.nl/fc-nantes/transfers/verein/995/saison_id/2018

Daar staat Limbombe voor 8.25 miljoen kwam vanuit Brugge naar Nantes en dat seizoen hebben ze 22,20 miljoen aan spelers verkocht(18 spelers) en voor 16 spelers gekocht(Limbombe) voor maar 14.35 miljoen. Dus als ik eerlijk ben storm in glaswater en eigenlijk non-nieuws. Als je voor 22,20 miljioen aan spelers verkoopt als Nantes is niet zo raar je 8.25 miljoen voor inkomende speler kan betalen.

Volgens mij moet je je eens verdiepen in operatie propere handen. Waar Mogi Bayat meermaals aan bod komt. Als Limbombe een andere zaakwaarnemer had dan hem, dan had zijn carrière er anders uitgezien, daar ben ik zeker van. Perfect voorbeeld hiervan is de relatie tussen Bayat en de voorzitter van Nantes, Waldemar Keita.

Citaat

Zijn rol bij FC Nantes is ook groot. De Poolse miljardair Waldemar Keita doet veel zaken met Mogi Bayat. Onder meer Guillaume Gillet, Joris Kayembe, Kalifa Coulibaly, Yassine El-Ghanassy, Kara Mbodj, Anthony Limbombe, Dennis Appiah, Moses Simon, Cristian Benavente, Moussa Wague en Renaud Emond zakten naar de Franse Kanaries af. Vaak foute transfers. Er loopt een gerechtelijk onderzoek naar de samenwerking tussen eigenaar Keita en makelaar Bayat. Dat leidde in december tot huiszoekingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Volgens mij moet je je eens verdiepen in operatie propere handen. Waar Mogi Bayat meermaals aan bod komt. Als Limbombe een andere zaakwaarnemer had dan hem, dan had zijn carrière er anders uitgezien, daar ben ik zeker van. Perfect voorbeeld hiervan is de relatie tussen Bayat en de voorzitter van Nantes, Waldemar Keita.

Dat zal/kan best vind ik niet per se. Geef ik je direct aan, enige wat ik aangeef en ook gewoon feit is als een club voor 22.20 miljoen aan spelers verkoopt is het niet zo gek ze voor 14 miljoen aan spelers kunnen aankopen en dus ook Limbombe voor 8.25 miljoen. En dat Club Brugge CL speelt vind ik geen argument en irrelevant misschien wou ie zelf ook gewoon graag naar Nantes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites