CrisChivu Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 Hi allen,  Ten opzichte van een pakweg 20 jaar geleden zijn er nu veel meer (Europese) competities te bekijken in ons kouder kikkerlandje. Dit geldt ook voor die prachtige Engelse competitie op het tweede niveau van Engeland;  Sky Bet Championship.  Deze competitie is gevuld met 24 ploegen die strijden wat zij waard zijn. Na 46 speelrondes zal er bekend worden welke 2 clubs rechtstreeks promoveren, welke 4 er play-offs gaan spelen en onderin is natuurlijk de strijd om niet te degraderen.  In het seizoen 2023/204 kunnen wij de wonderploeg van 2016 Leicester City verwelkomen in deze divisie. Ook zijn er zat ploegen in deze league met een verleden op het hoogste niveau. Denk hier onder andere aan Leeds United, Sunderland, Southampton en Swansea City.  Het idee is als volgt; wellicht kunnen wij het hier op het forum eens worden over welke club wij zullen gaan volgen aankomend seizoen in de SBC. Mij zou het erg leuk lijken om een ploeg te kiezen dat een kans heeft op de play-offs voor naar de premier league, of een ploeg die in de middenmoot naar verwachting kan eindigen.  Het zou mij leuk lijken deze club te 'adopteren' en dat we Via Viaplay (Die de uitzendrechten hebben) /voetbalwebsites de clubs kunnen volgen en met zijn allen 'supporter/volger' kunnen worden.  Uiteraard zijn suggesties welkom voor de club en eventuele goede tips om dit 'project te starten'. Wie weet komt er een heuze MU trip naar Engeland op de rol, en zoals ik van dit forum verwacht, ook savegames in FM23 & FM 2024:  Voor nu zat ik te denken aan dit rijtje clubs, om daar een keuze in te maken, maar als iemand anders een stoere andere suggestie heeft, let me know!:  - Sunderland - Blackburn Rovers - Millwall - Watford - Stoke City - Birmingham City     Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost June 11, 2023 Share Gepost June 11, 2023 Plymouth Argyle! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost June 11, 2023 Author Share Gepost June 11, 2023 Zojuist zei Lenstra: Plymouth Argyle!  En vanwaar deze club? Tell us! @Lenstra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost June 11, 2023 Share Gepost June 11, 2023 Het logo. De shirts. De grootste stad zonder ooit op het hoogste niveau te zijn geweest. De locatie van de stad. Stadion uit 1892. Het heet Home Park.  Spoiler  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost June 11, 2023 Share Gepost June 11, 2023 Ik wil het wel proberen met Blackburn. Volg ze redelijk goed nav van enkele FIFA en FM saves. Meestal is het ook mijn eerste save na de Beta testen waar ik mee speel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost June 12, 2023 Author Share Gepost June 12, 2023 Blackburn is ook een mooie keuze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost June 12, 2023 Share Gepost June 12, 2023 Ja voor mij ook Blackburn Rovers, zeker aangezien een van mijn all-time favourites Alan Shearer er speelde met als spitsmaatje Chris Sutton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost June 14, 2023 Share Gepost June 14, 2023 Zeker. Mooie club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost June 14, 2023 Share Gepost June 14, 2023 Mijn keuze zal weinig wenkbrauwen doen fronsen, maar ik wil graag een lans breken voor Huddersfield Town. 'Waarom?!' hoor ik u denken, dus dat zal ik even toelichten. Laat me beginnen met het persbericht van vanochtend: The man, the myth, the legend: Neil Warnock is back. Nadat hij afgelopen februari bij Huddersfield binnenstapte behoedde hij de club met 25 punten uit 15 wedstrijden tegen alle verwachtingen nog tegen degradatie. De realiteit is namelijk dat Huddersfield Town afgelopen seizoen volledig ineenstortte. Nadat Nottingham Forest in mei 2022 Town een terugkeer naar de Premier League belette was de geldkraan namelijk grotendeels dichtgedraaid vanwege bestuurlijke onrust. Succestrainer Carlos Corberan vertrok uit onvrede en wat volgde was een dramatisch seizoen; totdat Neil Warnock na een kleine dertig jaar terugkeerde in Huddersfield. Nu blijkt dus dat hij nog een laatste kunstje gaat proberen uit te halen in het seizoen 2023-2024. Wat maakt dat dan zo bijzonder? Het is komend seizoen 100 jaar geleden dat Huddersfield Town onder de legendarische Britse trainer Herbert Chapman voor het eerst landskampioen werd. Het zou absolute gloriedagen voor de club aankondigen, want in de twee daaropvolgende seizoenen werd het kunstje dunnetjes overgedaan waardoor Huddersfield Town de eerste Engelse club is die driemaal op rij de landstitel won, een eer die sinds kort gedeeld moet worden met Manchester City. Verder behoren enkel Arsenal, Liverpool en Manchester United tot deze selecte groep aan clubs. Met het wegebben van de bestuurlijke onrust, de aanstelling van een illustere succestrainer én de aanwezigheid van een schitterende historische connectie is dit het ideale moment om nieuwe gloriejaren aan te boren. In de vorm van het shirt krijgt het seizoen sowieso een gouden rand, nu is het aan Warnock en zijn troepen om de rest te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost June 14, 2023 Share Gepost June 14, 2023 37 minuten geleden zei Urbeto: Mijn keuze zal weinig wenkbrauwen doen fronsen, maar ik wil graag een lans breken voor Huddersfield Town. 'Waarom?!' hoor ik u denken, dus dat zal ik even toelichten. Laat me beginnen met het persbericht van vanochtend: The man, the myth, the legend: Neil Warnock is back. Nadat hij afgelopen februari bij Huddersfield binnenstapte behoedde hij de club met 25 punten uit 15 wedstrijden tegen alle verwachtingen nog tegen degradatie. De realiteit is namelijk dat Huddersfield Town afgelopen seizoen volledig ineenstortte. Nadat Nottingham Forest in mei 2022 Town een terugkeer naar de Premier League belette was de geldkraan namelijk grotendeels dichtgedraaid vanwege bestuurlijke onrust. Succestrainer Carlos Corberan vertrok uit onvrede en wat volgde was een dramatisch seizoen; totdat Neil Warnock na een kleine dertig jaar terugkeerde in Huddersfield. Nu blijkt dus dat hij nog een laatste kunstje gaat proberen uit te halen in het seizoen 2023-2024. Wat maakt dat dan zo bijzonder? Het is komend seizoen 100 jaar geleden dat Huddersfield Town onder de legendarische Britse trainer Herbert Chapman voor het eerst landskampioen werd. Het zou absolute gloriedagen voor de club aankondigen, want in de twee daaropvolgende seizoenen werd het kunstje dunnetjes overgedaan waardoor Huddersfield Town de eerste Engelse club is die driemaal op rij de landstitel won, een eer die sinds kort gedeeld moet worden met Manchester City. Verder behoren enkel Arsenal, Liverpool en Manchester United tot deze selecte groep aan clubs. Met het wegebben van de bestuurlijke onrust, de aanstelling van een illustere succestrainer én de aanwezigheid van een schitterende historische connectie is dit het ideale moment om nieuwe gloriejaren aan te boren. In de vorm van het shirt krijgt het seizoen sowieso een gouden rand, nu is het aan Warnock en zijn troepen om de rest te doen. Ik ben overtuigd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 14, 2023 Share Gepost June 14, 2023 Millwall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost June 17, 2023 Author Share Gepost June 17, 2023 Zijn er nog andere suggesties? Na dit weekend wil ik graag gaan stemmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 17, 2023 Share Gepost June 17, 2023 Sheffield Wednesday. Omdat: Hele oude club (1876) Voormalig kampioen hoogste niveau (4x in oa jaren 20) Hebben zeker meerdere Nederlanders gespeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost July 13, 2023 Share Gepost July 13, 2023 Op 17-6-2023 om 14:40 zei CrisChivu: Zijn er nog andere suggesties? Na dit weekend wil ik graag gaan stemmen Zullen we gaan stemmen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost July 13, 2023 Share Gepost July 13, 2023 35 minuten geleden zei Urbeto: Zullen we gaan stemmen? Het is in principe nog steeds na dat weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost July 13, 2023 Share Gepost July 13, 2023 Ik had deze even gemist, maar Southampton vind ik wel een leuke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts